4 برای ایجاد فوکوس محتوا و کلمه کلیدی مناسب باید از منابع داده استفاده کنید

داده ها باعث می شود که دنیای بازاریابی دیجیتال به گردش درآید.

کسانی که متعهد به استفاده از آن هستند ، باید سوار شوند ، در حالی که کسانی که نمی توانند خطر عقب ماندن را داشته باشند.

تجزیه و تحلیل داده ها برای مشخص کردن جایگاه شما می تواند به شما در تمرکز روی محتوا و کلمات کلیدی کمک کند که بهترین فرصت برای بهبود اعتبار و بازدید ارگانیک وب سایت شما را فراهم می کند.

در حال حاضر ، من فکر می کنم همه ما بارها و بارها توسط متخصصان کافی درباره موضوع گفته شده است.

نکته اصلی هر استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا ، که باعث ایجاد ترافیک هدفمند و با تبدیل بالا می شود ، ایجاد و توزیع محتوای مناسب و با کیفیت است.

این دیگر نیست ، و برای آن موضوع هرگز چنین نبوده است ، به اندازه کافی خوب است که به سادگی بتوانید بارهای بارگیری از مطالب تصادفی و پر از کلمات کلیدی را از طریق وب سایت ، رسانه های اجتماعی یا کانال های دیگر خود منتشر کنید ، به این امید که مخاطبان هدف شما آن را پیدا کنند ، بخوانند ، گوش دهند آن را دوست داشته باشید یا آن را تماشا کنید ،

اغلب اوقات ، رویکرد به کار گرفته شده این است که به سادگی شروع به ایجاد “محتوا” بدون یک استراتژی ، اهداف یا روش مشخص برای سنجش موفقیت در ذهن کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این نوع رویکرد باعث شده است تا محتوای فعلی گلچین شود.

این باید برای هیچ کس شوک ایجاد نشود.

وب سایتها ، فیدهای اجتماعی و صندوق ورودی های ایمیل ما با پنهان کردن کلیک ، پیام های اشتباه ، وبلاگ های نفخ و مقاله های افتضاح آشکار است.

همه ما در مورد تمرکز روی کیفیت بر کمیت می خوانیم ، اما هنوز به نظر می رسد که در مرحله دوم برای تسلط بر دومی گرفتار هستیم.

یک مطالعه Backlinko / BuzzSumo با استفاده از 912 میلیون پست وبلاگ (بیشتر ، اگر نه همه کسانی که در سال 2018 ایجاد شده اند) برای “بهتر درک دنیای بازاریابی محتوا در حال حاضر” مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.

تعداد 912 میلیون باید به اندازه کافی ذهن آزار باشد.

با این حال ، این تحقیق نشان دهنده چالش یادبودی است که بازاریان با آن روبرو هستند.

به عنوان نمونه ، 94٪ از مطالب مورد مطالعه هیچ پیوندی دریافت نکرده اند و فقط 2٪ از کل مطالب دارای پیوندهایی از بیش از یک وب سایت هستند.

من تکرار می کنم: .

و بله ، پیوندها هنوز هم یک عامل مهم در الگوریتم نتایج جستجوی ارگانیک Google هستند.

امروز ، صرف نظر از موضوع ، سر و صدایی بیش از حد وجود دارد ، بنابراین باید محتوای شما از هم متمایز شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

علاوه بر این ، باید نیازهای اطلاعاتی و هدف مخاطبان مورد نظر شما را برطرف سازد.

اخیراً چیزهای زیادی در مورد ایجاد محتوای مناسب برای هر مرحله از خریدار نوشته شده است – از آگاهی و در نظر گرفتن گرفته تا تصمیم گیری / تبدیل.

مصرف کنندگان در هر مرحله سؤالات مختلفی را مطرح می کنند ، زیرا دانش و درک آنها در مورد آنچه می خواهند و نیاز دارند تکامل می یابد.

چه کسی می خواهد پیتزا؟

بیایید بگوییم که شما می خواهید پیتزا برای شام. چه کسی نیست؟

اما یک دسته کامل از روش های مختلف وجود دارد که می توانید در مورد پیتزا سؤال کنید.

بنابراین بسته به تکامل نیاز پیتزا به چه سؤالاتی می توانید بپرسید؟

  • پیتزا چیست؟
  • چگونه پیتزا درست کنم؟
  • از کجا می توانم پیتزا را در نزدیکی خود بخرم؟
  • چه کسی بهترین پیتزا را درست می کند؟
  • چه کسی ارزانترین پیتزا را درست می کند؟
  • از کجا می توانم الان سفارش پیتزا عاشق سبزیجات بدون گلوتن سفارش دهم؟

اکنون به عنوان صاحب مشاغل در طرف دیگر پیشخوان ، باید اطمینان حاصل کنید که برای هر یک از سؤالاتی که می توانید به صورت معتبر پاسخ دهید ، پاسخ های مناسب دارید.

بازاریابان محتوای مؤثر از داده ها برای کمک به شناسایی استفاده می کنند:

  • هدف آنها کیست.
  • آن ها کجا هستند.
  • آنچه دوست دارند
  • نحوه ایجاد انواع محتوای پیتزا که به احتمال زیاد در هر مرحله از سفر خود مصرف می کنند.
مقاله پیشنهادی  چگونه از 10 اشتباه رایج در طراحی وب که به SEO آسیب می زند خودداری کنیم

یکی از رویکردهای رایج این است که یک قطب محتوا را شناسایی و توسعه داده و سپس محتویات خوشه ای پیرامون آن را بصورت گروه بندی شده توسط مباحث اشتراکی و خرده خرده های مربوطه ایجاد کنید.

کلیه مطالب برای دسترسی آسان به یکدیگر متصل هستند ، بنابراین مهم نیست که از کجا سفرشان شروع می شود ، جستجوگرها می توانند همه اطلاعات مربوطه را در چند کلیک پیدا کنند.

این استراتژی امکان پوشش کامل یک موضوع خاص را ارائه می دهد و هر هدف احتمالی که کاربر می تواند هنگام جستجو در موضوع داشته باشد به عنوان یک جستجوی واحد اغلب منجر به چندین سوال دیگر می شود که نیاز به پاسخ کامل دارند.

به عبارت دیگر ، شما یک مقام در موضوع هستید.

برای شروع ، چهار نوع داده اصلی وجود دارد که می توانید استراتژی ستون ستون محتوا و کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید.

چهار منبع داده برای کمک به تمرکز مطالب و کلمات کلیدی

1. داده های صفحه نتایج موتور جستجو (SERP)

وقتی نوبت به تعیین محتوا برای تمرکز بر روی ایجاد می رسد ، هیچ نقطه شروع بهتری نسبت به SERP برای کلمات کلیدی اصلی که می خواهید برای آن پیدا کنید وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

داده های SERP به شما کمک می کنند تا در مورد برخی موارد تعیین و اقدام کنید:

اگر وجود داشته باشد ، محتوای شما در حال حاضر ، دارای قدرت / دیدنی است که بتوانید انگیزه بسازید؟

به عبارت دیگر ، کدام یک از محتوای موجود شما (صفحات وب ، پست های وبلاگ ، PDF ها ، تصاویر ، فیلم ها و غیره) موقعیت هایی را در 20 نتیجه جستجوی برتر حفظ می کند.

پس از مشخص شدن ، تعدادی از بهترین اقدامات عملی وجود دارد که می توانید برای تقویت حرکت آن بردارید:

انجام ممیزی

اگر محتوا یک صفحه وب یا پست وبلاگ است ، یک سئو فنی ، قابلیت استفاده و حسابرسی صفحه کلمه کلیدی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که به همان میزان ممکن بهینه شده است.

به ویژه ، مجدداً بررسی کنید:

  • عنوان برچسب ها ، برچسب های عنوان ، توضیحات متا (از جمله افزودن تماسهای مربوط به اقدام در صورت لزوم).
  • برچسب ها Alt Alt تصویر (جایی که تصاویر برای محتوا محوری هستند).
  • نشانه گذاری طرحواره (در صورت وجود).

به یاد داشته باشید: فقط به دلیل اینکه یک صفحه در رتبه های خوبی قرار دارد ، به معنای بهینه سازی کامل نیست و اعتبار آن به تقویت موقعیت خود کمک می کند.

محتوای مکمل دیگری ایجاد کنید

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مطالب بیشتر ، غنی از کلمات کلیدی و متنوع را برای تکمیل و پیوند به یا از موجود موجود ایجاد کنید.

این اثر تقویت و / یا ساختمان را بر اقتدار آن خواهد گذاشت.

اطمینان حاصل کنید که قطعه به روز است

برای تقویت ارزش و جذابیت آن ، به روز کردن و / یا گسترش قسمت اصلی با اطلاعات به روز شده ، تصاویر ، فیلم یا سایر مؤلفه های غنی توجه کنید.

انواع مطالب برای کلمات کلیدی شما رتبه بندی خوبی دارد؟

آیا 20 صفحه برتر تحت سلطه صفحات محصول ، وبلاگ ها ، فیلم ها ، تصاویر ، پست های اجتماعی است یا چیز دیگری؟

بدیهی است که درمورد انواع محتوا که به نظر مرتبط است ، چیزی برای شما بازگو خواهد شد.

اگر پست های اجتماعی در نتایج جستجوی شما ظاهر می شوند ، ممکن است این یک سرنخ قوی باشد که در آن به اشتراک گذاری مطالبی که ایجاد می کنید محتاطانه است.

گری هندرسون یک فرایند شش مرحله ای را برای درگیر کردن ترافیک جستجوی ارگانیک شما در فیس بوک در مقاله خود در ژورنال موتور جستجو پیشنهاد می کند.

چقدر و چه نوع رقابت دارید؟

قبل از تصمیم گیری در مورد یافتن هر کلید واژه یا گروهی از کلمات کلیدی ، باید تعیین کنید:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • شما با چه سطح رقابت مخالف هستید.
  • به بهترین شکل ممکن ، برای رسیدن به رقابت موثر برای دید ، به چه سطح تلاش ممکن است نیاز باشد.
مقاله پیشنهادی  اگر من یک تجارت کوچک مسافرتی را شروع می کردم ، این برنامه بازاریابی من خواهد بود

به عنوان مثال ، اگر شما در یک دسته بندی محصولات B2C بازی می کنید که 10 موقعیت جستجوی ارگانیک برتر در لیست محصولات فروشگاه بزرگ جعبه وجود دارد ، احتمالاً می خواهید توجه خود را به کار با آن فروشندگان جعبه بزرگ و / یا شناسایی دم طولانی تر معطوف کنید. کلمات کلیدی مرتبط که ممکن است برای آنها ظاهر نشود.

در حالی که ما در موضوع رقابت هستیم ، همچنین معقول است که بعضی از صفحات برتر رقیبان شما را مهندسی معکوس کنید تا مشخص شود چه عواملی (فراتر از اختیارات دامنه عمومی) ممکن است بر توانایی آنها در رتبه بندی تأثیر بگذارد.

همان سئوی فنی ، قابلیت استفاده و حسابرسی صفحه کلمات را که خودتان انجام داده اید انجام دهید تا ببینید چه کارهایی ممکن است درست انجام شود.

چه عواملی ممکن است برای تأثیرگذاری بر سایر تولید کنندگان محتوا به Piggyback وارد شود؟

SERP ها احتمالاً بهترین منبع پیوندهای بالقوه شما هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اسکن نتایج جستجو برای کلمات کلیدی اصلی شما ممکن است مکانهای با ارزش برای به اشتراک گذاشتن محتوا را نشان دهد. فکر می کنم دایرکتوری ها ، انتشارات صنعت ، سایت های مرور ، وبلاگ های تأثیرگذار و غیره

صفحات و دامنه هایی که برای کلمات کلیدی شما نشان داده می شوند ، به طور تعریف ، منابع پیوندی معتبر هستند.

به طور طبیعی ، شما می خواهید دامنه هایی را پیدا کنید که مستقیماً رقابتی نباشند ، و تضمین فضای در اینجا ممکن است یک فرآیند ساده یا آزاد نباشد.

اما تبلیغات یا انتشار مطالب منحصر به فرد و مرتبط در صفحات رده بالا می تواند تأثیر دوگانه ای در تقویت دید و اقتدار شما داشته باشد.

2. داده های تحقیق / کشف کلید واژه

ما واقعاً نمی توانیم در مورد محتوا و دیداری ارگانیک صحبت کنیم بدون اینکه در مورد کلمات کلیدی صحبت کنیم.

محتوا ، بر پایه کلمات کلیدی است و هنوز هم اصلی ترین روش انجام جستجوی جستجو هستند. از جمله جستجوی صوتی

با این وجود ، تمرکز این گفتگوها طی چند سال گذشته به طور قطعی تغییر کرده است.

برای ایجاد حقیقت اقتدار ، باید به پوشش جامع گروههای موضعی کلمات کلیدی کوتاه و بلند و عبارات کلیدی توجه شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بحث مذکور را در مورد ستونهای محتوا و خوشه ها به یاد داشته باشید.

تحقیقات کلمات کلیدی ترکیبی از موارد زیر است:

  • اعتبار کلمات کلیدی که به نظر شما صحیح هستند تا بتوانید روی آنها تمرکز کنید و تغییرات موضعی آنها را تغییر دهید.
  • کشف فرصت های کلیدی جدید شما ممکن است بر اساس رفتار جستجوی ارگانیک و یا تحلیل رقابتی در نظر گرفته نشده باشد.

تعداد بیشماری از ابزارهای تحقیق و پژوهش رایگان با کلمات کلیدی در دسترس است.

آنها می توانند با برجسته کردن فرصت های بالقوه بر اساس معیارهایی مانند: در زمان صرفه جویی کرده و جهت خود را ارائه دهند.

  • حجم جستجو
  • ارتباط.
  • ترافیک ارگانیک.
  • نرخ کلیک از طریق
  • رقابت.

برای شروع ، داده های جستجوی کنسول جستجوی گوگل مطمئناً می تواند برای تأیید اعتبار کلمات کلیدی شما در حفظ موقعیت ها و برداشتهای / کلیک برای آنها مراجعه شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اما ، صرف نظر از ابزار ، این داده ها باید به عنوان یک اندازه گیری نسبی از ارزش کلمات کلیدی شما استفاده شوند.

تحقیقات کلمات کلیدی موثر به SEO و سازندگان محتوا نیاز دارد:

داده های ارائه شده توسط این راه حل ها را مرور کنید.

انتقادی آن را نسبت به کلمات کلیدی / محتوای موجود تحلیل کنید.

کلمات کلیدی و عبارات تازه واجد شرایط را در محتوای جدید یا موجود وارد کنید.

یک مؤلفه اصلی تجزیه و تحلیل اطمینان از کلمات کلیدی انتخاب شده است و محتوائی که از آنها پشتیبانی می کنند ، هدف جستجوی مخاطب هدف را نشان می دهد (یعنی پاسخ های روشنی برای سوالات جستجوگرها ارائه می دهند).

3. داده های تجزیه و تحلیل وب سایت

داده های Analytics (و ما به طور خاص به Google Analytics در اینجا نگاه خواهیم کرد) همچنین می توانند جهت و یا اعتبار سنجی را برای ارائه محتوای توزیع یا توزیع آن ارائه دهند.

مقاله پیشنهادی  راهنمای SEO خود را برای مبتدیان دریافت کنید [EBOOK]

به عنوان نقطه شروع ، می توانید داده های صفحه فرود جستجوی ارگانیک را بررسی کنید تا صفحات ورودی برتر از این کانال مشخص شود.

این صفحات به طور طبیعی صفحاتی هستند که دید قابل توجهی در جستجو ایجاد کرده اند.

در ادامه این لیست از صفحات “اولویت” با مشخص کردن افرادی که نرخ گزاف گویی نسبتاً پایین ، مدت زمان متوسط ​​متوسط ​​بالا و صفحات در هر جلسه دارند ، استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به عبارت دیگر ، صفحاتی که درگیری بالاتری دارند.

اگر در GA تنظیمات تبدیل هدف را ترتیب داده اید ، می توانید براساس تکمیل اهداف مورد نظر که تحت تأثیر قرار گرفته اند ، صفحات فرود را نیز اختصاص دهید.

صفحات فرود جستجوی ارگانیک Google Analytics

داده های صفحه فرود نیز از طریق کنسول جستجوی Google (GSC) در دسترس است ، از جمله برداشت ، کلیک ، میزان کلیک و سرعت متوسط.

GSC بعضی اوقات مواردی از محتوا (مانند PDF یا تصاویر) را که صفحات فرود معمولی نیستند ، همانطور که در Google Analytics ردیابی می شوند ، فاش می کند ، اما همچنین فرصت های دید را نشان می دهد.

همانطور که با داده های SERP بحث شده است ، تمام صفحات فرود که در اینجا گزارش شده اند ، یا حداقل صفحات برتر بسته به حجم و منابع موجود ، باید تحت نظارت کامل فنی ، قابلیت استفاده و کلمات کلیدی قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها به همان حد بهینه هستند.

4- داده پیوند ورودی

روش دیگر برای تمرکز بر محتوا با اختیارات بالقوه ، شناسایی صفحات در وب سایت (های) سایت شما که سایر وب سایت های مرتبط با آن پیوند دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این صفحات ، به طور تعریف ، دارای اقتدار هستند ، حداقل در نظر کسانی که تصمیم به پیوند دادن به آنها گرفته اند و ، با تمدید ، موتورهای جستجو به شرط اینکه ایندکس شده باشند.

همه پیوندها برابر نیستند.

بنابراین می خواهید بفهمید که پیوندها پیروی از عدم پیگیری چیست و کدام دامنه ها هم ارتباط و هم اقتدار دارند.

اگر 100 پیوند ورودی به یک صفحه دارید ، اما 99 مورد از سایتهای اسپم با کیفیت پایین هستند که دریافت می کنید کمی و بدون ارزش است.

در مقابل ، یک پیوند ورودی از یک سایت معتبر و دارای اهمیت بسیار سنگین است که در طلای ارگانیک دارای وزن آن است.

مانند کلمات کلیدی ، گزینه های زیادی برای شناسایی مکان های موجود در لینک های مختلف وجود دارد ، اما مکان های برتر لینک دهنده کنسول گوگل و داده های ارجاع Google Analytics مکانهای خوبی برای شروع هستند.

کنسول جستجوی گوگل سایتهای برتر لینک دهنده ارجاعات Google Analytics

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

روی حرکت خود بسازید – پیتزا را تحویل بگیرید

همه ما می توانیم توافق کنیم که داده های بسیار زیادی وجود دارد ، اگر نه زیاد ، برای کسانی که زمان استفاده از آن را می گیرند ، در دسترس هستند.

در دنیای هرج و مرج که به طور فزاینده ای رخ می دهد ، مهمتر از همیشه یافتن بردهای سریع و راه های آسان برای جلب توجه ما مهم است.

پیشنهاد فروتنانه من این است که با تکیه بر نقاط قوت خود و اطراف آن شروع کنید.

از داده های کلیدی کلیدی ، تحلیلی و پیوندی به راحتی در دسترس استفاده کنید تا معتبرترین محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر برای یافتن آنها مشخص کنید.

موارد مرتبط با ستون خود را پیرامون این کلمات کلیدی اصلی به روز کنید یا ایجاد کنید و سپس آن را با جواب های غنی و جامع برای همه سؤالات احتمالی مخاطبانتان فراتر از درخواست اولیه خود تکمیل کنید.

به آنها بهترین پیتزا های لعنتی که تا به حال داشته اند ، به آنها بدهید!

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار تصویر

تصویر در پست: نعناع
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2020