35 وبلاگ بازاریابی دیجیتال که پست های مهمان را می پذیرند

وبلاگ نویسی میهمان یک تاکتیک مفید برای انتشار مطالب خود و ایجاد نام خود در صنعت بازاریابی دیجیتال است.

اما قبل از قرار دادن هر چیزی برای ویرایشگر وبلاگ ، باید دقیقاً بدانید که پس از چه نوع محتوا هستند.

این وبلاگ مهمان 101 است.

زمینه های مورد علاقه و استانداردهای تحریریه آنها به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه محتوایی را برای آنها پیشنهاد دهید.

برای اینکه به شما در وقت خود در ارزیابی “اهداف” خود کمک کنید ، لیستی از 35 محبوب ترین رسانه بازاریابی دیجیتال تهیه کردم که پست های مهمان را با راهنمایی سریع درباره محتوای مورد نظر خود و چگونگی دستیابی به آنها می پذیرم.

بنابراین ، معمولاً چه پستهایی را منتشر می کنند؟

چه نوع محتوا درباره بازاریابی دیجیتال معمولاً منتشر می شود

از آنچه من طی سالهای متمادی در بازاریابی دیجیتال دیده ام ، بیشتر پست ها جزء دسته های زیر قرار می گیرند (اگر اخبار را در نظر نمی گیریم):

‘چیز جدیدی نیست’

این نوع محتوا لزوماً از ارزش چندانی برخوردار نیست یا مستلزم سرقت ادبی است.

جمع بندی ها ، بررسی ها ، خلاصه ها – همه آنها متعلق به این سطح هستند و به مواد اولیه ارزش افزوده می کنند ، با این حال ، اکثر مطالب فقط بازگو کردن همان داستان قدیمی هستند.

تنها چیزی که چنین پستهایی را از یکدیگر متمایز می کند این است که چقدر خوب از لحاظ سبک و ساختار نوشته می شوند.

بنابراین ، اگر شما نیاز به انتشار داستانی در موضوع نه چندان تازه دارید ، به نحوه نگارش آن توجه ویژه ای کنید.

یک دیدگاه تازه / یک نظر تخصصی در مورد موضوع

اگر یک متخصص را پیدا کنید که می تواند برای پست “چیز جدیدی” به شما قول ندهد ، احتمال پذیرش در رسانه های برتر را افزایش می دهد.

مطالعات موردی

هیچ چیز به اندازه یک داستان شخصی جلب توجه نمی کند.

در حقیقت ، رسانه هایی وجود دارند که عمدتاً به دلیل پتانسیل درگیر بودن زیاد ، در ارسال مطالب موردی تخصص دارند.

اگر این برنامه همچنین شامل یک استراتژی منحصر به فرد ، یک رویکرد یا زاویه جدید باشد ، واقعاً شانس پذیرش توسط یک وبلاگ معتبر را دارد.

من ترجیح نمی دهم درمورد چیزی که قبلاً در مورد آنها خوانده ام / نوشته ام ، بنویسم ، به همین دلیل من اغلب با این گزینه می روم.

پژوهش

ایجاد این نوع محتوا دشوار است اما آسان است.

با توجه به اینکه به خوبی نوشته شده ، گویا است و نتیجه گیری جالبی را ارائه می دهد ، شانس بسیار بالایی برای پذیرش توسط رسانه های برتر وجود دارد.

محتوای خود را به طور خردمندانه انتخاب کنید

هر محتوایی که تصمیم به ایجاد آن دارید باید با بالاترین کیفیت ممکن باشد. بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

اما اگر به عنوان مثال ، نمی توانید بیش از حد در یک تحقیق سرمایه گذاری کنید یا اطلاعات کافی برای یک مطالعه موردی قانع کننده نداشته باشید ، کاملاً درست است.

یک جمع بندی خوب یا یک اینفوگرافیک آموزنده همیشه قدردانی می شود.

آنچه که واقعاً مهم است این است که چقدر خوب اجرا شده و چگونه متناسب با منطقه مورد علاقه وبلاگ است.

