5 راه درخشان برای ترکیب بازاریابی سنتی و دیجیتال

موفقیت درازمدت در تجارت ، سازمانها را ملزم به تحول ، نوآوری و ریسک می کند.

این اصل شرکت ها را به سمت پذیرش جدیدترین محصولات و خدمات پیشرفته برای اطمینان از عدم عقب ماندگی در اقتصاد دیجیتال سوق می دهد.

متأسفانه ، ادغام Martech جدید گاهی اوقات به قیمت دور انداختن ابزارهای سنتی انجام می شود – یک اشتباه بالقوه پرهزینه.

بازاریابی سنتی هنوز یک سرمایه با ارزش برای هر سازمان B2B است.

و با ظهور فن آوری های جدید ، هنر هم افزایی بازاریابی سنتی با بازاریابی دیجیتال ارزش تسلط دارد.

برای تحقق پتانسیل کامل ابزارهای دیجیتال جدید و حرکت به سمت پایین قیف و درنهایت تبدیل خریداران ، بازاریابان باید از یک رویکرد جامع و هماهنگ استفاده کنند که نقشی را برای بازاریابی سنتی حفظ کند.

انقلاب دیجیتال توانایی بازاریابها را برای دستیابی ، مشارکت و تبدیل مخاطبان هدف ایده آل خود بسیار افزایش داده است.

اما تاکتیک های بازاریابی سنتی مانند پست مستقیم ، شبکه سازی و فراخوانی سرد هنوز برای ساختن یک نام تجاری به یاد ماندنی و در نهایت سودآور ضروری است.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی کارآمد به معنای به دست آوردن بهترین ها در هر دو جهان با ادغام یکپارچه کانال های جدید با دارایی های سنتی است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در اینجا پنج روش برای ترکیب بازاریابی سنتی و دیجیتال شما ارائه شده است.

1. تماس تلفنی + داده های قصد

بحث در مورد تماس سرد و اینکه آیا این هنوز یک استراتژی مؤثر است ، ادامه دارد.

آیا باید آن را در دهه 1970 ترک کنیم یا به طرز ناعادلانه اعلام کردیم که تماس تلفنی مرده نیست؟

وقتی داده های قصد به مخلوط اضافه می شوند ، تماسهای سرد روز گذشته می توانند به تماسهای گرم فردا تبدیل شوند.

با وارد کردن داده های قصد در فرایند فراخوانی سرد ، بازاریابان می توانند به چشم اندازهای واجد شرایط بهتر دست یابند ، در حالی که قبلاً با حداقل مخاطبین تماس می گیرند.

با استفاده از علامت گذاری به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به چشم انداز ، داده های قصد تماس را بسیار مؤثر می کنند.

قبل از برقراری تماس ، بازاریابان می توانند از داده های intent برای شناسایی استفاده کنند:

  • چشم اندازهایی که به دنبال راه حل آنها هستند.
  • چه راه حلهای دیگری را ممکن است در نظر بگیرند.
  • چه سرنخ هایی در مورد آمادگی خرید برای آنها ممکن است بیان کند.
  • نحوه ارزیابی و رفع نیازهای خاص چشم انداز.

با داشتن این اطلاعات مهم و مسلح ، تیمهای فروش نرخ رشد را به سرعت تغییر می دهند.

هر بازاریاب تلاش می کند تا حد امکان در مورد چشم انداز خود بیاموزد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

وقتی صحبت از سرماخوردگی می شود ، یک تاکتیک ذاتاً مزاحم ، پروفایل های LinkedIn و firmografics به اندازه کافی کافی نیستند.

برای بهینه سازی نرخ تبدیل و کاهش استرس برای تیم فروش که با فراخوان چشم اندازهای غیرقابل اعتبار انجام می شود ، داده های intent قطعه مهم مفقود شدن است.

مقاله پیشنهادی  چگونه شرکت های بازاریابی محتوا سود می کنند

2. چاپ رسانه + پرورش عمیق رسانه ای

بازاریابان موفق ، ارزش توسعه و پرورش روابط خریدار را در هر مرحله از قیف فروش می دانند.

آنها طرز فکر متمرکز بر خریدار را پرورش داده اند که از طریق سیمی استفاده می شود تا فروش بیشتری را با هزینه های کمتری انجام داده و مطابق با سفر خریدار تغییر یابد.

با ظهور پرورش عمیق رسانه ها – یک استراتژی یکپارچه ، همه کاره که از کل دارایی های دیجیتالی استفاده می کند – بازاریابان قبلاً از طریق صندوق ورودی تغذیه کرده اند.

و در حال حاضر ، پس اندازترین بازاریاب با گسترش پرورش سرب فراتر از فضای دیجیتال ، یک قدم فراتر می گذارند.

