5 راه برای ارزیابی نویسندگان برای سئو

مفهوم “نویسندگی” به عنوان بخشی از SEO چیز جدیدی نیست.

با گذشت سالها ، گوگل انواع مختلفی از ابتکارات و ابتکارات را با هدف شناسایی و جستجوی اطلاعات در مورد نویسندگان محتوای آنلاین ارائه کرده است.

در حقیقت ، حتی با قدمت سال 2005 ، گوگل حق ثبت اختراع “Agent Rank” را ثبت کرد ، که هدف از آن استفاده از “امضاهای دیجیتال” برای “تعیین امتیاز” به محتوا بر اساس اعتبار نماینده تولیدکننده آن بود.

از آن زمان تاکنون ، بحث و گفتگوهای مربوط به نویسندگی و نقش آن در سؤال سیر فعال شده است ، زیرا گوگل ویژگیهایی مانند rel = نویسنده و Google+ را حذف کرده است ، تا بعداً آنها را از بین ببرد.

با این حال ، با توجه به تأکید گوگل بر E-A-T در طی چند سال گذشته ، به ویژه به دلیل بروزرسانی های اصلی الگوریتم ، به نظر می رسد که نویسندگی از اهمیت بیشتری در SEO برخوردار است.

از آگوست سال 2019 ، هر زمان که گوگل یک به روزرسانی اصلی را منتشر کند ، همان مقاله را به اشتراک می گذارد ، آنچه وب مسترها باید در مورد به روزرسانی های اصلی بدانند ، به عنوان منبع متمرکز اطلاعات در مورد آنچه که می خواهد با الگوریتم های خود به دست آورد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در مقاله ، Google دو سؤال زیر راجع به نقشی که نویسندگان در کیفیت و اعتبار محتوا ایفا می کنند می پرسد:

“آیا محتوا اطلاعاتی را به روشی ارائه می دهد که می خواهد به آن اعتماد کنید ، از قبیل منابع شفاف ، شواهدی از تخصص درگیر ، پیشینه مربوط به نویسنده یا سایتی که آن را منتشر می کند ، مانند پیوند به صفحه نویسنده یا یک سایت. درباره صفحه؟ “

“آیا این محتوا توسط یک متخصص یا علاقه مندان نوشته شده است که به وضوح موضوع را خوب می شناسد؟”

در حالی که اینها فقط دو سوال بسیاری از گوگل است که صاحبان سایت هنگام تجزیه و تحلیل تأثیر به روزرسانی های الگوریتم هسته ای در نظر می گیرند ، آنها با همان موضوعی که در دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google گسترده است ، تکرار می کنند:

این واقعیت که افراد در پشت محتوا و اعتبار آنها نقش مهمی در نحوه عملکرد محتوا در نتایج جستجوی Google دارند.

آیا این باعث می شود که زندگی نامه نویسندگان به یک عامل رتبه بندی تبدیل شود؟

با توجه به برجستگی آن در ارتباطات Google ، موضوع تألیف تبدیل به کانونی برای بازاریابانی است که به دنبال بهبود E-A-T وب سایتهای خود هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این امر باعث می شود بسیاری از بازاریابان دیجیتال و متخصصان سئو در مورد اینکه آیا حضور نام نویسندگان یا از جمله زندگینامه های نویسندگان از عوامل رتبه بندی خودشان هستند ، حدس بزنند.

گوگل با بیان اینکه هیچ الزامی فنی برای فهرست نویسندگان به عنوان یک عامل رتبه بندی مستقیم وجود ندارد ، به این موضوع پاسخ داده است.

حضور نام نویسنده چیزی است که در عوض باید به عنوان عنصری از صفحه در نظر گرفته شود که می تواند به بهبود تجربه و اعتماد کاربر کمک کند.

بنابراین ، نقش مؤلفیت در سئو از لحاظ کیفی کیفی است و چیزی نیست که بتوان از نظر تأثیر مستقیم آن بر عملکرد جستجوی ارگانیک ، به راحتی سنجید.

