3 حوزه تصدی برای تمرکز در حال حاضر

COVID-19 همچنان که در مناطق مختلف رواج و گسترش می یابد ، ابزاری ویرانگر انسانی است.

از زمان انتشار ، بیش از 2 میلیون نفر به این ویروس آلوده شده اند و بیش از 130،000 نفر در سراسر جهان جان باخته اند.

از آنجا که داده های جدید و پیش بینی های اولیه در مورد تأثیر اقتصادی همه گیر کوروی ویروس در دسترس است ، فقط یک چیز مسلم است:

هیچ چیز مشخص نیست.

در این اوقات چالش برانگیز ، همدلی و دلسوزی برای مشتریان و کارمندان بسیار مهم است.

در سازمان های سازمانی ، تیم های بزرگ و در بسیاری موارد کل نیروی کار تحت تأثیر قرار می گیرند.

تاریخ نشان داده است که در زمان های اقتصادی پرتنش ، سئو از همیشه مهمتر است.

کل زنجیره تأثیر دارد ، از راه تأسیسات تولید از طریق ثبت سفارش ، خدمات به مشتری ، تحویل و البته خود مشتریان.

تقاضا برای اطلاعات معتبر و مفید بسیار گسترده است.

مصرف رسانه ها افزایش یافته است زیرا مردم اکنون باید بدانند که چگونه می توان از خانه با فرزندان در خارج از مدرسه کار کرد ، چگونه می توان بدون اینکه خانه را ترک کند ، از بقال فروشی و سالم ماندن استفاده کند و موارد دیگر.

اینها فقط تدارکات لایه برداری هستند.

در هفته ها و ماه های آینده ، ما در حال کشف راه های کاملاً جدیدی خواهیم بود که طبق معمول در محیطی کار دیگری را انجام می دهیم در محیطی که جز آن باشد.

بسیاری از مشاغل اکنون در شرایطی قرار گرفته اند که باید با توجه به وقفه ها و تأثیرات COVID-19 ، استراتژی خود را تغییر دهند.

بودجه جستجوی پرداخت شده متوقف می شود زیرا بازاریابان مجبورند روش های جدید ارائه خدمات به مشتریان و ارائه محصولات را دریابند.

بصورت جهانی ، شرکت ها به دنبال مقرون به صرفه ترین کانالها هستند و بسیاری از آنها مجبور هستند از رویدادها و تبلیغات در دنیای واقعی به دیجیتال تنها در زمان ضبط تغییر دهند.

همه این تغییر گسترده به معنای حجم عظیمی از محتوا است که به وجود می آید و به سمت مصرف کنندگان سوق داده می شود.

شرکت ها باید چابک باشند و موقعیت خود را به دست آورند تا از افزایش تقاضا با برد کوتاه مدت استفاده کنند ، در حالی که این رویکرد را با نیاز به محافظت از نام تجاری دراز مدت متعادل می کنند.

علاقه به سئو به عنوان یک رشته بیش از هر زمان دیگری در حال رشد است.

علاقه Google Trends به SEO Google Trends علاقه خود را به SEO از 8 آوریل نشان می دهد

در اینجا سه ​​بخش اصلی وجود دارد که متخصصان سئو باید همین حالا تمرکز کنند تا از این روندها جلو بیایند.

1. مردم

کارمندان شما باید آنچه را که قبلاً انجام داده اند در یک محیط کار از راه دور انجام دهند که ممکن است برای آنها جدید باشد.

در حالی که بسیاری از سازمانها برنامه زمانبندی انعطاف پذیر و یا یک کار روزانه از راه دور را داشتند ، اما اکنون شرکت های کاملاً مجبور بودند فقط از راه دور حرکت کنند.

کارمندان احساس عدم ارتباط و تأثیر انزوای اجتماعی ، نه تنها در زندگی کاری ، بلکه در زندگی شخصی خود نیز دارند.

تیم هایی که ممکن است عملکرد خوبی در کنار هم داشته باشند اکنون باید روشهای کاملاً جدید ارتباطی ، حل مسئله ، همکاری و بهره وری را بیاموزند.

مقاله پیشنهادی  سئو تصدی چیست؟

مارک شما می تواند با اطمینان از اینکه سیاست های کار از راه دور با نیاز کارمندان در این محیط همدلی می کنند ، از کارمندان پشتیبانی کند.

جلسات منظم برنامه ریزی شده برای تیم ممکن است برای همه کار نکند ، خصوصاً جلساتی که با سایر اعضای خانواده برای مراقبت از آنها وجود دارد.

مهم است که هر کارمند دارای ابزار باشد و همچنین روند اجرای وظایف خود را از راه دور می داند.

برخی کانال ها را فقط به معاشرت اختصاص دهید

به عنوان مثال ، شما می توانید یک عضو هر تیم را برای برنامه ریزی یک ساعت (اختیاری) از بازی های انجام شده در Zoom در هفته یک بار قرار دهید.

شما ممکن است کانالهایی را برای گفتگو در مورد آنچه مردم در Netflix تماشا می کنند اختصاص داده باشید.

به یاد داشته باشید که بسیاری از مردم این مکالمات ساده ای را که قبلاً در کولر آبی انجام داده اند ، دریافت نمی کنند و این انزوا کامل می تواند ویران کننده باشد.

یک اتاق آزاد به صورت آنلاین راه اندازی کنید که همکاران بتوانند در یک محیط همکاری مشترک با هم جمع شوند

باید روشن شود که این اتاق چت نیست و مناسب است که کار خود را انجام دهید.

با این حال ، این ساختار هنوز هم به کارمندان این امکان را می دهد که استراحت کنند ، ایده های خود را با یکدیگر اداره کنند و آن تعامل چهره به چهره را در روابط حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار کنند.

سلامتی جسمی و مزایای سلامت روانی را فراموش نکنید

در بعضی از مناطق ، مردم از رفتن به اماکن عمومی و در بسیاری از مناطق که هنوز هم می توانستید برای پیاده روی استفاده کنید ، ناامید شده اند ، بسیاری از مردم در این مقطع کاملاً خانه دار هستند.

یک عضو تیم را مسئول سازماندهی فعالیت های ویدئویی گروهی قرار دهید که کارمندان می توانند در ساعات مختلف روز از فعالیت خود انتخاب کنند ، کشش سبک یا سایر فعالیت های بدنی با تأثیر کم انجام دهند.

اشتراك رایگان به وب سایت ویدیوی تناسب اندام را به كارمندان پیشنهاد دهید.

در این زمان روش هایی برای حمایت از سلامت روحی و جسمی کارمندان خود بیابید.

به عنوان محتوا و کانال هایی برای کارمندان تولید می کنید ، روی تخصص جوانب SEO خود ضربه بزنید

آنها از مهارت و دانش لازم برای خواندن و یافتن آن محتوا ، ایجاد کانال های کاربر پسند و تنظیم سیستم های اندازه گیری برخوردار هستند که به شما در درک چگونگی استفاده از آنها و چگونگی بهبود تحویل شما کمک می کند.

کار از راه دور بسیار خوب ممکن است یک امر جدید برای سازمان شما باشد و سرمایه گذاری در موفقیت کارمندان شما امروز برای سالهای آینده بازپرداخت خواهد شد.

نسبت به زمان کارمندان احترام بیشتری داشته باشید

جلسات را فقط در مواقع ضروری برگزار کنید و فقط تا زمانی که لازم باشد برای اتخاذ تصمیم مهم.

2. پردازش

بسته به صنعت شما ، ممکن است شما در حال خیره کردن بشکه ای از منظره ای متفاوت از آنچه که فقط چند ماه پیش بودید باشید.

مقاله پیشنهادی  خوب، بد و زشت

فرایندها و بهترین شیوه هایی که در گذشته به شما خدمت کرده اند ممکن است بی ربط به جلو باشد.

از آنجا که شرکت ها باید از هر زمان دیگری چابک تر باشند ، بسیار مهم است که داده هایی که در مورد آینده شرکت خود تصمیم می گیرید ، به خوبی در خدمت شما باشد.

فوراً به متخصصان سئو مراجعه کنید تا داده های جستجوی مشتری و مشتری خود را بررسی کنید.

شما باید درک کنید که نیاز مشتریان شما در حال تغییر است و جستجو بزرگترین شاخصی است که در این مرحله دارید.

در سراسر کانال ها ، دستگاه ها ، شبکه ها و سیستم عامل ها ، مصرف کنندگان انواع شاخص ها و سرنخ هایی را در مورد تغییر اولویت ها و نیازهای خود ارائه می دهند.

ضبط و تفسیر همه آن بینش یک کار بسیار مهم است که می تواند به عنوان فرآیند ، محصولات و اولویت های شما را در هنگام بهبودی از وقفه های تجارت COVID-19 راهنمایی کند.

در اینجا چند قسمت خاص از تمرکز وجود دارد.

بودجه بازاریابی خود را ارزیابی کنید

بودجه بازاریابی خود را با یک نگاه مهم ارزیابی کنید تا کمک های ارگانیک در ماه های آینده مکمل یکدیگر باشند

ممکن است در حال حاضر منطقی نباشد که از روشی که چند ماه پیش پرداخت کرده اید استفاده کنید ، اما می تواند در ارائه مطالب مهم در مورد چگونگی تغییر شغل خود تا زمانی که در جستجوی ارگانیک در ماه ها و عملکرد خود به خود تغییر کند ، بسیار مهم باشد. سالهای بعد

روی محتوای اصلی و قیف متوسط ​​خود تمرکز کنید

قیف و پاسخ مستقیم ، بسته به صنعت شما ممکن است در این زمان غیرفعال باشد.

اما این زمان بسیار خوبی برای تمرکز روی محتوای قیف بالا و متوسط ​​و ایجاد منابع باکیفیت است که نشان از تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس برند شما (E-A-T) دارد.

این خصوصیاتی است که گوگل در محتوای با کیفیت به دنبال آن است.

گردش کار شفاف ایجاد کنید

یک گردش کار شفاف ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که کارمندان می دانند با چه کسانی می توانند برای موضوعات مختلف تماس بگیرند و چه کانالهایی در دسترس آنهاست

هر جا ممکن باشد ، تحویل کالا را بیش از نیازهای ساعتی در اولویت قرار دهید حتی در حالی که کارمندان دارای ساختار دستمزد ساعتی هستند.

این نکته را درک کنید که بسته به آنچه که کارمند در خانه با آن مقابله می کند ، ممکن است روز کاری بیش از ساعت های طولانی تمدید شود یا کاملاً متفاوت به نظر برسد.

زیرک و پاسخگو باشید

مهمتر از همیشه این است که استراتژی های بازاریابی و محتوا شما زندگی می کنند ، تنفس می کنند ، دستورالعمل های سیال را به جای یک برنامه دقیق که باید در طی یک دوره طولانی رعایت شود

با جمع آوری داده های جستجو و بینش مصرف کننده ، باید بتوانید اولویت ها را به سرعت تغییر دهید تا نیازهای متغیر را برطرف کنید.

ممکن است عدم برنامه ریزی های برنامه ریزی شده برای چند ماه از پیش ، غیر طبیعی و غیرمسئولانه احساس کنید ، اما نکته مهم این است که شما اکنون نمی توانید منابع خود را با هدر دادن مطالبی که می تواند در یک یا دو ماه بی ربط باشد هدر دهید.

مقاله پیشنهادی  آیا شرکت شما به سطح سئو سازمانی رسیده است؟ چگونه بدانیم

در جایی که قبلاً طرفدار و آماده بودید ، اکنون باید زیرک و پاسخگو باشید.

3. بستر

ما سالها در مورد اهمیت تقویت عملکرد انسان با فناوری پیشرفته AI صحبت کرده ایم و اکنون زمان واقعی این حساب است.

تیم های بازاریابی و SEO شما باید بتوانند روی کیفیت و صحت داده هایی که از آنها استفاده می کنند برای تصمیم گیری استفاده کنند و دوره های اقدام را به رهبری شرکت خود توصیه کنند.

آنها به فن آوری کمکی نیاز دارند نه تنها به طور خودکار کارهای اضافی را خودکار می کنند ، بلکه به طور موثر نظارت بر تمام فعالیت های موجود در نام تجاری شما در سراسر اکوسیستم جستجو.

به عنوان مثال (افشای: از شرکت من ، BrightEdge) در زیر تصویری از برخی از بینش های زمان واقعی به نمایش داده شدگان مربوط به Coronavirus و آنچه در اصطلاحات افراد در اطراف جستجو می شود ، است.

سکوی BrightEdge

جوانب مثبت سئو به فناوری خود نیاز دارند تا بتوانند تصمیمات ساده بگیرند ، بهترین بهینه سازی های عملی را انجام دهند و فرصت های جدیدی را برای نام تجاری درگیر و آموزش مصرف کنندگان نشان دهند.

حسابرسی با فرکانس بیشتر

بررسی ماهانه بینشهای جستجو هنگامی که کل صنایع روزانه در حال تغییر و تحول هستند کافی نیست.

اطمینان حاصل کنید که متخصصان سئو شما درک می کنند که بینش مورد نیاز هر تصمیم گیرنده و با چه فرمی می خواهند آن اطلاعات را دریافت کنند.

  • آیا آنها در یک تماس ویدیویی روزانه گزارشی ارائه می دهند؟
  • آیا آنها باید دیدگاههای خاصی را در مورد یک کانال Slack گروهی به اشتراک بگذارند؟
  • چند بار رهبران می خواهند به روز شوند؟

برای اجرای بهینه سازی ها در زمان واقعی ، از فناوری AI-Powered استفاده کنید

این روشی کلیدی است که شما هنوز هم می توانید در رویکرد خود برای خدمت به مشتریان ، حتی در مواجهه با چنین عدم اطمینان ، طرفدار رفتار باشید.

اگر قبلاً از دستیار چت AI استفاده نکرده اید ، این زمان بسیار خوبی است برای شروع

این امر به ویژه برای سازمانهایی که می خواهند در صورت اجازه شرایط تجاری ، برای هجوم فعالیت مصرف کننده آماده شوند ، بسیار مهم است.

یک دستیار گپ هوش مصنوعی می تواند به سؤالات ساده پاسخ دهد ، بهترین محتوای شما و بالاترین دارایی در حال تبدیل را به شما بدهد و با کاهش کار دستی که برای پاسخ به این سؤالات متداول نیاز دارد ، به بقیه تیم شما کمک کند.

اکنون زمان سرویس دهی SEO به عنوان صدای مشتری شماست

اکنون زمان آن است که واقعاً از کانال SEO خود به حداکثر پتانسیل استفاده کنید.

هنگامی که شما در حال تغییر در تقاضا و تغییر در رفتار مصرف کننده هستید ، SEO نه تنها به شما در پاسخ دادن به موثرترین روش ممکن کمک می کند بلکه برای موفقیت پس از همه گیر برنامه ریزی می کند.

آن دسته از شرکتهایی که از بینش سئو در مورد صدای مشتری و نیازهای در حال تحول آنها بهره می گیرند ، تا آخر عمر ساخته خواهند شد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

عکس های گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020