4 ستون موفقیت سازمانی در سئو

شرکت های سازمانی متوجه شده اند که برای موفقیت در سئو ، نه تنها باید به شدت به موارد فنی یا شناسایی فرصت های رشد برای تولید محتوا متمرکز شوند.

شرکت ها می دانند که آنها به افرادی نیاز دارند که بتوانند به طور م toثر با مدیران و همچنین ترکیبی از تیم ها (فنی ، خلاق ، بعضی از افراد که سئو می دانند و برخی دیگر که هیچ سرنخی ندارند) با هم در یک اتاق بطور همزمان ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این ، شرکت ها به دنبال توانایی های تحلیلی سطح عمیق تری با انتظارات از درک SQL ، مجموعه داده های بزرگ و موضوعاتی هستند که از سایت های ساخته شده پویا مانند:

  • محتوای تکراری
  • محتوای نازک
  • محصولات یا محتوایی که می آیند و می روند.
  • محتوای تولید شده توسط کاربر در مقیاس گسترده.
  • و غیره.

در طول سالهای فعالیت من در سازمان های سطح سازمانی ، چهار جنبه حیاتی SEO وجود دارد که برای موفقیت در جستجوگرها تعادل برقرار می کند.

این چهار ستون سئو در سازمان سازمانی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

1. کاهش سئو: مدیریت خطا و سئو فنی

من از کلمه “کاهش” استفاده می کنم زیرا دریافتم که درصد خوبی از زمان مدیر سئو در سازمان های بزرگتر صرف شناسایی مشکلات پس از شروع پروژه می شود.

به عنوان مثال ، لازم است که به تیم های مهندسی برگردیم و درخواست کنیم اشکالات ایجاد شود تا اصلاحات لازم انجام شود.

اگر فقط موارد قبل از راه اندازی شناسایی شده بود ، شرکت می توانست در وقت ، تلاش و پول خود صرفه جویی کند.

سئو مسئول تسکین با تیمهای مهندسی و همچنین مدیران پروژه و محصولات در حین تلقیح یک پروژه کار می کند و همچنان درگیر است.

آموزش همچنین مهم است زیرا افراد درگیر تفاوتهای سئو را به اندازه کافی درک می کنند تا یا قبل از تصمیم گیری سوال بپرسند و یا خودشان تصمیم بگیرند ، در وقت و تلاش شرکت در طولانی مدت صرفه جویی کنند.

مقاله پیشنهادی  توییتر توییت های صوتی را معرفی می کند

2. تجزیه و تحلیل SEO / گزارش دهی: محاسبه فرضیات و گزارش موفقیت ها

هر شرکتی باید بفهمد که SEO چقدر در شاخص های اصلی عملکرد مانند ترافیک و درآمد نقش دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی نوبت به گزارش می رسد ، سئو سایت دارای پیچیدگی هایی است که کانالهای دیگر ندارند.

Google کلمات کلیدی ارجاع به سایت را از جستجوی ارگانیک مانند جستجوی پولی ارائه نمی دهد ، این گزارش را دشوار می کند زیرا دانشمندان و کارشناسان تجزیه و تحلیل داده ها برای تکمیل داستان نیاز به کوک کردن داده ها از Google Search Console و سایر ابزارهای گزارش تجزیه و تحلیل دارند.

درک اینکه ترافیک ارگانیک از Google است ایکس درصد از کل ترافیک جستجو و منجر به $ایکس درآمد ، برداشتن کلیک از کنسول جستجوی گوگل از کلمات کلیدی خاص و سپس محاسبه درصد کل کلیک ها برای بدست آوردن درآمد تخمینی برای آن کلمه کلیدی ، به شرکت ها این امکان را می دهد تا بینش بهتری در مورد:

  • نحوه عملکرد SEO آنها
  • کدام تلاش ها نتیجه می دهد.
  • جایی که ممکن است فرصت ها وجود داشته باشد.

سئوکارشناسی که می تواند این محاسبات را انجام دهد و گزارش عملکرد را به ذینفعان اصلی بدهد ، بخش مهمی از بخش بزرگتر سئو است.

3. مدیریت پروژه SEO: تعیین رشد و مدیریت پروژه ها برای سئو

در حالی که انجام اصلاحات و گزارش در مورد موفقیت های کار در سئو بسیار مهم است ، بنابراین رشد هم دارد.

شناسایی روندهای صعودی در جستجوها و شکافهایی که ممکن است در تلاشهای فعلی یا گذشته برای سئو وجود داشته باشد ، برای موفقیت یک تیم خوب سئو سازمانی ضروری است.

یک مدیر پروژه وظیفه دارد ابتکاراتی را که در مقیاس وسیع تری شناسایی شده و قسمت بزرگی از وب سایت را تحت تأثیر قرار می دهد ، از جمله:

  • تعمیرات اساسی طراحی و محتوا در مجموعه ای از صفحات.
  • ابتکارات رانندگی برای یک برنامه پیوند داخلی که بسیاری از جنبه های سایت را تحت تأثیر قرار می دهد.
مقاله پیشنهادی  6 استراتژی و تاکتیک SEO سازمانی که واقعاً جواب می دهند

مدیر پروژه در سئو تمام وقت و انرژی خود را متمرکز می کند تا تیم ها متعهد به موعد تحویل شوند و همه را در چندین تیم سازماندهی کنند.

در پایان و در نتیجه رشد درآمد از سئو.

4. ایجاد روابط: قهرمان SEO در مورد سهامداران و سایر تیم ها

قطعه نهایی معمای سازمانی SEO توانایی ایجاد و ایجاد روابط در سراسر سازمان است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من معمولاً توصیه می کنم تیم SEO با سه مورد فوق الذكر شروع شود و پس از حضور اعضای تیم ایجاد روابط خوب و تیم با اعضای تیم ارتباط برقرار كنید.

در حالی که سایر جنبه ها توسط تیم در حال ساخت است ، بخش ایجاد رابطه می تواند از طرف مدیر تیم یا مدیر تیم SEO باشد ، یا این که این افراد را در هنگام تعامل با دیگران در سازمان به همه اعضای تیم القا کند.

در بعضی موارد ممکن است یکی از اعضای تیم سئو تمایل به همکاری با تیم های دیگر نسبت به سایرین داشته باشد.

اگر اینگونه باشد ، تا زمانی که یک فرد تمام وقت در این نقش لازم باشد ، می توان وظیفه تعامل و آموزش را برعهده گرفت.

هدف ایجاد روابط در مهندسی ، خلاقیت ، حقوقی و روابط عمومی و غیره است.

SEO هر بخش از سازمان را لمس می کند و در برخی مواقع نیاز به پشتیبانی از یک یا چند تیم دیگر دارد.

داشتن یک رابطه خوب و خوب با اعضای آن تیم ها ، سریعتر با کارایی بیشتر خرید ابتکارات سئو را انجام می دهد و در نهایت منجر به رشد کلی سئو و شرکت در کل می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در سال 2018 ، من با REI ملاقات کردم و درک کردم که آنها چگونه SEO خود را ساختار می دهند. این تیم در REI موقعیت های مختلفی را برای تیم های مختلف درون سازمان ایجاد کرد.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان SEO را در سرتاسر سازمان خود فعال کرد

نکته جالب در مورد این موقعیت ها این است که به جای قرار دادن سئو در بازاریابی با تیم های جستجوی پولی ، رسانه های اجتماعی و ایمیل ، این سمت ها به عنوان مدیران برنامه قرار داشتند.

نقش ها توسط نقاط قوت اصلی که هر SEO سازمانی باید داشته باشد ، تعریف می شوند. این شامل:

  • برقراری ارتباط موثر از طریق کانال ها و تیم ها.
  • بشارت دادن به SEO از طریق آموزش و اسناد.
  • کار با تیم ها برای اولویت بندی اقدامات SEO.
  • گزارش برای SEO به ذینفعان اصلی و شناسایی فرصتها.
  • مدیریت فروشندگان (ابزارها ، نمایندگی ها ، مشاوران و غیره).
  • به روز بودن با آخرین روندهای جستجوگرها.

به تعبیری ، این نقشها به عنوان یک مشارکت کننده فردی چهار ستون را در یک نقش پوشش می داد.

با موفقیت فرد در این نقش ، تیم هایی برای پشتیبانی از هر قوت ساخته می شوند.

در پایان ، این یک تیم و حضور قدرتمند برای سئو ایجاد می کند که باعث موفقیت کسب و کار خواهد شد.

به نظر می رسد برخی از شرکت ها دارای نقش SEO و تیم هایی هستند که در حال دور شدن از بازاریابی و تقسیم به سمت نقش متخصص موضوع (SME) یا نقش مشارکت کننده فردی (IC) هستند که بر روی مهندسی ، محتوا / خلاقیت ، گزارش و بازاریابی قرار می گیرند و سپس گرد هم می آیند. برای برقراری ارتباط از زمان به زمان.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سرانجام ، امکان گزارش درآمد ، اولویت بندی پروژه ها و برقراری ارتباط از طریق زنجیره ای.

این همه در سالهای اخیر تغییر و تحولات بزرگی در نحوه ساخت و تجسم شرکتها برای سئو است که برای شرکت و صنعت به طور کلی سودمند است.


اعتبار ویژه تصویر: پائولو بوبیتا