3 تأثیر در رسانه های اجتماعی در یک سال انتخابات (و نحوه طفره رفتن از آنها)

متخصصان شبکه های اجتماعی ، ما باید صحبت کنیم.

این مربوط به انتخابات است.

میدونم میدونم: هیچکس می خواهد این گفتگو را داشته باشد.

خسته بودند.

جهان در آتش است و تمام کاری که ما می توانیم انجام دهیم تا در طول روز قائم بمانیم.

سر ما با توقفهای لکنت دار مبارزات امسال در حال چرخش است ، مکث و سپس بدون توقف و سپس دوباره مکث ، و مطمئن شوید که حواسمان را از حوادث مهم پرت نمی کنیم یا در بحران ها قرار نمی گیریم.

سپس این خبر را در تهدید اخبار تهدید به انتشار با تمام رهبران اصلی پلتفرم اجتماعی قرار دهید یکی دیگر دور تغییرات الگوریتم در هفته های منتهی به انتخابات. خیلی زیاد است

اما این شغل است.

ما باید بتوانیم سر خود را روی چرخان ها نگه داریم و با دنیا محوری و سازگار شویم یا عقب بمانیم.

و در سال های انتخابات ، این بخشنامه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چرا؟

زیرا انتخابات مجموعه چالش های خاص خود را به بازاریابان ارائه می دهد ، حتی اگر نام تجاری شما اصلاً ارتباطی با انتخابات نداشته باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

شما نمی خواهید در اثر تلاش های رسانه های اجتماعی برند خود چشم بسته شوید ، بنابراین به همین دلیل است که اکنون باید این صحبت ها را داشته باشیم.

حتی اگر انتخابات دو ماه به پایان رسیده باشد ، ما باید آماده سازی ذینفعان و مشتریان باشیم اکنون برای تغییراتی که در معیارهای عملکرد اجتماعی خود مشاهده خواهند کرد.

در اینجا سه ​​تأثیر اندازه گیری وجود دارد که باید با نزدیک شدن 3 نوامبر تحت نظارت قرار بگیرید و همچنین پیشنهادهای مربوطه برای حل مشکلات وجود دارد.

1. افزایش سر و صدا

با هر انتخابات ، به ویژه یک انتخابات عمومی ، هیاهوی جدیدی در صدا ایجاد می شود که برند شما باید با آن رقابت کند.

هیچ جا از سر و صداهای جدید ، نه صندوق های پستی یا مجموعه های تلویزیونی یا پیام های متنی ما در امان نیست. ما نمی توانیم از آن دور شویم

هر نامزد ، ابتکار سیاست و ناشری برای چشم و دلار ما رقابت می کند و آنها از هر وسیله ممکن برای پیش روی ما استفاده می کنند.

در حالی که نامزدها ، سیاست ها و ناشران طی چند ماه گذشته به طور پیوسته فعالیت دیجیتالی خود را افزایش داده اند ، هرچه به روز انتخابات نزدیک می شویم ، این افزایش تصاعدی را آغاز می کند.

مارک ها می توانند انتظار داشته باشند که با هجوم پست های ارگانیک و پولی جدید در رسانه های اجتماعی پیرامون همه چیز ، از تبلیغات نامزدها تا اخبار تا سیستم عامل های سیاست ، رقابت کنند و همه اینها را به اندازه کافی شلوغ کرده است تا پیام های تجاری را که سخت کار کرده اید ، از بین ببرد. بر.

این همه قبل از این است که ما حتی وارد کاربران خود شویم.

انتخابات برای همه شهروندان یک زمان گرم است و تعداد زیادی از کاربران در این مدت اطلاعات بیشتری درباره نامزد یا سیاست های مورد نظر خود ارسال می کنند.

به یاد داشته باشید که این الگوریتم کاربران شخصی را نسبت به صفحات تجاری ترجیح می دهد – ممکن است متوجه شوید برند شما با افرادی که امیدوارند به آنها دسترسی پیدا کند نیز رقابت می کند.

محوری

همانند فصول تعطیلات ، اطمینان حاصل کنید که ذینفعان و مشتریان شما می فهمند که رقابت بازیکنان برای چشم و کلیک با ورود بازیکنان جدید (اما خوشبختانه موقت) به مکالمه دیجیتال گسترده تر ، پیوسته بیشتر می شود.

شناختن رقابت جدید در این زمینه به شما کمک می کند تا علی رغم بلند بودن آن ، برای موفقیت برنامه ریزی کنید.

ممکن است برند شما نیاز به صرف هزینه بیشتری داشته باشد تا سر و صدا را به طور مثرتر کاهش دهد یا بیشتر ارسال کند.

2. کاهش عملکرد ارگانیک

با افزایش سر و صدا ، افزایش در کاربران شبکه های اجتماعی افزایش می یابد که به سادگی دیگر نمی خواهند با آن مقابله کنند.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، تعداد زیادی از کاربران منفرد بیشتر به سایت های خود ارسال می کنند ، احتمالاً با اشتیاق بیشتر و فیلتر کمتر نسبت به مارک ها.

برای بسیاری از کاربران ، این اشتیاق در خوراک آنها احساس طاقت فرسایی می کند و نیاز به وقفه در شبکه های اجتماعی را القا می کند.

داده ها این امر را نشان می دهد.

طبق مرکز تحقیقات پیو ، 46٪ از کاربران شبکه های اجتماعی قبلاً احساس خستگی ناشی از ارسال های سیاسی در رسانه های اجتماعی کرده بودند … یک سال پیش.

