3 معیار برتر Google برای ارزیابی تجربه کاربر

گوگل مجموعه ای از صاحبان سایت های معیار را تعریف کرده است که باید هنگام بهینه سازی برای تجربه کاربر روی آنها تمرکز کنند.

با تعریف اینها ویتامین های هسته اصلی، Google قصد دارد تا راهنمایی های یکپارچه ای را برای سیگنال های با کیفیت ارائه دهد که گوگل می گوید “برای ارائه یک تجربه عالی کاربر در وب” ضروری است. “

وی ادامه داد: “بهینه سازی برای کیفیت تجربه کاربر ، مهم موفقیت در طولانی مدت هر سایتی در وب است.

چه صاحب مشاغل ، بازاریاب و چه یک توسعه دهنده ، Web Vitals می تواند به شما کمک کند تا تجربه سایت خود را تعیین کنید و فرصت های بهبود را شناسایی کنید. “

گوگل بر اهمیت Core Web Vitals نسبت به سایر معیارها تأکید می کند زیرا برای همه تجربیات وب بسیار مهم است.

انتظارات کاربران از تجربیات وب بسته به سایت و متن متفاوت است ، اما برخی از آنها صرف نظر از مکان در وب سازگار هستند.

Core Web Vitals عبارتند از نیازهای کاربر که تمام وب سایتها باید برای رفع آن تلاش کنند.

به طور خاص ، گوگل نیازهای اصلی کاربر را به این شرح می دهد: بارگذاری، تعاملو پایداری بینایی.

مقاله پیشنهادی  چرا Cloudflare و آرشیو مشارکت اینترنتی از ناشران سود می برند

در اینجا نحوه سنجش نیازهای تجربه کاربر آورده شده است.

اندازه گیری تجربه کاربر با ویتامین های هسته اصلی

Google می گوید صاحبان سایت می توانند کیفیت تجربه کاربر سایت خود را با این معیارها اندازه گیری کنند:

  • بزرگترین رنگ محتوا: سرعت بار درک شده را اندازه گیری می کند و هنگامی که محتوای اصلی صفحه احتمالاً بارگیری می شود ، نقطه در جدول زمانی بار صفحه را علامت گذاری می کند.
  • تأخیر ورودی اول: پاسخگویی را اندازه می گیرد و تجربه ای را که کاربران هنگام تلاش برای برقراری ارتباط با صفحه احساس می کنند ، کم می کند.
  • Shift Layout Layout: پایداری بصری را اندازه گیری می کند و مقدار تغییر طرح غیر منتظره از محتوای صفحه قابل مشاهده را تعیین می کند.

Google & # 8217؛ s 3 معیار برتر برای ارزیابی تجربه کاربر

گوگل توضیح می دهد که چرا این سه معیار به ویژه مهم هستند:

“همه این معیارها نتایج مهم محور کاربر را ضبط می کنند ، قابل اندازه گیری در میدان هستند و دارای معیارها و ابزارهای آزمایشگاهی تشخیصی آزمایشگاهی می باشند.

به عنوان مثال ، در حالی که Larget Contentful Paint متریک بارگذاری توپی است ، اما وابسته به First Contentful Paint (FCP) و Time to First Byte (TTFB) است که برای نظارت و بهبود آنها بسیار مهم است. “

چگونه می توان ویتامین های اصلی هسته را اندازه گیری کرد

Google قصد دارد دسترسی و اندازه گیری Core Web Vitals را برای همه دارندگان سایت آسان کند.

مقاله پیشنهادی  15 بدون B.S. نکات CRO برای ایجاد پست های وبلاگ که تبدیل می شوند

گزارش UX Chrome

صاحبان سایت می توانند از گزارش UX Chrome برای ارزیابی سریع عملکرد همه سیگنال ها استفاده کنند.

در حال حاضر ، مجموعه داده BigQuery سطح هیستوگرام در دسترس عموم برای همه ویتامین های هسته مرکزی.

Google در حال کار بر روی API جدید REST است که دسترسی به داده های URL و سطح مبدا را آسان می کند.

برنامه افزودنی هسته ویتامین ها

Google در حال کار بر روی برنامه افزودنی Core Web Vitals برای مرورگر Chrome است که در حال حاضر در پیش نمایش برنامه نویس است.

پس از مرورگر کاربر در وب ، پسوند Chrome یک نشانگر بصری درباره وضعیت هر حیاتی دارد.

در به روز رسانی های آینده ، این پسوندها به کاربران امکان می دهد بینش های کاربر واقعی (ارائه شده توسط گزارش UX Chrome) در مورد وضعیت هر هسته حیاتی برای URL و منشا فعلی را مشاهده کنند.

به روزرسانی به ابزارهای موجود

Google چندین ابزار خود را به روز می کند تا اطلاعاتی ویژه در مورد بهبود ویتامین های اصلی ارائه دهد.

مقاله پیشنهادی  محتوای متفاوت برای Googlebot و کاربران می توانند خوب باشند

ابزارهای زیر طی ماه های آینده به روز می شوند:

  • فانوس دریایی
  • Chrome DevTools
  • PageSpeed ​​Insights
  • گزارش سرعت کنسول جستجو کنید
  • و دیگر ابزارهای محبوب

درباره سایر معیارهای ارزشمند چیست؟

به همان اندازه که ویتامین های اصلی هسته مهم هستند ، اینگونه نیستند فقط معیارهای تجربه کاربر برای تمرکز روی.

گوگل درک خود را از تجربه کاربری پیش رو بهبود می بخشد ، ویتامین های اصلی هسته را به صورت سالانه به روز می کند.

Google همچنین نامزدهای آینده Web Vitals ، انگیزه انتخاب آنها و وضعیت اجرا را به روز خواهد کرد.

در حال حاضر ، حداقل ، این شرکت سرمایه گذاری زیادی برای بهبود درک خود در مورد سرعت صفحه می کند:

“ما با نگاه به جلو به سال 2021 ، ما در حال سرمایه گذاری در ایجاد درک بهتر و توانایی اندازه گیری سرعت صفحه و سایر ویژگی های مهم تجربه کاربر هستیم.

به عنوان مثال ، گسترش توانایی اندازه گیری تأخیر ورودی در همه تعاملها ، نه تنها اولین؛ معیارهای جدید برای اندازه گیری و کمی صاف بودن. اولیه و معیارهای پشتیبانی که امکان ارائه تجربیات فوری و حفظ حریم خصوصی را در وب فراهم می کند. و بیشتر.”

منبع: وبلاگ Chromium