5 نکته در مورد بلاگ نویسی برای کمک به هم اکنون در افزایش محتوای خود

هر سال ، Orbit Media بررسی آمار و اطلاعات مربوط به بلاگ ها را منتشر می کند.

برای گردآوری یافته های آنها ، به بیش از 1000 وبلاگ نویس بی نظیر و متخصص بازاریابی محتوا ارسال شده است.

به طور طبیعی ، این مملو از اطلاعات ، نمودارها و برنامه های ارزشمند است که می تواند چشم انداز شما از ایجاد محتوا را تغییر دهد.

اما خواندن یک پست وبلاگ 5،000+ کلمه ای و رمزگشایی معنای ده ها نمودار بسیار وقت گیر است.

و بدون یادداشت برداری و تفصیل یادداشت همه آن را در خط خط می اندازید؟ شانس کم.

بنابراین ، من آن را برای شما انجام دادم!

در اینجا بزرگترین راهکارهایی است که می توانید از 1000+ وبلاگ نویسان مورد بررسی برای بهبود محتوای شما بیاموزید.

1. شروع به صرف وقت بیشتر در هر پست کنید

براساس بررسی وبلاگ نویسی ، اکثر افراد به طور متوسط ​​3 ساعت و 57 دقیقه را صرف نوشتن یک پست وبلاگ می کنند.

مگر اینکه شما در 10 سال گذشته در آن زمینه خاص متخصص باشید ، هنوز هم کافی نیست.

مشکل صرف فقط چهار ساعت در یک پست ، عدم تحقیق است.

انجام تحقیقات تأثیرگذار (عمیق) ، سنتز کردن اطلاعات و متراکم کردن پیشگویی های اصلی به 2000 کلمه در چهار ساعت یا کمتر تقریباً غیرممکن است.

یک مسئله مشترک پس از آن تبدیل به مجدد مطالب موجود می شود.

در اصل ، فقط کلمه کلیدی هدف را Googling کنید ، راهنمایی هایی را از پست های برتر بکشید ، و سپس آن را “جدید” بنامید.

این اصل نیست و مطمئناً چون نتایج بدست نمی آید.

برخی از جالب ترین (و موفق ترین) مطالب قبل از انتشار ماه ها در ساخت است.

مثال اول: راهنمای سئو 18 قسمت 2020 ژورنال موتور جستجو.

5 نکته در مورد بلاگ نویسی برای کمک به افزایش محتوای خود در حال حاضر

اکنون بروید سعی کنید یک راهنمای سئو 2020 را بنویسید که در چهار ساعت با کیفیت فوق مطابقت داشته و با نتایج ترافیک و رتبه بندی به من بازگردد.

کار نمیشه

محتوا باورنکردنی می شود.

این دقیق تر از گذشته است.

این زیرگروهها و خرده خرده موضوعات هر موضوع را عمیق تر می کند.

این کامل با آموزش ها ، نکات ، مطالعات ، تحقیقات اصلی و ارزش منحصر به فرد است.

اگر می خواهید نتایج متوسط ​​داشته باشید ، میانگین 1-4 ساعت را صرف مطالب خود کنید.

اما وبلاگ نویسان که 6+ ساعت در هر پست صرف می کنند ، 38٪ بیشتر از نتایج قوی تر گزارش می کنند.

و من مایل هستم که با هر ساعت اضافی (تا یک نقطه) این شرط بندی را انجام دهم، این نتایج حتی بیشتر می شود

2. توقف قرار دادن (واقعی) ویرایش در Backburner

بیشتر محتوا در آن جا خسته کننده است.

خشک است و بر روی محتوای تخته سیاه است.

حتی اگر نسخه جذاب باشد ، به معنای چمباتمه زدن نیست اگر کسی نتواند آن را هضم کند.

محتوا باید مردم را برانگیزد و حواس خود را جلب کند.

باید از نظر تن ، سبک و زایمان بی عیب و نقص باشد.

بدون ویرایشگر ، این یک امر احمقانه می شود.

شما فقط 2،000 کلمه نوشتید. آخرین کاری که مغز شما می خواهد انجام دهد این است که پنج بار دوباره آن را بخوانید تا عبارات نادرست را بررسی کنید یا ببینید که آیا هر جمله آخر مطابق با مخاطب مورد نظر شما است.

آیا شما در حال ویرایش کار خود هستید؟

اگر چنین است ، شما تنها نیستید.

براساس این نظرسنجی ، 41٪ از نویسندگان کار خود را ویرایش می کنند.

28٪ دیگر به طور غیر رسمی آن را به یک یا دو نفر نشان می دهد.

فقط 22٪ نویسندگان ویرایشگر رسمی دارند.

و حدس بزنید چه؟ مواردی که از یک یا چند مورد استفاده می کنند رسمی ویراستاران 38٪ نتایج بهتری را گزارش می دهند.

مقاله پیشنهادی  پشتیبانی Facebook و Instagram Drop برای وردپرس

گرامر بد و ویرایش شیب دار می تواند به اعتبار شما آسیب برساند و حتی احتمال ارتقاء و سرعت بخشیدن به پیشرفت شغلی را نیز مانع می کند.

به علاوه ، خوانندگان دروغ نمی گویند:

42٪ از مردم اظهار داشته اند كه خطاهای املا ، برداشت منفی از نام تجاری و وضعیت را به آنها می دهد.

و طبق بررسی وبلاگ نویسی ، نشان دادن آن به یک دوست به اندازه کافی خوب نیست.

شما به ویراستاران جدی نیاز دارید که به وظیفه کمال محتوا اختصاص داده شده اند.

سایت های بی شماری مانند Fiverr و UpWork وجود دارد که می توانید ویرایشگرهای با کیفیت را استخدام کنید:

ویرایشگر محتوا برای استخدام

احساس ناامیدی می کنید؟

دهها ابزار دستور زبان و ویرایش به صورت آنلاین وجود دارد.

من هرگز مقاله ای را بدون اجرای آن از طریق Grammarly ارسال نمی کنم:

استفاده از دستور زبان برای ویرایش قطعات بازاریابی محتوا

این برای ادبیات اداری ، هجی ، گرامر ، نگارشی ، تسلط ، مختصر بودن ، صوری بودن ، وضوح ، تنوع و واژگان بررسی می کند.

به علاوه ، می توانید اهداف خود را برای ارائه پیشنهادات ویرایش دقیق تر بر اساس آنچه که قصد ، سبک و احساسی را که می خواهید انجام دهید ، سفارشی کنید:

استفاده از گرامر برای ویرایش لحن و سبک

این باید به عنوان مبنایی برای ویرایش محتوای شما باشد.

پس از انجام این کار ، زمان آن رسیده که آن را توسط یک ویرایشگر اجرا کنید.

نمی توانید یکی پیدا کنید؟

گرامرلی حتی خدمات چاپی انسانی نیز ارائه می دهد ، بنابراین هیچ بهانه ای ندارید.

ویرایشگرهای گرامر برای استخدام برای بهبود محتوای

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، همیشه محتوای خود را از طریق یک ابزار ویرایش اجرا کنید و یک ویرایشگر حرفه ای

خوانندگان شما می توانند بعداً از شما تشکر کنند.

3. نادیده گرفتن محتوای قدیمی را متوقف کنید

نوشتن یک پست وبلاگ با کیفیت عالی ساعت ها طول می کشد. روزها. هفته ها

حتی اگر این یک راهنمای طولانی با تصاویر با کیفیت تولید باشد حتی ماه ها ممکن است.

با گذشت زمان زیاد در یک قطعه محتوا ، می توانید دکمه انتشار را لمس کنید و به صندلی خود برگردید.

شما این کار را کردید ، درست است؟

مرتب سازی بر اما نه واقعاً

محتوا فقط سبز نمی ماند زیرا می خواهید.

مطمئناً برنامه ریزی از قبل برای موضوعات همیشه سبز می تواند کمک کند ، اما حتی ، هیچ چی در بازاریابی دیجیتال مدت طولانی باقی می ماند.

هنگامی که به انتشار رسیدید ، کار شما فقط 75٪ از راه انجام شده است. فقط در عرض چند هفته ارسال ها می توانند منسوخ شوند.

براساس بررسی آمار و بلاگ های وبلاگ نویسی ، بیش از 33٪ از بازاریابان محتوا پس از زدن دکمه انتشار براق ، فوراً لذت بخش ، محتوای خود را به روز نمی کنند.

من هم مقصر بوده ام که کنترل کروز را انجام داده ام.

با این حال ، افرادی که محتوای قدیمی را به روز می کنند ، “2 برابر بیشتر از موفقیت گزارش می کنند”.

به روزرسانی محتوا این امکان را می دهد که در صورت عقب افتادن ، از میوه های کم آویز و سبقت گرفتن از پست های خود استفاده کنید ، یا اطمینان حاصل کنید که رقبا نمی توانند این کار را برای شما انجام دهند.

با مراجعه به تجزیه و تحلیل خود برای پست های داده شده ، شروع کنید.

وقتی پست شما در اوج خود بود ، چه رتبه و ترافیکی داشتید؟

استفاده از google analytics برای بهبود محتوای

آیا ترافیک مسطح شده است؟

بررسی کنید که آیا رتبه بندی با گذشت زمان تغییر کرده است:

با استفاده از ahrefs برای بررسی رتبه بندی مطالب

در صورت وجود ، زمان آن رسیده است که پست خود را به روز کنید تا مطابق انتظارات جستجوگر باشد.

برای کلمات کلیدی مورد نظر به SERP بروید و معدود پستهای رتبه بندی شده بالاتر از شما را بررسی کنید.

مقاله پیشنهادی  به طور خلاصه SEO: درک ، اعتبار و قابلیت تحویل

آیا آنها با پاسخ دادن به سؤالات انتقادی مرتبط ، یادگیری دستگاه Google را هدف قرار می دهند؟

استفاده از دستگاه گوگل برای بهبود عمق محتوا

آیا محتوای آنها عمیق تر ، طولانی تر است یا حاوی تصویری بیشتر از مطالب شما است؟

آیا آن را به آخرین به روز رسانی ها و اخبار لمس می کند تا ارتباط آن را حفظ کند؟

در نهایت از خود بپرسید:

آنها چه کار می کنند که من ندارم؟

آن را برطرف کنید ، مجدداً آن را منتشر کنید و موقعیت SERP مناسب خود را پس بگیرید.

4- شروع به انجام تحقیقات خود در مورد گل مین بک لینک کنید

اینفوگرافیک مدتهاست که به عنوان “طعمه پیوندی” مورد حمایت قرار گرفته است.

اما بیشتر آنها خیلی طولانی ، متراکم و سنگین هستند و تأثیر بزرگی دارند.

اشاره ای به گرافیک مصور پنیر آنها که هزاران بار بارها دیده ایم نیستیم.

و اکنون ، اینفوگرافیک های خوب بین تعداد کمی و بسیار دور است.

Hootsuite در مورد کاهش اینفوگرافیک در سال 2015 نوشت.

و یک مطالعه از سال 2010-2015 ثابت کرد که اینفوگرافیک ها در استفاده و تاثیر در حال کاهش است.

بنابراین ، اکنون چه چیزی برای ایجاد بک لینک واقعی تولید می شود؟

تحقیقات اصلی – طعنه آمیز ، با توجه به اینکه من درمورد یک مطالعه پژوهشی اصلی می نویسم.

و این درست است: تحقیقات اصلی در حال حاضر آن را می کشند.

مورد و نکته ، مطالعه ای که من در اینجا در حال ساختارش هستم ، دارای پیوندهای 4.25k در حال حاضر است.

5 نکته در مورد بلاگ نویسی برای کمک به افزایش محتوای خود در حال حاضر

فقط در مورد هر پست اصلی پژوهشی معتبر ، آموزنده ، مرتبط و از نظر آماری قابل توجه قرار گرفته و نتایج مشابه را مشاهده خواهید کرد.

تن از:

  • پیوندها
  • کلید واژه ها.
  • ترافیک
  • برنده شدن

چرا؟

از آنجا که هرکسی که مطالب خوبی بنویسد ، می داند که تحقیقات برای چسباندن نظر شما بسیار مهم است.

نویسندگان برای تهیه نسخه پشتیبان از مطالبات به داده نیاز دارند و بازاریابان برای به حداکثر رساندن بودجه خود ، به استراتژی های داده محور نیاز دارند.

تهیه ناخن های اصلی تحقیق هر دو با دقت.

مطابق بررسی آمار و بلاگ های وبلاگ نویسی ، 85٪ از کسانی که تحقیق اصلی منتشر می کنند نتایج قوی تر از وبلاگ نویسی سنتی را نشان می دهند.

آیا می خواهید محتوای بهتری ایجاد کنید که مورد توجه واقع شود؟

شروع به تحقیق اصلی درباره موضوعات منحصر به فرد و پرطرفدار در طاقچه خود کنید.

مطمئناً ممکن است انجام چند هزار دلار برای شما هزینه داشته باشد ، اما به همین دلیل کار می کند:

شما محتوای کوکی برش ارسال نمی کنید.

5- کارهایی را انجام دهید که همه انجام نمی دهند

فریب دادن مطالب به خاطر محتوا وسوسه انگیز است.

وقتی روی وبلاگ خود کلیک می کنید و ده ها پست طولانی می بینید ، احساس خوبی به شما می دهد.

اما ، مگر اینکه شما به طور جدی کاری را انجام دهید که اکثر مردم انجام نمی دهند ، محتوا یک اتلاف وقت است.

اگر فکر می کنید می توانید در سنین کنونی یک مقاله نوشتن SEO جستجوگر کوکی را بنویسید و رتبه های خوبی را ایجاد کنید ، دوباره فکر کنید.

چشم انداز امروز است بی رحمانه.

حتی برای مبهم ترین کلمات کلیدی کم ترافیک.

SERP ها را برای “SEO بین المللی” ، یک کلمه کلیدی با فقط 250 جستجو در ماه جستجو کنید.

تجزیه و تحلیل محتوای سرو برای بهبود بازاریابی محتوا

Moz ، ژورنال موتور جستجو ، SEL ، نیل پاتل ، WordStream ، SEMrush و HubSpot. نه یک DA زیر 87 سال.

لایک ها

آیا می خواهید برای آن بدون DA بیش از 87 و صدها تا هزاران بک لینک در طی سالهای طولانی رتبه کسب کنید؟

مقاله پیشنهادی  4 راه ایده پردازی ایده های محتوایی از ارسال های قدیمی

دو هزار کلمه نمی خواهند آن را قطع کنند.

“فرم طولانی” به معنای جک نیست اگر به یک شکل اساسی متفاوت نباشد.

شما به چیزهای بیشتری احتیاج دارید ، و بیشتر مردم برای انجام این کار خیلی لکنت یا تنبل هستند.

اما این در واقع خبر خوبی است

اگر همه این کار را می کردند ، شما در همان موقعیت گیر خواهید کرد: نمی توانید از بازیکنان بزرگ پیشی بگیرید.

خوشبختانه ، تعداد زیادی استراتژی وجود دارد که بیشتر وبلاگ نویسان از آن استفاده نمی کنند ، از جمله این بازیکنان بزرگ گفتند.

این یک فرصت قدرتمند به شما می دهد تا از آنچه خوانندگان (و Google) می خواهند ببینند ، سود کسب کنید:

  • فقط 11٪ 2،000+ کلمه ارسال می کنند: طول خود را افزایش دهید ، اما اطمینان حاصل کنید که محتوا پر نشده است. به طور فعال زیرنویس ها را تحقیق کرده و ارزش ارائه می دهید. اگر کسی به آنها کمک کند مشکل را حل کنند ، هیچ کس نمی خواهد 5000 کلمه بخواند.
  • فقط 1٪ با تأثیرگذار همکاری می کنند: برای افزایش اعتبار ، به نقل قول ها برای نقل قول ها کمک کنید. مزیت در اینجا هم اعتبار و هم افزایش شانس این تأثیرگذار است که محتوا را به اشتراک بگذارند و به آن پیوند برقرار کنند.

مثال خوب بازاریابی محتوای SEJ

  • فقط 26٪ محتوای ویدئو را به مقالات خود اضافه می کنند و فقط 7٪ از صدا استفاده می کنند اما بیشترین تأثیر را ایجاد می کنند: فقط برای چند دلار ، می توانید خلاصه های ویدیویی و صوتی مقالات خود را به مترجمان در UpWork یا Fiverr واگذار کنید و برای کاربران موبایل که از ویدیو لذت می برند یا می خواهند به سبک پادکست گوش دهند ، ارزش بی نظیری را اضافه کنید.

همه این راهبردها به عنوان کمترین تاکتیک در بین 1000+ وبلاگ نویسان ذکر شده است.

و با کمال تعجب ، آنها همچنین به عنوان مؤثرترین رتبه ها رتبه بندی می شوند.

چرا؟ زیرا همه چیز دیگر به یک خمیر کتک خورده است.

هرچه تاکتیک ها با گذشت زمان رایج تر می شوند ، پذیرش مانند صخره ای فرو می ریزد (رجوع کنید به: قانون لک های پرشکوه)

آیا می خواهید مطالب بهتری ، رتبه بندی بهتر و تعامل بهتر داشته باشید؟

روی چیزی که بیشتر سازندگان محتوا پرش می کنند سرمایه گذاری کنید.

نتیجه

با میلیون ها پست وبلاگ که به صورت روزانه نوشته ، ویرایش و منتشر می شوند ، تمایز قبر مقدس است.

اگر چیزی از این پست دور دارید ، باید اینگونه باشد:

کاری را انجام دهید که دیگر سازندگان محتوا انجام ندهند.

  • زمان بیشتری را برای هر پست اختصاص دهید (تحقیقات بیشتر ، ترسیم بیشتر ، توسعه بیشتر جریان و نوشتن بیشتر).
  • ویرایشگرهای متعدد و اختصاصی شخص ثالث را برای ویرایش و تصحیح کار خود داشته باشید. آنها می توانند خطاهایی را که به راحتی به آنها امکان پذیر نیست ، بزنند.
  • بازسازی محتوای قدیمی خود را شروع کنید و سازگار باشید. هنگامی که به انتشار رسیدید ، کار شما به پایان رسیده است.
  • شروع به تولید مطالعات تحقیقاتی خود کنید. مردم عاشق تحقیقات اصلی هستند. آیا تولید آن سخت است؟ دوه آیا وقت گیر است؟ جواب را می دانید. ارزششو داره؟ داده ها می گویند بله ، به طور واضح.
  • با تاکتیک هایی که بیشتر تولید کنندگان محتوا انجام نمی دهند ، وقت و پول سرمایه گذاری کنید: ویدیو ، صوتی ، دسترسی به آنفلوانزا و موارد دیگر.

بیش از 1000 وبلاگ نویس می توانند به ما بیاموزند که رفتن مایل اضافی تنها امید در سر و صدای SERP های مدرن است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر شاخص: پیکسابای
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020