با این حال ، تکنیک های مختلفی وجود دارد که می تواند برای ارزیابی تأثیر کمک نویسندگان از اهداف کلی بازاریابی دیجیتال استفاده شود.

این تاکتیک ها همچنین می توانند فرصت هایی را برای برقراری ارتباط بهتر با کاربران و موتورهای جستجو در نویسندگان شما ایجاد کنند و چرا باید به عنوان متخصص مورد اعتماد باشند.

در اینجا پنج روش برای تجزیه و تحلیل عملکرد نویسنده و همچنین تکنیک هایی که می تواند برای تحکیم درک موتورهای جستجو از نویسندگان و اعتبار آنها استفاده شود ، آورده شده است.

1. برای تجزیه و تحلیل عملکرد نویسنده از عصاره HTML استفاده کنید

با توجه به اینکه بسیاری از وب سایت ها نام های نویسنده را در قالب صفحات وبلاگ یا مقاله خود ایجاد می کنند ، استخراج HTML با استفاده از XPath می تواند به سازماندهی داده های عملکرد SEO بر اساس هر نویسنده یا داوری متخصص کمک کند.

مقاله پیشنهادی  راهنمای کامل الگوریتم Google RankBrain

در اینجا چگونه است

برای جداسازی XPath نام نویسنده یا کارشناس مرورگر در صفحه خود ، از بازرس Chrome استفاده کنید

از xpath برای استخراج نام نویسنده HTML

XPath را در خزنده انتخاب خود کپی کنید

در این مثال ، ما از Screaming Frog استفاده خواهیم کرد.

برای سازماندهی بهتر ، می توانید استخراج “نام نویسنده” را برچسب گذاری کنید.

استخراج نام نویسنده با استفاده از قورباغه جیغ

این روند مشابه می تواند برای داوران متخصص یا هر عنصر صفحه دیگری که می خواهید عملکرد خود را اندازه گیری کنید ، تکرار شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تعداد صفحاتی را که نام نویسندگان در آنها ذکر شده است ، انجام دهید و استخراج سفارشی خود را به صفحه گسترده ای که می توانید از آن استفاده کنید برای جمع آوری داده های عملکرد از Google Analytics یا سایر ابزارهای اندازه گیری ، انجام دهید.

داده های عملکرد تجزیه و تحلیل خود را برای همان صفحاتی که خزیدید جمع آوری کنید و از VLOOKUP برای مطابقت با نام نویسنده خود با داده های آنالیز با استفاده از URL به عنوان شناسه مشترک استفاده کنید.

سپس با ایجاد جدول محوری با استفاده از نام نویسندگان به عنوان ردیف می توانید عملکرد هر نویسنده جداگانه را از نظر ترافیک ، درگیری کاربر و تبدیل ها تحلیل کنید.

در زیر مثالی از چگونگی ظاهر محصول نهایی (بسته به اینکه کدام ستون را انتخاب کنید تا در جدول محور خود بکشید) آورده شده است.

جدول نویسنده جدول محوری را به عنوان مثال

Sidenote: نویسندگان نمایش داده شده در بالا توسط یک تولیدکننده نام تصادفی ایجاد شده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سپس می توان این فرایند را گسترش داد تا بتواند عملکرد نویسندگان شما را از نظر کیفیت درک شده از خود محتوا تحلیل کند.

این کار با استفاده از خوانایی معیارهای.

در حالی که این معیارها جایگزینی برای ویرایش و ارزیابی واقعی نیست که توسط یک مرورگر انسانی انجام می شود ، می توان از ابزارهای خوانایی به عنوان روشی برای روشن کردن موضوعات یا فرصتهای کیفیت محتوا در مقیاس استفاده کرد.

تعدادی ابزار قابل خواندن در بازار وجود دارد ، اما Readable منبع مورد علاقه من برای این فرایند است زیرا این امکان را برای تجزیه و تحلیل خوانایی URL ها به صورت عمده فراهم می کند.

لیست URL های خود را در Readable یا آنالیزور قابل انتخاب خود بارگذاری کنید و از جدولهای محوری VLOOKUP به علاوه برای ارزیابی معیارهای خوانایی هر نویسنده جداگانه استفاده کنید.

در اینجا مثالی از چگونگی نگاه این امر در عمل آورده شده است:

امتیازات خوانایی

ابزارهای خوانایی اغلب از معیارهای مختلفی برای اندازه گیری خوانایی استفاده می کنند ، بنابراین درک کامل تعاریف این معیارها و نحوه اندازه گیری آنها قبل از تصمیم گیری های استراتژیک بر اساس نتایج این تحلیل ها مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در اینجا نمونه هایی از سؤالاتی وجود دارد که می توانید با استفاده از فرایند فوق تحلیل کنید:

  • نویسندگان از نظر نرخ تبدیل مقالات خود چگونه مقایسه می کنند؟
  • هر نویسنده چقدر ترافیک ایجاد کرده است ، نسبت به تعداد مقالاتی که نوشته اند؟
  • کدام نویسندگان کمترین میزان گزاف گویی یا طولانی ترین زمان متوسط ​​را در سایت ایجاد می کنند؟
  • آیا بین تعداد کلمات ، لحن یا احساسات یک مقاله و عملکرد آن ارتباطی وجود دارد؟

توجه داشته باشید: مهم است که به یاد داشته باشید که فرایند فوق همیشه باید در کنار ارزیابی واقعی انسان و ویرایش محتوا استفاده شود. داده ها می توانند به نقاشی یک تصویر کمک کنند ، اما هیچ راهی بهتر برای تجزیه و تحلیل عملکرد محتوا وجود ندارد تا بررسی آن توسط ویراستاران واقعی انسان.

2. عملکرد در نمودار دانش Google

بحث در مورد بحث درباره بحث در مورد میزان توانایی گوگل در شناسایی نویسندگان در سایت شما ، به ویژه در صورت عدم شناختن این موضوع ، بحث زیادی وجود دارد.

تلاشهای قبلی گوگل برای نشانه گذاری rel = نویسنده چند سال پیش مستهلک شد و راز این مسئله را بر جای گذاشت که دقیقاً چه چیزی جای خود را گرفت.

نقل قول زیر از Gary Illyes Google در SMX در سال 2016 شایان ذکر است از نظر Google همچنان به استفاده از داده های نویسندگی حتی بدون نشانه گذاری ادامه می دهد:

بنابراین ، در حالی که ما به روزرسانی خاصی درباره چگونگی استفاده یا استفاده از داده های نویسنده از Google دریافت نکرده ایم ، باید یک مکان روشن داشته باشیم تا ببینیم آیا گوگل نویسنده را به عنوان یک نهاد شناخته شده در پایگاه داده خود می داند: نمودار دانش.

نمودار دانش در حال حاضر 500 میلیارد واقعیت را در حدود 5 میلیارد موجودیت ذخیره می کند.

این اشخاص شامل متخصصان شناخته شده در زمینه های خود مانند پزشکان ، وکلا ، دانشمندان ، سرآشپزها ، متخصصان تغذیه و … هستند.

جستجوی نویسندگان خود در نمودار دانش Google راهی مطمئن برای اطلاع از نویسندگان یا همکاران متخصص شما توسط Google به طور رسمی شناخته شده است.

من همیشه با توجه به اینکه استفاده از آن آسان است ، ابزار جستجوگر نمودار دانش کارل هندی را برای این منظور توصیه می کنم.

اما همچنین می توانید اشخاصی را مستقیماً از Google Developers جستجو کنید و اگر می خواهید علاقه مند شوید ، حتی می توانید با استفاده از Google Sheets یک ابزار سفارشی ایجاد کنید تا داده های نمودار دانش را با استفاده از API Graph Knowledge بکشید ، که می تواند شما را برای جستجوی موجودات فعال کند. در مقیاس بدون نیاز به جستجو برای هر یک به صورت جداگانه.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

علیرغم آگاهی از 5 میلیارد نهاد ، نمودار دانش Google هنوز هم از نظر شناخت همه چیز و همه افراد در اینترنت محدود است.

این به احتمال زیاد این مورد است که Google نمی داند که بسیاری از نویسندگان شما چه کسانی هستند ، و شما همچنین به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که آنها در نمودار دانش قرار نگرفته اند.

آیا این به معنای این است که شما برای سئو مضر هستید؟

نه. محتوای شما هنوز هم می تواند رتبه خوبی داشته باشد بدون اینکه نویسندگان در نمودار دانش قرار بگیرند.

اما اگر دوست دارید مایل اضافی بروید تا به Google ثابت کنید که نویسندگان و همکاران شما متخصص در زمینه های خود هستند ، تلاش برای تبدیل شدن به یک نهاد شناخته شده در نمودار دانش ، مکان خوبی برای شروع است.

قرار گرفتن در نمودار دانش ، مزایای دیگری دارد:

  • نویسندگان شما می توانند پنل دانش شما را ادعا کرده و به کنترل اطلاعات نمایش داده شده درباره آنها کمک کنند.
  • می توان آنها را به برنامه هایی مانند Google Cameos دعوت کرد ، که فقط برای متخصصان ذکر شده در نمودار دانش فقط دعوت شده است.
  • وقتی جستجوگرها به دنبال یک متخصص دیگر که از نزدیک با آنها ارتباط دارد ، می توانند به عنوان یک جستجوی مرتبط ظاهر شوند.
  • حضور یک صفحه دانش در هنگام جستجو برای کاربر برای نام نویسنده ، راهی عالی برای جلب اعتماد و اطمینان به تخصص آن نویسنده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

3. اعتبار نویسنده پژوهش

اگر می خواهید از یک رویکرد ذهنی و “انسانی” تر برای ارزیابی نویسندگان استفاده کنید (و باید) ، در مورد شهرت آنها تحقیقاتی انجام دهید.

هیچ راهنمایی بهتر برای مشورت در طول این فرآیند از دستورالعمل های کیفیت جستجوی کیفیت جستجوی Google شما وجود ندارد.

Google دستورالعمل های خاصی را برای رأی دهندگان خود برای به دست آوردن اطلاعات در مورد اعتبار سازمان ها و همچنین مشارکت کنندگان محتوا ارائه می دهد.

همچنین بستگی به مباحثی که نویسنده در محتوای خود دارد ، زمینه ای در مورد اهمیت شهرت نویسنده فراهم می کند.

برای ارزیابی محتوا و اعتبار نویسنده هنگام تجزیه و تحلیل محتوای خود ، از همان روش هایی استفاده کنید که ردیاب های کیفیت Google را ارزیابی می کنند.

اگر بتوانید موضوعات برجسته و برجسته ای را با شهرت نویسنده به نمایش بگذارید ، به ویژه اگر آن نویسنده اطلاعات YMYL (پول شما ، زندگی شما) را در سایت شما منتشر کند ، از نظر تئوری ، این می تواند در مقابل توانایی موتورهای جستجو برای اعتماد به مطالب موجود در سایت شما باشد. سایت.

مقاله پیشنهادی  نحوه ارزیابی طول محتوا در یک ممیزی سئو

4. از داده های ساخت یافته استفاده کنید و زبانه ها را در عملکرد آن حفظ کنید

داده های ساخت یافته مکانیسمی قدرتمند برای انتقال اطلاعات واضح درباره نویسندگان شما به موتورهای جستجو است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همانطور که در مقاله قبلی نوشتم ، می توانید با علامت گذاری اطلاعات در مورد نویسندگان و سازمان خود ، از نشانه Schema.org برای بهبود E-A-T خود استفاده کنید.

در حالی که بسیاری از دارندگان سایت از Schema نویسنده ، شخص یا سازمان استفاده می کنند ، بسیاری از آنها جزئیات اصلی را مشخص می کنند.

فرصت های قابل توجهی برای گسترش این استراتژی با استفاده از خصوصیات توصیه شده Schema برای این خصوصیات وجود دارد.

