5 Ws (و 1 ساعت) بازاریابی محتوا

می خواهید به دست آورید قرار گرفتن در معرض بیشتر مارک و تعداد سربهای جدید بدون هزینه کردن تک سانت در تبلیغات پولی؟

قبل از اینکه سر خود را تکان دهید و ایده را غیرممکن رد کنید ، دلیل آن را در نظر بگیرید.

در 15 ژانویه ، Shutterstock روند خلاقانه سالانه خود را به صورت اینفوگرافیک منتشر کرد. نگاهی بیاندازید.

بازاریابی محتوا قرار گرفتن در معرض نام تجاری

اینفوگرافیک با تصاویر تکنیکی ، موسیقی مرسوم ، مد روز و کلیپ های ویدیویی خیره کننده به لبه پر شده است. این است خیلی فوق العاده به دست آورد:

  • 54 بک لینک
  • 4194 سهم اجتماعی
  • 10.900 درگیری
  • فقط در چهار ماه!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین ، Shutterstock چه هزینه ای برای این قرار گرفتن در معرض برند عظیم پرداخت کرده است؟

نه یک سنت

تمام آنچه آنها انجام دادند ایجاد این مطالب درخشان از مطالب و انتشار آن برای دیدن جهان است.

خبر عالی؟ می توانید به موفقیت خیره کننده آنها نیز دست پیدا کنید.

تمام آنچه شما نیاز دارید به دو کلمه کاهش می یابد: بازاریابی محتوا.

بیایید بررسی کنیم که چگونه این کار انجام شده است!

5 Ws & 1H از بازاریابی محتوا

این شش عنصر مبانی بازاریابی محتوای موفق را توضیح می دهد.

W شماره 1: بازاریابی محتوا چیست – چیست؟

در اینجا یک تعریف سریع از بازاریابی محتوا وجود دارد:

“بازاریابی محتوا بازاریابی استراتژیک است که مبتنی بر ایجاد و توزیع محتوای مرتبط با محوریت بهبود زندگی کاربران است. اهداف نهایی آن ، قرار دادن یک مارک به عنوان اقتدار ، جلب اعتماد و هدایت اقدامات سودآور کاربر است. “

به عنوان نمونه ، به این ایمیل نگاه کنید رامیت ستی.

بازاریابی محتوا از طریق ایمیل

ایمیل پیوندی به یک کلاس مستر کلاس 30 دقیقه ای رایگان ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این چیزی نمیفروشد. این یک تبلیغ پولی نیست.

ولی این سه کار را انجام می دهد:

  • این روش به مردم می آموزد که چگونه یک ایمیل برجسته بنویسند.
  • این باعث افزایش آگاهی از برند می شود.
  • این رامیت ستی را به عنوان یک مقام در صنعت تعیین می کند.
مقاله پیشنهادی  گفتن "ایجاد محتوای عالی" را متوقف کنید - در عوض این را بگویید

کاربرانی که کلاس موسیقی را تماشا می کنند و عاشق آن هستند ، یک قدم به خرید محصولات Ramit نزدیکتر هستند.

این چگونه بازاریابی با محتوای عالی انجام می شود!

W شماره 2: چرا – چرا بازاریابی محتوا؟

اما چرا باید به جای هزینه کردن در تبلیغات ، بازاریابی محتوا را انجام دهید؟

اگر صاحب یک شرکت بزرگ با یک تن منابع هستید ، نتیجه بهتری نمی گیرید پرداخت برای تبلیغات؟

پاسخ تعجب آور است نه.

اثبات در اینجا:

  • محتوای آموزشی باعث می شود مصرف کنندگان 131٪ بیشتر از این خرید کنند.
  • 47٪ از افراد از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند.
  • بازاریابی محتوا 3 برابر بیشتر از بازاریابی سنتی ایجاد می کند.

به علاوه ، امروزه مردم نمی خواهند احساس “فروش” یا “بسته” کنند.

آنها می خواهند اطلاعات جمع کنند ، از ارزش رایگان لذت ببرند ، و سپس برندی را انتخاب کنند که معنادارترین تجربه را به آنها می دهد.

W شماره 3: كجا – كجا باید بازاریابی محتوا را انجام دهیم

مکان شماره 1 برای انجام بازاریابی محتوا در وب سایت خود شماست.

چرا؟

زیرا وب سایت شماست خانه محتواي شما.

مهم نیست چه اتفاقی بیفتد ، شما کسی هستید که کنترل آن را کنترل می کنید.

اما پلتفرم های دیگری وجود دارد که می توانید محتوای خود را منتشر و تبلیغ کنید. این شامل:

  • وبلاگ های تأثیرگذار شناخته شده (ارسال مهمان)
  • رسانه های اجتماعی
  • پست الکترونیک

ترکیبی سالم از اینها راز موفقیت بازاریابی محتوا است.

W شماره 4: کسی که باید با بازاریابی محتوا هدف گذاری کند

امید به بازاریابی محتوا درباره ایجاد و انتشار پست نیست کسی آنچه شما انجام می دهید را مشاهده خواهید کرد و اقدامی انجام می دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در مورد دانستن دقیقاً برای چه کسانی می نویسید و ایجاد محتوا زندگی آنها بهتر خواهد شد.