در زیر لیستی از وبلاگ های معروف بازاریابی دیجیتال و چند نکته در مورد چگونگی پیشبرد داستان خود برای آنها را پیدا خواهید کرد.

35 وبلاگ که پست های مهمان درباره بازاریابی دیجیتال را قبول می کنند

1. یادگیری ورودی

آنچه می خواهند

درباره همه چیز بازاریابی ورودی.

اشاره

خط آنها را مرور کنید و مبحثی را بر اساس آنچه بلندگوهای دعوت شده در مورد آن صحبت می کنند پیشنهاد کنید.

همچنین می توانید از بلندگو بخواهید که در ایجاد محتوای خود مشارکت داشته باشد (مثلاً نقل قول کند).

2. OnCrawl

آنچه می خواهند

این افراد در مورد سئو فنی مانند بودجه های خزیدن و بهینه سازی سرعت سایت می نویسند.

بنابراین اگر چیزی را در سئو فنی می دانید ، پس از آن مکان بسیار خوبی برای معرفی پست شماست.

اشاره

اما لابرادور فرد مناسب برای گفتگو در مورد سهم پست مهمان خواهد بود.

35 وبلاگ برتر بازاریابی دیجیتال که پست های مهمان را می پذیرند

3. Ryte

آنچه می خواهند

چگونگی فعالیتهای عمیق در زمینه مشاوره عملی.

Ryte ارزش خواننده را در اولویت قرار می دهد ، بنابراین پستی که ارسال می کنید باید موضوع را به طور جامع پوشش دهد.

اشاره

می توانید پست خود را به Ryte.com ارسال کنید.

4. SEMrush

آنچه می خواهند

SEMrush یک ابزار جامع برای بازاریاب های دیجیتال است ، اما آنها همچنین یک وبلاگ محبوب دارند که در آن (و بسیاری از نویسندگان مهمان آنها) در مورد جستجو ، PPC ، روابط عمومی دیجیتال و همه چیز بازاریابی دیجیتال می نویسند.

SEMrush دستورالعمل های ویرایشگر کاملاً سختی دارد ، زیرا راحت نیست که برای شروع کار روی یک پست باید منتظر توضیحات باشید.

اشاره

شما می توانید پست خود را مستقیماً در سایت آنها ارسال کنید ، اما توصیه می کنم قبل از ارسال پست خود با ویرایشگر وبلاگ آنها ارتباط برقرار کنید.

5. موز

آنچه می خواهند

Moz به عنوان یکی از محبوب ترین وبلاگ ها در بازاریابی دیجیتال ، محتوای اصلی را با دیدگاه منحصر به فرد و ارزش آشکار برای خواننده ترجیح می دهد.

به همین دلیل آنها از نحوه کار ، تحقیقات و مطالعات موردی حمایت می کنند.

اشاره

اگر منابع کافی داشته باشید ، یک تحقیق برنده اسب برنده شما خواهد بود.

این همان کاری است که من چند سال پیش انجام دادم.

مقاله پیشنهادی  TikTok برای اولین بار تعداد کل کاربران ایالات متحده را به اشتراک می گذارد

6. انجمن تجارت 2

آنچه می خواهند

Business2Community چیزهایی را که دارای اخبار هستند ، دوست دارد.

به عنوان مثال ، افکار شما در مورد ویژگی جدید توییتر یا به روزرسانی تبلیغات Facebook.

اشاره

آنها همیشه از شما می خواهند نمونه های قبلی کار خود را به اشتراک بگذارید ، بنابراین برای تهیه نمونه کارها آماده باشید.

8. SERPstat

آنچه می خواهند

SERPstat در حال رشد جامعه خود است ، بنابراین آنها به مطالبی علاقه مند می شوند که به آنها کمک کند تا با سایر تأثیرگذار در ارتباط باشند.

پست هایی با نقل قول های کارشناسان در اینجا مورد علاقه شما قرار خواهد گرفت.

اشاره

برای اینکه همکاری شما از لحاظ متقابل سودمند باشد ، باید در عوض چیزی را ارائه دهید.

به عنوان مثال ، در رسانه های اجتماعی خود به بچه ها کمک کنید ، به آنچه در اشتراک می گذارند توجه کنند.

فقط پس از آن معقول است که شروع به گچ زدن کنید.

همچنین ، فراموش نکنید که دستورالعمل های وبلاگ خود را بررسی کنید.

9. HubSpot

آنچه می خواهند

هر چیزی که مربوط به اداره یک آژانس بازاریابی دیجیتال باشد.

اشاره

نزدیک به HubSpot آسان نیست ، بنابراین خلاقیت خود را باز کنید.

به عنوان مثال ، یک ویدیو با زمین خود ایجاد کنید و تبلیغات را روی کارمندان HubSpot در فیس بوک اجرا کنید.

تبلیغات فیس بوک برای کارمندان Hubspot

10. جادوگر وبلاگ نویسی

آنچه می خواهند

راهنماها و چگونه ها باید کار کنند.

به عنوان مثال ، مباحثی از جمله “چگونه می توان SEO خود را با PPC سریع کرد” اغلب در آنجا مشاهده می شود.

اشاره

آدام کانل فرد مناسب برای گفتگو در مورد کمک مهمان بعدی شما خواهد بود.

11- اهورف

آنچه می خواهند

Ahrefs یک وبلاگ محبوب دارد ، بنابراین آنها درباره آنچه منتشر می کنند انتخابی می کنند.

این بدان معنی است که 100 درصد کپی اصلی ، استراتژی های منحصر به فرد و زوایای عملی.

اگر طرفدار ابزار هستید ، شانس پذیرش شما حتی بیشتر است.

اشاره

سرمازدگی به سختی شما را در تقویم سرمقاله آنها جلب نخواهد کرد.

با یک وبلاگ مانند این ، ابتدا باید رابطه برقرار کنید ، از شروع تفسیر ، شروع گفتگو در گروه فیس بوک خود – Ahrefs Insider.

12. ذکر کنید

آنچه می خواهند

ذکر ابزاری برای پیگیری ذکر نامهای تجاری است ، بنابراین همه چیز در ایجاد لینک جهت درستی است.

می توانید اطلاعات زیادی را در دستورالعمل های ارسال مهمان آنها بیابید.

اشاره

به جای نوشتن یک ایمیل عمومی ، می توانید مستقیماً با ویرایشگر ذکر شده در ارتباط باشید توییتر یا LinkedIn.

13. افراد موتور جستجو

آنچه می خواهند

Search Engine People آژانسهایی است که در SEO ، PPC و سایر زمینه های دیجیتال مارکتینگ تخصص دارد ، بنابراین وبلاگ آنها کمی از همه چیز در صنعت را در بر می گیرد.

اشاره

شما می توانید پست خود را مستقیماً در صفحه با دستورالعمل های سرمقاله آنها ارسال کنید.

برای درک توجه آنها ، باید مطمئن شوید که پست شما برجسته است: عنوان جذاب ، ساختار روشن و طوفان مغزی موضوع خوبی است.

14. وبلاگ جف بولاس

آنچه می خواهند

جف بولاس علاقه مند به مواد 100 درصد اصلی است که شامل هیچ تبلیغی در این زمینه نمی شود.

همچنین ، در دستورالعمل ها ، توصیه می کنند حداقل سه مبحث را کنار بگذارید.

این شانس پذیرش شما را افزایش می دهد زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که یکی از ایده های شما را دوست داشته باشد.

اشاره

برای ایستادگی و افزایش شانس خود برای دریافت پاسخ “بله ، ما به موضوع شما علاقه مندیم” ، عناوین خلاقیت طوفان مغزی را پیشنهاد می کنم.

به عنوان مثال ، یکی از پست های آنها با عنوان “چگونه می توان ایمیل های خود را با رسانه های غنی جاز کرد (الهام از برندهایی که آن را می خوانند)” است که ایده من درباره استفاده از خلاقیت در خط موضوع پست شما را کاملاً توصیف می کند.

15. شین بارکر

آنچه می خواهند

وبلاگ Shane Barker در مورد بازاریابی دیجیتال است ، با تمرکز بر سئو و بازاریابی تأثیرگذار.

اگر خوب نوشته شود ، مطلبی در مورد این موضوعات باید مناسب باشد.

اشاره

Barker دورهای منظم را انجام می دهد ، این ممکن است شانس ورود به سیستم باشد.

16. BuzzSumo

آنچه می خواهند

BuzzSumo در بازاریابی محتوا تخصص دارد ، اما می توانید با تلاقی بین بازاریابی محتوا و سئو ، سعی کنید فشار وارد کنید.

لینک سازی نیز موضوع کار است.

اشاره

سوزان مولر ، سردبیر وبلاگ BuzzSumo ، یک گروه دوست داشتنی را در فیس بوک اداره می کند.

با این حال ، این فقط برای خانمها است

اگر موفق به دستیابی به آن شدید ، می توانید یک ایده ارسال شده را تأیید کنید.

17. بازاریاب انیشتین

آنچه می خواهند

SEO و SMM و نحوه همکاری آنها.

SEO برای WordPress نیز مناسب خواهد بود.

این وبلاگ دستورالعمل دارد.

اشاره

سعی کنید زمین خود را مستقیماً به جاش بارنی ارسال کنید.

جاش بارنی

18. پیچ باکس

آنچه می خواهند

به عنوان ابزاری برای دسترسی ، Pitchbox درمورد تاکتیک های ایجاد لینک و دسترسی می نویسد.

اشاره

Pitchbox به ساختمان پیوند علاقه مند است ، بنابراین شما باید یک زاویه جدید برای موضوع قدیمی پیدا کنید.

همچنین ، آنها واقعاً به کیفیت نگارش اهمیت می دهند ، بنابراین هر چیزی را که واقعاً هیجان انگیز نیست ، زحمت نکشید.

19. اوریبی

آنچه می خواهند

از آنجا که Oribi ابزاری برای تفسیر داده های Google Analytics است ، مباحث مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها و سئو باید کار کند.

مقاله پیشنهادی  سندیکا بودن محتوا چگونه بر عملکرد محتوای اصلی شما تأثیر می گذارد

اشاره

اگر موضوع شما متناسب با منطقه مورد علاقه آنها است ، شما در نیمه راه آنجا هستید.

وبلاگ Oribi به اندازه رسانه های بزرگ قابل تحمل نیست – آنها در توییتر پاسخگو هستند ، بنابراین شما همیشه می توانید برای روشن شدن خواسته هایشان با آنها تماس بگیرید.

20. هکر جستجوگرها

آنچه می خواهند

مخاطبان اصلی SEO Hacker متخصصان آینده SEO هستند ، بنابراین پست شما باید عملی و روشنگری باشد ، اما درک آن آسان است.

اشاره

همانطور که با رسانه های دیگر نیز وجود دارد ، برای اینکه آنها به شما توجه کنند ، باید به آنها توجه کنید.

به عنوان مثال ، دنبال کنید بنیانگذار آنها در توییتر یا نقل قول او را بخواهید.

21. تیدیو

آنچه می خواهند

Tidio نرم افزاری برنده جوایز chatbot است.

وبلاگ آنها کلیه مباحث مربوط به تجارت الکترونیکی ، خدمات مشتری ، چت زنده و چت روبات و غیره را در بر می گیرد.

اگر فید وبلاگ آنها را باز می کنید ، متوجه می شوید که آنها عاشق پست های سبک چگونه هستند.

در حقیقت ، آنها در این مورد در صفحه راهنمایی مشارکت کنندگان خود می نویسند.

اشاره

Tidio مطالعات موردی را ترجیح می دهد ، حتماً هر نمونه را در پست مهمان خود درج کنید.

دریغ نکنید که در صورت عدم دسترسی به آنها ، برای داده یا مثال به بازاریابان همکار خود مراجعه کنید.

22. مانگول

آنچه می خواهند

Mangools مجموعه قدرتمندی از ابزارهای جستجوگرها را ارائه می دهد که شامل تحقیق در مورد کلید واژه ها ، تجزیه و تحلیل بک لینک و رقبا و حتی ردیاب موقعیت است.

در میان بهترین انواع محتوا ، می توانید راهنماهای مرحله به مرحله و مطالعات موردی را برای آنها انتخاب کنید.

آیا سایت شما یا مشتری شما باعث افزایش چشمگیر ترافیک ارگانیک شده است؟

اگر جواب مثبت است ، این داستان صحیحی برای نوشتن در مورد وبلاگ Mangools است.

اشاره

فراموش نکنید که دستورالعمل های وبلاگ خود را بررسی کنید تا درک بهتری از آنچه می خواهید بدست آورید.

بهترین شخص برای گفتگو در مورد مشارکت احتمالی شما Maros Kortis خواهد بود.

23. CXL

آنچه می خواهند

در ابتدا ، CXL فقط در مورد مباحث CRO بود اما زمان آن گذشته است.

در حال حاضر ، آنها به معنای واقعی کلمه هر چیزی را می نویسند که به مشاغل کمک می کند نتایج بهتری کسب کنند.

لازم است به یاد داشته باشید که CXL فقط مطالب کاملاً نوشته شده را قبول می کند که بیش از 2000 کلمه دارد.

اشاره

جزئیات بیشتری را در دستورالعمل های وبلاگ CXL بیابید و قدم های خود را مستقیماً به آن ارسال کنید دری گلیسون.

24. پیوند

آنچه می خواهند

وبلاگ Linkody به دنبال ارسال پست در یک طاقچه SEO است.

اگر SEO نان و کره شماست پس حتماً این وبلاگ را در نظر بگیرید.

همچنین ، آنها پست های بسیار طولانی می خواهند که بیش از 2،000 کلمه دارند.

اشاره

در این صفحه درباره راهنماهای مشارکت Linkody بیشتر بدانید.

از آنجا که آنها یک ابزار ساخت پیوند هستند ، بنابراین رفتن به عنوان موضوعی در رابطه با پیوندهای ساختمانی به شما کمک می کند تا برجسته شود.

25. آهنگسازی

آنچه می خواهند

Compose.ly دارای پستهایی است که انواع موضوعات بازاریابی محتوا را در بر می گیرد.

شروع از ایجاد محتوا و تبلیغ و پایان دادن به نکات مربوط به نگارش کپی و نکات سئو.

اشاره

این وبلاگ اجازه می دهد تا پستهایی را که از 1000 کلمه شروع می شود ، تنظیم کند.

در اینجا پیوندی برای صفحه نوشتن آنها برای ما وجود دارد.

26. تبلیغ کننده وب سایت

آنچه می خواهند

وبلاگ تبلیغ کننده وب سایت اجازه می دهد تا در مورد طیف کاملی از موضوعات بنویسید.

شما به معنای واقعی کلمه می توانید هر چیزی راجع به بازاریابی دیجیتال از جمله هک رشد ، مدیریت برند صحبت کنید.

اشاره

شما در PPC ، SEO ، بازاریابی پست الکترونیکی و حتی مباحث بازاریابی آفلاین مشارکت می کنید.

کجا مشارکت کنیم؟

پیوند “نوشتن برای ما” را دنبال کنید.

27. اضافه بار قیف

آنچه می خواهند

Funnel Overload به دنبال موضوعاتی است که بازاریابی رسانه های اجتماعی ، هک رشد ، تولید سرب ، بازاریابی محتوا ، سئو و اتوماسیون بازاریابی را در بر می گیرد.

بهترین شرط بندی شما با ارسال لیستی است که شامل برخی از ابزارها یا مطالب سبک به سبک است.

اشاره

قیف اضافه بار دارای صفحه “نوشتن برای ما” بسیار مفصل است.

حتماً شرایط مورد نظر خود را طی کنید: وبلاگ پستهای بیش از 2000 کلمه را می پذیرد و بی نظیر است و قبلاً منتشر نشده است.

همچنین می توانید مستقیماً برای آن بنویسید آدام کانل.

28. چانتی

آنچه می خواهند

Chanty یک چت بات با قدرت است و به شما کمک می کند تا با تیم خود در ارتباط باشید و کارآمدتر باشید.

بر اساس دستورالعمل های وبلاگ آنها ، شما باید آماده باشید تا موضوعی را برای ارتباط ، همکاری یا بهره وری به آنها بپیوندید.

اصولاً اگر فرصتی برای بهبود بهره وری تیم خود داشته باشید ، Chanty مکان مناسبی برای گفتن این داستان خواهد بود.

اشاره

Chanty قبل از اینکه وقت خود را برای نوشتن کل پست اختصاص دهید ، یک صفحه جداگانه برای ارسال نقاط شما دارد.

قبل از مشارکت ، گزینه ای از 2-3 عنوان را برای آنها انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی  تبلیغات دیجیتال حباب بعدی اینترنت نیست - در اینجا دلیل آن چیست

این وبلاگ متن هایی با طول 1000 تا 2000 کلمه را می پذیرد.

به صدای صدای قطعات منتشر شده توجه کنید و دستورالعمل های نویسنده را به طور کامل بخوانید.

همچنین می توانید مستقیماً با آناستازیا ماتویوا تماس بگیرید.

28. به طور موقت

آنچه می خواهند

Prowly یک نرم افزار روابط عمومی است که به شما در بهبود پوشش رسانه ای مارک تجاری کمک می کند.

آنها در وبلاگ خود درباره همه موارد مرتبط با روابط عمومی دیجیتال می نویسند ، از جمله نکاتی درباره ساختن لیست های رسانه ها ، نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی و ایجاد روابط عمومی ورودی.

اشاره

اگر می خواهید در میان نویسندگان Prowly باشید ، با خواندن دستورالعمل ها شروع کنید.

Prowly گزینه ای را برای پیشبرد نوشتن عنوان و طرح کلی شما دارد که به نظر من بسیار مفید است.

به طور کلی آنها مقالات بین 1000 تا 2500 کلمه را می پذیرند ، از نویسندگان می خواهند تصاویر و اینفوگرافیک ها را درج کنند.

صفحه راهنما همچنین موضوعاتی را که در اولویت قرار دارند ، تشریح می کند ، این صفحه به روز می شود بنابراین قبل از شروع بررسی کنید.

اگر شک دارید با Magdalena Wosińska تماس بگیرید.

29. پستی

آنچه می خواهند

Postfity یک برنامه ریز رسانه اجتماعی برای فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و LinkedIn است.

مخاطب هدف مشاغل کوچک است.

بنابراین ، نکته اصلی مورد علاقه این است که چگونه بازاریابی رسانه های اجتماعی را در فیس بوک / اینستاگرام / توییتر / لینک بهتر انجام دهیم – سریع تر ، ارزان تر ، با نتایج بهتر (ROI ، تعامل ، رسیدن به ارگانیک).

اشاره

این وبلاگ قوانین دقیقی دارد که دقیقاً برای انتشار چه باید کرد.

دستورالعمل های مرحله به مرحله را در صفحه قوانین مهمان دنبال کنید. شما باید ابتدا با زدن عنوان به طور مستقیم به Emilia شروع کنید.

30. DigitalNovas

آنچه می خواهند

DigitalNovas وبلاگی است که مباحث مربوط به بازاریابی دیجیتال ، SEO یا Freelancing را پوشش می دهد.

شما برای ارسال ایده هایی در مورد بلاگ نویسی ، نوشتن کپی ، ایجاد محتوا ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی تأثیرگذار و رسانه های اجتماعی خوش آمدید.

اشاره

قبل از نوشتن ، 3 تا 5 ایده از پست های آینده را بنویسید.

دستورالعمل های ذکر شده در صفحه را برای ما بنویسید.

31. Userpilot

آنچه می خواهند

Userpilot به مشتریان برای بهبود پذیرش و تعامل کاربر کمک می کند.

این محصول به ایجاد تجربیات محصول متنی مبتنی بر شرایطی مانند شخصیت کاربر یا مرحله سفر کمک می کند.

بهترین شرط شما هر عنوانی در مورد UX ، رشد محصول یا مطالعات موردی موفقیت مشتری خواهد بود.

اشاره

پست های تازه منتشر شده را طی کنید تا موضوعاتی را که اخیراً پذیرفته شده اند درک کنید.

با Emilia Korczynska بطور مستقیم تماس بگیرید.

32. ContactPigeon

آنچه آنها می خواهند تماس بگیرند

کبوتر ابزارهای اتوماسیون بازاریابی omnichannel را به مشتریان ارائه می دهد.

این سرویس به بازاریاب های تجارت الکترونیکی امکان دسترسی به راه حل های مورد نیاز برای دستیابی و حفظ مشتری را می دهد.

بنابراین هر مباحث مربوط به خرده فروشی ، فروش در حال رشد ، شخصی سازی تجارت الکترونیک و تجزیه و تحلیل ، بازاریابی از موارد مورد علاقه وبلاگ است.

اشاره

اگر مطالعه و راهنمایی های دیگری در مورد چگونگی رشد و توسعه مشاغل در زمینه های مد ، مسافرتی ، غذایی و مواد غذایی دارید – در صورت تمایل در صفحه نوشتن برای ما بیاموزید.

حداقل مورد نیاز 1000 کلمه طول ، 1-3 پیوند به منابع و نمونه های مربوطه است.

33. SEO Butler

آنچه می خواهند

SEO Butler خدمات سئو را برای نیازهای بازاریابی شما ارائه می دهد ، که شامل نوشتن مطالب ، انتشارات مطبوعاتی ، پست های مهمان برای نامگذاری چند مورد است.

این وبلاگ مباحث مربوط به بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال را در بر می گیرد.

اشاره

بهترین راه برای مشارکت در وبلاگ SEO Butler دسترسی به شان شاتر است.

34. ReferralCandy

آنچه می خواهند

ReferralCandy یک سرویس نرم افزاری به عنوان سرویس (SaaS) است که به هر فروشگاه تجارت الکترونیکی اجازه می دهد تا یک برنامه ارجاع ایجاد کند.

مشتریان شرکت می توانند یک لینک ارجاع را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و برای هر خرید جدید ، مشتری و دوستشان جوایز دریافت می کنند – تخفیف ، پول نقد یا هدایای ویژه.

مخاطبان وبلاگ آنها صاحبان تجارت و کارآفرین در زمینه تجارت الکترونیک هستند – بنابراین اگر شما موضوعی برای آنها دارید ، احساس راحتی کنید.

اشاره

Pitch 3 – 5 ایده مقاله آینده قبل از نوشتن.

قسمت باید شامل عنوان و چکیده ای باشد که متن را تشریح می کند.

به ایمیلهایی که در صفحه راهنمایی ارسال مهمان ارسال شده اند یا با Eleanor Tay تماس بگیرید.

35. CandyBar

آنچه می خواهند

CandyBar یک برنامه پاداش برای صاحبان فروشگاه ها است.

وبلاگ CandyBar نکات و ترفندهای مربوط به برنامه وفاداری را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​پوشش می دهد.

بنابراین اگر مطالعه موردی در مورد بازگرداندن مشتریان برای بار دوم و سوم به فروشگاه ها دارید – احساس راحتی کنید.

اشاره

CandyBar یک پروژه خواهر برای ReferralCandy است – نکات مشابهی در مورد وبلاگ کار می کند. قبل از نوشتن ایده خود را مطرح کنید و به Eleanor Tay برسید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، آوریل 2019
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2019