اجرای تبلیغات در مجلات دیجیتال با استفاده از نمایشگر برنامه نویسی ممتاز ، یک تاکتیک محبوب پرورشی در رسانه های عمیق است.

و در حالی که آشکارا رسانه های چاپی مانند گذشته برجسته نیستند ، دلیلی وجود دارد که هنوز نسخه های چاپی مجلات دیجیتالی همچنان در دست انتشار است: مخاطبان آنها را می خوانند.

اگر هدف از پرورش عمیق رسانه ها دستیابی به چشم اندازها از طریق کانالهای متعدد برای افزایش احتمال تبدیل باشد ، منطقی خواهد بود که ترکیب تبلیغات رسانه ای چاپی در ترکیب باعث تسریع در نرخ تبدیل می شود.

گذشته از اینکه یک لمس اضافی باشد ، رسانه های چاپی چندین مزیت منحصر به فرد دارند.

به عنوان مثال ، در مقایسه با همتایان دیجیتالی ، تبلیغات چاپی کمتر مزاحم به نظر می رسند و ماندگاری بالاتری دارند. تا زمانی که یک نسخه فیزیکی از این مجله وجود داشته باشد ، یک نسخه چاپی در یک مجله امنیت سایبری دیده می شود.

علاوه بر این ، رسانه های چاپی در هنگام قرار دادن آگهی ، انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند.

برخلاف تبلیغات نمایشگر برنامه ای که در آن قرار دادن در درجه اول با مناقصه دیجیتال در مبادلات تبلیغاتی مشخص می شود ، در رسانه های چاپی ، بازاریابان دقیقاً کنترل می کنند که تبلیغات آنها در کجا قرار دارد.

سرانجام ، درست همانطور که وعده پرورش رسانه ای عمیق متکی به ایجاد پیام های سفارشی شده در سفر به خریدار است ، رسانه های چاپی به بازاریابان این امکان را می دهند تا با انتشار پیام های مربوطه ، ذره ای کسب کنند و مخاطبان خود را در نشریات صنعت طاقچه قرار دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

3. رویدادها + ABM

امروز ، تقریباً همه بازاریاب های موفق B2B به بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) متکی هستند تا حساب هایی را که احتمالاً تبدیل می شوند ، هدف قرار دهند و درگیر کنند.

اعمال قدرت هدفمند ABM با صمیمیت بازاریابی رویدادهای زنده می تواند به بازاریابان کمک کند تا از پتانسیل کامل هر دو استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی  اگر من یک تجارت کوچک مسافرتی را شروع می کردم ، این برنامه بازاریابی من خواهد بود

کلاس پشته فناوری ABM نه تنها به متخصصان کمک می کند تا از سودآورترین حسابهای خود بهره مند شوند ، بلکه از اولویت اصلی تصمیم گیرندگان کلیدی (و تأثیرگذار) در یک حساب هدف برخوردار می شوند.

قرار دادن این هوش بازاریابی به هر حرفه ای در زمینه برنامه ریزی – و در نهایت اجرای – یک استراتژی درگیر شدن در رویداد با تأثیر بالا کمک می کند.

با توجه به محدودیت حسابهای مناسب ، بازاریابان باید بر فعالیتهای آنلاین اهداف خود نظارت داشته و سیگنالهایی را که ممکن است باعث دستیابی به این رویداد شوند ، شناسایی کنند.

به یک طریق یا راه ، هر گروه از اهداف علاقه خود را به حضور یا حمایت از یک رویداد خاص اعلام می کنند.

فناوری ABM به بازاریاب ها امکان دسترسی به بینش های واقعی را بر اساس فعالیت آنلاین آنلاین حساب های خود می دهد و به آنها امکان می دهد تا بر اساس این سیگنال ها عمل کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ABM همچنین بازاریابان را قادر می سازد تا در اولویت بندی رویدادهای کم بازده صنعت قرار دهند.

چطور؟

با مشخص کردن رویدادهای حضوری و مکانهای دقیق مخاطبین با ارزش در حسابهای هدف.

دانستن اینکه در کدام بازرگانی یک حساب هدف حمایت مالی یا حضور می یابد ، به بازاریابان این امکان را می دهد تا منابع خود را به رویدادها و مکانهایی با بالاترین تأثیر اختصاص دهند.

پس از شناسایی این رویداد (یا منطقه جغرافیایی) که ممکن است چشم انداز ایده آل را داشته باشد ، بازاریابان باید تعیین کنند که تصمیم گیرنده برای مکالمه یک به یک آماده است.

ارتباطات حضوری یکپارچه سازی یک کمپین پر رونق ABM است به این دلیل که ثروتمندترین ارز مبادله ای دو طرفه بین بازاریاب و حساب های هدف را تشویق می کند.

