3 نکات مربوط به ساختمان برای کمک به دستیابی و به راحتی ردیابی لینک های مرجع

خواه در حال ساختن کارها ، برنامه نویسی یا پیوندهای در حال ساخت هستید – هر کاری که می کنید به صورت روزانه انجام می دهید – به احتمال زیاد شما سعی می کنید این روند را ناخوشایند کنید تا از مواجهه با مسائل مشابه بارها و بارها جلوگیری نشود.

وقتی نوبت به ایجاد پیوند می رسد ، من سعی می کنم روندهای ما را حداقل به صورت هفتگی بررسی کنم تا اطمینان حاصل کنم که تیم من وقت خود را در انجام کاری که کاملاً بی فایده است تلف نمی کنند.

همچنین با رشد مداوم مشتری و تعداد پیوندهایی که باید بسازیم ، باید کیفیت پیوندها را در همان سطح حفظ کنیم.

هرکسی که در ایجاد پیوند مشارکت داشته باشد ، می گوید که به آسانی فکر می کنید وقتی تعداد پیوندهای شما به صورت ماهیانه دو برابر می شود.

در این پست ، می خواهم بزرگترین لحظات “آها” ما را که در طول سفر به ساختمان پیوند ما کشف شده اند ، با شما به اشتراک بگذارم.

در زیر می بینید که چگونه دقیقاً ما فرآیندهای خود را بهینه تر و کارآمدتر می کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

1. به کیفیت پیوندهای ساخته شده دقت کنید

من همیشه به همکارانم می گویم که پیوندهایی را که ما با مشتری هایمان می سازیم به عنوان یک نمایشگاه نمایش می دهند.

انجام لینک سازی و داشتن یک نمونه کار بد لینک ها دقیقاً مانند داشتن یک نمایشگاه بزرگ زشت است که شما را به عنوان یک طراح بد نشان می دهد.

و هیچ سازنده لینک معتبری نباید این کار را انجام دهد.

به همین دلیل من اصرار دارم كه به پیوندهایی كه می سازیم افتخار كنیم و همیشه آماده هستیم تا آنها را به مشتریان بالقوه خود نشان دهیم.

همچنین ، این پیوندها باید نشان دهند که ما قادر به ایمن سازی پیوندها از بهترین سایتهای وب هستیم.

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که هرکسی که در ایجاد لینک پیوند برون سپاری می خواهد اطمینان حاصل کند که پیوندهایی که پرداخت می کنند ارزش سرمایه گذاری آنها را دارد.

من یک معتقدم بزرگ هستم که همه باید فقط به دنبال پیوندهایی باشند که از سایتهایی که مشاغل دارای برچسب سفید را دارند ، به دنبال هستند.

در حالی که گرفتن پیوندهایی از سایتهایی که صرفاً به دلیل پیوندها ساخته شده اند و دارای رتبه بندی مناسب دامنه (DR) هستند ، ممکن است به نظر می رسد مکانی مناسب برای تأمین لینک ها باشد – در واقعیت ، اینگونه نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بگذارید توضیح دهم چرا

بله ، این پیوندها ممکن است امروز برخی از مرجع ارزشمند لینک را بفرستند ، اما هیچ کس تضمین نمی کند که فردا همانگونه باشد.

مقاله پیشنهادی  SEO ، بازاریابی جستجو و موسیقی Heavy Metal [PODCAST]

مهمتر از این ، ارزش چنین پیوندهایی با گذشت زمان افزایش نمی یابد – متاسفانه ، رو به کاهش است.

این بدان معنی است که طی یک سال یا بیشتر از این ، احتمالاً شما نیاز به سرمایه گذاری 2 برابر بیشتر در ساخت لینک دارید.

بنابراین ، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که پیوند بعدی شما از سایتی که بعداً به کدو تنبل تبدیل نمی شود ، تأمین می شود؟

در اینجا لیستی از معیارهایی را که ما برای ارزیابی هر یک از فرصت های ایجاد لینک استفاده می کنیم ، آورده شده است.

یک فرصت بالقوه برای ایجاد پیوند بالقوه چه نوع مشاغلی را نشان می دهد؟

به طور معمول ، همه انواع وبلاگ های شرکتی خوب هستند ، مگر اینکه آنها از برخی روشهای ساخت پیوند دستکاری یا اسپم استفاده کنند.

آنچه واقعاً زنگ هشدار را ایجاد می کند وقتی وب سایت یک وبلاگ صنعت است. ما کشف کردیم که مشکوک ترین سایت ها وبلاگ های صنعت هستند که قبلاً در مورد آنها نشنیده اید.

خطر اینکه این سایتها جزئی از PBN یا فقط یک مزرعه پیوند باشند ، کاملاً واقعی است.

پس از کشف چنین سایتی ، باید چند مورد چک دیگر را که می توانید در زیر بیابید ، پردازش کنید.

رشد مراجعه به دامنه ها

به سادگی به داشبورد نمای کلی Ahrefs بروید و رشد تاریخی دامنه های ارجاع را مرور کنید.

آیا به مرور زمان به شکلی که در نمودار زیر مشاهده می کنید رشد می کند؟

اگر چنین است ، این یک سیگنال خوب است که یک سایت در تلاش است تا دید خود را افزایش دهد.

3 نکاتی درباره ساختن لینک برای کمک به دستیابی & # 038؛ به راحتی پیوندهای اقتدار اقتباس

اما اگر می بینید که نمودار هیچ تغییری را نشان نمی دهد ، این یک چراغ قرمز برای شماست که عمیق تر حفر شوید و معیارهای اضافی را بررسی کنید.

3 نکاتی درباره ساختن لینک برای کمک به دستیابی & # 038؛ به راحتی بک لینک های اقتباسی

صفحات و کلمات کلیدی ایجادکننده ترافیک بالا کدامند؟

وقتی صحبت از وبلاگ های عمومی می شود ، این یک مورد نادر نیست که پستهایی که بیشترین میزان ترافیک را به همراه دارند ، مربوط به مشاغل شما نیستند حتی اگر پستی که در آن پیوند دارید 100٪ با طاقچه شما مطابقت دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من شخصاً از SEMrush برای به دست آوردن این داده ها استفاده می کنم و اطمینان می دهم که پیوندهای من همچنان مرتبط هستند.

در زیر مثال خوبی از اصطلاحات برتر که باعث ایجاد ترافیک به سایتی می شود که یکی از شرکای ما در ایجاد لینک پیشنهاد دستیابی به پیوند ما را در مورد دسترسی ایمیل به دست آورد:

مقاله پیشنهادی  افزونه های وردپرس Stories Web: 9 نکاتی درباره SEO باید بدانید

3 نکاتی درباره ساختن لینک برای کمک به دستیابی & # 038؛ به راحتی بک لینک های Authority

بدیهی است ، این وبلاگ از نظر اصطلاحات بازاریابی دیجیتال رتبه ای ندارد ، زیرا تمام صفحاتی که ایجاد ارگانیک ارگانیک می کنند مربوط به فتوشاپ و ویرایش عکس است:

3 نکاتی درباره ساختن لینک برای کمک به دستیابی & # 038؛ به راحتی بک لینک های Authority

این بدان معناست که حتی اگر من ممکن است پیوندی را در یکی از پست های مربوط به مشاغل یا طاقچه های من داشته باشم ، ممکن است Google واقعاً آن را به عنوان یک لینک فوق العاده نبیند زیرا اکثر صفحات برتر دامنه ارجاع دهنده در واقع در من نمی باشند. موقعیت مناسب، جایگاه.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

گزارش پیوندهای تازه اکتسابی

سرانجام ، آخرین گزارش جادویی که می تواند به شما در تصمیم گیری نهایی آگاهانه کمک کند ، پیوندهای تازه اکتسابی است.

اگر این گزارش فقط پیوندهای خجالتی را برای یک سایت خاص در طول ماه قبل نشان می دهد ، به طور قطع نیازی به پیوند از چنین سایتی ندارید زیرا احتمال زیاد است ، این یک مزرعه PBN یا پیوند است:

3 نکاتی درباره ساختن لینک برای کمک به دستیابی & # 038؛ به راحتی پیکربندی های Authority Authority را دنبال کنید

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، اکثر بک لینک ها از دامنه هایی با DR دارای بدبختی ناشی می شوند (<16) ، که احتمالاً نشانه این است که شما از دریافت پیوند از این وب سایت سود چندانی نخواهید داشت.

2. پیگیری تمام لینک های خریداری شده

اگر برای بازه زمانی قابل توجهی در بازاریابی دیجیتال بوده اید ، باید اهمیت و ارزش ردیابی را قبلاً آموخته باشید.

خیلی چیزها را می توان ردیابی کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این تنها راه برای دانستن اینکه آیا کارهایی که انجام می دهید موثر است یا خیر.

ما همیشه پیوندهایی را که می خواهیم به مشتریان خود بازگردیم پیگیری می کنیم.

این به این دلیل است که پیوندها بعد از مدتی تمایل به ناپدید شدن یا حتی تبدیل شدن به حالت ناپیوسته هستند ، بنابراین مهم است که از هر اتفاقی که در اطراف پیوندهای شما رخ می دهد ، ردیابی کنید.

تیم ما با استفاده از ویژگی مانیتورینگ پیچ باکس اطمینان حاصل می کند که تمام پیوندهایی که برای مشتری هایمان تضمین می کنیم یکسان هستند.

3 نکاتی درباره ساختن لینک برای کمک به دستیابی & # 038؛ به راحتی پیکربندی های Authority Authority را دنبال کنید

تنها نکته منفی Pitchbox این است که این یک ابزار بسیار گران قیمت است که دارای ویژگی های دیگری است.

بنابراین اگر واقعاً وارد پیوند ساختمان نشده اید و فقط به یک ویژگی ردیابی پیوند نیاز دارید ، احتمالاً ارزش آن را ندارد.

از جمله راه حل های دیگر موجود در بازار ، توصیه می کنم Linkody را امتحان کنید ، زیرا این امر فقط در مورد نظارت بر لینک است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سرانجام ، اگر Linkody واقعاً مناسب شما نباشد ، لطفاً گزینه های دیگر و رقبا را در اینجا در G2 بررسی کنید.

مقاله پیشنهادی  چگونه بازاریابی محتوا تحول یافته است

3. همیشه یک کمپین پیگیری موقعیت ایجاد کنید تا ببینید چگونه پیوندها در رتبه بندی شما تأثیر می گذارند

بیایید با آن روبرو شویم – ایجاد لینک زمان و تلاش زیادی می کند.

به همین دلیل هیچ چیز ناراحت کننده تر از ایجاد بیش از 100 پیوند با کیفیت به یک صفحه خاص نیست و مطمئن نیستیم که آیا این کمک کرده است یا خیر.

شخصی می گوید شما همیشه می توانید در کنسول جستجوی Google بنگرید ، اما من مطمئن نیستم که آیا این داده ها به شما به هیچ وجه معنادار می گوید ، زیرا فاقد جزئیات مهم است.

GSC صرفاً تعداد کلیکها و برداشتها ، و همچنین یک CTR و موقعیت متوسط ​​را برای یک صفحه خاص برای مدت مشخصی نشان می دهد ، اما در واقع هیچ تحلیل واقعی را نشان نمی دهد:

3 نکاتی درباره ساختن لینک برای کمک به دستیابی & # 038؛ به راحتی پیکربندی های Authority Authority را دنبال کنید

اما ابزار ردیابی موقعیت SEMrush به وضوح نشان می دهد که صفحه ما از نظر دید و موقعیت بسیار زیاد شده است:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

3 نکاتی درباره ساختن لینک برای کمک به دستیابی & # 038؛ به راحتی پیکربندی های Authority Authority را دنبال کنید

مشکل اصلی کنسول جستجوی Google این است که تغییرات مربوط به تمام درخواستهای جستجو را نشان می دهد که یک صفحه خاص در آن رتبه بندی می کند.

چرا این یک مسئله است؟

خوب ، آن سؤالات همیشه شامل تعداد خوبی از کلمات کلیدی است که اصلاً به کلمات کلیدی مورد نظر شما ربطی ندارند.

از طرف دیگر ، ابزار SEMrush به شما امکان می دهد تا بر اساس کلید واژه یا برچسب به راحتی فیلتر کنید تا تنها مناسب ترین کلمات کلیدی و نمایش داده ها را ردیابی کنید.

نتیجه

در بالا ، من برخی از یادگیریهای کلیدی تیمم را به اشتراک گذاشته ام و راه سخت را از طریق آزمایش و خطا فرا گرفتم.

من این یافته ها را به سه نکته اساسی که می توانید برای یادگیری مطالب مشابه من به آسانی روش کار را تبدیل کردم تبدیل کردم.

اگر مطمئن هستید که به کیفیت لینک های ایجاد شده توجه زیادی می کنید ، تمام پیوندهای به دست آمده را ردیابی کرده و یک کمپین ردیابی موقعیت را تنظیم می کنید تا ببینید چگونه پیوندها در رتبه بندی شما تأثیر می گذارند ، باید بتوانید فرآیندهای ایجاد لینک خود را بهینه کنید ، آنها نرم و صاف تر و کارآمد تر هستند ، در حالی که اطمینان می دهید برای ایجاد بک لینک های قدرت بالا که برای ماندن در اینجا هستند ، استفاده می کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020