50 نوع پیوندی که می خواهید و چگونه می توانید آنها را بسازید

با گذشت سالها ، استراتژی های ایجاد پیوند تکامل یافته و بالغ شده است.

روزهای طولانی روزهای مزارع پیوند و مبادلات پیوند است.

امروزه ، ایجاد لینک در مورد کسب لینک از طریق دسترسی مناسب و با کیفیت بالا و کمتر در مورد تکنیک های اسپم است که سعی در فریب موتورهای جستجو دارند.

با این وجود ، ایجاد لینک (یا پیوند درآمدی ، اگر ترجیح می دهید) همچنان یک استراتژی مؤثر برای افزایش دسترسی ارگانیک و کشف است.

با این حال ، می تواند برای رانندگی ترافیک نیز استفاده شود.

با این وجود ، بسیاری از مارک ها و بازاریاب ها هنوز تلاش می کنند تا یک استراتژی پیوند موفقیت آمیز را بسازند.

چرا لینک سازی SO سخت است؟

یک دهه پیش ، ایجاد لینک آسان بود. شما چند شرکت را در یک شرکت کشاورزی پیوند زدید یا ده ها سایت شخصی خود را راه اندازی کردید و آنها را به هم پیوند دادید. چند صد دلار یا چند ساعت کار و سایت شما در رده های برتر قرار داشت.

آن روزها بودند ، درست است؟

اشتباه.

مشکل این بود که ساختمان پیوند وجود داشت هم آسان

اگر ساخت لینک هنوز آسان بود ، پس همه می توانستند این کار را انجام دهند. (و همه عادت داشتند.)

ایجاد لینک امروز سخت است.

اما با داشتن ابزار و دانش مناسب می توانید یکی از معدود افرادی باشید که از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنید.

در زیر 50 نوع پیوند مختلف را برای کسب و کار یا مشتریان و همچنین راهکارهای دستیابی به آنها می توانید پیدا کنید.

به خاطر داشته باشید ، هیچ راهی آسان برای ایجاد لینک وجود ندارد و هر نوع پیوند برای هر نوع مشاغل معنا پیدا می کند. اما من مطمئن هستم که حداقل چند استراتژی جدید برای پیاده سازی خواهید یافت.

از آنجا که این یک لیست طولانی است ، من نمی توانم برای هر نوع پیوند به جزئیات فوق العاده ای بپردازم ، بنابراین هر وقت ممکن است منابع اضافی را ارائه داده ام که می توانید در مورد استراتژی خاص اطلاعات بیشتری کسب کنید.

50 نوع پیوند و نحوه کسب آنها

استراتژی های زیر ترکیبی از گزینه ها برای رتبه بندی رانندگی و ترافیک رانندگی است.

به طور کلی ، پیوندهای روابط اجتماعی ، سبک و برخی از روابط عمومی تأثیر مستقیمی در رتبه بندیهای ارگانیک ندارند اما برای ترافیک ارجاع رانندگی عالی هستند.

پیوندهای 1. .UU

اگرچه پیوندهای .edu ذاتاً قدرتمندتر نیستند ، اما سایتهای .edu دارای قدرت دامنه بالایی هستند و این پیوندها را با ارزش می سازند.

برای به دست آوردن پیوندهای .edu ، می توانید به پست های مهمان از دانشجویان (در حالت ایده آل افرادی که صنعت شما را مطالعه می کنند) اجازه دهید و آنها را ترغیب کنید تا پست را با معلمان / همکلاسی های خود به اشتراک بگذارید

در نظر بگیرید که به دانش آموزان تخفیف بدهید یا در مورد فهرست فارغ التحصیلان رشته تحصیلات تکمیلی خود بپرسید.

2. پیوندهای .GOV

تقریباً مانند سایتهای .edu ، .gov تمایل به اقتدار دامنه بالا دارند.

برای به دست آوردن پیوندهای .gov ، به این موضوع توجه کنید که چگونه می توانید به جانبازان خدمات مسلح کمک کنید.

تخفیف ، آموزش یا بورس تحصیلی ارائه دهید و به VA یا SBA محلی خود برسید و آنها را از برنامه خود مطلع کنید.

3. پیوندهای .ORG

اینها مزایای مشابه پیوندهای .gov و .edu را دارند ، اما دستیابی آسانتر است.

یک برنامه خیریه را حمایت کنید ، خدمات / محصولات خود را به صورت داوطلبانه یا داوطلبانه ارائه دهید.

4- پیوندهای دارای ویرایش اطلاعاتی

پیوندهای تحریریه هنگام انتشار مطالب جذاب و با کیفیت بالا به طور طبیعی اتفاق می افتند.

برای بهترین فرصت برای بدست آوردن اینها ، یک برنامه بازاریابی متنوع با محتوای ایجاد کنید.

5- پیوندها از رسانه های سنتی یا مطبوعات

بهترین راه برای بدست آوردن پیوندها از مطبوعات (مثلاً روزنامه ها ، مجلات ، رادیو ، تلویزیون) با ایجاد منبع یا مطالعه ای است که روزنامه نگاران به آن استناد می کنند.

همچنین می توانید از HARO برای پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران استفاده کنید ، اما مرتب سازی ایمیل های دو بار در روز بسیار زمانبر است.

این یک پست عمیق خوب در مورد ایجاد پیوند رسانه ای است.

6. پیوندهای داخلی

لینک های داخلی برخی از ساده ترین ساخت ها هستند.

اگر از WordPress استفاده می کنید ، من یک افزونه ارسال مرتبط را پیشنهاد می کنم تا فرصت پیوند داخلی بیشتری را در سایت خود پیدا کنید.

7. پیوندها از مشاغل تکمیل کننده در طاقچه / صنعت شما

مشاغل تکمیلی مخاطب هدف مشابهی دارند اما به طور مستقیم با شما رقابت نمی کنند.

مقاله پیشنهادی  پیوند طبیعی چیست؟ (پیوند خوبی)

برای به دست آوردن پیوند ، سعی کنید مبادله پست مهمان را انجام دهید ، یک بررسی از محصول / خدمات آنها بنویسید ، یا یک کمپین بازاریابی را با هم همکاری کنید.

8- پیوندهای رقبا در صنعت شما

اگر می توانید رقبای خود را برای پیوند با شما بدست آورید ، می دانید که درست کار می کنید.

در نظر بگیرید یک هیئت مدیره شغلی ایجاد کنید یا برخی از تحقیقات اصلی و عمیق را انجام دهید که بسیار ارزشمند باشند اما نمی توانند به آن پیوند دهند.

9. لینک های پروفایل پروفایل طاقچه

ارزش این پیوندها در مخاطب نهفته است ، افرادی که بسیار در صنعت شما درگیر هستند.

جستجوی انجمن های برتر طاقچه در صنعت خود و شروع به فعالیت کنید.

ابتدا ارزش پیشنهادی را ارائه دهید ، سپس پیوندها را با هم به اشتراک بگذارید.

10. پیوندهای پروفایل رسانه اجتماعی

اگر سایت خود را به تمام پروفایل های اجتماعی خود اضافه نکرده اید ، اکنون این کار را انجام دهید.

یک قدم ساده ، اما گاهی اوقات غافل می شود ، خصوصاً به دلیل اینکه بسترهای اجتماعی بسیار زیادی وجود دارد.

بررسی:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • توییتر
  • لینکدین
  • اسنپ ​​چت
  • مطالب خوب
  • Reddit
  • تامبلر
  • پینترست
  • فلیکر
  • كورا
  • پریسکوپ

و هر کس دیگری که حضور خود را حفظ کنید.

11. پیوندهای ارسال رسانه های اجتماعی

شما می خواهید محتوای جدیدی را در کانال های اجتماعی خود ارسال کنید.

بلکه از ابزاری مانند Buffer یا Hootsuite استفاده کنید تا چندین بار برای محتوا برنامه ریزی کنید تا ترافیک خود را ادامه دهید.

12. پیوندها از Reddit

این جدا از دیگر پیوندهای رسانه های اجتماعی است زیرا به یک رویکرد بسیار دقیق نیاز دارد.

کاربران Reddit به خصوص از فروش آن بیزار هستند ، اما در صورت برخورد دقیق با این کار می توان انجام داد.

Brent Csutoras در مورد بازاریابی در Reddit مطالب گسترده ای نوشت.

13. پیوندها از فهرست شرکتهای LinkedIn

لینک دیگری ساده اما فراموش شده.

اگر قبلاً نبوده اید ، یک صفحه شرکت ایجاد کنید و پیوندی به سایت خود اضافه کنید.

14. راهنماهای صنعت (مربوط / غیر اسپم)

نه ، بیرون نروید و ده ها پیوند فهرست ناخوشایند را وارد کنید.

اما به دنبال فهرست های صنعت قانونی باشید.

این منبع خوبی برای یافتن فهرست های طاقچه است.

آیا نمی توانید یک مورد برای صنعت یا طاقچه خود پیدا کنید؟ مال خودت را بساز.

15. پیوندها از دفترچه های محلی

به Yelp ، Bing و غیره فکر کنید.

این امر به ویژه برای فروشگاه های محلی آجر و ملات مهم است ، اما می تواند به مارک های آنلاین نیز کمک کند.

برای ارسال لیستی از فهرستهای محلی ، این پست را بررسی کنید.

16. پیوندها از قالبهای راهنمای (ایجاد یک موضوع وردپرس)

اگر مهارت های توسعه ای دارید (یا شخصی که در تیم شما این کار را انجام می دهد) ، یک موضوع یا افزونه وردپرس ایجاد کنید که دیگران در صنعت شما مفید باشند.

از طرف دیگر ، آن را برچسب بزنید.

17. پیوندها از کتابهای الکترونیکی

کتاب الکترونیکی بنویسید ، سپس یک لینک اضافه کنید.

چیزهای ساده ، درست است؟

نوشتن کتاب می تواند بسیار وقت گیر باشد ، بنابراین برای استخدام یک ویراستار در نظر بگیرید تا به شما در تبدیل یک سری پست های وبلاگ به یک کتاب کمک کند.

18. پیوندها از سایتهای خبری محلی

یک استراتژی مشابه برای دستیابی به پیوندهای رسانه ای سنتی ، اما بیشتر به منطقه محلی خود توجه کنید.

این یک منبع خوب برای شروع است.

19. پیوندهای وبلاگ نویسی مهمان

بله ، وبلاگ نویسی خوب مهمان.

یک وبلاگ اخبار صنعت یا وبلاگ کسب و کار مکمل را پیدا کنید و یک نوشته محکم و خوب بنویسید.

20. پیوندهای دستی دستی

دستیابی دستی یک بازی اعداد است ، اما کارایی دارد.

به دنبال پیوندهای شکسته برای منابع زمین باشید ، در صورتی که منطقی بیاید به وب مسترها دسترسی پیدا کنید ، و مهمتر از همه اینها را مطمئن کنید که ارزش ارائه می دهید.

این فیلم در Moz منبع خوبی برای ایجاد لینک دستی است.

21. پیوند کسب و کار من در Google

فراموش نکنید که لیست خود را ادعا کنید و پیوند وب سایت خود را اضافه کنید.

در بسیاری موارد ، مردم این اطلاعات را قبل از دیدن سایت شما مشاهده می کنند.

22. پیوندها با برچسب های نام تجاری Anchor

آیا نام تجاری خود را در جایی ذکر کرده اید یا در مورد آن صحبت کرده اید؟ پیوند بخواهید.

مقاله پیشنهادی  چگونه از 10 اشتباه رایج در طراحی وب که به SEO آسیب می زند خودداری کنیم

هشدار Google را برای ذکر نام تجاری تنظیم کنید و وقتی متوجه شدید شخصی در مورد مارک شما صحبت می کند ، به نتیجه برسید.

23. پیوندها با برچسب های Key Anchor Key

برچسب های لنگر مارک دار خوب هستند ، اما برچسب های لنگر اصطلاحات کلیدی نیز وجود دارند.

شما به معنای واقعی کلمه می توانید داده های فروش و تبدیل در زمان واقعی را برای هر وب سایت مشاهده کنید ، و کدام کمپین ها باعث ترافیک آن شده است. دوره آزمایشی رایگان خود را امروز شروع کنید.

از برچسب های کلید anchor key در داخل استفاده کنید و وقتی راحت هستید این کار را انجام دهید.

24. نحوه راهنمایی لینک ها

آیا موضوعی یا فرایندی وجود دارد که شما یک تن از وقت خود را صرف تحقیق یا کمال کرده اید؟

یک منبع یا نحوه راهنمایی دیگران را در همان موقعیت منتشر کنید.

در مورد آن فکر کنید – اگر به دنبال منبعی بودید ، احتمالاً افراد دیگری نیز به دنبال راهنمایی هستند.

25. راهنمای منابع

لیستی از منابع یا ایده هایی را که افراد در صنعت شما می توانند تهیه کنند تهیه کنید.

به عنوان مثال ، لیستی از 50 پیوندی که می خواهید کسب کنید یا مکانهایی برای یافتن عکاسی رایگان سهام.

ارزش پیشنهاد و شما لینک کسب خواهید کرد.

26. پیوندهای اینفوگرافیک

شما می توانید اینها را بر اساس تحقیق خود ایجاد کنید یا آمارهای مربوط به سایتهای دیگر را مرتباً تغییر دهید.

در خانه با استفاده از ابزاری مانند Canva (آنها یک خالق اینفوگرافیک خاص دارند) یا برون سپاری ایجاد کنید.

27. پیوندهای استناد به اینفوگرافیک

من در این پست چند بار به انجام و انتشار تحقیقات خود اشاره می کنم.

دلیل این امر این است که تحقیقات منحصر به فرد در جذب پیوندها فوق العاده است – از جمله اینفوگرافیک.

اطمینان حاصل کنید که نتایج تحقیقات خود را ارسال کرده و اعلام کرده اید که می تواند در اینفوگرافیک مورد استفاده قرار گیرد.

28. پیوندها از سایتهای Q&A

به سایت هایی مانند Quora بروید و به سوالات پاسخ های مفیدی ارائه دهید.

نکته اصلی در اینجا ارائه ارزش است ، نه تنها جستجوی مکانهایی برای رها کردن پیوند شما.

29. پیوند از ایمیل

اگر یک لیست خبرنامه دارید ، از آن استفاده کنید.

همچنین ، حامی یک خبرنامه برای یک تجارت تکمیلی را در نظر بگیرید.

30. پیوندهای گرافیکی

هر وقت آرم شما به صورت آنلاین ظاهر شد ، از آن بخواهید که با لینک به سایت خود گرافیکی قابل کلیک باشد.

31. پیوندها از فیلم ها

YouTube اغلب به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ مورد حمایت قرار می گیرد ، بنابراین حتماً ویدیویی را که در آن ضبط می کنید با یک پیوند جاسازی شده و قابل کلیک بارگذاری کنید.

فیلم را واژگون نکنید.

می توانید با استفاده از تلفن هوشمند و نورپردازی خوب در فیس بوک به صورت زنده بروید ، سپس ویدیو را در YouTube بارگذاری کنید.

32. پیوندها از SlideShare

آیا شما سخنرانی کردید ، یک کلاس را تدریس می کنید یا یک وبینار ارائه می دهید؟

با بارگیری آن اسلایدها در SlideShare ، محتوا را مجدداً تکرار کنید.

برای بهینه سازی اسلایدهای خود حتماً KT و پیوندی اضافه کنید.

33. پیوندها از بررسی ها

از وبلاگ نویسان یا تأثیر گذاران در صنعت خود بخواهید محصول / خدمات شما را امتحان کنند و یک بررسی بنویسند.

برخی این کار را در ازای محصول انجام می دهند ، برخی دیگر هزینه می کنند.

34. پیوندها از سایتهای ویکی

چیزی بیشتر از ویکی پدیا نیست.

ویکی مربوط به صنعت خود را پیدا کنید و مشارکت کنید.

انتشار تحقیقات مرتبط با صنعت برای این امر مفید است.

در اینجا لیستی از صدها ویکی آورده شده است.

35. پیوندهای Dofollow

در صورت امکان ، در تمام این استراتژی ها پیوندهای دنبال شده را بخواهید.

اما ، در مورد سرگرمی های فراموش شده فراموش نکنید.

36. پیوندهای Nofollow

اکثر پیوندهای دنبال شده بهتر هستند ، اما پیوندهای nofollow بهتر از هیچ پیوندی هستند ، بنابراین این موارد را رد نکنید.

بعلاوه ، پیوندهای نامناسب توسط Google قابل مجازات می باشند ، در حالی که نام خانوادگی نمی توانند بازدید کنند و ترافیک خوبی داشته باشند.

37. از افرادی که می شناسید بپرسید

از دوستان و همکاران نزدیک خود بپرسید که آیا می توانید به آنها پیوند دهید و آیا آنها به شما اراده می کنند.

هرگز سؤال کردن ضرری ندارد ، اما با دقت در اینجا حرکت کنید.

مقاله پیشنهادی  تمام آنچه نیاز است بدانید

اطمینان حاصل کنید که در لینک مقدار وجود دارد.

یک شرکت بتونی که به یک شرکت پخت و پز پیوند می بخشد یک کشش است ، اما یک شرکت کیک کیک که با یک شرکت اجاره خانه های فنری ارتباط دارد.

38. انجام مصاحبه

از یک دوست یا متخصص صنعت چند سؤال از طریق ایمیل یا از طریق تلفن بپرسید و نتایج را منتشر کنید.

حتماً پیوندی را برای مصاحبه شونده خود ارسال کنید ، آنها به احتمال زیاد در اجتماعی به اشتراک می گذارند و دسترسی شما را گسترش می دهند.

39. مصاحبه کنید

مراقب پیام های رسانه های اجتماعی از افراد در شبکه خود باشید که درخواست مصاحبه می کنند و خودتان مصاحبه کنید.

40. پیوندها از پادکست ها

قدم برای مهمان بودن در پادکست های صنعت (یا پادکست خود را شروع کنید).

این یک راهنمای خوب برای بدست آوردن پادکست ها است.

قلاب زدن می تواند وقت گیر باشد ، بنابراین شما برون سپاری آن قسمت را در نظر می گیرید.

فقط مراقب باشید فقط به پادکست های پوچ و مارک تجاری اهمیت دهید.

41. به جمع کراس پور یا نقل قول ارسال کمک کنید

مشارکت افکار خود را در یک پست نقل قول فقط چند دقیقه طول می کشد و اغلب اگر در سایت شما نباشد ، حداقل یک پروفایل اجتماعی برای شما ایجاد می کند.

با هدف به اشتراک گذاشتن توصیه های ارزشمند ، نه فقط یک لینک غرور کسب کنید.

42. یک Crowdsourced یا Quote Post بنویسید

اسکریپت را تلنگر کنید و پست جمع شده خود را بنویسید.

حتماً پیوند نهایی را برای همه کسانی که مشارکت کرده اند ارسال کرده و در رسانه های اجتماعی برچسب گذاری کنید.

43. پیوند به اخبار

هنگامی که اخبار صنعت گرایش می یابد ، یک اعلان Google را تنظیم کنید تا به شما ایمیل بدهد و در مورد آن پستی بنویسید.

پست های خبری می توانند کوتاه و شیرین باشند ، هدف این است که سریع منتشر شود و موج سوالات پرطرفدار سوار شود.

44. یک ابزار ایجاد کنید

آنالایزر سرآمد CoSchedule یک نمونه عالی از پیوندهای رانندگی از طریق ایجاد ابزار است.

تولید کننده مبحث وبلاگ HubSpot نیز هست.

45. یک الگوی ایجاد کنید

اگر ایجاد ابزار خارج از منابع شماست ، یک الگویی ایجاد کنید که افراد در صنعت شما به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال ، یک الگوی ایمیل دسترسی به لینک ، یک الگوی اینفوگرافیک یا یک الگوی تقویم سرمقاله.

اینها می توانند در Google Drive میزبانی شوند یا می توانید از مردم بخواهید برای دسترسی به ایمیل خود را تبادل کنند.

46. ​​پیوندها از Webinar

یا وبینار را با مارک دیگری (مانند ژورنال موتور جستجو) حمایت مالی کنید یا میزبان خود باشید.

اطمینان حاصل کنید که اسلایدهای خود را بعد از بارگیری در SlideShare بارگذاری کنید.

47. پیوندهای به تحقیقات اصلی

انجام تحقیقات اصلی فقط در مورد ترسیم پیوندها تضمین شده است.

ساده ترین راه شروع یک نظرسنجی سالانه در صنعت و انتشار نتایج است.

برای فرصتهای پیوند اضافی ، یک اینفوگرافیک ایجاد کنید.

48. پیوند به واژه نامه ها

لیستی از اصطلاحات اصلی صنعت را تهیه کنید و یک واژه نامه تعریف را ایجاد کنید (به عنوان مثال ، واژه نامه SEO مجله موتور جستجو).

اگر به خوبی انجام شود ، این امر باعث ایجاد پیوندهایی از رقبا ، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان می شود.

49. پیوندهایی به مطالعات موردی شما

اول از همه ، شما در واقع نیاز به ایجاد یک مطالعه موردی دارید.

برای تقسیم بار کار ، مشاغل با یک تجارت مکمل را در نظر بگیرید یا اگر این کار را خودتان انجام دهید ، از منابع خارج از کشور استفاده کنید.

50. پیوندهایی که رقبای شما دارند

از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کنید ، بدانید چه رقبایی با شما ارتباط دارد و از طریق دستیابی به کتابچه راهنمای کاربر ، وبلاگ نویسی مهمان یا مصاحبه ، آن سایتها را هدف قرار می دهد.

افکار نهایی

در حالی که شهرت این عمل به دلیل تاکتیکهای پرخطر که دیگر کار نمی کنند ، در طول سالیان سال متضرر شده است ، ایجاد پیوند کلمه ای کثیف نیست.

ایجاد لینک یک تبادل ارزش است – چگونه می توانید شما و یک مالک سایت به یکدیگر کمک کنید؟

در ازای پیوند چه می توانید پیشنهاد دهید؟

اگر به ایجاد لینک از طریق این لنز نگاه کنید ، موفق تر خواهید بود و لینک هایی با کیفیت بالاتر به دست می آورید که می توانند ارزش سئوی شما را به خوبی ارتقا دهند.


اعتبار تصویر برجسته: پائولو بابیتا