25 چیزهایی که باید درباره Pinterest بدانید

پینترست یک است بزرگ بستر اجتماعی با 367 میلیون کاربر فعال ماهانه.

فقط کافی است به رشد آن در طول سالها نگاه کنید.

کاربران Pinterest در میلیون ها

به عنوان یک بازاریاب ، این بدان معنی است که Pinterest یک بستر امیدوار کننده برای نشان دادن نام تجاری شما است.

اما آیا می دانید که در مورد پینترست باید بدانید؟

در اینجا 25 واقعیت Pinterest برای روشن کردن سر شما آورده شده است.

25 چیزهایی که شما درباره Pinterest نمی دانید

بله ، شما می دانید که Pinterest یک سایت بزرگ و سرگرم کننده برای نشانه گذاری اجتماعی است.

اما در اینجا واقعیت هایی وجود دارد که احتمالاً شما در مورد آن نمی دانید.

1. بیش از 200 میلیارد پین در Pinterest وجود دارد

به کمی الهام بخش برای برند خود نیاز دارید؟

به Pinterest بروید و میلیونها پین زیبا ، منحصر به فرد ، خنده دار ، متفکر و انگیزه را مرور کنید.

2. 72٪ از کاربران Pinterest زن هستند

این در مقایسه با 19٪ مردان و 9٪ نا مشخص است.

اکثر کاربران Pinterest زنان

3. 83٪ از کاربران پس از دیدن محتوای نام تجاری در Pinterest اقدام به خرید می کنند

جستجوهای بدون محدودیت در Pinterest زیاد است: 97٪.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این فرصت بزرگی به شما می دهد تا وقتی در مراحل اولیه مراحل خرید هستند ، محتوای برندتان را در معرض مخاطبان خود قرار دهید.

چه کسی می داند؟ نام تجاری شما ممکن است ایده مورد نظر خود را داشته باشد.

4- پینترست سومین شبکه بزرگ اجتماعی در ایالات متحده است.

در اواخر سال 2019 ، پینترست در اسنپ چت به عنوان سومین شبکه اجتماعی محبوب آمریکا پیشی گرفت.

این شرکت در حال حاضر 88 میلیون کاربر فعال ماهانه ، در کنار Facebook و Instagram دارد.

5. پینترست در آخرین سه ماهه سال 2019 400 میلیون دلار درآمد کسب کرد

از این مقدار ، 350 میلیون دلار در ایالات متحده و 50 میلیون دلار در سطح بین المللی تولید شده است.

درآمد سه ماهه Pinterest

6. Pinterest تنها شبکه اجتماعی است که می تواند آن را به 10 برند برتر مرتبط در ایالات متحده تبدیل کند.

این کشور در رده 10 قرار دارد و در پشت شرکتهای بزرگی مانند Apple ، Android ، Disney و Spotify قرار دارد.

7. 98٪ از کاربران می گویند چیز جدیدی را امتحان کرده اند که در Pinterest پیدا کرده اند

کاربران Pinterest کنجکاو ، باز و خلاق هستند.

اگر نام تجاری شما “فاکتور فناوری اطلاعات” را که به دنبال آن هستند ، شانس بالایی برای تبدیل آنها دارید.

8. 83٪ از کاربران هفتگی براساس محتوای برند Pinterest اقدام به خرید کرده اند

اگر مخاطبان خود و آنچه را که آنها دوست دارند ، می شناسید ، می توانید به راحتی با محتوای Pinterest خود را به سمت خریدار سوق دهید.

9. کاربران بین المللی Pinterest در حال افزایش هستند

هم اکنون بیش از 247 میلیارد کاربر فعال ماهانه در Pinterest از خارج از ایالات متحده وجود دارد.

از این گذشته ، Pinterest انتظار دارد که پایگاه بین المللی خود در آینده از پایگاه ایالات متحده نیز پیشی بگیرد.

10. نمایش فیلم در Pinterest Grex 6x از سال 2018 تا 2019

شما از قبل می دانید که ویدیوی محبوب در بازاریابی چقدر است.

پینترست ، جایی که نمایش های ویدیویی سال به سال به طور پیوسته رشد می کنند ، کمتر نیست.

11. پینترست واکنش های ویدیویی را در Q4 سال 2019 آغاز کرد

این امر به کاربران روشهای بیشتری برای تعامل با محتوای ویدیویی روی سیستم عامل ارائه می دهد.

12. “لحظه های زندگی” یک عبارت جستجوی محبوب در Pinterest است

لحظات زندگی شامل موارد زیر است:

  • فصل عروسی (1 میلیارد جستجو در سال).
  • خانه جدید (3 میلیون جستجو در سال).
  • کودک جدید (646 میلیون جستجو در سال).
  • هدایا (566 میلیون جستجو در سال).
  • خرید خودرو (81 میلیون جستجو در سال).

پین های دارای لحظه های زندگی دارای 22 درصد افزایش فروش هستند.

13. میانگین انواع کاربران Pinterest در هشت جستجو در هر ماه

این به بیش از 2 میلیارد جستجو در ماه اضافه می کند!

مقاله پیشنهادی  آیا شرکت شما به سطح سئو سازمانی رسیده است؟ چگونه بدانیم

14. 40٪ از پدران در آمریكا از Pinterest استفاده می كنند

بله ، زنان بر جهان پینترست تسلط دارند.

اما این بدان معنا نیست که مردان در سیستم عامل فعال نیستند.

در حقیقت ، پدران ایالات متحده در Pinterest از سایر پینرها فعال تر هستند.

آنها 62٪ بیشتر از میانگین کاربر جستجو می کنند!

15. 85٪ از برندگان از بسترهای نرم افزاری در تلفنهای خود استفاده می کنند

شما می دانید این یعنی چه.

اگر سایت شما هنوز برای موبایل بهینه نشده است ، زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید.

16. 48٪ از برندگان از بستر خرید استفاده می کنند

برای مقایسه ، فقط 14٪ در Facebook است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

17. نسبت 2: 3 نسبت به بهترین حالت برای پین ها کار می کند

مخاطبان شما از پین های مبهم یا تیز قدردانی نمی کنند.

برای جلوگیری از این امر ، از تصاویر عمودی با کیفیت بالا برای تابلوهای خود استفاده کنید.

نسبت ابعاد 2: 3 بهترین است. به عنوان مثال ، 1000 x 1500 پیکسل.

18- ایجاد یک داستان درگیر شدن برای تبلیغ کنندگان محتوای ویدیویی برند شما

کاربران فیلم های تبلیغاتی را با داستانی 32٪ طولانی تر از فیلم های بدون نسخه تماشا می کنند.

نگران نباش داستان شما لازم نیست طولانی و پیچیده باشد.

اضافه کردن یک عامل انسانی کمی ، مسیری طولانی را برای تقویت تعامل پیش خواهد برد.

همچنین ، دارایی های ویدئویی بهتر از عکس های دوخته شده برای تهیه یک فیلم کار می کنند.

19. قرار دادن نام تجاری خود را در قسمت پین توضیحات درایوهای زمینه 2x آگاهی بالاتر

قسمت توضیحات پین شما یک معدن طلای اطلاعات برای مخاطبان شما است.

از آن عاقلانه استفاده کنید و خیلی لطیف نباشید.

20- پین های سازگار با صفحات Landing دارای نرخ تبدیل بالاتری هستند

مخاطب شما روی پیوند شما کلیک می کند زیرا آنها به پین ​​شما علاقه مند هستند.

این بدان معناست که اگر صفحه فرود شما با پین شما بیش از حد متفاوت باشد ، احتمالاً آنها احساس ناامیدی و ترک می کنند.

در حقیقت ، پین های ثابت و صفحات فرود نرخ تبدیل 13٪ بیشتر دارند.

21. ذکر قیمت گذاری در توضیحات باعث افزایش فروش می شود

به نظر می رسد تا زمانی که خریداران با محصول ما درگیر نباشند ، جزئیات قیمت گذاری را نگه دارید.

اما ذکر قیمت شما در توضیحات پین منجر به فروش 28٪ بیشتر می شود.

22. نمایش کسی که از محصول شما استفاده می کند ، 67٪ بیشتر فروش داشته باشد

برندگان می خواهند محصول شما را در عمل ببینند.

بنابراین ، یک مدل بگیرید و به آنها نشان دهید که دوست دارند آنچه را که می فروشید.

پست محصول Pinterest

23. استفاده از یک تماس به اقدام در توضیحات پین شما می تواند به 70٪ تبدیل ایمیل بالاتر منجر شود

برای برانگیختن اشتراک از کلمات قدرتمند فراخوانی مانند “کشف” و “یادگیری” استفاده کنید.

24. برندگان محتوای خانگی را دوست دارند

در حقیقت ، 56 میلیون Pinners با محتوا شامل میله های فضای باز ، اتاق های نشیمن هند ، چشمه های فضای باز و موارد دیگر درگیر می شوند.

25. 9.5 میلیون برنده به محتوای خدمات مالی علاقه مند هستند

برندگان فقط برای یافتن ایده های بسته بندی هدیه از این سیستم عامل استفاده نمی کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنها برای تصمیم گیری های جدی و جدی در زندگی روی سکو هستند.

بهترین استفاده از کمپین Pinterest شما

شما می توانید در Pinterest جسور باشید.

این همه می دانند مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و آنها را در مقابل آنها جستجو می کنند.

از عکس های خیره کننده استفاده کنید ، داستان هایی را با فیلم بگویید ، CTA های قدرتمندی را تهیه کنید.

از آنجا که یک تعداد کاربر در پینترست وجود دارد ، تبدیل های شما زیاد می شود.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2020