به عنوان مثال ، هر یک از اطلاعات زیر را به صفحات بیوگرافی نویسنده خود اضافه کنید و متناسب با داده های ساختار یافته شخص را علامت گذاری کنید:

  • وابستگی
  • فارغ التحصیلان
  • جایزه
  • دارای اعتبار
  • hasOccupation
  • jobTitle
  • می داند
  • انتشار اصول
  • مثل

شمای نویسنده همچنین سازمان را به عنوان یکی از مقادیر مورد انتظار می پذیرد ، بنابراین اگر ترجیح می دهید به جای نویسنده ، مطالبی را از طرف سازمان بنویسید ، می تواند از طریق داده های ساخت یافته نیز پشتیبانی شود.

ویژگی “sameAs” برای پیوند نویسندگان و متخصصان خود به سایر مکانهایی که به آنها آنلاین گفته می شود بسیار مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای اتصال به این وب سایتها یا صفحات رسانه های اجتماعی ، در صفحات بیوگرافی نویسنده ، ارتباط برقرار کنید و از این ویژگی Schema برای تقویت این اتصالات استفاده کنید.

5- اهرم Google Scholar

Google Scholar یک بستر دانشگاهی است که “به شما کمک می کند تا کارهای مربوطه را در سراسر جهان از طریق پژوهش علمی پیدا کنید.”

از نظر نشان دادن E-A-T خوب ، بهتر از این که مقالات نویسنده شما در فهرست Google Scholar ظاهر شوند ، بهتر نمی شود.

اگرچه همه نویسندگان واجد شرایط حضور در Google Scholar نیستند ، در صورت وجود ، این ایده خوبی است که آنها ادعای نمایه خود را کنند.

Google Scholar به کاربران دارای نمایه های ادعا شده اجازه می دهد تا نحوه استناد به کار خود را زیر نظر بگیرند ، و همچنین به آنها این امکان را می دهد که پروفایل های خود را در نتایج ارگانیک گوگل جستجو کنند.

نمایه های Google Scholar دارای فیلدی است که نویسندگان می توانند وب سایت های خود را لیست کنند ، که این یک فرصت عالی برای نویسندگان است تا بتوانند در قالب پیوندی بین Google Scholar و نتایج جستجوی ارگانیک گوگل ، ارتباط برقرار کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

google Scientist

من از بیل اسلاوسکی ، متخصص ثبت اختراع گوگل خواستم ببینم که آیا گوگل ثبت اختراعاتی را انجام داده است یا اظهارات عمومی درباره ارتباط بین Google Scholar و نتایج جستجوی ارگانیک خود ارائه داده است یا خیر.

او مرا به مقاله ای در مورد Google با استفاده از نویسندگان Google Scholar به عنوان منبع اطلاعات موجودیت برای نمودار دانش خود ارجاع داد.

بنابراین ، ممکن است کاملاً مشخص نباشد چگونه Google از اطلاعات Google Scholar استفاده می کند ، اما حداقل می دانیم که اطلاعات نویسنده را بین این ویژگی های جستجو متفرقه می کند.

نظارت بر عملکرد نویسندگان شما برای کاربران خوب است ، نه فقط سئو

از پنج روش ذکر شده در بالا می توان برای روشن کردن محتوای کم فشار ، مسائل مربوط به شهرت یا عدم اعتبار نویسنده یا تخصص در دسته هایی که در آن موارد لازم است استفاده کرد.

به گفته این ، یادآوری این نکته حائز اهمیت است که هیچکدام از موارد ذکر شده در بالا توسط Google به عنوان راهی برای تأثیر مستقیم بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما تأیید نشده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این حال ، همه آنها روشهایی هستند که می توانند برای ارزیابی کیفیت و عملکرد محتوای نویسندگان شما مورد استفاده قرار گیرند.

این ارزیابی ها نه تنها برای عملکرد سئو مهم هستند ، بلکه این امکان را برای شما فراهم می کنند که تجربه بهتری داشته باشند ، که باید هدف نهایی باشد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020