این داده های جمع آوری شده یک سال قبل از انتخابات حتی نشانگر واضحی است که نشان می دهد ، حتی بیشتر از سال 2016 ، مردم در حال یافتن نیاز به قطع ارتباط از شبکه های اجتماعی هستند.

مقاله پیشنهادی  راهنمای کامل برای تأیید اعتبار حساب رسانه های اجتماعی

گفتگوی شدید پیرامون سیاست می تواند استرس زا باشد ، و به خصوص در زمانی که احساس عدم اطمینان همه گیر را متمرکز می کند ، باید انتظار داشته باشیم که مخاطبان ما برای “زمان من” کمی افت کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر کاربران در حال استراحت هستند ، چه روزانه یا چند هفته یا یکبار در یک زمان ، می توان انتظار داشت که در معیارهای ارگانیک کاهش یابد.

این بدان معنی است که KPI ها مانند دسترسی ، تعامل و حتی پیروان می توانند تحت تأثیر کاهش کاربران فعال روزانه و زمان صرف شده در هر بستر اجتماعی قرار بگیرند.

محوری

برعکس ، کاربران ممکن است زمان بیشتری را روی سیستم عامل هایی که از نظر آنها ذاتاً کمتر مستعد بحث سیاسی هستند بگذرانند.

به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما عملکرد کمتری در فیس بوک یا توییتر دارد ، ممکن است مفیدتر باشد که در یک سیستم عامل مانند اینستاگرام ، TikTok یا Snapchat فعال شوید.

همچنین ، قدرت پذیرفتن معیارهای پایین که بعضاً به دلیل متغیرهایی خارج از کنترل شما اتفاق می افتد ، دست کم نگیرید.

آنها لازم نیست که دائمی باشند و گاهی اوقات فقط باید آنها را بیرون کنید.

3. افزایش هزینه های تبلیغات

اگر چند سالی است که در بازی رسانه های اجتماعی بوده اید ، می دانید که هزینه تبلیغات برای هر یک از آنها بطور پیوسته در حال افزایش است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

فقط یک دلار شما را به گذشته نمی رساند هر از این سیستم عامل ها

اما در یک سال انتخابات ، می توانید روی افزایش هزینه های تبلیغات بیشتر حساب کنید ، که البته به دلیل چالش های ذکر شده ، قسمت کمی نیست.

با افزایش سر و صدا و رقابت ، هزینه های شما نیز افزایش می یابد.

در حال حاضر پیشنهاد شما درمقابل تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان جدید است که همگی مشتاق صرف بودجه های کلان هستند تا قبل از روز رأی گیری کلمه خود را اعلام کنند.

علاوه بر این ، با کاهش تعداد کاربران و زمان سپری شدن کاربران در سیستم عامل ها ، مخاطبان هدف شما کاهش می یابد ، به این معنی که دلارهای بیشتری برای نتایج مشابهی که عادت دارید با هزینه های کمتری دریافت کنید ، بیشتر است.

مقاله پیشنهادی  Quora چیست و چرا باید مراقبت کنید؟

محوری

تحمل این مشکل دشوار است ، به ویژه هنگامی که پاسخ معمولی این است: “شما فقط باید بیشتر هزینه کنید.”

اگر سازمان شما قادر به سرمایه گذاری بیشتر در تبلیغات برای دستیابی به همان نتایج و موج سواری تا 3 نوامبر است ، این کار را انجام دهید.

اما این تنها گزینه نیست. درباره استراتژی خود خلاق باشید:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • این بار از چه بسترهایی می توانیم برای کاوش استفاده کنیم؟
  • آیا می توانیم از طریق آب و هوای فعلی با درایت بازی کنیم که علاقه به برند ما را ایجاد کند؟
  • آیا کمپینی وجود دارد که بتوانیم روی بخشی کاملاً هدفمند از مخاطبان عادی ما متمرکز شود؟
  • صحبت از مخاطبان ، آخرین باری که ما خودمان را ارزیابی کردیم و واقعاً هدف قرار دادن خود را شماره گرفتیم؟

پاسخ به این س questionsالات ممکن است به شما کمک کند تا از یک افزایش موقت هزینه تبلیغات که اکثراً بدون آسیب است ، جان سالم به در ببرید.

افکار نهایی در شبکه های اجتماعی در یک سال انتخابات

ما در وضعیت نامطلوبی نشسته ایم و فاجعه پس از فاجعه ای را که امسال در مقابل ما رخ می دهد ، مشاهده می کنیم.

اگر به تازگی پنجره خود را نگاه کرده اید ، متوجه شده اید که در سال 2020 ، زندگی سریعتر از گذشته به شما نزدیک می شود.

در اواسط دوران تاریک ، رسانه های اجتماعی می توانند یک منبع خبری مناسب ارائه دهند ، اما همچنین می توانند مالیات باورنکردنی برای روانهای ما احساس کنند.

ما باید نسبت به خودمان مهربان باشیم و نسبت به خستگی که مخاطبانمان نیز احساس می کنند حساس باشند ، مراقب باشیم که سعی نکنیم با روحیه ای ناشنوا در کانون توجه قرار بگیریم.

اما ما مشتری ها و ذینفعانی نیز داریم که در برابر آنها پاسخگو هستیم و باید اطمینان حاصل کنیم که استراتژی و تلاش های رسانه های اجتماعی ما در سال زنده مانده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اکنون مکالمه خود را با آن افراد آغاز کنید و انتظار داشته باشید که طی چند ماه آینده عملکرد چگونه به نظر برسد.

ممکن است ما از جنگل بیرون نباشیم … اما ما نیز از این فرصت غافل می شویم که رویکردهای جایگزین را بیابیم.

منابع بیشتر: