5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید استفاده کنید

تبلیغات Google می تواند در دامنه آن بسیار قریب به اتفاق باشد.

این یک رسانه همه کاره و رقابتی است و ثروت ابزارها می توانند دو موقعیت ایجاد کنند:

  • این احساس یادگیری بیش از حد است ، بنابراین از چیزهای جدید جلوگیری می شود.
  • ابزارها آسان نیستند.

همچنان که این سیستم عامل همچنان در حال تکامل است ، ابزارهایی را که Google در اختیار شما قرار می دهد!

برخی از وقت خود را صرفه جویی می کنند ، برخی سریعتر به شما بینش می دهند و برخی دیگر می توانند به روشهای خودکار یا پشتیبان داده ها در گسترش تلاشهای Google Ads شما کمک کنند.

در اینجا پنج ابزار در پلتفرم Google Ads وجود دارد که در صورت نداشتن آنها ، حداقل عکس بگیرید.

برخی جدیدتر هستند ، بعضی دیگر قدیمی هستند اما چیزهای خوبی دارند و همه ارزش عکس گرفتن را دارند.

1. تغییرات متنوع

همانطور که اکثر PPCers به ​​شما خواهند گفت ، آزمایش آگهی یکی از بهترین روشهای اصلی برای به دست آوردن بهترین عملکرد ممکن است.

آزمایش آگهی یک بار تجربه ناامید کننده تر بود. در حالی که شما می توانید چندین نسخه از یک آگهی متنی ایجاد کنید ، بسیاری از خریداران احساس می کنند Google خیلی سریع یک برنده را انتخاب می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

ایجاد نسخه های مختلف ، گزارش دهی در مقیاس ، و به طور کلی سریع بینش گرفتن ، بسیار کارآمد بود.

انواع خلاقیت تبلیغاتی که در جستجو هستند از آن زمان تکامل یافته اند و ابزارهایی برای ساختن آنها نیز دارند.

قالب تبلیغات متن اصلی به تبلیغات متن گسترده تغییر یافت و فضای بیشتری برای آزمایش کپی فراهم کرد.

Google همچنین RSA (تبلیغات جستجوی پاسخگو) را راه اندازی کرد تا به سرعت تست های ترکیبی از کپی را به طور خودکار آزمایش کند ، و ابزارهای جدید اختصاص داده شده به آزمایش آگهی شروع به نمایش می کنند.

یکی از این ابزارها ابزار Ad Variations است. این ویژگی که در منطقه Drafts and Experiments واقع شده است ، به مارک های تجاری اجازه می دهد سریعتر تغییرات را در تبلیغات خود ایجاد کنند.

مقاله پیشنهادی  4 ستون موفقیت سازمانی در سئو

برندها می توانند تغییرات آگهی را برای کل حساب ، کمپین های خاص یا حتی یک دامنه سفارشی انتخاب کنند. سپس بخشی از آگهی مورد نظر برای اجرای انواع را برای آنها مشخص می كنند:

5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید از آنها استفاده کنید

سپس کاربران می توانند نوع تغییر مورد نظر خود را اجرا کنند ، از جمله پیدا کردن و جایگزینی متن ، تعویض ترتیب عنوان یا به روز کردن متن به طور کلی.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

پس از راه اندازی آزمایش ، نتایج در منطقه Ad Variations نمایش داده می شود و پایش می شود.

2. مشاهده مخاطب

Google برای مدت طولانی معمولاً وقتی که تبلیغ دهندگان فکر می کردند براساس اطلاعات جمعیتی خود ، به دسترسی به کاربران بپردازند ، فیس بوک را از دست می دهند.

آیا باید به دوندگان زن در دهه 40 خود برسید؟ در حالی که آنها مطمئناً در Google جستجو می کنند ، راهی آسان برای تقسیم بندی آنها وجود ندارد یا اینکه آیا جستجوهای آنها با ارزش تر است.

این امر برای تبلیغ کنندگان مشکل می کند که درک کنند که آیا برخی از مخاطبان خاص عملکرد بهتری دارند ، حتی در هنگام جستجو با همان اصطلاحات جمعیتی دیگر.

همچنین آنچه را که تبلیغ کنندگان می توانند درباره سایر مخاطبان احتمالی که می توانند هدف بگیرند بدانند محدود شده است.

گزینه مشاهده مخاطبان به بستن این شکاف ها کمک می کند!

تبلیغ کنندگان می توانند میزبان مخاطبان تعریف شده Google را به تلاش خود برای مشاهده عملکرد خود نسبت به یکدیگر اضافه کنند:

5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید از آنها استفاده کنید

براساس آن داده ها ، مناقصه ها می توانند بطور ویژه برای جمعیتی ارائه دهند.

Google به صورت خودکار مخاطبان را در بخش “ایده ها” پیشنهاد می کند.

این یک روش خوب برای شروع مجدد روند است و تبلیغ کنندگان می توانند براساس مواردی مانند مخاطبان وابستگی ، خریداران داخل بازار یا سایر نشانگرهای جمعیتی جستجو کنند.

5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید از آنها استفاده کنید

3. تبلیغات جستجوی پاسخگو

تبلیغات جستجوی پاسخگو (که معمولاً RSA نامیده می شوند) یکی دیگر از وقت گیر در آزمایش آگهی است.

مقاله پیشنهادی  Google بر روی گزینه های ویژوال برای خریداران و مارک ها افزوده می شود

برخلاف تبلیغات متنی سنتی که تبلیغ کننده نسخه های جداگانه و متمایز از تبلیغات را ایجاد می کند ، RSA ها از یک فلسفه ترکیب و مطابقت استفاده می کنند.

نسخه تبلیغ به عنوان چندین دارایی جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد که سپس Google برای ایجاد یک تبلیغ منسجم با یکدیگر ادغام می شوند.

5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید از آنها استفاده کنید

پس از زنده بودن RSA ، بر روی کلیک کنید جزئیات دارایی را مشاهده کنید پیوندی که درست در زیر نسخه تبلیغ ظاهر می شود ، نتایج را نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

5 ابزار شگفت انگیز در آگهی های Google برای استفاده از

کاربران می توانند آمار دارایی های فردی و نتایج را با ترکیبی از متن مشاهده کنند.

این آزمایش سریع و آسان می تواند در مورد بهترین استفاده از کاربران گفتاری به شما پاسخ دهد و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد ترکیبات را سریعتر از ایجاد دستی هر نسخه مورد نظر خود آزمایش کنند.

نکته ای که باید مراقب باشید ورودی هایی است که یک تبلیغ کننده وارد می کند.

تمام خطوط کپی باید بتوانند بدون هماهنگی یا عجیب بودن در هنگام جمع شدن ، مخلوط شوند و مطابقت داشته باشند.

قبل از شروع به کار ، اطمینان حاصل کنید که گزینه های کپی خود را با استفاده از آن فکر کرده و از آن استفاده کنید.

4. کمپین های کشف

بر خلاف جستجو ، کمپین های Discovery واحدهای تبلیغاتی غنی از لحاظ بصری هستند که براساس فعالیت کاربر نشان داده شده اند.

آنها یک عزیمت به فرمت خود و نحوه هدف قرار دادن آنها هستند.

آنها در نحوه ارائه به کاربر ، ترکیب تصاویر و تیتر مانند صفحه نمایش هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

همچنین ، مانند نمایش ، آنها در درجه اول به عنوان راه اصلی قیف برای جلب توجه کاربر و ایجاد علاقه به یک محصول استفاده می شوند.

تبلیغات کشف در سراسر Google Feed Feed (نمایش داده شده در صفحه اصلی برنامه Google یا صفحه اصلی Google.com در تلفن همراه) ، فید خانه YouTube و همچنین Gmail ظاهر می شود.

مقاله پیشنهادی  نحوه تفسیر صحیح داده های PPC (حتی اگر هرگز آماری را مطالعه نکردید)

5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید از آنها استفاده کنید

هدف گذاری با استفاده از رابط ها و گزینه های آشنا برای مشخص کردن مخاطبان در سایر انواع تبلیغات خود:

5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید از آنها استفاده کنید

کمپین های Discovery تا حد زیادی توسط Google خودکار می شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تبلیغ کنندگان نمی توانند تنظیماتی را که قبلاً انجام داده اند در جستجوی مواردی مانند تنظیمات دستگاه ، چرخش آگهی یا ضبط فرکانس انجام دهند.

هنوز گزینه هایی برای محرومیت ها برای کمک به امنیت برند وجود دارد ، مانند نگه داشتن محتوای تبلیغ کننده از مواردی مانند خشونت یا کراهت.

5. ویژگی توضیحات

این وجود یک مدیر PPC است: تغییرات ناگهانی و غیرمنتظره در عملکرد.

تشخیص این موارد می تواند منجر به حفر زیاد ، میز محوری و تعریق شود!

ویژگی توضیحات برای کمک به اینجا است.

در حال حاضر در بتا ، بینشهای مربوط به مبارزات جستجو و اینکه چرا عملکرد آنها ممکن است تغییر کرده است را فراهم می کند.

داده ها را می توان برای برداشت ، کلیک ، هزینه و تبدیل تا یک پنجره 90 روزه تجزیه و تحلیل کرد.

ویژگی توضیحات با مقایسه نتایج یک محدوده تاریخ با دیگری کار می کند.

انجام این کار به طور معمول تغییر درصدی بین دو تاریخ را به شما نشان می دهد.

اگر توضیحی در دسترس باشد ، این تفاوت مانند لینک به رنگ آبی می شود.

5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید از آنها استفاده کنید

با کلیک روی پیوند ، یک پنجره کوچک ایجاد می شود ، با این گزینه به یک توضیح بیشتر بروید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در این قسمت به محرک اصلی تغییر و بخش های کمک کننده توجه خواهد شد.

در این مثال ، افزایش در میزان تصور افزایش یافته است.

جزئیات نشان می دهد افزایش حجم جستجو وجود دارد ، و Google شرایطی را بیان می کند که به طور خاص شاهد افزایش بود:

5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید از آنها استفاده کنید

این یک فریاد از جستجو در تاریخ جستجو ، حفر اصطلاحات جستجو به صورت دستی ، مرتب سازی و خرد کردن داده ها نیست.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020