به عنوان نمونه این ایمیل را از رابطه “رابطه ای که می خواهید” داشته باشید.

بازاریابی محتوای هدفمند

این ایمیل به این دلیل کار می کند که یک شخص خاص را هدف قرار می دهد: زنی که با روابط دلسرد و سردرگم است.

مقاله پیشنهادی  Google Now دارای 6 راه برای اندازه گیری ویتامین های هسته اصلی است

اینگونه نیست:

  • مجردها
  • زنان در روابط شاد
  • مردان

ارسال آن به آنها چیزی جز اتلاف وقت زیادی نخواهد بود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همچنین ، ایجاد یک محتوای عمومی به معنای جذابیت برای آن است هر کس در پایان جذاب خواهد شد هیچکس.

بنابراین ، مخاطبان مورد نظر خود را به چه چیزی احتیاج داشته و شروع به تهیه مطالب کنید که زندگی آنها را به روش های عمیق و معنی دار تغییر دهند.

شماره شماره 5: چه موقع – چه زمانی باید بازاریابی محتوا انجام شود

چه زمانی باید بازاریابی محتوا را انجام دهید؟

همیشه!

نکته اصلی این نوع بازاریابی ، ثبات است.

شما نمی توانید بنویسید که یک محتوای الهام بخش را بنویسید ، آن را منتشر کنید ، و سپس بگذارید وبلاگ شما برای دو ماه آینده راکد باشد.

آنچه شما باید انجام دهید ایجاد برنامه و به هر قیمتی به آن بچسبید

بنابراین ، چند بار باید در وبلاگ خود پست کنید؟

هرچی بیشتر بهتر!

در اینجا یک نمودار از Orbit Media برای راهنمایی شما وجود دارد.

نتایج قوی در بازاریابی محتوا از طریق فرکانس انتشار

ح: چگونه – بهترین روشها برای بازاریابی محتوا

این راهنمای گام به گام را برای یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا دنبال کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مرحله 1: مخاطبان خود را بشناسید

قبل از ایجاد حتی یک قطعه محتوا ، باید به سه سؤال پاسخ دهید.

  • مخاطب شما کیست و نقاط درد آنها چیست؟
  • چگونه می توانید به آنها کمک کنید؟
  • کدام نوع محتوا به بهترین وجه برای آنها جذاب خواهد بود؟

پاسخ به این سؤالات باعث می شود محتوای شما متمرکز و مرتبط باشد.

مرحله 2: در مورد اهداف بازاریابی محتوای خود تصمیم بگیرید

سوال بعدی که باید از خود بپرسید این است: “هدف نهایی کمپین بازاریابی محتوای من چیست؟”

در واقع ، شما می توانید بیش از یک هدف داشته باشید. می توانید از بازاریابی محتوا استفاده کنید:

  • افزایش ترافیک به سایت خود
  • افزایش درآمد
  • اعتماد به دست آورید
  • خود را به عنوان یک مقام در صنعت خود تنظیم کنید

قبل از شروع به تولید محتوا ، اهداف خود را بشناسید و برای اندازه گیری موفقیت خود ، KPI ها را به قطعات محتوا خود وصل کنید.

مرحله 3: مشخص کنید که کدام نوع محتوا را ایجاد خواهید کرد

شماره شماره یک محتوا که شما نیاز دارید یک وبلاگ است.

وبلاگ شما به عنوان هسته اصلی کمپین بازاریابی محتوای شما کار می کند.

هر هفته دو یا چند پست وبلاگ منتشر کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها مرتبط هستند ، عملی ، ارزشمند و مشترک هستند.

علاوه بر وبلاگ شما ، در اینجا پنج نوع محتوای عالی وجود دارد که می توانید به کمپین خود اضافه کنید:

مرحله 4: یک تقویم محتوا ایجاد کنید

یک تقویم محتوا به شما کمک می کند تا با قطعات مرتبط و به موقع از مطالب پیگیر باشید.

مرحله 5: شروع به ایجاد محتوا کنید!

به یاد داشته باشید ، کیفیت هدف شماره یک است که می توانید با هر قطعه محتوایی که منتشر می کنید هدف بگیرید.

5 Ws & 1 H از بازاریابی محتوای عالی

برای اینکه جلوی و مرکز برند خود را در ذهن مخاطبان خود قرار دهید نیازی به سرمایه های بزرگ ندارید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در حقیقت ، تبلیغات گران قیمت دیگر دیگر نتایجی را که قبلاً به دست آورده ، به دست نمی آورد.

مردم نمی خواهند احساس فروش کنند. آنها در بلاک های تبلیغاتی سرمایه گذاری می کنند ، از تبلیغات تلویزیونی پرش می کنند و نامه های مستقیم را نادیده می گیرند.

بنابراین ، آنها چه می خواهند؟

آنها می خواهند احساس قدرت کنند. آنها می خواهند در کنترل باشند.

آنها می خواهند براساس ارزشی که یک مارک به آنها می دهد تصمیم گیری کنند.

خبر عالی این است که شما می توانید همه این موارد را از طریق بازاریابی محتوای موفق انجام دهید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020