4 راه برای تطبیق استراتژی دیجیتال خود

COVID-19 مطمئناً طی دو هفته گذشته بر تجارت الکترونیکی تأثیر گذاشته است و اقدامات منزوی سازی و دوری از اجتماع اعمال شده است.

از کارگران بسیاری از کشورهای آلوده خواسته شده است که از خانه خود کار کنند ، کشورهایی از جمله انگلستان ، ایتالیا و فرانسه تحت تعقیب قرار گرفته و مدارس تعطیل شده اند.

با کمال تعجب ، بسیاری از فروشگاه ها با خاموش کردن فروشگاه ، تصمیم خود را از دست مصرف کنندگان گرفته اند و مصرف کنندگان سنتی را وادار به اتخاذ تجارت الکترونیکی به عنوان یک جایگزین می کنند.

کدام محصولات افزایش تقاضا را مشاهده می کنید؟

به دلیل بسته شدن بسیاری از مدارس در سراسر جهان ، آموزش خانه و تجهیزات مدرسه نمایش داده شد در حال مشاهده سنبله بزرگ در تقاضا ، خبر خوب برای هر خرده فروشان که تجهیزات آموزش B2C را تهیه می کنند:

تأثیر COVID-19 در تجارت الکترونیک: 4 راه برای اقتباس استراتژی دیجیتالی شما

تجهیزات باغی تمایل دارد که در آخر هفته ها جستجوهای زیادی را انجام دهد ، اما از آنجایی که اقدامات شدیدتر مسافت اجتماعی در هفته گذشته در سراسر انگلیس و ایالات متحده اعمال شد ، تقاضا به سرعت در حال رشد است.

در بازار انگلستان ، این نوع جهش معمولاً تا ماه آوریل صورت نمی گیرد:

مبلمان باغ google روند

سایت های صنایع دستی و اصطلاحات صنایع دستی به دلیل ماندن افراد در خانه و داشتن سرگرمی بچه ها علاقه بسیار زیادی دارند. به عنوان نمونه ، افزایش تقاضای جستجو برای اینجاست لوازم صنایع دستی:

تأثیر COVID-19 در تجارت الکترونیک: 4 راه برای تطبیق استراتژی دیجیتال خود

و مطمئناً ، بازی های خانگی و سرگرمی ها هر دو هفته گذشته به سرعت افزایش یافته اند. هر دو ایکس باکس و نتفلیکس طی هفته گذشته سنبله های قابل توجهی را در علاقه جستجو مشاهده کرده اید:

تأثیر COVID-19 در تجارت الکترونیک: 4 راه برای اقتباس استراتژی دیجیتالی شما تأثیر COVID-19 بر تجارت الکترونیک: 4 راه برای تطبیق استراتژی دیجیتالی شما

کدام شرایط جستجو در حال کاهش است؟

فروشندگان مد در حال حاضر بازدید کنندگان زیادی را از دست داده اند. پس از همه ، چه کسی لباس شخصی را برای اقامت در خانه خریداری کرده است؟

این فقط خرده فروشان خیابانی نیستند که رنج می برند ، مارک های تجارت الکترونیکی مانند Asos نیز به دلیل COVID-19 در حال مشاهده افت هستند:

تأثیر COVID-19 در تجارت الکترونیک: 4 راه برای تطبیق استراتژی دیجیتال خود

سفر کاملا قابل درک است. ترافیک بسیاری از سایت های مسافرتی بسیار جالب است ، اما بیشتر مربوط به آن است درخواست خدمات یا لغو خدمات مشتری.

مقاله پیشنهادی  8 نکته ساده در مورد تبلیغات Google که درآمد بیشتری کسب می کند

در اینجا سریعترین جستجوهای رو به رشد در اینجا آمده است هتل ها:

تأثیر COVID-19 در تجارت الکترونیک: 4 راه برای اقتباس استراتژی دیجیتالی شما

چگونه بازاریاب های دیجیتال می توانند سازگار شوند؟

بسیاری از مشاغل با توجه به COVID-19 ، بودجه خود را بررسی می کنند ، زیرا بازاریابی دیجیتال به طور طبیعی یک هدف نرم را برای مشاغل که به دنبال ایجاد کاهش هستند ، خرج می کند.

مطمئناً در شرایط فعلی نیاز به کار باهوش تر است ، اما این یک زمان بسیار مهم برای بازاریابان است که استراتژی هایی را برای سودآوری بلند مدت اتخاذ کنند.

1. بهره وری بودجه PPC را مدیریت کنید

اظهارات پیرامون خاموش کردن فعالیت های PPC ، که یکی از منابع اصلی تجارت جدید برای بسیاری از شرکت ها است ، به وضوح می تواند بسیار مضر باشد.

درعوض ، به دنبال مدیریت کارآیی حسابها در صورت امکان باشید.

  • هر کلمه کلیدی غیر اساسی را برای قیف بالا با نرخ تبدیل پایین تر کاهش دهید تا جایی که تقاضای جستجو در حال کاهش است.
  • بودجه کاهش یافته بالقوه را برای کلمات کلیدی با احتمال بیشتر برای تبدیل تبدیل صرفه جویی کنید.

توقف فعالیت ها و شروع مجدد همچنین به معنای CPC بالاتر است زیرا کمپین ها مجبور به بازگشت به مرحله اول یادگیری می شوند.

CPC ها در حال حاضر به احتمال زیاد پایین تر از بسیاری از مشاغل خواهند بود ، بنابراین برای آن دسته از مشتریانی که می توانند به عملکرد خود ادامه دهند باید در این امکان سرمایه گذاری کنند.

تأثیرات طولانی مدت نیز در نظر گرفته شده است.

امتیاز کیفیت براساس CTR شما نسبت به سایرین در حراج است.

اگر افراد دیگر تبلیغات را متوقف کنند ، می توانید از دستاوردهای CTR استفاده کنید که در دراز مدت QS شما را بهبود می بخشد و CPC شما را پایین می آورد.

برعکس نیز صادق است – بنابراین مشتری باید آگاه باشد که آنها نمی توانند فقط کمپین ها را خاموش کرده و مانند هر اتفاقی که قبلاً رخ نداده است از سر بگیرند!

2- دید ارگانیک را حفظ کنید

هنگامی که فعالیت ارگانیک به میان می آید ، SEO به طور واضح یک استراتژی بلند مدت است و شیر نمی تواند مانند PPC خاموش شود.

مقاله پیشنهادی  18 افزونه وردپرس که سرعت سایت شما را افزایش می دهد

گوگل اکنون الگوریتم های خود را بیش از هر زمان دیگری در حال فشردن است تا از صحت اطلاعات دقیق مردم برخوردار باشد ، بنابراین نادیده گرفتن اصول اولیه باعث کاهش دید آلی در طولانی مدت می شود.

جستجوی ارگانیک یکی از مناسب ترین کانالها در هر سناریو است.

مردم همیشه در حال جستجو هستند ، شاید بیشتر از گذشته.

مشاغل با قابلیت فروش آنلاین وضعیت بهتری نسبت به سایرین دارند تا بتوانند در دوره زمانی دشوار برای بسیاری ادامه دهند.

3. به اشتراک گذاشتن تجربه از طریق روابط عمومی دیجیتال

بله ، اخبار با COVID-19 جالب است ، اما فعالیت دیجیتال PR نباید در طول coronavirus متوقف شود.

اکنون فرصتی عالی برای ارتباط با روزنامه نگاران با خبرهای جالب است که حواس پرتی از اخبار گسترده تر است.

مردم هنوز می خواهند داستانهای خبری خوب بخوانند و خواهان فرار از بیماری همه گیر در حال حاضر حاکم بر رسانه های اصلی هستند.

خود روزنامه نگاران بارها در رسانه های اجتماعی نقل شده اند كه می گویند باید لبخندی بر چهره افراد بگذارد.

اگر داستان قوی باشد ، هنوز هم می توانید همین حالا انتخاب کنید.

اگر مشاغل شما می تواند برای کمک به مشاغل و افراد دیگر در این مدت دشوار اظهار نظر کند ، آنها را منحرف کند یا لبخندی بر چهره خود بگذارد ، این یک چیز عالی است و باید مورد تشویق قرار گیرد!

4- در رسانه های اجتماعی مفید باشید

افراد حرفه ای زیادی شروع به ورود به سیستم می کنند و زمان خود را روی سیستم عامل های اجتماعی می گذرانند ، زیرا متخصصان شروع به سازگاری با کار از سبک زندگی خانه می کنند.

این زمان بسیار خوبی برای تصور مجدد استراتژی رسانه های اجتماعی خود است ، یا اگر یکی از آنها را ندارید ، زمان بسیار خوبی برای شروع است.

مقاله پیشنهادی  بازاریابی در رکود: 3 قدم برای پیشرفت

در زیر چند نکته کلی برای برندهایی که به دنبال تجدید استراتژی اجتماعی و پیام رسانی بر اساس روندهای فعلی هستند ، آورده شده است.

  • کمک کننده باشید: اطلاعات معتبر و مفصلی را در مورد چیزهایی که لازم دارند به مشتریان بدهید. عینی و واضح باشید. تقویت کنید “ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.”
  • به ایجاد جوامع کمک کنید در میان مشتریان و کمک به افراد در ارتباط با هم در سطح محلی و هم در سطح جهان.
  • در ساعات اولیه صبح یا ساعات پایانی عصر حضور داشته باشید: عادات ما در حال پیشرفت است و مهم است که به مصرف کنندگان اطلاع دهیم که راه حل ها در هر زمان و هر کجا در دسترس است.
  • به دنبال افرادی باشید که به شما کمک می کنند و راه هایی برای حمایت یا تجلیل از آنها پیدا کنید. آنها ممکن است کارمند باشند ، افرادی که از محصولات شما استفاده می کنند ، یا افرادی که می توانند از پشتیبانی استفاده کنند.
  • روش هایی را برای غنی سازی زندگی افراد بیابید همانطور که ما هر دو کسالت و اضطراب را جدا و مبارزه می کنیم.

بنابراین حتی اگر همه ما ممکن است احساس انزوا کنیم ، چند هفته آینده به مشاغل ما این فرصت را می دهد تا حتی اجتماعی تر و تحت نظارت جامعه باشند.

همچنین به شما امکان می دهد تا برند شما در این دوره تاریکی به پارک شادی تبدیل شود.

برای انجام کار آماده شوید

نکاتی که در این مورد آمده است یک راهنمای کلی برای سازگاری با COVID-19 است.

واضح است که ، هیچ رویکردی با اندازه یکسان با استراتژی دیجیتال وجود ندارد.

اما نکته یقین این است که ما به عنوان بازاریاب باید اطمینان حاصل کنیم که مارکهای ما از روزی که اعتماد به نفس مصرف کننده افزایش یابد ، آماده انجام تجارت آنلاین هستند.

این به ما این امکان را می دهد تا از تأثیر بلند مدت بر سهم بازار جلوگیری کنیم.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2020