4 نوع رسانه کسب شده و افرادی که این کار را درست انجام می دهند

آیا می دانید 61 درصد مردم اکنون هنگام وب گردی از ابزار Adblocker استفاده می کنند؟

مردم مریض و خسته اند از اینکه با تبلیغاتی که در چهره آنهاست و مهم نیستند ، بمباران می شوند.

آنها اشتیاق زیادی به محتوای جذاب و جذاب دارند – مواردی که آنها مایل به اشتراک گذاری ، نظر دادن ، لایک یا نوشتن درباره آنها هستند ، که به نوبه خود برای استراتژی جستجو (SEO) آنها مفید است.

علاوه بر این ، اخیراً یک تحقیق در مورد نیلسن نشان داده است که حدود 83٪ از مردم می گویند که کاملاً یا تا حدی به توصیه های دوستان و خانواده اعتماد دارند. این اشتراک ها و پسندیدن ها تأییدیه های مهم برای محتوای شما هستند.

اگر رسانه های پولی راه حل سریع تری برای مارک ها برای دریافت کره چشم و تبدیل است ، بنابراین می توانیم رسانه های کسب شده را بیشتر از استراتژی بلند مدت با بازدهی بیشتر بدانیم.

در این ستون ، چهار نوع مختلف رسانه کسب شده را خواهید یافت – و چه کسی این کار را به درستی انجام می دهد – برای ایجاد انگیزه در ترکیب بازاریابی محتوای خود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما در ابتدا ، می خواهم تعاریف رسانه های پرداخت شده ، درآمدزا و متعلق به مالکیت را به سرعت دنبال کنم ، در صورتی که برخی از شما چهره تازه ای به دنیای بازاریابی دیجیتال دارید.

انواع رسانه ها در مخلوط بازاریابی شما

رسانه پرداخت شده

رسانه های پرداختی دقیقاً همانطور که به نظر می رسد هستند. این رسانه یا محتوایی است که شما برای ارتقا awareness سطح آگاهی ، ترافیک و تبدیل برندتان از آن تبلیغ یا حمایت مالی می کنید.

انواع رسانه های پولی عبارتند از:

  • نمایش تبلیغات.
  • بازاریابی موتور جستجو (SEM).
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی (PPC اجتماعی).
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات رادیویی.
  • تبلیغات پادکست
  • تبلیغات و محتوای حمایت شده.

متعلق به رسانه ها

رسانه متعلق به آن محتوایی است که برند شما در مورد خواص خود ارائه می دهد. این موارد مانند موارد زیر است:

  • سایت اینترنتی.
  • ایمیل ها
  • خبرنامه ها
  • ایمیل مستقیم.
  • پروفایل های شبکه های اجتماعی.

رسانه های کسب شده

رسانه های بدست آمده اشکال مختلفی دارند و دستیابی به آنها تا حدودی دشوارتر است ، اما از فرصت هایی که برای برند شما ایجاد می کند نیز می توان بیش از حد استفاده کرد.

نمونه هایی از رسانه های کسب شده عبارتند از:

  • یک وبلاگ نویس یا فردی که در مورد محصول شما می نویسد.
  • یک وبلاگ نویس یا فردی که در مورد محصول یا خدمات شما ویدیویی ارسال می کند (به فیلم های جعبه گشایی فکر کنید که هزینه آنها پرداخت نمی شود یا درخواست نمی شود).
  • وقتی مطبوعات در مقاله ای از نام تجاری شما نام می برند.
  • نظرات مشتری در Google My Business ، Facebook ، Yelp و سایر سیستم عامل ها.
  • بازاریابی دهان به دهان (WOM) (اگر این روش از طریق بازاریابی ارجاع ، تأثیرگذار یا بازاریابی وابسته انجام شود). در حالی که نوعی رسانه کسب شده است ، می توان آن را نیز پرداخت و مالک آن شد.

رونق رهیافتی | بررسی نشریات

Thrive Causemetics یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست است که در سال 2015 تاسیس شده است. طبق وب سایت ، برای هر محصول خریداری شده ، آنها “برای کمک به رشد یک زن” کمک مالی می کنند و در سال 2020 بیش از 200 سود غیر انتفاعی ارائه می دهد.

پایه و اساس آنها (با استفاده از جناس) در حال حاضر محکم است. آنها یک خط تولید عالی دارند که به کالای بیشتر نیز کمک می کند.

اگر در شبکه های اجتماعی هستید ، احتمالاً در برهه ای با آنها روبرو شده اید.

بازبینی های مختلفی از جمله این بررسی را مشاهده خواهید کرد که پرداخت نشده است. در حالی که آنها یک برنامه وابسته ندارند ، اما یک کمپین ارجاع دارند.

فقط در اینستاگرام ، اگر جستجوی خود را انجام دهید [site: instagram.com + “thrive causemetics] فقط برای این عبارت جستجو بیش از 148،000 نتیجه خواهید یافت.

مقاله پیشنهادی  چگونه Google گذرهای فردی یک صفحه وب را شناسایی می کند

علاوه بر این ، پست های مختلفی را که در مورد آنها پرداخت نشده است مشاهده خواهید کرد. بله ، این نشریات “ممکن است کمیسیون بگیرند” اما از شهرت محافظت نیز برخوردار هستند.

وقتی نشریه آنلاین کالای شما را انتخاب می کند و درباره آن می نویسد ، چیزی شبیه آن نیست. این نوع اعتبار خیابان است بزرگ.

علاوه بر این ، انجام یک جستجوی ساده دیگر برای [Hilary duff thrive causemetics] نزدیک به 6000 نتیجه می دهد.

قرعه کشی Fabletics X Tess Christine | بازاریابی تأثیرگذار

در اینجا مارک دیگری است که با رسانه های کسب شده کارهای استثنایی انجام می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Fabletics یک شرکت لباس فعال است که مردان و زنان را هدف قرار می دهد. آنها یک مدل تجاری مبتنی بر اشتراک دارند و تعامل در شبکه های اجتماعی را یکی از شاخص های اصلی عملکرد خود می دانند.

در آغاز همه گیری ، Fabletics با یک تأثیرگذار به نام Tess Christine (tesschristinexo) همکاری کرد.

نام تجاری کارت هدیه 500 دلاری به دست می داد و پیروان تس تشویق می شدند تا سه نفر از دوستان خود را در یکی از پست های اینستاگرامی خود برچسب گذاری کنند تا وارد فهرست پیشنهادی شوند.

خوب ، نتایج بسیار خوبی برای این برند بود. این پست بیش از 40،000 لایک و بیش از 2،000 نظر دریافت کرده است.

مارک هایی مانند Blue Apron و Adidas بیشتر و بیشتر با اینفلوئنسرها کار می کنند تا بتوانند دامنه نام تجاری خود را گسترش دهند و اطلاعات جمعیتی جدیدی را به مارک های خود جذب کنند.

به 5 ابزار برتر بازاریابی تأثیرگذار مراجعه کنید تا افراد تأثیرگذار را برای کسب اطلاعات بیشتر پیدا کنید.

Dogecoin x Marques Brownlee | بررسی محصولات ویدئویی

Marques Brownlee دارای یک کانال YouTube با بررسی های مختلف محصولات متمرکز بر فناوری است.

او بیش از 13 میلیون مشترک و 2،434،833،787 بازدید از کانال خود دارد (در آخرین شمارش) ، بنابراین می دانید هر بررسی محصول مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. برخی از بررسی های محصولات حمایت مالی می شوند ، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند.

در 15 فوریه سال 2021 ، مارکز براونلی ویدیویی از Dogecoin ، ارز رمزنگاری شده اختراع شده توسط مهندسین نرم افزار بیلی مارکوس و جکسون پالمر منتشر کرد.

این ویدئو بیش از 2 میلیون بازدید ، بیش از 12 هزار نظر و 118 هزار پسندیدن داشته است.

گلدان فوری | بررسی آنلاین

قبل از اینفلوئنسر مارکتینگ ، مارک ها معمولاً باید مقدار قابل توجهی پول خرج می کردند تا محصولشان دیده شود.

بنیانگذاران Instant Pot ایده دیگری داشتند.

در سال 2010 ، این محصول جامد آشپزخانه برای سرعت بخشیدن به زمان آرام پز تولید شده است ، بنابراین هر کسی می تواند در عرض 10 دقیقه سینه مرغ را بپزد.

در حالی که در ابتدا Instant Pot فروش زیادی نداشته است ، این برند می دانسته است که یک محصول عالی دارد که کاربران را در صورت مشاهده عملکرد جلب می کند.

در همان سال ، Instant Pot شروع به توسعه شناخت برند و نمایش آنلاین وبلاگ نویسان و مشتریان مواد غذایی کرد.

اگرچه آنها می توانستند بودجه خود را برای تبلیغات پولی سرمایه گذاری كنند ، اما بنیانگذاران می دانستند كه تبلیغات دهان به دهان می تواند بسیار سودآورتر و قدرتمندتر باشد و راه هایی را برای یافتن راهكار برای جلب نظر مردم در مورد بزرگ بودن قابلمه Instant یافتند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

علاوه بر این ، آنها همچنین می توانند مزایا و مجالس را برای ایجاد کاربران جدید اضافی اجرا کنند.

اگر به سمت فیس بوک بروید ، می توانید صدها صفحه فیس بوک اختصاص داده شده به گلدان فوری را مشاهده کنید. صفحه اصلی گروه آنها فقط بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد.

نمایه انجمن Instapot در گروههای فیس بوک.

همانطور که مشاهده می کنید ، رسانه های کسب شده تاکتیکی بسیار سودآور است تا برند شما دیده شود و درآمد بیشتری نیز به همراه داشته باشد.

چه مارک های دیگری مشاهده کرده اید که تاکتیک های بازاریابی را با تمرکز بر رسانه های کسب شده متمرکز کنید؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2021.