3 عنصر اساسی معماری وب سایت برای شرکت های حقوقی

همواره برای رقابت با شرکتهای بزرگ و موفق در مناطق خود ، به ویژه برای کارهای کوچک و روزآمد بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

با این حال ، یکی از راه های انجام این کار ، بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی ارگانیک است تا تعداد بیشتری هدایت بتواند شما را به صورت آنلاین پیدا کند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار زیاد است ، از بازاریابی محتوا تا لینک ها.

یکی از جنبه های سئو که گاه نادیده گرفته می شود ، معماری سایت است.

به طور خاص ، چه نوع راه اندازی سایت برای شرکتهای حقوقی که به دنبال پیشبرد هستند ، بهترین گزینه است.

ایجاد یک معماری سایت ایده آل شامل فکر کردن از طرح شما از منظر UX است.

شما می خواهید با استفاده از جریان منطقی دکمه ها و پیوندهایی که به طور طبیعی مردم را از صفحه اصلی به سمت سرویس های مختلفی که با تمام اطلاعات خود به صفحه تماس ارائه می دهید ، به راحتی در اطراف سایت خود حرکت کنید.

در این پست برخی از جنبه های امتحان شده و واقعی معماری وب سایت شرکت حقوقی عالی را کشف خواهید کرد ، نوعی که به شما و هم عنکبوت های Google کمک می کند تا سایت شما را به راحتی جستجو کنند ، از نظر ایده آل آن را مفید بدانند و آن را به رتبه خود برسند در SERP بالاتر است.

اهمیت معماری وب سایت به سئو

بیایید چند لحظه اول به بحث در مورد معماری وب سایت بپردازیم و اینکه چرا بخش UX از SEO برای کسب رتبه مهم است.

شما از قبل می دانید که محتوای سئو و ساختار وب سایت شما باید برای افراد بالای موتورهای جستجو ساخته شود.

با این حال ، به این ترتیب اتفاق می افتد که آنچه برای کاربران خوب است نیز برای گوگل خوب است ، بنابراین همه مهمترین جنبه های معماری سایت با مهارت و کارآمد در سراسر تابلو اعمال می شود.

یک وب سایت خوب سازمان یافته برای کاربران آسان خواهد بود.

از صفحه اصلی ، آنها قادر خواهند بود به منابع دیگری که فقط با چند کلیک فاصله دارند ، دسترسی پیدا کنید.

و آن نکته مهم است. شما نمی خواهید صفحات وب مهم چند بار کلیک کنید به دور از صفحه اصلی دفن کنید ، یا اصلاً چیزی در صفحه اصلی ندارید که به آنها پیوند برقرار کند.

خزنده وب گوگل برای پیدا کردن آن صفحات سخت خواهد بود و احتمالاً صفحات خیلی خوب رتبه بندی نمی شوند (و احتمالاً هیچ کس واقعاً آنها را نمی بیند).

دلیل دیگری که یک معماری سازمان یافته وب سایت ضروری است اینست که ساختار صفحه مناسب “ثروت” صفحه Pageank را به اشتراک می گذارد.

اگر صفحات خدمات محلی شما همه یک سطح را به صفحه اصلی خدمات شما برای ورشکستگی ، تجارت و یا هر نوع قانونی که انجام می دهید پیوند می دهند ، به Google می گویید که آن صفحه خدمات اصلی مهم ، بهینه سازی شده و ارزش رتبه بندی بالایی دارد.

مقاله پیشنهادی  چگونه و چرا دسترسی برای SEO مهم است

بنابراین ، اکنون می دانید که چرا باید زمان خود را برای ساماندهی یک معماری ساده و مرتب وب سایت تنظیم کنید.

برای هر مشاغل در هر صنعت مهم است ، اما اکنون بیایید ببینیم که وب سایتهای موسسه حقوقی چگونه باید خود را برای حداکثر نتایج ارگانیک ساختار دهند.

جنبه های معماری وب سایت مؤسسه مؤثر

البته موسسات حقوقی سازمانهای خدماتی هستند.

به جای صدها صفحه محصول با توضیحات اندک ، وب سایت شما باید ایده آل باشد:

  • صفحه اصلی
  • به همان تعداد بسیاری از صفحات اصلی خدمات برای توصیف آنچه شرکت شما انجام می دهد.
  • یک وبلاگ
  • یک صفحه تماس.
  • یک بخش “درباره ما” که در آن وکلای خود را معرفی می کنید و به ارزش و بیانیه ماموریت شرکت خود اعتراف می کنید.

اینها عناصر اساسی یک وب سایت حقوقی با کیفیت هستند ، اما چگونه می توانید آنها را در سایت خود ساختار دهید و بین آنها پیوند برقرار کنید؟

بیایید وارد آن شویم.

1. صفحه اصلی Slam-Dunk

صفحه اصلی مکانی منطقی برای شروع در بحث در مورد معماری مؤثر سایت است.

صفحه اصلی هر وب سایت ، اما به ویژه یک سایت موسسه حقوقی ، باید اطلاعات زیادی را به یکباره منتقل کند.

باید نشان دهد که شرکت شما در کجا قرار دارد ، چه زمینه های قانونی را عملی می کند و چه میزان مشتریان قبلی به خدمات شما اعتماد دارند.

چگونه این محقق می شود؟

کلید واژه های رقابتی

ابتدا ، صفحه اصلی باید از کلمات کلیدی حقوقی رقابتی استفاده کند.

به عنوان مثال ، “فصل 7 وکیل ورشکستگی میلواکی” رقابت بالایی را نشان می دهد و فقط 10 جستجو در هر ماه در Google Keyword Planner.

به دنبال عباراتی مانند آن در برچسب های H1 ، H2s و متا بروید.

این اصطلاحات توصیف می کند که شرکت شما در درجه اول چه کارهایی را انجام می دهد و توسط افرادی که در راه استفاده از خدمات وکالت در راه خود هستند ، پیدا می شود.

بررسی مشتری

در مرحله بعد ، به یاد داشته باشید که شما یک شرکت مستقر در خدمات هستید و برای بدست آوردن کشش در منطقه جغرافیایی خود ، باید به بررسی مشتری اعتماد کنید.

شما باید یک صفحه از صفحه اصلی خود را به نمایش نقد و بررسی مشتری های پنج ستاره با مضامین مختصر در ستایش خدمات حقوقی ارائه شده اختصاص دهید. این بررسی ها به ایجاد اعتماد در بین بازدید کنندگان جدید سایت شما کمک می کند.

پیمایش اصلی

چند جنبه اصلی دیگر از صفحه اصلی وب سایت شرکت حقوقی خوب که می خواهم به آنها اشاره کنم وجود دارد ، و همه آنها با ارائه تصویری که شما برای کاربران ارائه می دهید ارتباط دارند.

مقاله پیشنهادی  در سال 2020 به چه سرعت باید صفحه بارگیری شود؟

ناحیه اصلی وب سایت شما ، هنگامی که برای نخستین بار در صفحه اصلی مشاهده می شود ، مهمتر است ، باید در طرح آن مختصر و واضح باشد ، زیرا این همان چیزی است که مشتریان بالقوه برای بدست آوردن سایت خود استفاده می کنند تا ببینند چه خدماتی را ارائه می دهید.

شما باید ناو را به روشی منطقی و از بالا به پایین سازماندهی کنید. یک برگه “خدمات” یا “مناطق عملی” باید به منو کشیده شود که نشان دهنده ستون های سازمان یافته از تخصص های قانونی شما باشد.

هر نوع “درباره ما” یا “شرکت ما” می تواند به چند بخش تقسیم شود که شاید تاریخچه ای از این شرکت را ارائه دهد یا رسالت سازمان شما را بیان کند.

ساختار پیوند داخلی

مربوط به ناوبری اصلی پیوند داخلی است که در محتوای صفحه اصلی خود انجام می دهید.

شما از قبل می دانید که صفحه های خانگی نباید با محتوای نوشتاری بارگیری شوند ، اما بلوک های کوچک می توانند به طور خلاصه مناطق خدمات شما را توصیف کرده و با استفاده از کلمات کلیدی به آنها پیوند دهند.

این ساختار پیوند داخلی بسیار مهم است. همه می دانند که صفحه اصلی مهم است؛ گوگل نیز چنین می کند.

صفحاتی که به آنجا پیوند می دهید به راحتی قابل خزیدن هستند. همچنین دسترسی کاربران واقعی برای آنها بسیار آسان خواهد بود.

طرح رنگی

رنگ ها در یک وب سایت مهم هستند.

روانشناسی رنگها به همه ما می گوید که چه تأثیراتی روی رنگها دارد.

  • سفید یعنی برابری و انصاف.
  • قرمز رنگی تحریک کننده است و بهترین مورد برای عناصر تماس به عمل است.
  • آبی عموما آرام می شود.

وب سایت های موسسه حقوقی به دنبال انتقال طیف های حرفه ای باید از رنگ های جسورانه و پررنگ به نفع طرح های سبک تر خودداری کنند.

سفید ، برنزه ، طلای سبک ، ذغال سنگ / سیاه و بلوز سبک بهینه هستند.

2. محتوای بالاتر از پوشه را ایجاد کنید

با داشتن یک وب سایت موسسه حقوقی ، نمی خواهید با ارائه مطالب خود بیش از حد فانتزی یا گول بزنید.

کاربران برای کمک به مشکلات حقوقی خود به سایت شما می آیند و این افراد احتمالاً نگران هستند و امیدوار هستند که بتوانند به شما کمک کنند تا به آنها کمک کنید.

تلاش خود را برای بازدید از سایت خود پاداش دهید و این امر را روشن کنید که شما برای آنها وجود دارد.

این کار را با ارائه بهترین محتوای خود در بالای صفحه انجام دهید.

کاربران را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز مانند آن صفحه خدمات توضیح ندهید که توضیح می دهد چگونه به هزاران نفر کمک کرده اید اعلام ورشکستگی کنند ، یا پست وبلاگ دانش خود را درباره موارد اخیر در زمینه حل مالیات به شما کمک کرده اند حفر کنند.

بسته به نحوه سازماندهی صفحه اصلی خود ، برخی از پیوندها را به آن صفحات خدمات ، یا فرم تماس با ما ، یا برخی بررسی ها ارائه دهید تا بلافاصله اعتماد ایجاد کنید.

مقاله پیشنهادی  5 راه درخشان برای ترکیب بازاریابی سنتی و دیجیتال

محتوای مهم نیز ایده خوبی است.

فیلم ها ، فرم ها و نظرسنجی ها باعث می شود افراد بیشتر از آنچه در غیر این صورت ممکن است در صفحه اصلی شما بچرخند ، بنابراین این عناصر را رد نکنید.

هرچه احساس می کنید برای شرکت شما مهمتر است ، آن را از اولین مواردی که کاربران هنگام ورود به صفحه اصلی خود مشاهده می کنند ، قرار دهید.

اطلاعات ضروری ارائه شده در بالای برابر یک عنصر کاملاً ضروری از یک معماری وب سایت به خوبی ساخته شده است.

۳- یک ساختار URL موثر ایجاد کنید

من اهمیت تصحیح لینک های اصلی و داخلی خود را مرور کرده ام.

حال باید درباره اهمیت ایجاد یک ساختار URL ساده اما آموزنده URL برای صفحات موجود در سایت شما بحث کنم.

به دست آوردن این حق بسیار حیاتی است زیرا قصد دارید به کاربران انسانی و موتورهای جستجو بطور یکسان بگویید که صفحات شما از طریق ساختار آدرس URL های صفحات شما چیست.

توصیه کلی در ایجاد URL ، حذف کلمات اضافی و شامل برخی از کلمات کلیدی است.

در حالی که این قسمت ها منطقی هستند ، آنچه شما باید همیشه در ذهن خود داشته باشید اینست که آدرس های اینترنتی شما باید آنچه را که در آن صفحه پیدا می شود را نشان دهند.

آن را ساده نگه دارید.

به این مثالها نگاه کنید:

  • www.example.com/service/medicalmalociation
  • www.example.com/locations/us/wisconsin/madison

برای یک پست وبلاگ ، URL را به یک نسخه ساده تر از عنوان واقعی تبدیل کنید.

بنابراین ، پست شما با عنوان “10 راه عالی برای موفقیت در کسب و کار در بودجه” ممکن است www.website.com/blog/10-ways-sucuccess-business-budget باشد.

در حالی که شما در آن هستید ، حتما برچسبهای متعارف را به آدرسهای URL خود اضافه کنید.

به این ترتیب ، اگر فرصتی وجود دارد که می توانید با استفاده از چندین اصطلاح ، صفحه را انتخاب کنید ، Google می داند افراد را به کجا راهنمایی می کند.

افکار نهایی

داشتن یک موسسه حقوقی عالی مملو از حقوقدانان سخت کوش ، باتجربه و دانش یک چیز است.

یافتن آنلاین در میان دریایی از شرکت های دیگر کاملاً دیگر است.

به همین دلیل است که هیچ جزئیات ذکر شده در بالا نباید نادیده گرفته شود.

وکلا باید برای سرعت بخشیدن به سئو خود ، هر آنچه ممکن است انجام دهند و حفظ یک معماری قوی و در عین حال ساده سایت یکی از جنبه های انجام این کار است.

بهترین ، منطقی ترین معماری ها به صورت ساده و منظم انجام می شوند.

یک حرکت اصلی ساده گرایانه “آماتور” نیست. این برای همه یا بیشتر سایت شما توسط افراد و Google قابل مشاهده است.

این دقیقاً همان چیزی است که شما بعد از آن هستید.

منابع بیشتر: