29 سؤال برای سؤال از مشتریان بالقوه سئو

بنابراین ، آیا می خواهید برخی از مشتری های جدید را برنده شوید؟

اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی سؤال می کنید – و سوالهای درست.

این ممکن است ضد کارآمد به نظر برسد ، اما این را در نظر بگیرید:

این شانس خوب وجود دارد که کسب و کار قدرت واقعی SEO را نفهمد ، یا چرا برای استراتژی کلی تجارت آنها مهم است.

تنها طبق 36 درصد مشاغل كوچك (شایع ترین نوع مشاغل خارج از كشور) استراتژی را در سال 2019 داشتند.

در همین زمان ، Forrester دریافت که 71٪ از مصرف کنندگان هنگام تحقیق در مورد محصولات یا خدمات جدید ، به موتورهای جستجوگر متوسل می شوند.

این بدان معناست که 64٪ مشاغل کوچک در خارج از کشور قادر به مهار قدرتمندترین وسیله برای دستیابی به محصولات و خدمات خود در مقابل مشتری نیستند.

توضیح اینکه ارزش شما شغل شماست – و مزیت رقابتی شما.

در اینجا 29 سؤال وجود دارد که از مشتریهای بالقوه می پرسید تا بتوانند وسایل خود را در مورد چگونگی کارآیی SEO به مشاغل خود (در حالی که ثابت می کنند شما دقیقاً می دانید چه کاری انجام می دهید!) استفاده کنید.

جمع آوری اطلاعات

تمایل به جلوگیری از سؤال بیش از حد از ترس از خاموش کردن مشتری قبل از اینکه حتی فرصتی برای کثیف شدن دستان خود داشته باشید وجود دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این یک اشتباه است

بیش از هر زمان دیگر ، SEO با استراتژی تجارت هماهنگ و درهم تنیده شده است. (بازاریابی محتوا ، کسی؟)

اگر یک کسب و کار این موارد را تراز نکند ، حتی پیشرفته ترین ترفندهای SEO آنها نیز مؤثر نیستند.

اگر در ابتدا به اندازه کافی سؤال نمی کنید ، نمی خواهید در مورد موفقیت شغلی برای موفقیت در SERP ها بدانید.

بنابراین ، اکنون بپرسید و از بحث و گفتگوی ناراحت کننده درباره معیارهای خود در آینده بپرهیزید.

می توانید برخی از این موارد را بصورت حضوری ، از طریق تلفن یا از طریق اسکایپ یا بزرگنمایی بپرسید.

سایر سؤالات ، مانند نیاز به فکر یا طول ، به بهترین وجه از طریق ایمیل به مشتری ارسال می شود تا بتوانند در صورت راحتی بازخورد خود را ارائه دهند.

روش های زیادی برای جمع آوری این نوع اطلاعات وجود دارد. می توانید Typeform ، فرم های Google یا Survey Monkey را امتحان کنید.

برای حفظ سریع و ساده ترین کار ممکن برای مشتری ، دوست دارم از Google Sheets استفاده کنم.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چرا؟

  • اشتراک گذاری از طریق پیوند آسان است.
  • شما می توانید از طریق سایر اسناد به آن پیوند دهید (مانند نمونه پیشنهادی خود).
  • به روز رسانی ها در زمان واقعی ذخیره می شوند.
  • چند نفر می توانند همزمان و بدون درگیری ویرایش کنند.
  • نیازی به بارگیری ، باز کردن و ذخیره کردن همانطور که با Excel دارید نیست.

هنگامی که کشتی جمع آوری اطلاعات خود را آماده کردید ، آماده سفر دریایی از سفر هستید.

دور اول سؤالات مربوط به مشتریان بالقوه است. پایین به پایین من سؤالات دیگری را ذکر کرده ام که وقتی مشتری روی خط نقطه اشاره کرده است بپرسم.

1. آیا می توانم به موارد زیر دسترسی داشته باشم؟

من همیشه دوست دارم در اسرع وقت به این ابزارها دسترسی پیدا کنم.

  • CMS وب سایت
  • CMS وبلاگ
  • کنسول جستجوی Google
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • Google Ads

“Google Ads” ، من می شنوم که می گویید ، “این هیچ ارتباطی با SEO ندارد؟”

شاید اینطور نباشد ، اما داده های مفیدی در آنجا وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند درک کنید کدام یک از بهترین جستجوی جستجوها هستند.

با استفاده از آن اطلاعات ، می توانید برای طرف ارگانیک امور بهتر استراتژی بسازید.

همچنین ممکن است بتوانید آنچه را که قبلاً امتحان کرده اند ، ببینید.

مشتریان بالقوه ممکن است از ابتدا تمایلی به دسترسی شما به این حساب ها نداشته باشند.

اگر اینگونه باشند ، سعی می کنم توضیح دهم که چرا این مهم است.

چند سطر که دوست دارم شامل موارد زیر است:

  • قرار دادن یک استراتژی سئو بدون داشتن اطلاعات مانند بازی کردن دم کردن بر روی الاغ است.
  • یک تصویر جامع از مشاغل از سطح زمین بهترین روش برای من است تا بفهمم در حال حاضر با صفوف شما چه می گذرد.
  • این به من کمک می کند تا بینش خود را در مورد کارهایی که باید انجام دهیم انجام دهم تا شما را به جایی که می خواهید در آن برسید.

همچنین می توانید NDA را برای آرامش خاطر خود امضا کنید.

2. اهداف و KPI اصلی شما چیست؟

شما به احتمال زیاد ایده خوبی در مورد اهداف و KPI های آنها خواهید داشت باید بودن.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اما پاسخهای مستقیم به این سوال می تواند روشنگری باشد.

این اطلاعات نکات لازم را برای شما فراهم می کند تا مشتری در درک اینکه اهداف و KPI های آنها واقع بینانه و قابل دستیابی است ، در درک مشتری کمک کند.

اهداف

3. ROI فعلی و هدف شما چیست؟

برخی از مشاغل نمی دانند چگونه به این پاسخ دهند.

خوب است

اما اگر این کار را انجام دهند ، درک خوبی از چگونگی عملکرد آنها با مجموعه فعلی خود و اینکه چقدر می توانید آن را بهبود بخشید ، به شما می دهد.

سعی کنید میانگین هزینه خرید مشتری آنها را دریابید و از نظر ایده آل ، آیا این کانال توسط کانال بازاریابی تقسیم می شود.

این ممکن است نیاز به بررسی و ممیزی ردیابی تبدیل را که ممکن است بخواهید در پیشنهاد خود بسازید ، کشف کند.

نکته: و همچنین ردیابی تبدیل استاندارد ، اطمینان حاصل کنید که آنها تماس های تلفنی را نیز ردیابی می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

4- مشتری ایده آل شما کیست؟

با مشخصات کلیدی جمعیت شناسی و روانشناسی آشنا شوید.

هنگامی که با تحقیق خود دست خود را کثیف کردید ، ممکن است مشتری کاملاً جدیدی را در یک بازار دست نخورده کشف کنید.

مقاله پیشنهادی  ابزارهای جستجوگرها برای موفقیت کافی نیستند

سپس آنها شما را با آغوش باز به تیم استقبال می کنند!

5- کدام کشورها را هدف قرار می دهید؟

اگر مشتری بالقوه در حال برنامه ریزی برای تسلط بر جهان است ، می خواهید موقعیت جغرافیایی اولویتی آنها را بدست آورید.

این می تواند نکات گفتگو در آژانس شما را فراهم کند که سئو چند زبانه ارائه می دهد (اگر این کاری است که شما انجام می دهید).

نکته: اگر مشتری شما برای مثال یک کشور خاص مانند انگلستان را هدف قرار داده است ، حتماً پیشنهاد کنید که آنها را در کنسول جستجوی Google منعکس کنند.

قابل اعتماد و متخصص: جستجو در ترافیک> هدفگذاری بین المللی> کشور> کاربران هدف در انگلستان.

با كمك كمك در این مرحله مسیری طولانی برای ایجاد اعتماد و اطمینان حاصل می شود كه مشتری شما را نسبت به رقبای خود سوق می دهد.

کشورها

6. USP اصلی شما چیست؟ (نقطه فروش منحصر به فرد)

این چیزی است که احتمالاً می توانید برای خودتان کار کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر مشخص نیست ، بپرسید.

من می خواهم بدانم مشتری چیست که فکر می کند باعث می شود آنها از رقبای خود متمایز شوند.

اغلب ، این منجر به بینش های مفیدی در مورد صنعت به طور کلی می شود ، که می تواند به شما در توسعه استراتژی شما کمک کند.

به عنوان بخشی از مشاوره خود ، می توانید در مورد راه هایی که آنها می توانند از USP های خود بهتر استفاده کنند ، صحبت کنید. در نظر بگیرید همچنین بپرسید:

  • آیا آنها از USP ها در فوق داده خود برای به دست آوردن CTR بالاتر از SERP استفاده می کنند؟
  • آیا محتوای صفحات فرود آنها در مورد USP های آنها فریاد می زند؟
  • چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا از ویژگیهای منحصر به فرد خود استفاده کنند؟

همه نکات خوب صحبت کردن

7. چه کسی را اصلی ترین رقبای خود می دانید؟

شما میزان دقت خود را انجام داده اید ، اما همیشه خوب است که مشتری را تصور کند رقبای آنها چه کسی هستند.

در برخی موارد ، اینها ممکن است مشاغل باشد که حتی در رادار شما نبودند زیرا در SERP ها خیلی رقابتی نبودند.

جمع آوری این اطلاعات به این معناست که می توانید معیارهای بیشتری اضافه کنید و همچنین به مشتری آموزش دهید که رقبای واقعی SEO آنها براساس داده هایی که تهیه کرده اید مبتنی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

8- سایر موارد عمودی بازاریابی در چه مواردی سرمایه گذاری می کنید؟

دریابید که چه نوع ترکیبی از بازاریابی در آنها وجود دارد.

در حالت ایده آل ، می خواهید بدانید که آنها در هر عمودی چقدر هزینه می کنند.

بدست آوردن آن نوع اطلاعات قبل از شروع همکاری ، کمی شبیه به کشیدن دندان است.

همچنین فرصتی وجود دارد که آنها نمی دانند.

دوست دارم بپرسم که آنها چقدر به بازاریابی سنتی از جمله تبلیغات روزنامه و مجله اختصاص می دهند.

همیشه جالب است بدانید که بسیاری از مشاغل هنوز به عمودیهای غیرقابل اندازه گیری (تقریباً) متعهد هستند!

سرمایه گذاری

9. آژانس سئو قبلی یا فعلی شما چه کسی بوده است؟

دانستن اینکه چه کسی نمایشگاه سئو را در گذشته اجرا می کرد ، می تواند به شما درمورد آنچه اتفاق افتاده است و معیارهایی را که آنها تحویل داده اند ، بینش دهد.

همچنین خوب است بدانید که آیا شما اولین مقاومت در حوزه سئو هستید یا خیر.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

هک ، ممکن است یک روز یک نام یا دو نفر را در جاده تشخیص دهید.

در این حالت ، ممکن است در نظر بگیرید که به آژانس قدیمی / فریلنسر مراجعه کرده و چند سؤال از آنها بپرسید که کار با شرکت چیست.

(مطمئن شوید که اولا احساس سختی وجود ندارد.)

10- آیا اسناد مرتبط با سئو وجود دارد که می توانیم ببینیم؟

این سوال ممکن است برخی ابروها را بالا ببرد.

اما اگر نپرسید ، دریافت نخواهید کرد.

سؤال کنید که آیا این شرکت می تواند اسناد قدیمی را که شما یا شخص دیگری در رابطه با سئو کار کرده است برای شما ارسال کند. این شامل موارد زیر است:

  • تحقیق در مورد کلید واژه
  • گزارش عملکرد و معیارها.
  • خلاصه استراتژی
  • تقویم های سرمقاله قدیمی.

11. آیا تا به حال مجازات گوگل داشته اید؟

اگر به کنسول جستجوی Google آنها دسترسی پیدا کنید ، به زودی متوجه خواهید شد.

هنوز هم بپرسید که آیا تاکنون مجازات دستی برای آنها اعمال شده است یا خیر.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در اکثر اوقات ، آنها می دانند که آیا توجه داشته باشند ، اما اگر به آنها توجه کنید که نمی دانند توجه زیادی دارند ، توجه می کنند.

یک مجازات Google مانند ضربه به روزرسانی در الگوریتم نیست ، اما مطمئناً می تواند مانند آن احساس شود.

اگر چیزی مانند “مجازات الگوریتم” ذکر کردند توجه کنید.

اینها یک چیز نیستند ، اما اگر الگوریتمی با وب سایت خود ایجاد کرده اند ، باید در استراتژی خود به آن توجه کنید.

12. سطح درک شما در هنگام مراجعه به سئو چقدر است؟

پاسخ دادن به این سؤالها آسان نیست ، اما من می خواهم سعی کنم سطح درک مشتریان بالقوه را در دنیای سئو ارزیابی کنم.

دانستن اینکه چقدر آنها می دانند به شما امکان می دهد تا به طور موثر با آنها ارتباط برقرار کنید.

به عنوان مثال ، هر صاحب مشاغل یا مدیر بازاریابی پرونده robots.txt خود را از موارد قانونی خود نمی داند.

دنیای SEO لازم نیست برای کسانی که اطلاعات زیادی در مورد آن نمی دانند ترسناک باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط پیچیدگیها به زبان ساده انجام دهید و مشتری برای زندگی خواهید داشت.

فهمیدن

13. آیا شما صاحب دامنه یا زیر دامنه دیگری هستید؟

همیشه خوب است بدانید دارایی های وب دیگر مشتری چیست و اگر آنها می خواهند شما نیز در آن سایت ها کار کنید.

من شخصاً با این فرض که می خواهم در یک دامنه کار کنم ، چند مشتری را امضا کردم.

مقاله پیشنهادی  بعد از انجام جستجوگرها در صفحه - بعد چه خبر؟

سه ماه بعد ، دو دامنه دیگر ظاهر شدند که من از آنها نمی دانم.

مشتری از من خواسته بود که به عنوان بخشی از نگهدارنده اصلی ، روی دامنه های اضافی کار کنم.

اگر می دانید از همان ابتدا چه چیزی وجود دارد ، وقتی مشتری می گوید “سلام ، من این وب سایت دیگر را ندارم ، هیچ مکالمه ای ناخوشایند وجود ندارد. آیا می توانید همان کار را در همان سایت تحت همان نگهدارنده انجام دهید؟ “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

14. آیا شما یک توسعه دهنده داخلی دارید؟

این موضوع به این بستگی دارد که آیا خودتان قصد دارید تمام تغییرات فنی را انجام دهید.

اگر اینگونه باشد و قصد دارید هزینه آن را در قرارداد بسازید ، دیگر مشکلی نیست!

با این حال ، اگر در حال ارائه مشاوره هستید و کار را برای اجرای مشتری می گذرانید ، می خواهید مطمئن شوید که آنها در خانه توانمندی دارند.

از ابتدا شفاف باشید و در مورد نحوه انجام تغییرات فنی صحبت کنید.

15. چه سطح پشتیبانی از تیم داخلی خواهیم داشت؟

علاوه بر توسعه دهنده ، می خواهید بدانید با چه کسی همکاری خواهید کرد و آیا می توانند زمان کافی برای ایجاد مشارکت اختصاص دهند.

از این فرصت استفاده کنید تا متوجه شوید که آیا آنها نویسندگان داخلی ، طراحان و یا حتی بازاریاب های دیجیتال دارند که بخشی از این همکاری ها هستند.

این اطلاعات همچنین به شما کمک می کند تا تعیین کنید چه مقدار درمورد نوشتن کپی ، یا ایجاد دارایی های طراحی شده برای قسمت بازاریابی محتوا از قرارداد سئو خود شارژ کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

dev

16. آیا با یک آژانس روابط عمومی همکاری می کنید؟

اگر چنین است ، عالی است. این به شما کمک می کند تا پیوندهایی با کیفیت بالا بدست آورید.

در صورت امكان ، دوست دارم با آژانس روابط عمومي همكاري نزديك داشته باشم و در راهنماي آنها در ارائه خدمات خود به سئو در ذهن كمك كنم.

این یک خط خوب است زیرا بسیاری از شرکت های روابط عمومی در حال تلاش برای انجام سئو و برعکس هستند.

اما من نمی بینم که چرا همه ما نمی توانیم با هم خوب بازی کنیم و برای همه نتایج بهتری کسب کنیم.

17. چند بار ساختار URL تغییر کرده است؟

این ممکن است کمی ظریف به نظر برسد ، اما ساختارهای URL نقش بسیار مهمی در سئو دارند.

مشتری ممکن است ساختار پیوند را برای وبلاگ خود به روز کرده یا سلسله مراتب را هنگام طراحی مجدد سایت دوباره طراحی کند. در آن حالت ، برخی از سؤالاتی که پیگیری می شود عبارتند از:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • آیا سند ردیابی از آن تغییرات و ریدایرکتهای 301 دارید؟
  • آیا سایت به دلیل پیوندهای خراب حسابرسی شده است؟
  • منطق ساختار URL فعلی چیست؟

18. وب سایت در کدام CMS ساخته شد؟

قدرت وردپرس 37.8٪ از کل وب سایت ها را دارد.

با این حال ، فرض نکنید که این همان چیزی است که مشتری شما از آن استفاده می کند.

خوب است از قبل بدانید که پایان بخش دوستانه SEO چگونه خواهد بود.

اگر این یک ساخت و ساز سفارشی است ، می خواهید مطمئن شوید که تمام عملکردهای صحیح را برای بهینه سازی صفحه ای که انجام می دهید وجود دارد.

اگر این یک خرابکاری کامل است ، اکنون وقت آن است که در مورد یک به روز رسانی صحبت کنیم.

هیچ چیز بدتر از شروع یک قرارداد جستجوگرها برای یافتن اینکه شما با بدترین سیستم مدیریت محتوا در جهان … یا بدتر از همه ، در پرونده های HTML کار نمی کنید وجود دارد!

19. چند بار CMS سایت تغییر کرده است؟

شاید آنها با یک سایت CSS شروع به کار کنند ، سپس به Wix پریدند ، سپس به دروپال رفتند … قبل از پرش به LightCMS درست قبل از اینکه خاموش شود و آنها مجبور شدند در آخر وردپرس را اتخاذ کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این معادل دیجیتال قرار دادن چیزی از طریق چروک است.

این می تواند در ساختار URL ، معماری پرونده و موارد دیگر ویران شود.

اما ، هرچه این سایت قدیمی تر باشد ، احتمال تحول در آن وجود دارد.

دانستن تاریخچه آن ممکن است مفید باشد تا بدانید چه زمانی سعی می کنید بفهمید که چرا مطالب به روشی تنظیم شده است.

(راز طرفدار: اگر به عناصر گمشده یا ساختارهای URL عجیب و غریب شکسته شده برای دریافت قطعه مورد نیاز خود توجه کنید ، به دستگاه Wayback بروید و به تکرارهای قبلی آن سایت نگاهی بیاندازید.)

طراحی مجدد

20. آیا برنامه ای برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارد؟

قبل از همکاری با مشتری جدید ، می خواهم ارزیابی کنم آیا وب سایت فعلی آنها ارزش تبدیل دارد یا خیر.

اگر قدمت آن بیش از Nintendo GameCube باشد ، احتمال تبدیل شدن آن وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در این حالت ، هیچ مقدار سئو نمی خواهد عملکرد خود را بالا ببرد.

اگر طرح سوال برانگیز است ، بپرسید آیا برنامه ای برای بروزرسانی وجود دارد یا خیر.

هنوز هم بهتر است ، اگر شما طراحی را نیز ارائه می دهید ، آن بخش از قوت خود را بسازید.

نکته: اگر سایت پاسخگو نیست ، شما اولویت را می شناسید!

21. آیا در سراسر جهان دفتر دیگری دارید؟

دانستن این مورد در صورت نیاز به سئو محلی ایده ای به شما می دهد.

در حالی که مشکلی ندارید ، کمی حفاری کنید تا ببینید آیا Google My Business راه اندازی شده است یا خیر.

به این فکر کنید که چه نوع بهینه ای را می توانید در آنجا پیشنهاد کنید.

22. آیا تغییرات قبل از اجرای زنده باید توسط قانونی تأیید شوند؟

گرور! ارگ!

این احساسی است که من وقتی ایده های خلاقانه به دلیل تیم های حقوقی که در حال برگزاری هستند ، کنار می روند ، کنارم می آیند.

مقاله پیشنهادی  Google در مورد اینکه آیا ارزش پیوند با سن تغییر می کند

هیچ چیز بدتر از این نیست که قایق را بر روی چیزی بخاطر بروکراسی و نوار قرمز ببندید.

دریابید که روند داخلی آنها چیست.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در صورت امکان ، من همیشه پیشنهاداتی را ارائه می كنم كه هرچه بیشتر استقلال را برای تیم سئو ترغیب كند.

هرچه آزادی بیشتری کسب کنید ، کار سریعتر انجام می شود و نتایج سریعتر به دست می آیند.

23- آیا در طی 3 سال گذشته هیچ سود و زیان غیرعادی را تجربه کرده اید؟

این ممکن است یک سؤال عجیب به نظر برسد ، اما می تواند یک تن از بینش در مورد سلامت تجارت به طور کلی باشد.

پاسخ ها سالهاست که این طیف را اجرا می کنند و همین مسئله باعث می شود که یک سوال خوب متفرقه در لحظه مناسب قرار گیرد.

برخی از پاسخهایی که دریافت کردم شامل این موارد است:

  • ترافیک وب به طور ناگهانی رونق گرفت و یا به شکلی رفت – این نشانگر یا چیزی است واقعاً کار کرد ، یا چیزی خراب شد
  • فرود یک مشتری اصلی – من می خواهم در مورد آن تحقیق کنم و ببینم چه سؤالی را می توانم در اطراف آن داشته باشم.
  • فاجعه
  • بهره مندی از اقدامات قانونی که علیه رقبا انجام شده است.

24. تجارت چقدر فصلی است؟

آیا می دانید مشاغل خرده فروشی حداقل 16.7٪ از درآمد سالانه خود را در نوامبر و دسامبر ایجاد می کنند؟ برای مشاغل جواهرات ، این تعداد می تواند به میزان 26.7٪ باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

صنایع دیگر “فصول” دیگری دارند.

به عنوان مثال ، بازاریابی B2B دریافت که بیشترین تبدیل برای مشاغل B2B بین ژانویه تا ماه مه انجام می شود که تمرکز سنگین آن در فوریه است.

دانستن اینکه آیا شرکت به هر روند فصلی یا تعطیلات گرا بستگی دارد ، روی استراتژی سئو شما تأثیر خواهد گذاشت.

درگیر

25. دوست دارید دوست دارید چقدر درگیر شوید؟

این موضوعی است که باید در مرحله پیشنهاد به آن اشاره کنید.

مشتری باید بداند که نیاز به مدتی دارد تا همکاری به خوبی انجام شود.

از اینکه چقدر می توانید با کارهای خود مستقل باشید ، احساس کنید.

بدون شک می خواهید همه کارهای عالی را که انجام می دهید به آنها نشان دهید ، اما اگر بتوانید لحن را زودتر تنظیم کنید که در مورد چقدر آزادی که باید انجام دهید ، این باعث می شود زندگی شما در طولانی مدت آسان تر شود اجرا کن.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

26. آیا شما راهنمایی های تجاری دارید؟

اگر آنها برخی از آنها ، آنها را دریافت کنید.

تیم را مختصر کنید و اطمینان حاصل کنید که همه افراد درگیر در مورد شرکت های عجیب و غریب شرکت هستند.

سپس می توانید شب ها بخوابید بدون اینکه کسی هنگام معرفی مارک تجاری چیزی نگوید یا اشتباهی انجام دهد.

27. آیا سبک نوشتاری خاصی را که دوست دارید دارید دارید؟

این به صورت دستی با دستورالعمل های برند است.

دوست دارم با هر یک از نویسندگان معتبر داخلی جلسه‌ای داشته باشم و مغز آنها را بر اساس نام تجاری انتخاب کنم.

اطمینان حاصل کنید که تیم بزرگی از نویسندگان را دارید که صنعت مشتری جدید شما را می شناسند و مختصراً به آنها می گوییم.

از آنجا که SEO بیشتر و بیشتر با روابط عمومی دیجیتال ادغام می شود ، هرگز مهم نیست که یک توپخانه از نویسندگان خلاق در دست داشته باشید.

style

28. آیا دارایی طراحی ای برای دسترسی به آنها دارید؟

به همه چیز دسترسی پیدا کنید

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تصاویر ، آرم ها ، قلم ها ، رنگ های مارک و غیره

بیشتر شرکت ها “کتاب مارک” دارند.

همه این دارایی ها را در یک مکان متمرکز ذخیره کنید که هر یک از اعضای تیم شما بتواند از طریق یک URL به آن دسترسی پیدا کند.

29. آیا شرکای دیگری دارید که مایل به پیوند دادن به وب سایت شما باشند؟

چه کسی می داند ، شما ممکن است برخی از فرصت های باور نکردنی در ایجاد لینک درست زیر بینی خود داشته باشید.

اکثر شرکت ها طی سالها با سایر مشاغل و اشخاص رابطه برقرار کرده اند.

ببینید آیا می توانید به شبکه آنها ضربه بزنید و پیوندهای فوری را به دامنه مشتری برگردانید.

آیا این یک شروع عالی نخواهد بود؟

اقدامات ضروری برای کشف نهایی مشتری

به عنوان بخشی از فرآیند کشف مشتری ، در زیر 10 اقدام شما می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید تحقیقات شما تا حد امکان عمق دارد.

  • یک ممیزی سئو فنی انجام دهید.
  • صفحات را از وب سایت / وبلاگ آنها بخوانید.
  • قیف فروش آنها را تست کنید.
  • در خبرنامه آنها مشترک شوید.
  • رقبای تحقیق
  • درباره کارمندان خود در LinkedIn تحقیق کنید.
  • با چند عضو تیم خود صحبت کنید.
  • حضور رسانه های اجتماعی آنها را بررسی کنید.
  • نظرات را بخوانید و با مشتریان خود صحبت کنید.
  • نصب را ردیابی کنید و ببینید مردم درباره آنها چه می گویند.

غذای آماده: دانش قدرت است ، بنابراین تکالیف خود را نیز انجام دهید

از همه این سؤالات بپرسید و باید حس خوبی از تجارت ، نحوه عملکرد آن و اینکه SEO شما برای دستیابی به آن در جایی که شما (و مشتری بالقوه خود) می خواهید باید انجام دهد ، داشته باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تمایل به جلوگیری از کار بیشتر به مشتریان بالقوه وجود دارد.

شما نمی خواهید آنها را اذیت کنید ، اما به همان اندازه عاقلانه نیست که سعی کنید در حالی که در تاریکی کار می کنید یک استراتژی را تهیه کنید.

به همین دلیل برای جمع آوری اطلاعات به یک سیستم نرم و صاف نیاز دارید.

در مورد آنچه می توانید تحقیق کنید ، بپرسید که چه چیزی نمی توانید.

مشتری آینده خود را با فکر و مهارت و مشاهده خود تحت تأثیر قرار دهید و وقتی شما آماده بهار برای خدمات SEO هستند ، شما را به یاد خواهند آورد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصاویر در پست: Unsplash