استفاده از تمام توان ABM برای به دست آوردن بینش حداكثر در آینده ، بازاریابان را قادر می سازد تا روابط اصیل را كه مبتنی بر شناخت كامل نیازهای چشم انداز و عادات خرید است ، تقویت كنند.

4- بسترهای نرم افزاری محتوای سنتی + Geotargeting

سکوهای محتوای سنتی مانند بیلبوردها و بنرها در بازاریابی B2B در حال احیا هستند و به تقویت آگاهی از برند ، تقویت پیام رسانی مارک و جذب مخاطبان جدید کمک می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای بهینه سازی تأثیر این بستر تبلیغاتی سنتی ، بازاریابان می توانند جغرافیایی را با هم یکپارچه کنند – تکنیکی که تعیین موقعیت مکانی بازدید کننده وب سایت را نشان می دهد و بر اساس موقعیت مکانی آنها ، محتوای متناسب با آن را ارائه می دهد.

با مشخص کردن مکانهای آینده ، موقعیت مکانی جابجایی به بازاریابان می توانند درک بهتری از شخصیتهای خریداران و نقشه های سفر خود داشته باشند و این امکان را به شما می دهد تا محتواهایی را تبلیغ کنند که در بیشتر موارد احتمالاً دیده می شوند و به یاد می آورند.

مقاله پیشنهادی  بهترین کنفرانس های سئو (اجلاس ها و رویدادهای مجازی) در سالهای 2020-2021

قرار دادن پیام ها در مکان های استراتژیک ، ارزش برند را در مناطقی که دارای اهمیت هستند ایجاد می کند.

مکان هدف مناسب می تواند یک کنفرانس ، یک عرصه ورزشی در مجاورت مخاطبان یا اتوبوس باشد که مسیر آن در یک منطقه تجاری است که چندین حساب هدف در آن مستقر است.

نشانگر یک استراتژی خوب ، میزان صحبت در مخاطب مناسب در زمان مناسب و در مکان مناسب است.

بازاریابان می توانند از موقعیت جغرافیایی به عنوان داده های قطب نما و اهرم خود به عنوان یک استراتژی قدرتمند برای دسترسی به محتوای شخصی استفاده کنند.

5. نامه مستقیم + تغذیه سرب

در حالی که پرورش سرب برای بهینه سازی نرخ تبدیل یکپارچه است ، حجم بالای مبادلات آنلاین شانس اینکه ارتباطات دیجیتال در اسپم های دیجیتال خاتمه یابد را افزایش می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک تاکتیک محتاطانه برای محافظت در برابر پیام دیجیتالی که توسط حجم غیرقابل تصور از محتوای آنلاین غرق می شود ، تقویت تغذیه سرب با نامه های مستقیم است.

به نظر می رسد مانند گذشته یک انفجار باشد ، اما با سرعت فعلی اشباع صندوق ورودی ، این یک استراتژی است که عمل می کند.

ایده اصلی این است که چشم انداز چیزهای مرتبط و با ارزش ارسال شود که به یک برند کمک کند.

اگر پنج ایمیل پیگیری نتوانند پاسخی را صادر کنند ، شانس تبدیل ایمیل ششم چیست؟

از طرف دیگر ، پیگیری در قالب نامه فیزیکی ، کارت پستال یا هدیه ای متفکر می تواند تمایزگر باشد که باعث می شود چشم اندازی برای در نظر گرفتن پیشنهاد و توافق با قرار ملاقات باشد.

فرصت های بی پایان شخصی سازی که مستلزم ارسال نامه مستقیم می باشد با صحبت مستقیم با نیازهای آینده می توانند به سمت اعتماد سازی بروند.

این باعث می شود که آنها احتمال بیشتری برای پاسخ دادن و پایین رفتن از قیف فروش داشته باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نتیجه

در عصر نوآوری بی سابقه فناوری ، برخی از بازاریابان ممکن است وسوسه شوند کانال های بازاریابی سنتی کم فناوری را رها کنند.

اما به دور از قدیمی بودن ، این کانال ها توانایی تقویت چشمگیر ابتکار عمل در بازاریابی را دارند.

سازمانهای پیشرو در حال حاضر دوباره در حال بازآرایی بین تعامل بین بازاریابی سنتی و دیجیتال هستند و از ترکیب کاملی از قدیمی و جدید استفاده می کنند تا اشکال غنی از تعامل را ایجاد کنند که سرعت تبدیل را تسریع می کند.

رانندگی ROI فقط مربوط به پیاده سازی آخرین فن آوری ها نیست.

این در مورد ارزیابی نحوه استفاده استراتژیک از هر توانایی بازاریابی در خدمت اهداف بازاریابی گسترده است.

کنار گذاشتن قابلیت ها فقط به این دلیل که چیز جدیدی نیستند و یا “لبه برش” جدید نیستند و در نهایت بی نتیجه هستند.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: Pexels