5 چالش برتر SEO Enterprise

چه چیزی سئو شرکت را از دانش عمومی در سئو منحصر به فرد می کند؟

پیچیدگی ها

یک شرکت بزرگتر چالشهای فنی یک معماری پیچیده سایت را برای گرفتن بودجه برای ابزارها و کمکهای لازم برای موفقیت دارد.

من دیده ام که بسیاری از متخصصان سئو از محیط های مشاوره یا آژانس آمده اند که دارای دانش فنی ، محتوایی و دانش عمومی در زمینه سئو هستند.

با این حال ، آنچه آنها فاقد توانایی توانایی همکاری با تیم های دیگر و یا درک پیچیدگی هایی هستند که سازمان های سازمانی با آن روبرو هستند.

بدون تجربه کار در خانه در چنین محیطی ، هر حرفه ای سئو برای دستیابی به اعتبار یا ایجاد هر نوع تأثیرگذاری تلاش خواهد کرد – در نتیجه نتیجه راکد و بدون علائم رشد خواهد بود.

در اینجا پنج چالش برتر وجود دارد که هر SEO می تواند هنگام کار در یک محیط سازمانی با آن روبرو شود:

  • چالش های پیچیده فنی
  • گرفتن خرید
  • اولویت برای تجارت.
  • ردیابی اثربخشی
  • بودجه برای ابزار / کمک.

اگر می توانید از طریق این چالش ها حرکت کنید ، پشتیبانی از سازمان – از بالا به پایین – قوی می شود و این امکان را فراهم می کند تا سلامت کلی SEO شرکت را رونق دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

1. چالش های پیچیده فنی برای سئو

وقتی نوبت به SEO فنی برای سازمانهای سازمانی می رسد ، سطح پیچیدگی ده برابر می شود.

سایتهایی که به جنبه های فنی SEO متمرکز نباشند ، هر چقدر از محتوای عالی ، شناخت نام تجاری یا اقتدار پیوند برخوردار باشند ، معمولاً کوتاه خواهند آمد.

وقتی سایتی 90٪ صفحات خود را در هنگام ایجاد خطا در اطراف زنجیره های تغییر مسیر ایجاد می کند ، نامناسبی یا خود متعارف ، عناوین تکراری ، مسائل جاوا اسکریپت و غیره کمتر از رقبای خود که فقط 20٪ (یا کمتر) از این مسائل را دارند ، نتیجه می گیرند.

پروژه های جدیدی که راه اندازی می شوند کمتر به نتایج جلب توجه می کنند یا ممکن است در تلاشند که اصلاً نمایه شوند.

سازمانهای بزرگتر متشکل از چندین تیم مهندسی است که در چندین جنبه از یک سایت کار می کنند و اغلب در سیستم عاملهای مختلف کار می کنند.

هنگام ورود به یک محیط سازمانی ، خوب است بدانید که چند ماه اول شما در مورد یادگیری خواهد بود:

  • نحوه ساخت یک سایت.
  • نحوه کار تیم های مهندسی.
  • چگونه SEO می تواند نقشی داشته باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از استفاده از زیر دامنه ها / زیرشاخه ها ، فشار دادن فایلهای sitemaps.xml ، تولید robots.txt ، شناسایی صفحاتی که به برچسب noindex نیاز دارند ، صفحه بندی ، پیاده سازی JavaScript ، نحوه ایجاد برچسب های متعارف ، صفحه بندی ، پیمایش بی نهایت ، تماس های Ajax و موارد دیگر بیشتر.

همه اینها ممکن است دانش عمومی باشد ، با این وجود کار در محیط شرکت با یک سایت بزرگ که توسط چندین ذینفع اداره می شود و تصمیمات شغلی دارند که می توانند بر SEO تأثیر بگذارند ، یک سطح از پیچیدگی را ایجاد می کند که یک چالش برای حرکت است.

هنگام مواجهه با پیچیدگی های سئو فنی در یک محیط سازمانی ، یک سئوکارشناس نه تنها باید دانش داشته باشد بلکه مایل به گوش دادن به آن باشد.

یک SEO قوی سازمانی می تواند داده ها را بررسی کند ، گزارش های خزشی و گزارش های وب را تجزیه و تحلیل کند و بداند با چه کسی صحبت می کند تا تاریخچه کاری را که برای SEO انجام شده است درک کند.

مقاله پیشنهادی  Google با محتوای تولید شده توسط کاربر متفاوت از محتوای اصلی رفتار نمی کند

یک سئو سایت خوب باید بتواند تصمیمات معتبری را اتخاذ کند در حالی که فروتنی را حفظ می کند زیرا تست های آزمایش و خطا بهترین نتیجه را دارند.

با تمرکز 30٪ تلاش تیم برای رفع مشکلات فنی SEO و کاهش موارد اضافی ، یک سایت سازمانی موفقیت بیشتری خواهد داشت.

2. خرید خرید

از هر سئو سؤال کنید و آنها به شما خواهند گفت که چقدر واضح است که چرا شرکت ها باید وقت و هزینه خود را در سئو سرمایه گذاری کنند.

با کمی تلاش در زمینه مهندسی ، اندکی تلاش در تیم های محتوا و با سرمایه گذاری اندک در متخصصان سئو ، هر شرکتی می تواند با هزینه بسیار اندک درآمد کسب درآمد کند.

متأسفانه ، همه سازمانها چنین نگاهی ندارند.

این عدم درک این است که SEO چیست یا آنچه که در شرکتهای SEO انجام می شود ، اغلب آن را به عنوان یک سرمایه گذاری شایسته نمی بینند.

متخصصان سئو باید بدانند که کار کردن در یک سازمان ، انجام کار برای SEO را آسان نمی کند.

تقویم ها می توانند در طول روز با جلسات پر شوند اما ممکن است در جلسه ای بحث شود که در آن ذینفعان تصمیم بگیرند که SEO مهم نیست و SEO در اتاق نیست.

بعداً آنها دریافتند که پس از راه اندازی پروژه ، شرکت می تواند از در نظر گرفتن SEO بهره زیادی ببرد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نکته کلیدی برای خرید سئو این است که یک سئوکار هرچه بیشتر افراد سازمان را از بالا به پایین بشناسد.

حتی وقتی به نظر نمی رسد شخصی هرگز به SEO احتیاج داشته باشد یا هرگز با آن کار کند ، باز هم شناختن وی و نقش وی خوب است.

وقتی یکی از گروه ها تصمیم می گیرد که به SEO نیاز ندارند ، یکی از این افراد می تواند در جلسه باشد ، سئو را ترک می کند. در این صورت آنها می توانند در غیاب خود در مورد SEO صحبت کنند.

علاوه بر این ، هر موفقیتی که تیم می تواند برای سئو کسب کند ، همیشه یک روش خوب برای خرید سازمانی است.

برخی از صفحات یا بخشی از وب سایت را پیدا کنید که می تواند از برخی تغییرات برای بهبود سئو استفاده کند و گزارشی از رشد خود بدست آورید.

این به ذی نفعان و تصمیم گیرندگان نشان می دهد که برخی از کارها برای سئو می توانند باعث افزایش بازدید و درآمد شوند.

آنها به SEO و همچنین تیمی که روی SEO کار می کنند احترام بیشتری خواهند گذاشت و همین کار را برای پروژه ها و مسئولیت های خود می خواهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

خرید از ذینفعان اصلی در مورد آنچه برای انجام کار برای سئو انجام می شود یکی از بزرگترین کشمکشهای سئو در یک سازمان بزرگتر است.

از متقاعد کردن مدیر عامل شرکت به اینکه SEO می تواند نتیجه اصلی را افزایش دهد ، تا زمانی که تیم های مهندسی وقت بگذارند تا جاوا اسکریپت خود را توسط گوگل خزنده کنند ، طرفداران SEO می توانند زمان زیادی را برای خرید خریداری کنند.

3. اولویت برای تجارت

در بعضی مواقع ، من به سئو به عنوان نوکر سرخ (عبارتی که برای توصیف شخصی که مورد غفلت ، بدرفتاری یا ناخواسته قرار گرفته باشد) به کار می رود.

بسیاری از شرکت ها می دانند که می توانند از SEO بهره مند شوند ، اما در مورد آن به اندازه کافی درک نمی کنند تا آن را در اولویت قرار دهند.

مقاله پیشنهادی  نحوه استفاده از GitHub برای سئو سازمانی

سازمانهایی که در نهایت در چنین حفره عدم پشتیبانی یا درک کافی از SEO قرار می گیرند ، مشکل دارند که خود را بیرون بیاورند و بنابراین از منافع سئو بهره مند می شوند.

در حالی که ذی نفعان را مجبور به خرید سئو می کنیم ، ضروری است که ایجاد SEO به عنوان یکی از اولویت های مهم برای کل کسب و کار را نیز تحت فشار قرار دهیم.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با برقراری ارتباط با کسب و کار نشان دادن برنده های کوچک ، یا حتی بزرگ ، یک تیم می تواند SEO را به عنوان یک اولویت تعیین کرده و با آنچه که تجارت برای آن برنامه ریزی کرده همسو باشد.

اگر تجارت متمرکز بر هدفگذاری مکان برای تبلیغات و ساختن محتوا برای مشتریان محلی باشد ، عاقلانه است که تلاش ها را بر روی استراتژی های محلی SEO جستجو کنیم.

همسو شدن با تجارت همیشه کار ساده ای نیست و همه سازمان ها شفاف نیستند که صحبت از اولویت سطح SEO باشد.

با تمرکز بر آشنایی با تیم ها و ذینفعان درون سازمان ، تیم SEO می تواند بخشی از گفتگو باشد وقتی صحبت هایی درمورد اولویت های تجارت انجام شود.

گرچه ایجاد سئو به عنوان یک اولویت برای تجارت دشوار است ، اما مزایای آن می تواند برای کسب و کار و تیم جستجوگرها نجومی باشد.

4. پیگیری اثربخشی

بارها با آژانس هایی کار کرده ام که با نشان دادن کلمات کلیدی که در رتبه بندی بالاتر رفته اند یا صفحه هایی که آنها کار کرده اند در نتایج جستجو بالاتر از پیروزی خود گزارش می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بزرگترین مبارزه‌ای که SEO اغلب در یک سازمان بزرگ انجام خواهد داد ، گزارش دادن است. بیشتر مشاغل سازمانی انتظار دارند که SEO بر درآمد تأثیر بگذارد.

در حالی که تغییرات رتبه بندی و افزایش ترافیک خوب است ، اما همه چیز به میزان تولید شرکت خلاصه می شود.

پیگیری کلمات کلیدی برای درآمد تقریباً غیرممکن است.

محاسبه می تواند یک برآورد پیچیده بر اساس فرمول ها با درک این باشد که چه صفحاتی برای جستجوی کلمات کلیدی نشان داده شده است ، با تعداد کلمات کلیدی به آن صفحه ، درصد ترافیک Google از ارگانیک از میزان درآمد آن صفحه کاهش می یابد.

این فرمولی است که همیشه برای هر مشاغل قابل انجام نیست ، به ویژه در مواقعی که چندین صفحه وجود دارد که در نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی ظاهر می شود.

بهترین راه برای ردیابی اثربخشی SEO درک آنچه برای کسب و کار مهم است است.

برخی از مشاغل از ثبت نام رایگان راضی هستند و ممکن است ارزش درآمد مرتبط با آنها داشته باشند.

برخی از مشاغل محاسبه درآمد هر کاربر را دارند یا با کلیک یک دکمه یا ایمیل باز را به عنوان مقدار در نظر می گیرند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

همکاری با دانشمندان داده و درک موانع در هنگام گزارش برای SEO یکی از بزرگترین مبارزاتی است که SEO در سازمان بزرگتری با آن روبرو است.

5. بودجه ابزارها / راهنما

یکی از بزرگترین مبارزاتی که من در طول سالهای فعالیت خود به عنوان سئو و کار در بسیاری از سازمانهای سازمانی با آن روبرو بوده ام ، دریافت حمایت و بودجه برای استخدام کمک (آژانس ها ، مشاوران یا کارکنان) و ابزارهای موردنیاز است که می توانند سیستم های پیچیده بزرگ را کنترل کنند.

مقاله پیشنهادی  ارتباط با تیم SEO شما

آژانسهای استخدام که دانش فنی ، تجربه و درک در مورد آنچه برای مدیریت جستجوگرها برای سازمانهای بزرگ نیاز دارند ، کم و زیاد هستند ، و ارزان نیستند.

دریافت پشتیبانی بودجه برای کمک متخصصان مورد نیاز ، کار سخت و شفافیت زیادی را از سئو (یا تیم) موجود در کار می گیرد.

از متخصصان سئو نباید انتظار داشت که در مورد همه جنبه های سئو اطلاعات لازم را بدانند.

بعضی از آنها از نظر محتوا تبحر بیشتری دارند و یا برخی از نظر فنی از زیر نظر بیشتری برخوردار هستند.

برخی ممکن است درک خوبی برای هدایت نوار سازمان داشته باشند اما از نظر محتوا یا فنی قوی نیستند. در این صورت ، استخدام یک مشاور یا آژانس برای کمک به تقویت هرچه بیشتر تیم ، تجارت را به سمت حضور پررنگ SEO سوق می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بهترین راه برای دستیابی به این مسئله این است که تیم موجود نترسند از صحبت خود صحبت کنند و همکاران خود را در مواردی که از جنبه SEO خوب نیستند مطلع کنند.

اکثر سازمان ها به این امر احترام می گذارند و از استخدام آژانس یا مشاوری که در آن قسمت فاقد تخصص است پشتیبانی می کنند.

اگر سئو از برطرف سازی های فنی و تخفیف برنده شده باشد ، یک متخصص یا آژانس که می تواند به شما کمک کند نقشه راه محتوا را همراه با یک برنامه رشد تنظیم کند ، منطقی خواهد بود.

نکته اصلی این است که به ذینفعان نشان دهیم می توانند در یک جنبه سئو موفقیت کسب کنند و از طرف دیگر امکان رشد وجود دارد. در پایان ، همه سود خواهند برد.

در سطح سازمانی ، ابزارهای شناخته شده ای مانند Moz ، DeepCrawl و Keylime Toolbox قادر به مدیریت پیچیدگی ها یا انبوه بودن سایت های سازمانی نیستند.

برای سازمانهای بزرگتر ، ابزاری که توانایی مدیریت سایتهای پیچیده را دارند و دارای کادر پشتیبانی هستند که می دانند متخصصان سئو در آن سطح با چه مواردی روبرو هستند ، نیاز به بودجه های کلانی دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

دریافت تأیید بودجه برای این ابزارها اغلب می تواند یک مشکل باشد ، اما وقتی پشتیبانی به کار می رود و از ابزارها استفاده می شود ، در دراز مدت سئو بسیار سود می برد.

نکته اصلی این است که با ابزارهای شناخته شده کمتری شروع کنید و روی قسمت کوچکتر یک سایت تمرکز کنید.

با استفاده از داده های یافت شده برای به دست آوردن برخی از برد ها ضمن بیان اینکه ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند وجود دارد ، اما به دلیل قابلیت های محدود برای مدیریت سایت های بزرگتر ، مبارزاتی وجود دارد.

وقتی سئو چندین میلیارد درآمد برای یک کسب و کار به ارمغان می آورد و تیم درخواست ابزاری را می کند که بخش بسیار کمی از آن باشد ، بازگشت سرمایه منطقی است.

خلاصه

چالش هایی که متخصصان سئو سازمانی با آن روبرو هستند قطعاً بی نظیر است.

اما غلبه بر این غیرممکن نیست.

با درک اینکه SEO SEO مبارزات خاص خود را دارد و از صبر و تجربه برای حرکت در میان آنها برخوردار است ، هر SEO در یک سازمان بزرگتر می تواند یک حرفه موفق داشته باشد و کسب و کار در درازمدت از آن سود خواهد برد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار ویژه تصویر: پائولو بوبیتا