4 نکته در مورد تحقیقات مربوط به ساختمان در مورد 10 برابر پیوندهای شما

ایجاد لینک به آسانی نیست به عنوان انتشار ، انتظار و شنا در لینک ها.

اگر چنین بود ، همه ما سایتهای DR90 را داریم که برای کلمات کلیدی بسیار دشوار رتبه بندی می شوند.

باید فعال باشید. مگر اینکه Forbes ، که شما نیستید ، پیوندها فقط با هر قطعه محتوای جدید وارد نمی شوند.

تنها مشکل این است که بدانیم از کجا باید شروع کنیم. چگونه به این بک لینک های عادی دست نیافتنی برسیم.

جواب؟ تحقیقات ساختمان پیوند

در اینجا چهار نکته و گزارش تحقیق وجود دارد که می توانید هم اکنون تا 10 برابر پیوندهای خود کاوش کنید.

1. از گزارش تقاطع پیوند برای کشف فرصت های پیوند نخست استفاده کنید

یکی از بدیهی ترین راه ها برای پیدا کردن فرصت های جدید لینک ، نگاه به رقبا است.

اما جستجوی ساده در نمایه بک لینک آنها همیشه مفید نیست.

شما اغلب ترکیبی از پیوندهای یک طرفه تصادفی را مشاهده می کنید که به طور اتفاقی به آن ها رسیده اند.

شانس خالص.

محتوای آنها در زمان مناسب برای روزنامه نگار مناسب بود.

برنده شدن در ایجاد لینک واقعی ناشی از دیدن وب سایتهایی است که به چندین رقیب یا چندین سایت در طاقچه شما پیوند دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چرا؟

این چشم اندازها در ابتدا برای پیوند با شما نیز وجود دارند. آنها قبلاً به چندین سایت درست مانند سایت شما پیوند دارند.

و اگر محتوای شما بهتر است (که احتمالاً این است) ، می توانید به سرعت از این اطلاعات برای ساختن لیست هدف برای دسترسی استفاده کنید.

با شلیک Ahrefs ، ابزار Link Intersect را باز کنید:

4 نکته‌ی تحقیق درباره ساخت و ساز لینک به 10 برابر پیوندهای شما

این ابزار / گزارش تحقیق به شما نشان می دهد چه دامنه هایی به همه سایتهای هدف شما پیوند دارند و نه به شما.

با وارد کردن رقیب یا سایت های مرتبط با طاقچه خود در بخش نوار رنگی شروع کنید:

4 نکات تحقیقاتی در زمینه ساخت و ساز به 10 برابر پیوندهای شما

سپس ، دامنه خود را در بخش “اما به این پیوند نیست” وارد کنید:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

4 نکته‌ی تحقیق درباره ساخت و ساز لینک به 10 برابر پیوندهای شما

گزارش را تهیه کنید تا فرصتهای پیوند را نشان دهید. در اینجا آنچه گزارش گردآوری شده به شما نشان می دهد:

4 نکته تحقیق درباره ساختمان در مورد 10 برابر پیوندهای شما

در بالا ، شما به دو هدف سایت خود در مقایسه با خودتان یادآوری می کنید و با توجه به مجموع دامنه هایی که هم به رقبا پیوند دارند و نه شما.

مقاله پیشنهادی  پیوند طبیعی چیست؟ (پیوند خوبی)

این یک لیست فعال از حوزه های ارجاع است پیوسته پیوند می زند به افراد فضای شما

به همین دلیل این گزارش بسیار مهم است. این پیوندهای یک طرفه نیستند.

آنها درست مانند وب سایت شما با وب سایت ها سازگار هستند.

مرتب سازی بر اساس معیارهای هدف خود مانند DR ، رتبه بندی Ahrefs یا ارتباط طاقچه ها ، و لیست را صادر کنید.

از اینجا ، مخاطبین مناسب را پیدا کرده و یک رابطه برقرار کنید یا محتوای خود را برای ایجاد لینک بپیوندید.

2. لینک پیوند از طرفداران SERP

پیوندها برای رتبه بندی بالاتر از رقبا در SERP های کلیدی شما بسیار مهم هستند.

اگرچه تنها عامل نیست ، با این وجود یک عامل بزرگ است.

اگر رتبه بندی یکسان دامنه ، محتوای یکسان را بدست می آورید و صرفاً عامل پیوندهای بیشتر و بهتر را تغییر می دهید ، فکر می کنید کدام صفحه رتبه بالاتری داشته باشد؟

اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید به تحقیق در مورد ساخت لینک ، این گزارش و روش تحقیق نقطه پرش فوق العاده است.

برای شروع ، به Google بروید و یکی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را که در صفحه دوم یا اول قرار دارید ، جستجو کنید.

لیستی از کلیه URL های محتوا را در SERP داده شده خود که رتبه بندی می کنند ، وارد کنید زیر شما.

چرا زیر؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • از آنجا که شما باید از کوچک شروع کنید. اگر Forbes بالاتر از شما رتبه بندی می کند ، به افرادی که به Forbes پیوند می زنند و از آنها می خواهد تا به شما پیوند دهند ، احتمالاً هنوز کار نمی کنند.
  • هرکسی که در رتبه بندی زیر شما قرار دارد ، محتوا پایین تر است ، به این معنی که شما می توانید از آن به عنوان اهرم استفاده کنید تا بتوانید از لینک های اینترنتی خود استفاده کنید

در مرحله بعد ، به سمت Ahrefs و یک به یک بروید ، شروع به وصل کردن هر URL از لیست خود به کاوشگر سایت کنید:

4 نکته تحقیق درباره ساختمان در مورد 10 برابر پیوندهای شما

حداقل 20-25 DR را برای از بین بردن پیوندهای اسپم و لیست صادرات تنظیم کنید.

از اینجا ، تحقیقات خود را برای یافتن ایمیل های هر نویسنده انجام دهید و یک یادداشت سریع برای آنها ارسال کنید که توضیح می دهد محتوای شما بالاتر است ، چقدر کامل تر و آموزنده تر است و غیره.

مقاله پیشنهادی  توییتر هک سازش حسابهای تأیید شده و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

در آخر ، بنشینید و پیوندها را مشاهده کنید. پس از شروع به کار در SERP ، بشویید و تکرار کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

3. ایجاد موضوعات ، کلمه کلیدی ، بک لینک و هشدارهای ذکر شده

محتوای جدید هر دقیقه و میلیون ها موضوع مختلف به صورت زنده پخش می شود.

تقریباً فرصتهای بی پایان برای ایجاد پیوندهای مطلوب و تأثیرگذار بر محتوای تازه وجود دارد.

تنها مشکل؟

پیش از 20 نفر دیگر ، به آن نویسندگان ، وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران دسترسی پیدا می کنید تا همین ایمیل قدیمی را برای آنها ارسال کنند.

راه حل؟

هشدار موضوع و کلمه کلیدی.

این یکی از استراتژی های پژوهشی پیوند مورد علاقه من است.

من از Alere Aleres استفاده می کنم.

4 نکته‌ی تحقیق درباره ساختن لینک به 10 برابر پیوندهای شما

… اما گزینه های رایگان نیز مانند Google Alerts وجود دارد:

4 نکته تحقیق درباره پیوند ساختمان به 10 برابر پیوندهای شما

هشدارهای Ahrefs یا Google Alerts در هنگام ارسال پست های وبلاگ یا صفحات وب به طور زنده با ذکر یک موضوع خاص که وارد می کنید ، به شما ایمیل می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، می توانید این کار را برای اهداف زیادی استفاده کنید:

نام تجاری نامشخص

معمولاً فقط در مارک های مستقر فقط در مارک های مستقر وجود دارد ، ممکن است نام تجاری شما در مقاله هایی بدون لینک ذکر شود.

این یک فرصت آسان برای ارسال ایمیل سریع و درخواست مهربانی است که شامل لینک وب سایت شما باشد. نرخ تبدیل در این مورد بسیار بالاست.

موضوع تصاحب

برداشت موضوع یکی از تاکتیک های مورد علاقه در ساخت لینک است.

با استفاده از Ahrefs یا Google Alerts می توانید اولین کسی باشید که قبل از رقابت خود ، فرصت را از آن خود می کنید.

نکات نام تجاری رقبا را سرقت کنید

درست مانند شما ، رقبای شما از روزنامه نگاران و وب سایتهای باکیفیت ذکر می کنند.

نام تجاری آنها را در هشدارها وارد کنید و ببینید که در کجا می توانید به آنها مراجعه کنید تا از آنها بخواهید که مارک شما را نیز درج کنند.

با Ahrefs می توانید دامنه آنها را وارد کنید و همچنین هشدارهای بک لینک را دریافت خواهید کرد.

4. پیوندهای گمشده خود را برای بازخرید آسان اسکن کنید

متاسفانه ، همه ما درد از دست دادن یک بک لینک عالی را می دانیم.

این به دلیل حذف کل پست ذکر شده در وب سایت شما است یا یک رقیبی که در آن مشغول فعالیت است ، حذف پیوند به نفس شما و اقتدار دامنه شما صدمه می زند.

فراتر از این ، از دست دادن لینک های بسیار خوب می تواند به ترافیک ارجاع ، رتبه بندی برای محتوا و موارد دیگر آسیب برساند.

خبر خوب این است: بازیابی آن پیوندهای گمشده آسان تر از دستیابی به لینک های جدید است.

با استفاده از گزارش گمشده پیوندها در مورد Ahrefs ، شروع به تایپ کردن در دامنه اصلی خود کنید و به لیست نگاه کنید:

4 نکات تحقیقاتی در زمینه ساخت و ساز به 10 برابر پیوندهای شما

از اینجا ، بسته به تعداد پیوندهایی که از دست داده اید ، می توانید مرتب سازی بر اساس معیارهایی مانند DR ، ترافیک و موارد دیگر را شروع کنید تا فقط روی پیوندهای باکیفیت متمرکز شوید.

شما می توانید صفحه دقیق و لنگرهایی را که قبلاً به آن وصل شده اید ، مشاهده کنید و به یک نسیم دسترسی پیدا کنید.

برای دسترسی به ایمیل خود ، چند گزینه دارید:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • اگر نمونه یا مرجع شما هنوز وجود دارد ، از آنها بخواهید که لینک را عقب بگذارند.
  • از آنها بخواهید که چرا مرجع / پیوند شما را حذف کرده اند و چگونه می توانید محتوای خود را بهبود بخشید تا آنها دوباره آن را اضافه کنند.

پیوندهای از دست رفته ناامید کننده نیستند

در واقع ، آنها کاملاً برعکس هستند.

با استفاده از لینک گمشده ، به عنوان یخ ساز رابطه برای همکاری های آینده سرمایه گذاری کنید.

نتیجه

تحقیقات ساختمان پیوند باید عمیق باشد.

هر چقدر که می خواهیم پیوندهایی که فقط “طبیعی” رخ می دهند ، سخت تر و سخت تر می شوند.

با گسترش محتوا ، رشد می کند و رقابتی تر می شود ، به همین ترتیب دستیابی به لینک های سطح بالا نیز انجام می شود.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، از چهار گزارش در این پست استفاده کنید تا تلاش برای پیوند خود شروع کنید.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

عکس های گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020