3 نویسنده محتوا در زمینه مهارت های برتر باید موفق شوند

من ده ها سال است که با سایر متخصصان صنعت SEO در همه زمینه ها ، از متخصصان فنی SEO گرفته تا توسعه دهندگان وب کار می کنم.

من احساس می کنم که هر فردی در یک تنظیمات SEO باید مهارت ذاتی خود را در یک نقش به ارمغان بیاورد ، اما همچنین تخصصی وجود دارد که اغلب در مورد خود کار به بهترین شکل آموخته می شود.

نویسندگان محتوای SEO این موضوع را به خوبی همه می دانند.

اگر می خواهید به عنوان بازاریاب محتوا وارد بازاریابی دیجیتال شوید ، ممکن است تعجب کنید که مهارت نوشتن قوی لازم است اما کافی نیست.

بسیاری از مفاهیم اصلی SEO وجود دارد که نویسندگان محتوا اگر قصد دارند کارهای خود را با نوشتن محتوایی که برای مشتریان خود رتبه بندی می کند ، به خوبی انجام دهند ، باید با آنها آشنا شوند.

در اینجا سه ​​مهارتی وجود دارد که نویسندگان محتوای SEO برای موفقیت در صنعت به آن نیاز دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

1. مهارت های نوشتاری متنوع

در اینجا جای تعجب نیست: اولین مهارت اصلی که نویسنده محتوای SEO به آن نیاز دارد ، توانایی تسلط بر سبک های مختلف نوشتن است.

وقتی نویسنده ای به آژانس ملحق می شود ، این احتمال وجود دارد که نویسنده وظیفه تولید محتوا را برای انواع مشتری ها داشته باشد.

کارمندان آژانس های بازاریابی دیجیتال این موضوع را درست می دانند: نویسندگان محتوا می توانند صبح را برای نوشتن در یک شرکت تولید آب نبات و یک مجلس ترحیم بگذرانند ، سپس بعداً به یک پست وبلاگ در مورد صنعت ساختمان مراجعه کنند.

خود محتوا برای هر یک از آن مشتری ها متفاوت است ، اما آنچه مهم است لحن آن است.

لحن چیزی است که خوانندگان دقیقاً از روی خود کلمات نمی توانند درک کنند ، بلکه بیشتر از صدای کلمات هنگام کنار هم قرار گرفتن تشخیص می دهند.

مقاله پیشنهادی  Google از نشانه گذاری طرح جدید برای سایت های آموزشی پشتیبانی می کند

محتوای مراسم تشییع جنازه سزاوار لحنی جدی ، صریح و دلسوزانه است ، در حالی که کپی تبلیغات آب نبات خواستار نوشتن ساده و سرگرم کننده است.

یک نویسنده قوی محتوای SEO نه تنها به طور غریزی می داند که از چه نوع لحنی استفاده کند بلکه چگونگی استفاده از آن لحن را به طریقی جذاب برای خوانندگان می داند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صحبت از تعامل ، این مهارت بعدی برای هر نویسنده محتوای سئو که می خواهد آن را بزرگ کند کاملاً مهم است.

2. درک هدف جستجو

نویسندگان محتوایی که در آژانس بازاریابی دیجیتال خود استخدام می کنید برای موفقیت در نقش های خود نیازی به معلمان ثابت در SEO ندارند.

اما یک روش برای نوشتن محتوا نیز وجود دارد که کاملاً منطبق با کل سئو است و آن درک هدف جستجوگر است.

اگر نویسندگان محتوا می خواهند درگیر کار خود شوند ، به مهارت های نوشتاری حرفه ای بیش از حد نیاز ندارند.

برای جذاب کردن ، نویسندگان باید محتوایی را تولید کنند که کاربران آنلاین واقعاً می خواهند بخوانند ، نه اینکه فقط سوژه ها را به دیوار بیندازند تا ببینند چه چیزی می چسبد.

اکنون ، متخصصان سئو و سایر متخصصان صنعت از کلیه ابزاری که نویسندگان محتوا برای تعیین آنچه افراد به دنبال آن هستند استفاده می کنند ، ابزارهایی مانند BuzzSumo و SEMrush.

آگاهی از این ابزار کار سختی نیست ؛ این با استفاده از اطلاعاتی که آنها برای کار فراهم می کنند ، برای ایجاد محتوای بهتر برای خوانندگان است.

هنگامی که بازاریابان محتوا در پیمایش ویژگی های تولید موضوعات این ابزار خبره باشند ، این خود آنها هستند که می توانند این عناوین را به محتوای رعد و برق تبدیل کنند که در واقع به س usersالات کاربران پاسخ می دهد.

چهار هدف عمده از هدف جستجو وجود دارد که نویسندگان محتوا باید هنگام نوشتن در ذهن داشته باشند.

  • اطلاعاتی – هنگامی که مردم می خواهند همه چیز را بدانند.
  • ناوبری – هنگامی که افراد می خواهند از یک وب سایت یا صفحه وب خاص بازدید کنند.
  • معامله ای – وقتی مردم می خواهند چیزهایی بخرند.
  • تحقیقات تجاری – وقتی افراد درباره کالاهایی که علاقه مند به خرید هستند تحقیق می کنند.
مقاله پیشنهادی  Google با محتوای تولید شده توسط کاربر متفاوت از محتوای اصلی رفتار نمی کند

نوشتن برای اهداف جستجوی مختلف نیاز به رویکردهای متفاوت از نویسنده محتوا دارد.

در عین حال ، هر محتوا همچنان طراحی شده است تا خوانندگان را به سمت خرید محصولات یا خدمات مشتری سوق دهد.

به عنوان مثال ، یک قطعه محتوای اطلاعاتی ممکن است لیستی از 10 سبک برتر مد برای فصل آینده باشد.

سپس ، در هر مورد ، نویسنده می تواند به یک محصول از مشتری پیوند دهد.

در همین حال ، نوشتن برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی خواستار محتوای معاملاتی است که در مورد جلب خوانندگان برای خرید یک محصول کمی بازتر است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

علاوه بر این ، نویسندگان محتوا می دانند که هر نوع محتوایی که برای یک زمینه خاص نوشته شده باشد ، از کلمات کلیدی مختلفی استفاده خواهد کرد.

بسته به راه اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال ، ممکن است نویسندگان محتوای شما مسئول انجام این تحقیق در مورد کلمات کلیدی باشند یا می توانند آن را از متخصصان سئو دریافت کنند.

در هر صورت ، دانستن نحوه استفاده از کلمات کلیدی صحیح همیشه باید بخشی از جعبه ابزار نویسنده محتوای SEO باشد.

به عنوان مثال ، یک عبارت جستجوی اطلاعاتی ممکن است چیزی مانند “بهترین مارک های ترامپولین” باشد ، در حالی که یک پرسش معاملاتی می تواند “ترامپولین های فروش آنلاین” باشد.

یک نویسنده قوی می داند که چطور چنین اصطلاحاتی را به روش های طبیعی به کار می برد که به آنچه مردم می خواهند بدانند پاسخ می دهد.

3. نوشتن برای موضوعات بیش از کلمات کلیدی

مهارت نهایی که هر نویسنده محتوای حرفه ای سئو نیاز دارد ، توانایی نوشتن برای موضوعات بیش از کلمات کلیدی است.

اگر نویسندگان اکنون به سراغ بازاریابی محتوای SEO می روند ، باید تاریخچه کلمات کلیدی در سئو را بدانند.

مقاله پیشنهادی  چرا باید مثل یک شبکه تلویزیونی فکر کنید

قبلاً اینگونه بود که مردم برای کلمات کلیدی می نوشتند زیرا گوگل در اواخر دهه 1990 و اوایل سال 2000 اهمیت بیشتری برای کلمات کلیدی قائل بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مردم از تکنیک های کلاه سیاه برای وارد کردن کلمات کلیدی در محتوا استفاده کردند.

اکنون این همه مجازات شده است زیرا باعث ایجاد تجربه های ضعیف کاربر می شود.

حال ، آنچه نویسندگان محتوای SEO برای رتبه بندی محتوای خود باید انجام دهند تمرکز بر نوشتن برای موضوعات بیش از کلمات کلیدی است.

بله ، کلمات کلیدی جای خود را دارند ، اما اگر یک قطعه محتوا بیش از حد بر روی کفش زدن آن تمرکز کند ، برای کاربران خوب خوانده نمی شود و Google رتبه بندی آن قطعه را به خوبی نمی کند.

در عوض ، نویسندگان باید تمام تلاش خود را بکنند تا مطالب را اصیل و مرتبط با جستجوی اصلی کنند.

آنها باید روی پاسخ دادن به س answال واقعی با جزئیات بیشتر تمرکز کنند.

نویسندگان می توانند برای دیدن رتبه بندی قبلاً ، SERP ها را اسکن کرده و سپس برای بهتر کردن مطالب خود تلاش کنند.

افکار پایانی

من فکر می کنم خیلی جالب است وقتی یک نویسنده حرفه ای ، شاید کسی که قبلاً چیزی در مورد SEO نمی دانست ، بخواهد وارد این صنعت شود.

من نمی خواهم این واقعیت را به حداقل برسانم که برای نوشتن یک محتوا در زمینه جستجوگر موفق ، مهارت نوشتن بسیار زیاد است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من می خواهم به سادگی تأکید کنم بر ازدواج که باید بین دانش نوشتن و دانش سئو در افرادی که می خواهند خود را بازاریاب محتوا بنامند ، برقرار شود.

بازاریابی دیجیتال راه به جایی نمی برد!

برای همه نویسندگان حرفه ای خارج از کشور که علاقه مند به جستجوگرها هستند ، امیدوارم که از این پست درس بگیرید و حتی بیشتر به دنیای جذاب بازاریابی محتوا راه پیدا کنید.

منابع بیشتر: