5 چالش برتر SEO در زمینه محلی سازمانی (و نحوه حل آنها)

محلی وحشی عجیب است. تسلط بر آن برای یک شرکت نیاز به دانستن چگونگی انجام “ملی” ، Google برای کسب و کار من و همچنین درک نحوه برخورد گوگل با سوالات جستجوی هدف شما در بازارهای مختلف دارد.

این بدان معنی است که تعداد بی شماری از چالش ها در محلی برای بازاریابان جستجو وجود دارد.

رایج ترین چالش ها در SEO محلی سازمانی چیست؟

  1. اولویت بندی محلی با ذینفعان داخلی.
  2. داشتن یک منبع واحد از حقیقت برای داده های مکان.
  3. بهینه سازی مکان یاب فروشگاه.
  4. مدیریت و بهینه سازی Google برای کسب و کار من.
  5. ایجاد حضور جستجوی محلی برای مشاغل و بازارهای حوزه خدمات.

1. اولویت بندی محلی در داخل

به نظر عجیب می رسد ، اما من نمی توانم به شما بگویم که با چند سازمان چند مکانه کار کرده ایم که مکانها در اولویت سازمان بازاریابی دیجیتال نبوده اند.

در مورد خرده فروشان ، متوجه شدیم که این سازمان معمولاً روی بازاریابی تجارت الکترونیک “ملی” متمرکز است. مکان ها آزار دهنده ای بودند که حداقل سرمایه ممکن را داشتند.

منطقی است برخورد با صدها یا هزاران مکان پیچیده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما در عین حال ، مکان ها معمولاً بزرگترین دارایی شما در هنگام سئو هستند.

چالش هرکدام از این سازمان ها چگونگی ترغیب آنها به اولویت بندی “محلی” بود.

راه حل بسیار ساده است: پول را به آنها نشان دهید.

در حالی که روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، اینجاست که باید شروع کنید.

کل بازارهای آدرس پذیر را برای دسته های برتر تعریف کنید

بگذارید بگوییم یک تبلیغ الکترونیکی چند مکانه دارای 40 دسته است که از نظر درآمد POV برای آنها مهم است. برای آنها مفید خواهد بود که درک کنند سایت آنها برای کلمات کلیدی با ارزش در این دسته ها در هر بازار چگونه عمل می کند.

این کار بزرگی نیست ، زیرا هرچه دسته کسب و کارها بیشتر در خدمت شما باشد ، داده های بیشتری برای خرد کردن نیاز دارید. برای یک مارک تجاری ملی ، ما اغلب با 10 میلیون کلمه کلیدی و 5000 بازار شروع می کنیم.

همانطور که گفتم ، این داده های زیادی است. ما در مورد چگونگی کار با این داده ها جزئیات بیشتری نخواهیم داشت ، به غیر از اینکه بگوییم نتیجه این تجزیه و تحلیل باید نشان دهد که مارک چگونه در همه بازارها بر اساس طبقه بندی در مقابل رقبا قرار دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شما باید بتوانید ببینید مارک تجاری در کجا و ضعیف است.

در جایی که ضعیف باشد ، می توان فهمید که کدام رقبا سلطه دارند و چگونه این کار را انجام می دهند. به طور خاص ، ما می خواهیم بازارها و دسته هایی را ببینیم که فقط تعداد کمی از رقبای برنده دارند.

مقاله پیشنهادی  تبدیل در رسانه های پولی چیست؟

این نشانه این است که فرصتی برای نام تجاری وجود دارد. هنگامی که دسته ها و بازارهای دارای فرصت را داشته باشیم ، می توانیم از داده های حجم جستجو استفاده کنیم تا از بزرگ بودن این فرصت ایده بگیریم.

با فرض اینکه فرصت به اندازه کافی بزرگ باشد ، اکنون توجیه و نقشه راه سرمایه گذاری فراهم می شود.

برنامه خود را در تعداد محدودی از بازارها آزمایش کنید

هنگامی که برنامه خود را تهیه کردید ، تعداد کمی مکان را انتخاب کنید تا برنامه خود را در آن آزمایش کنید. امیدوارم که شما به یک تیم تحلیلی دسترسی داشته باشید که می تواند به آمار مورد نیاز برای معتبر بودن آزمون کمک کند.

آزمون خود را انجام دهید ، نتایج را اندازه بگیرید و سپس تیم آماری تخمین بزند که اگر نتایج ارائه شده به همه مکانها باشد ، نتایج چگونه به نظر می رسد.

یک آزمون موفق + ریاضیات چند مکانه اغلب می تواند به سازمان اطمینان بدهد تا شرط بندی های بزرگتری انجام دهد.

2. یک منبع حقیقت برای داده های موقعیت مکانی داشته باشید

با ظهور شرکت های مدیریت لیست های محلی مانند Yext و Uberall ، این دیگر مسئله ای نیست.

با این حال ، ما همچنان با مشاغل چند مکانی مواجه هستیم که “منبع واحدی از حقیقت” برای همه اطلاعات موقعیت مکانی خود ندارند.

اگر هنوز این مورد را ندارید ، آن را در جای خود قرار دهید.

3. بهینه سازی فروشگاه یاب

بسیاری از مارک ها یاب فروشگاه خود را به فروشندگان شخص ثالث واگذار می کنند. این از نظر تئوری هیچ مشکلی ندارد ، اما چند روش وجود دارد که ما شاهد اشتباه این هستیم:

جستجوگرهای فروشگاهی فقط برای جستجو

برای سئو ، یك فروشگاه یاب موثر باید یك مجموعه اصلی پیوندی از صفحه های ایالت ، شهر و موقعیت باشد كه یك ربات یا كاربر بتواند به راحتی كلیك كند تا به هر صفحه برسد. اما بسیاری از مارک ها معمولاً مکان یاب فروشگاه خود را به یک صفحه مکان یاب با یک جعبه جستجو برای یافتن مکان شما می رسانند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چند سال پیش ، ما به یافتن مکان یاب برای 100 خرده فروش برتر ایالات متحده پرداختیم و افرادی را یافت که دارای مکان یاب فقط برای جستجو هستند و دارای ~ 50٪ کلمات کلیدی کمتر از کسانی هستند که دارای یک دولت> شهر> محل اتصال هستند.

بنابراین مطمئن شوید که معماری مکان یاب شما به این روش ساخته شده است.

محتوای صفحه مکان

اغلب اوقات ، مارک ها بودجه ای برای ساخت یک مکان یاب در سایت خود اختصاص می دهند اما چیزی برای محتوا باقی نمی گذارند.

مقاله پیشنهادی  Google اطلاعات فعالیت زنده را به مکانهای بیشتری گسترش می دهد

صفحه اصلی موقعیت مکانی که دارای نام تجاری ، آدرس ، شماره تلفن ، دسته بندی محصولات / خدمات و غیره باشد مشکلی ندارد. اما یک صفحه موقعیت مکانی با محتوای منحصر به فرد و فشرده که مربوط به مکان و موضوعاتی باشد که سعی می کنید انجام دهید. rank for می تواند به طور قطع عملکرد SEO را بهبود بخشد.

اینجاست که مدیران موقعیت مکانی شما می توانند به شما کمک کنند. ما اغلب می بینیم که مارک های موفق برای بدست آوردن محتوای محلی بی نظیر از نظر سنجی از مدیران مکان خود استفاده می کنند.

منابع دیگر ممکن است شامل بررسی مشتریان محلی ، داده های محلی مورد علاقه محلی و محصولات محبوب در بازار خاص باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دسته های اولویت دار

بیشتر س quالات تجارت الکترونیکی این روزها نتایج محلی نزدیک به بالای SERP ها را نشان می دهد.

ما اغلب مارک هایی را می بینیم که در بسته های محلی برنده می شوند و از صفحات مکان خود به دسته های اصلی خود پیوند می دهند.

آن را راهی برای سیگنال دادن به Google بدانید که مکانهای شما برای این دسته ها مرتبط هستند.

4. مدیریت و بهینه سازی Google برای کسب و کار من

Google برای کسب و کار من (GMB) واقعاً نباید یک چالش باشد – منظور من این است که فقط یک لیست ساده از صفحات زرد برای مکان های شما است – اما یک میلیون راه وجود دارد که می تواند برای مشاغل اشتباه باشد.

در اینجا فقط چند چالش و فرصت با GMB آورده شده است.

مراقب لیست های تکراری باشید

شگفت آور است که لیست های تکراری هنوز مورد GMB است ، اما من فقط با یک کسب و کار حوزه خدمات صحبت کردم که در رتبه بندی مشکل داشت. بسیار آسان بود که مشاهده کنیم آنها دارای لیست های تکراری GMB هستند.

در لحظه ای که لیست های تکراری را حذف کردند ، رتبه بندی آنها برای 15 کلمه برای کلمه کلیدی اصلی که هدف قرار داده بودند ، افزایش یافت. بنابراین آنها را تحت نظر داشته باشید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

لیست های GMB خود را کنترل کنید

لیست های GMB شما در یک وضعیت ثابت قرار دارند. کاربران عکس و بررسی اضافه می کنند.

اگر Google به داده های طرف دیگر بیش از اعتماد شما اعتماد کند ، می تواند داده های شما را بازنویسی کند.

GMB یک نوع “تنظیم کنید و آن را فراموش کنید” نیست. سیستمی برای نظارت منظم بر تغییرات صفحات GMB خود ایجاد کنید.

در حالی که می توانید تغییرات زیادی را از طریق داشبورد GMB مشاهده کنید ، همه چیز را گیر نمی آورد. این یکی از دلایلی است که ما این ابزار رایگان را برای نظارت بر تغییرات تصویر در GMB شما ایجاد کرده ایم.

مقاله پیشنهادی  Google 3 ویژگی جدید برای لیست های GMB را مشخص می کند

مقیاس ارسال های GMB

پست های GMB اطلاعیه های کوتاهی است که می توانید آنها را به نمایه تجاری GMB خود ضمیمه کنید. این می تواند یک روش ارزان برای ایجاد بازدیدهای پربازدید از سایت شما باشد. پست ها می توانند شامل متن ، عکس یا فیلم باشند.

چالشی که ما اغلب می بینیم این است که مشاغل اغلب برای تولید محتوا برای هر مکان ایجاد نمی شوند. اگر می خواهید پست های GMB را برای چندین مکان انجام دهید ، سیستمی را برای ایجاد وثیقه بازاریابی آماده برای GMB برای تبلیغات جدید پیاده سازی کنید تا بتوان آنها را پست کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این اغلب شامل ایجاد یک نسخه به اندازه GMB (400 300 300) از تصاویر بازاریابی تأیید شده و کپی برای GMB به عنوان بخشی از هر تبلیغ جدید است.

همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که پیوندها را از پست های GMB خود با پارامتر ردیابی برچسب گذاری می کنید تا بتوانید عملکرد را در تجزیه و تحلیل خود بسنجید.

5. حضور جستجوی محلی برای SAB ها و بازارها

هر مارک تجاری محلی مکان ندارد. بسیاری از مارک های بازار محلی مانند Yelp ، DoorDash و Zillow و مشاغل مربوط به خدمات (SAB) مانند لوله کش و سقف ساز وجود دارد که س quالات جستجوی محلی را هدف قرار می دهند اما واجد شرایط نمایش در بسته های محلی نیستند. این به این دلیل است که آنها هیچ مکان فیزیکی در بازارهای هدف خود ندارند.

و این بدان معناست که آنها تعداد زیادی کلیک و درآمد بالقوه را از دست می دهند.

این برای هر مارکی کارساز نیست ، اما برای کسانی که مدل تجاری مناسبی دارند ، ایجاد “فروشگاه در فروشگاه” در محل نام تجاری شریک راهی عالی برای به دست آوردن دید اضافی بسته محلی است.

خدمات FedEx OnSite واقع در Walgreen’s نمونه خوبی از نحوه کارکرد این است:

و البته ، اگر ارزش لیدها به اندازه کافی بالا باشد ، حتی ممکن است بخواهید مکانهای فیزیکی را در مناطق خاص باز کنید تا فقط در بسته های محلی رتبه خوبی کسب کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همانطور که در بالا گفتم ، تعداد نامحدودی از تاکتیک های محلی SEO وجود دارد که مارک های تجاری می توانند به کار گیرند.

مانند هر کانال بازاریابی دیگر ، برای کمک به فراتر رفتن از این چالش های محلی محلی SEO ، خلاقیت ، آزمایش ، اندازه گیری و تکرار داشته باشید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

عکس صفحه توسط نویسنده ، ژوئیه 2021 گرفته شده است