41٪ از صفحه اول Google دارای پیوندهایی به محصولات Google است

نتایج یک مطالعه اخیر نشان می دهد که تقریبا نیمی از لیست های صفحه اول نتایج جستجو از لینک هایی به محصولات Google تشکیل شده اند.

این اعداد موجب نگرانی می شوند که گوگل از خدمات خود پشتیبانی می کند و در بسیاری از موارد آنها را در رقیب قرار می دهد.

با مشاهده تنها 15٪ صفحه نتایج نتایج جستجو ، محصولات Google متوجه شدند 63٪ از نتایج را اشغال می کنند.

گفته می شود 15٪ برتر SERP ها معادل صفحه اول آیفون X قبل از پایین آمدن است.

این شاید مخرب ترین آمار در کل گزارش باشد: “به ازای هر پنج جستجو در نمونه ما ، پیوندها به وب سایتهای خارجی به هیچ وجه در صفحه اول ظاهر نمی شدند.”

این داده ها از مطالعه انجام شده توسط The Markup انجام شده است ، که شامل تجزیه و تحلیل بیش از 15،000 نمایش داده شد محبوب است.

کشف اصلی نتیجه این گزارش 41٪ صفحه اول نتایج جستجوی Google توسط خود گوگل است.

وی گفت: “ما بیش از 15،000 سؤال محبوب اخیر را بررسی کردیم و دریافتیم که Google 41٪ از صفحه اول نتایج جستجو در دستگاه های تلفن همراه را به خصوصیات خاص خود و آنچه که” پاسخ های مستقیم “می نامد ، اختصاص داده شده است. بدون اطلاع و رضایت آنها. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مارکپ نمونه ای از جستجوی گرایش یافته برای “انفارکتوس میوکارد” را ارائه کرد که در آن 4 نتیجه اول در صفحه ویژگی های گوگل بود. برگشت:

  • تعریف فرهنگ لغت Google.
  • جعبه “مردم نیز می پرسند”
  • پانل دانش
  • چرخ فلک “شرایط مرتبط” منجر به جستجوهای بیشتر Google می شود
مقاله پیشنهادی  نحوه اجرای ممیزی فانوس دریایی خودکار بر روی تغییرات وردپرس

مشخص شد که کاربر قبل از رسیدن به اولین نتیجه ارگانیک ، باید تقریباً در نیمی از صفحه پیمایش کند.

یک سخنگوی Google به این مطالعه پاسخ داد و یافته های خود را بر این اساس که برخی از نتایج نباید به عنوان ویژگی های Google شمرده شوند ، مخالفت کرد.

وی افزود: “ارائه پیوندهای بازخورد ، کمک به افراد برای پیش نمایش سؤالات یا جستجوی موضوعات و ارائه حقایق سریع به منظور ترجیح گوگل طراحی نشده است. این ویژگی ها اساساً به نفع کاربران است ، که ما آنها را از طریق یک فرآیند تست دقیق آزمایش می کنیم.

بعضی اوقات ، مفیدترین اطلاعات پیوندی به وب سایت دیگری خواهد بود. در غیر اینصورت ، نقشه ، لیست رستوران ها ، فیلم یا تصویر. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر به نظر می رسد که اولویت های Google از رانندگی در وب سایت ها فاصله گرفته است ، ممکن است شما درست باشید.

مقاله پیشنهادی  مارتین اسپلیت گوگل توضیح می دهد که چرا پیمایش بی نهایت باعث بروز مشکلات SEO می شود

گوگل در بیانیه دیگری سخنگوی این موضوع را توضیح می دهد.

اولویت های Google تغییر کرده اند

Markup گزارش خود را با جلب توجه به چیزی که بنیان گذار Google در سال 2004 گفت:

“ما می خواهیم شما را با سریعترین زمان ممکن از Google خارج کرده و به مکان مناسب برسیم.”

سخنگوی گوگل در پاسخ مستقیم به آن نقل قول می گوید هدایت افراد از موتورهای جستجو به وب سایت ها همیشه بهترین راه حل نیست.

“به عنوان یک موتور جستجو ، ماموریت گوگل این است که جستجوگرها را به سرعت به سمت اطلاعات عالی هدایت کند ، همانطور که پیج توضیح داده است. در آن زمان ، این به معنای مستقیم هدایت افراد از نتایج جستجو به وب سایت ها بود. با پیشرفت فناوری های جستجو ، همیشه بهترین راه برای کمک به مردم نیست. “

هیچ روش واضح تری وجود ندارد که بگوییم اولویت های Google از مایل به بیرون راندن هر چه سریعتر مردم از موتور جستجو تغییر کرده است.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توانم آژانس سئو را راه اندازی کنم؟ از طریقtonynwright

اکنون به نظر می رسد اولویت هدایت کاربران به بهترین پاسخ به یک سؤال است.

اگر این پاسخ توسط Google در صفحه نتایج جستجو ارائه شود ، احتمالاً خواص Google را مشاهده می کنید که از نتایج ارگانیک ظاهر می شوند.

برای تجزیه و تحلیل بیشتر در مورد این موضوع ، توصیه می کنم گزارش کامل Markup را در اینجا بخوانید.