4 ملاحظات اصلی SEO هنگام تغییر نام و تغییر دامنه

دلبستگی دوباره به دلایل مختلف اتفاق می افتد.

این که آیا این نتیجه کسب شرکت یا تصمیم گیری در مورد شغل باشد ، تغییر نام شرکت (و اغلب نام دامنه در همان زمان) خطرات زیادی را برای عملکرد جستجوی ارگانیک یک وب سایت ایجاد می کند.

در طول مهاجرت مجدد و دامنه ، غیر از ملاحظات سنتی تر مهاجرت SEO ، فاکتورهای قابل توجهی وجود دارد.

در این مقاله ، قصد دارم:

  • از تجربه ، برخی از این ملاحظات را کاوش کنید.
  • نمونه‌های برجسته در مورد نحوه برخورد برخی شرکتها در گذشته با این نوع مهاجرت را برجسته کنید.

ملاحظات کلیدی SEO در طی مهاجرت Rebrand و دامنه

1. در صورت امکان ، از قبل سیگنال تولید کنید

مانند مثالهای بعدی در مقاله که قبل از مهاجرت شروع به ایجاد سیگنال می کند ، استفاده از وب سایت و دامنه قدیمی به عنوان وسیله نقلیه برای ارائه سیگنال های انتقال در مدت زمان کوتاه می تواند روند کار را برای کاربران و گوگل سهولت دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سیگنال هایی برای افزایش وقوع این دو وب سایت / مارک از چند طریق تولید می شوند:

  • در داخل ، از طریق تغییر محتوا و ابرداده.
  • در خارج ، از طریق بازاریابی سنتی و روابط عمومی.

این نیز خوب است که عناصر مارک تجاری قدیمی را در فوق داده های جدید حفظ کنید.

2. در صورت امکان ، ساختارهای URL را حفظ کنید

هنگام انجام هر نوع مهاجرت ، تغییر در ساختار URL و قرار دادن محتوا می تواند منجر به سردرد و خطرات احتمالی شود.

حفظ ساختارهای URL یکسان یا مشابه ، و حفظ سطح محتوا می تواند تعدادی از این خطرات را کاهش دهد و به یکپارچه سازی تعدادی سیگنال کمک کند.

این همچنین باعث می شود که تغییر مسیرها ساده تر شود ، زیرا می توان آنها را از طریق بازنویسی واحد در پرونده htaccess انجام داد:

RewriteEngine On RewriteCond %{HTTP_HOST} ^olddomain.com$ [OR] RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.olddomain.com$ RewriteRule (.*)$ http://www.newdomain.com/$1 [R=301,L]

با این حال ، شما همچنین باید تاریخچه و پیوندهای دامنه قدیمی را در نظر بگیرید.

مقاله پیشنهادی  برای نمایش نمودارها از تصاویر به جای HTML استفاده کنید

Google هرگز یک مسیر خزنده را فراموش نمی کند.

با گذشت زمان ، URL قدیمی پیوندهایی را انتخاب می کند که به URL های غیر 200 اشاره می کنند ، و تغییرات و بازسازی های بالقوه خود را پشت سر می گذارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در نتیجه ، برای حفظ همه سیگنال ها و عدالت قبلی ، شما هنوز هم نیاز به تهیه لیست و پردازش کامل تغییر مسیر دارید.

3. برای جستجوی مارک های قبلی از طریق محتوا سازگار شوید

اگر از برند X به نام تجاری Y حرکت می کنید ، مردم هنوز نام سالهای گذشته نام تجاری قبلی را جستجو می کنند.

مورد در مورد: Demandware.

طبق گفته های آرفس ، علیرغم اینکه 3 سال پیش به force Salesforce Commerce Cloud (که در مقایسه با حجم جستجوی ایالات متحده آمریکا 2500 دلار است) ، هنوز هم 2،800 جستجو در ایالات متحده دارد.

این کار از طریق:

  • بخش های پشتیبانی
  • وبلاگها
  • صفحات پرسش و پاسخ.

کاربران (اعم از جدید و موجود) ممکن است هنوز در مورد سیستم عامل قدیمی نمایش داده شوند.

ترک این ترافیک به هوس سایتهای شخص ثالث یا رقبا برای ارضای سؤالهای خود می تواند فرصتی از دست رفته باشد.

4. تولید سیگنال های جدید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که وقتی شرکت ها از طریق تغییر نام تجاری و تغییر نام دامنه دچار مشکل می شوند این است که آنها به ترافیک و رتبه بندی “KPI” نگاه می کنند.

آنها از طریق ایجاد پیوند ، PR روابط دیجیتال یا بازاریابی سنتی سیگنال های جدیدی برای دامنه و مارک جدید ایجاد نمی کنند.

در عوض ، آنها به صورت ارگانیک به عنوان کانال در یک سیلو می بینند.

مقاله پیشنهادی  Google استارت‌آپ AR را در Shift to Ambient Computing خریداری کرد

هنگام جمع آوری لیست های هدایت مجدد ، پیوندهای با اهمیت بالایی را شناسایی خواهید کرد ، به طور بالقوه با لنگرهای مارک دار یا لنگرهای تجاری که به دامنه قدیمی اشاره می کنند.

اینها هنوز هم می توانند اهداف دستیابی را امتحان کنند و پیوند را به روز کنند ، اما این تلاش ها جایگزینی برای سیگنال های تازه در ترکیب نیست.

نمونه هایی از انتقال مجدد و مهاجرت دامنه

مانند بسیاری از شیوه های مربوط به سئو ، بهترین تمرین اغلب در تئوری با کاربرد عملی متفاوت است تا متغیرهای دیگر از جمله نیازهای تجاری ، منابع و محدودیتهای پلت فرم / پشته را در خود جای دهد.

در زیر دو نمونه از شرکتهای بزرگ که تغییر نام نامیده اند به عنوان بخشی از rebrand یا اکتساب ، و در فرایند مورد نیاز برای انتقال سهام از یک دامنه به حوزه دیگر مورد نیاز است.

تقاضا تبدیل شدن به ابر تجارت تجارت Salesforce

4 ملاحظات اصلی SEO هنگام تغییر نام & # 038؛ تغییر دامنه صفحه اصلی Demandware در ماه مه 2016 اندکی پس از کسب توسط Salesforce.

هنگامی که Salesforce Demandware را به دست آورد ، انتقال نام و مارک تجاری در جولای سال 2016 آغاز شد ، با تغییر صفحه اصلی به موارد فوق.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنها شروع به ترکیب مارک Salesforce به وضوح در صفحات اصلی فرود Demandware کردند.

سایر مطالب برجسته و محتوا و “سیگنال” نیز به صفحه اصلی اضافه شدند ، از جمله پیوند آسان به بیانیه مطبوعات کسب.

طی ماه های آینده ، صفحه اصلی Demandware.com (و مارک) دگرگونی دیجیتالی خود را از تصویر بالا ، به یک صفحه اصلی با مارک کاملاً Salesforce Commerce Cloud در ژانویه 2017 آغاز کرد:

4 ملاحظات اصلی SEO هنگام تغییر نام & # 038؛ تغییر دامنه صفحه اصلی Demandware.com در ژانویه سال 2017.

هشت ماه پس از شروع فرآیند ، با مراحل مختلف ذکر شده در زیر ، اثری از دامنه Demandware در صفحه اصلی باقی نمانده است.

مقاله پیشنهادی  الگوریتم های شبکه های اجتماعی چگونه کار می کنند؟

دامنه اکنون به طور کامل در صفحه فرود محصول برای جستجوی جستجوگرهای Demandware در دامنه اصلی Salesforce هدایت می شود.

جدول زمانی شروع صفحه تقاضا

  • ژوئن 2016: مقالات خبری درباره کسب این صفحه از صفحه اصلی به آنها مرتبط شد.
  • جولای 2016: برندسازی Salesforce شروع به معرفی به صفحه اصلی کرد.
  • سپتامبر 2016: تغییر دیداری قوی تر ، با آنچه مشخص شد الگوی مورد استفاده در نسخه ژانویه 2017 است ، اما همچنان تصویری از برند Demandware را حفظ کرده است. قابل ذکر است که در این مرحله Demandware نیز “ابر تجاری تجارت Demandware” در سراسر سایت نامیده می شود.
  • اکتبر 2016: تصاویر مربوط به سربرگ نشانگر تغییر و تحولاتی است که “Demandware اکنون Cloud Sales Trade Commerce است.”

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

صفحه اصلی ژانویه 2017 مورد استفاده در تصویر بالا را می توان در اینجا یافت و برای مقایسه ، صفحه اصلی مه 2016 را می توانید در اینجا پیدا کنید.

MaxCDN در حال تبدیل شدن به StackPath

4 ملاحظات اصلی SEO هنگام تغییر نام & # 038؛ تغییر دامنه صفحه اصلی MaxPath در طی فرآیند ادغام StackPath.

برای مدت طولانی ، MaxCDN دامنه maxcdn.com را قبل از هدایت مجدد آن به صفحه مناسب StackPath که در آن به وضوح برای کاربران توضیح داده شده بود ، حفظ کرد.

  • چرا آنها تغییر مسیر داده شده بودند.
  • چرا صفحه ارائه شده به آنها در مارک تجاری StackPath پوشانده شده است.

غذای آماده

هر دو رویکرد Salesforce و StackPath می توانند ریسک پذیر تلقی شوند ، زیرا بهینه سازی در این روش می تواند منجر به قشر سوء استفاده از برند شود و دامنه های موجود شما را تحت تأثیر قرار دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما اگر در مدت زمان كوتاهی مدیریت شود و فعالیتهای دیگری از جمله بازاریابی سنتی و روابط عمومی در حال انجام باشد ، می توان با ایجاد سیگنالهای اولیه برای تركیب این دو نهاد و انتقال آسان تر در بعد از مهاجرت ، این خطر را به دست آورد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2020