5 نکته عملی برای تقویت بازی هدفمند کردن مخاطبان خود

این که آیا شما می توانید جستجو ، تبلیغات اجتماعی ، نمایشگر یا تبلیغات تبلیغاتی بومی را مدیریت کنید ، یک چیز وجود دارد که نمی توانید از آن فرار کنید: هدف قرار دادن مخاطبان.

به همین دلیل خوب

هدف قرار دادن مخاطب باعث تغییر نحوه ارائه تبلیغات و نحوه نوشتن تبلیغات شده است.

هدفگذاری مخاطبان ما را از یک بازی حدس زدن نسبی در ایجاد کارزارها به چیزی که شبیه به یک علم پیشرفته است ، برد.

با استفاده گسترده از هدف قرار دادن مخاطبان در اکوسیستم تبلیغاتی ، به راحتی می توانید برخی از استراتژی ها را فراموش کنید یا از آنچه در غیر این صورت بهترین روش خواهد بود غافل شوید.

با این حساب ، بگذارید برخی از بهترین شیوه ها و نکات عملی را برای افزایش بازی هدفمند کردن مخاطبان خود مرور کنیم.

1. به بیرون از صندوق فکر کنید

یک دام مشترک برای تبلیغ کنندگان این است که مخاطبان خود را با تمرکز بسیار باریک هدفگذاری کنند.

برای روشن شدن ، من استدلال نمی کنم که شما باید به وحشی بروید و چشم پوشی از دانه های هدف را به بهترین شیوه انجام می دهید. (در حقیقت ، به نکته شماره 5 در زیر مراجعه کنید.)

درعوض ، من از شما می خواهم که با هدف قرار دادن مخاطبان خود ، در خارج از کادر فکر کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

خلاقیت در اینجا می تواند شکل های بسیاری بگیرد ، اما بگذارید به عنوان نمونه به مخاطبان داخل بازار توجه کنیم.

بیایید بگوییم که شما در حال رهن وام املاک هستید. انتخاب های واضح و آشکار است.

  • املاک و مستغلات> جابجایی و جابجایی
  • املاک و مستغلات> املاک مسکونی> املاک مسکونی (برای فروش)
  • خدمات مالی> اعتبار و وام> وام

در این مثال “بیرون از صندوق فکر می کنید” چیست؟

برای مبتدیان ، کلاه بازاریابی خود را قرار دهید و فرد مشتری بالقوه خود را در نظر بگیرید.

چه چیز دیگری راجع به آنها می دانید؟

شاید آنها در همسایگی های خوب زندگی کنند ، ماشین های زیبا رانندگی کنند و درآمد یکبار مصرف زیادی داشته باشند.

اکنون می توانیم نگاهی به مخاطبان مجاور داخل بازار بیندازیم که با شخصیت مشتری بالقوه ما هماهنگ باشد و نه فقط آنهایی که با محصول یا خدمات ما مطابقت دارند.

  • خدمات مالی> برنامه ریزی مالی
  • وسایل نقلیه موتوری> وسایل نقلیه موتوری> وسایل نقلیه موتوری (جدید)
  • وسایل نقلیه موتوری> وسایل نقلیه موتوری> وسایل نقلیه موتوری براساس نوع> وسایل نقلیه لوکس
  • بلیط های رویداد> بلیط های هنرهای نمایشی> بلیط های Broadway و تئاتر

شما ایده را می گیرید.

ذهن خود را به ایده آزمایش مخاطبان مجاور درون بازار بر اساس personas باز کنید.

تست را با استفاده از “هدف و پیشنهاد” (یا “مشاهده”) با تعدیل پیشنهاد 0٪ با ریسک صفر انجام دهید.

بعدا از من تشکر کن.

2. برنامه زمانبندی برای عملکرد حسابرسی مخاطبان و ایجاد تغییرات

واضح به نظر می رسد با این حال این یکی از دست رفته است. زیاد.

همانطور که تازه نشان دادیم ، در استفاده از اهداف مخاطب با تعدیل پیشنهاد 0٪ برای نظارت بر داده ها و دیدن چه عواملی ، ارزش فوق العاده ای وجود دارد.

این یکی از بزرگترین مزایای این ویژگی ها است.

با این حال ، ما همه انسان هستیم و چیزهایی را فراموش می کنیم.

فراموش می کنیم آن مخاطبان را رصد کنیم و سپس پیشنهادات را بر اساس عملکرد تنظیم کنیم.

از خودتان یاری کنید و زمان خود را برای ممیزی از عملکرد هدفمند مخاطبان خود و ایجاد تغییرات تنظیم کنید.

بسته به تعداد کانال تبلیغی شما و اندازه / دامنه کمپین های شما بستگی دارد ، بسامتی که این یادآوری را تنظیم می کنید متفاوت است.

پیشنهاد من این است که با یک برنامه هفتگی شروع کنید (بعداً می توانید فرکانس را افزایش یا کاهش دهید!) و در هر جلسه موارد زیر را انجام دهید:

  • بررسی انواع استفاده از مخاطبان مختلف: بازاریابی ، بازاریابی ، مشابه ، سفارشی ، مطابق با مشتری ، ترکیب های سفارشی و غیره. آیا نیاز دارید که قدم بگذارید و به خارج از کادر فکر کنید؟
  • عملکرد مخاطبان کاربردی را در فعالیتهای فعال و گروههای تبلیغاتی خود مرور کنید.
  • تنظیمات پیشنهادات مثبت (یا منفی) را بر اساس اهداف عملکردی و KPI های خود اعمال کنید.
  • برای جدا کردن مخاطبان خاص و یا ارائه پیامهای منحصر به فرد برای فصلی و غیره ، به تنظیمات مربوط به کمپین یا تبلیغات گروه توجه داشته باشید.
مقاله پیشنهادی  Google Now وقتی نتایج جستجوی آن زیر استاندارد است پذیرفته است

3. مخاطبان مانند شرکت: بسته بندی بهتر است

گزینه های هدفگذاری مخاطبان شما یک کاتالیزوری است که می تواند باعث افزایش (یا دامنه محدود) انواع تبلیغات ، سیستم عامل ها و ویژگی های تبلیغات دیجیتال شما شود.

زمان آزمایش شده از تماشای گسترده + مخاطبان بازاریابی (گسترده) نوار بالایی را برای ویژگی های همراه با مخاطبان ایجاد کرده است.

همین رویکرد را می توان با تبلیغات جستجوی پویا (DSA) نیز انجام داد.

کارزارهای خرید و مخاطبان با هم جادو می کنند – به خصوص با مخاطبان محصول در محل کار.

برای جستجوی جستجو و / یا تبلیغات بومی در شبکه مخاطبان مایکروسافت ، بازاریابی پویا را فکر کنید (افشای: من در مایکروسافت کار می کنم).

فراتر از ویژگی ها و انواع هدف گذاری ، گاهی اوقات انواع مخاطب می توانند به خوبی کنار هم جمع شوند ، مانند LinkedIn Profile Targeting + Remarketing و غیره.

و به همین دلیل است که ترکیب های سفارشی به یک چیز تبدیل شده اند.

با استفاده از این منطق اگر بتواند منطقی برای کار با مخاطبان باشد ، می توان به فرصتهای هدفمند واقعاً خلاق منجر شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

4- تطبیق مخاطب با پیام

یكی از اصلی ترین مزایای هدفگذاری مخاطب ، این ایده “پیام صحیح ، در زمان مناسب برای شخص مناسب” بود.

چیزهای قدرتمندی ، درسته؟

هدف قرار دادن مخاطب به ما این امکان را داده است که بدانیم سازمان بهداشت جهانی ما در حال هدف قرار دادن هستیم تا بتوانیم پیام را متناسب کنیم.

ما این را می دانیم – و با این حال آنطور که باید اتفاق نمی افتد (حداقل به نظر این نویسنده).

خیاط کردن تبلیغات شما بر اساس مخاطب ، نیاز به تلاش اضافی دارد ، من این را درک می کنم.

بازپرداخت معمولاً به روش افزایش CTR و نرخ تبدیل وجود دارد.

هنگام صحبت کردن با RLSA (بازاریابی برای کمپین های جستجو) ، تنظیم پیام تبلیغاتی نیاز به یک کمپین جداگانه دارد که روی “فقط پیشنهاد” (یا “هدف”) تنظیم شده باشد و این ممکن است یک عامل بازدارنده باشد.

در این صورت ، اجازه دهید من شما را با Ad Customizer معرفی کنم.

در تبلیغات مایکروسافت ، می توانید از شناسه مخاطبان برای لیست های بازاریابی و مخاطبان درون بازار به عنوان یکی از پارامترهای Ad Customizer خود استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی  بیشترین تعداد بازدیدها بیشترین بازدید را ندارند

به طور خلاصه ، این بدان معنی است که شما می توانید تبلیغات متنی گسترده ایجاد کنید که عناوین یا توضیحات را بر اساس هدفگذاری مخاطبان که باعث تبلیغ شده اند ، تغییر دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در اینجا “چگونه” را بیاموزید.

5. از بزرگترس نترسید

در حالی که باید کاملاً فکر کنید که مخاطبان خود را با هدف قرار دهید ، از بزرگترس هم نترسید.

اغلب تبلیغ کنندگان در حال استفاده از مخاطبان بر اساس منطق گسترده ای هستند – همه بازدید کنندگان ، همه مبدل ها و غیره.

این همه مکانها یک مکان شروع عالی هستند ، اما آنها دقیقاً همان هستند: مکانی برای شروع.

کمپین های پیشرفته و پیشرفته که باعث می شوند مخاطبان هدفگذاری کنند ، این کار را به روشی گرانقیمت انجام می دهند.

منظورم وقتی می گویم دانه دار چیست؟

  • مخاطبان براساس نوع محصول / خدمات ، طبقه بندی و روشهای دیگر که به وب سایت یا ساختار تجاری شما نقشه می کنند تقسیم می شوند.
  • مخاطبان به مرور زمان تقسیم می شوند (روزهایی از بازدید ، روزهایی که از افزودن به سبد خرید ، ماهها از آخرین لمس و غیره).
  • مخاطبان محصول مبنای تعامل بازدید کنندگان با وب سایت تجارت الکترونیک شما را برای مخاطبان گرانقدر فراهم می کنند. بیشتر کارها در اینجا برای شما انجام شده است و امکان بازگرداندن پویا در جستجو و تبلیغات بومی در تبلیغات مایکروسافت را فراهم می کند.
  • مخاطبانی که با استفاده از پارامترهای URL ساخته شده اند (UTM ، سفارشی یا موارد دیگر) می توانند به شما امکان بخش بندی بر اساس کانال ، کمپین ، کلمه کلیدی و غیره را بدهند.

واقعاً ، جهان صدف شماست (و باید باشد).

وقت بگذارید تا از طریق آن فکر کنید:

  • چگونه می خواهید داده های خود را بر اساس محتوا ، محصول / خدمات برش داده و تکه کنید.
  • ترافیک شما کیست
  • نحوه دسترسی آنها به وب سایت شما

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

و با این کار ، شما پنج نکته عملی برای تقویت بازی هدفگذاری مخاطبان خود دارید.

اکنون این نکات را عملی کنید!

منابع بیشتر: