4 دلیل اینکه سایت ها ممکن است رتبه های Google را از دست دهند

شخصی از جان مولر از Google پرسید که چرا سایت آنها ، که به مدت هفت سال موفق است ، رتبه بندی کلمات کلیدی را از دست داده است. مولر با چهار دلیل از دست دادن رتبه بندی سایت ها پاسخ داد.

به اعتقاد من این اشتباه خواهد بود که فرض کنیم این یک لیست جامع است که چرا سایتها رتبه بندی را از دست می دهند.

مطمئناً بهتر است كه آنها را در چارچوبی كه اطلاعات به آنها داده می شود ، در یك سؤال و پاسخ عملی بدست آورید.

توضیحات وی مروری کلی بود و نه لزوماً فهرست کاملی از دلایل.

در نتیجه ، این پاسخ ها بینشی را در مورد اینكه چرا یك سایت می تواند رتبه های خود را از دست داده باشد و به شروع روند تدوین یك برنامه بازیابی كمك می كند ، ارائه می دهد.

هیچ چیز اشتباه با رتبه بندی سایت از دست نمی دهد

ناشر با طرح این سؤال مرتبط است كه آنها هفت یا هشت سال رتبه خوبی را کسب كرده بودند.

آنها پیوندهای ورودی و خروجی خود را ارزیابی کرده و مشکلی پیدا نکردند.

سه سایت تحت تأثیر قرار گرفت.

هر سه سایت از کلمات کلیدی یکسانی استفاده کرده اند زیرا محصولات مشابه آنها را با مارک های مختلف به فروش می رسانند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

جان مولر گوگل در مورد چرا سایت ها از دست می دهد رتبه بندی

جان مولر ابتدا توضیح داد که اطلاعات کافی در این سوال برای ارائه یک پاسخ خاص وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی  ابزار آزمایش داده های ساختاری شاتر Google

وی سپس پاسخ کلی داد.

1. رتبه های برتر موقتی هستند

احساس خاصی وجود دارد که به محض اینکه یک سایت رتبه برتر را پیدا کند که به رتبه خود در آنجا ادامه خواهد داد. مولر اظهار داشت که رتبه بندی ها اساساً موقتی هستند.

مولر گفت:

به طور کلی ، فقط به این دلیل که سایت چند سال در نتایج جستجو ظاهر می شد ، به معنای این نیست که در آینده به خوبی در نتایج جستجو ظاهر می شود.

این نوع تغییرات اساساً در وب قابل انتظار است ، این یک محیط پویا بسیار متداول است “

2. اینترنت همیشه تغییر می کند

تقریباً همه چیز در وب دائما در حال تغییر است. پیوندهای یک سایت ناپدید می شوند. رقبا پیوند کسب می کنند. تغییرات محتوا وب سایت های جدید ظاهر می شوند

این موارد و موارد دیگر بیشتر بر نحوه تأثیر صفحات وب برای جستجوی نمایش داده ها تأثیر می گذارد.

اینگونه مولر توضیح داده است:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

“از یک طرف ، همه چیز در وب با رقبای شما تغییر می کند ، با سایر سایت ها …”

3. الگوریتم Google تغییر می کند

این یکی از دلایل توضیح تغییرات چشمگیر در رتبه بندی است. و به نظر نمی رسد که عوامل رتبه بندی تغییر کنند. هنگامی که الگوریتم تغییر می کند ممکن است گوگل در حال درک نحوه درک صفحات وب باشد.

مقاله پیشنهادی  نحوه نوشتن برای الگوریتم های اصلی Google ، قصد کاربر و SEO

چند سال پیش ، به نظر می رسید که صفحات دارای پنج لیست برتر حائز رتبه های جستجو هستند. این ممکن است به دلیل درک Google صفحات وب باشد. فهم پنج صفحه برتر بالا آسان تر بود.

اما این دیگر اتفاق نمی افتد زیرا الگوریتم ها تغییر کردند.

یک اشتباه معمولی که ناشران بعد از بروزرسانی مرتکب می شوند این است که به داخل سایت نگاه کنند تا دریابند که این سایت چه اشتباهی انجام داده است.

اشتباه دیگر این است که فکر کنید Google یک نوع سایت را هدف قرار می دهد.

اکثر الگوریتم هایی که موضوع مقاله ها یا اختراعات ثبت شده هستند مربوط به “هدف قرار دادن” انواع سایت ها یا تلاش برای یافتن سایت هایی نیستند که کارها را اشتباه انجام دهند.

بسیاری از الگوریتم های مربوط به جستجو مربوط به رضایت کاربران ، درک کاربران و درک صفحات وب هستند.

این چیزی است که مولر گفت:

“از طرف دیگر چیزهایی که در طرف ما هستند با الگوریتم های جستجوگر تغییر می کنند.”

4- افراد تغییر می کنند

این آخرین دلیلی که سایت ها باعث کاهش ترافیک یا رتبه بندی می شوند مهم است

مقاله پیشنهادی  Google SEO 101: مهاجرت سایت

چگونه و چرا جستجو افراد می تواند تغییر کند. آنچه افراد جستجو می کنند نیز می توانند تغییر کنند. اگر یک نوع محصول کمتر محبوبیت پیدا کند ، ترافیک سایتهای مربوط به آن محصول رو به کاهش می رود.

این نوع از بین رفتن ترافیک می تواند مانند کاهش طولانی و تدریجی ظاهر شود.

مهم است که همیشه در بالای روند کاربران باشید.

پاسخ مولر:

“و سرانجام در سمت کاربر نیز ، انتظارات با گذشت زمان تغییر می کنند.

بنابراین فقط به این دلیل که در گذشته عملکرد خوبی داشته باشد ، به معنای آن نیست که در آینده عملکرد خوبی در جستجوی شما خواهد بود. “

همیشه به روز رسانی کنید

کیفیت مشترک سایتهای موفق این است که آنها دائما در حال حرکت هستند. پیشرفت های فنی وب سایت ، تحقیقات کاربر ، بهبود تجربه کاربر ، برقراری ارتباط تنگاتنگ با بازدید کنندگان سایت ، همه این موارد بخشی از یک وب سایت پویا است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای پمپ کردن محتوا کافی نیست. به نظر من ، توجه به مخاطب و روندهای مربوط به آنچه انجام می دهند بسیار مهم است.

انجام این کار می تواند فرصت های جدیدی را نشان دهد و به جلوگیری از کمبود سرعت ترافیک کمک کند.

ویدیوی مرکزی Google Webmaster Google را تماشا کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=ARB0CGCGj5o