22 راه اثبات شده برای دنبال کردن دنبال کنندگان اینستاگرام

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید در سال 2020 دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟

اگرچه از رشد کاربران گزارش شده است ، اما اینستاگرام همچنان به عنوان دومین کانال پربازدید شبکه های اجتماعی (در ایالات متحده) در پشت فیس بوک ، جایگاه خود را حفظ می کند.

برنامه اینستاگرام دومین برنامه محبوب آیفون (بعد از یوتیوب) است.

از میان یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام ، 63٪ (حدود 63 میلیون) هر روز به طور متوسط ​​28 دقیقه وارد سیستم می شوند.

از 500 میلیون نفر که هر روز داستانهای اینستاگرام را مشاهده می کنند ، یک سوم این افراد از مشاغل است.

برای یک نام تجاری که مایل به جذب یا افزایش تعامل با مخاطبان خود باشد ، تعداد زیادی کاربر در یک مکان در انتظار ملاقات شما هستند.

آیا به دلایل دیگری برای استفاده از اینستاگرام برای یک تجارت نیاز دارید؟

اما ، مانند همه رسانه های اجتماعی ، شما باید صدای صحیح صدا را پیدا کنید.

یا اینکه ، مثل اینکه پدرتان یک جشنواره را خراب می کند و سعی می کنید با دوستان خود رقص کنید ، خطر کنید.

هیچ کس نمی خواهد آن را ببیند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین، برای اینکه دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام خود داشته باشید و افزایش تعامل در اینجا هستند 22 مرحله برای موفقیت برند شما.

داستان ، پست ، فید ، بیوگرافی و هشتگ اینستاگرام خود را نگه دارید.

1. برنامه ای داشته باشید و یک تقویم محتوا پر از ایده های عالی ایجاد کنید

هنگام نوشتن محتوا ، روی ایده ها ، تحویل و بهینه سازی تلاش می کنیم.

فرقی نمی کند وقتی عکس ها و فیلم ها را در حساب اینستاگرام تجاری یا برند به اشتراک بگذاریم.

وقت خود را برای طوفان مغزی ایده های هوشمندانه محتوا که مطابق با فصل ها ، تعطیلات ، رویدادهای آینده کسب و کار شما و (مهمتر از همه) اهداف کلی ترافیکی و فروش شما باشد.

هنوز هم می توانید انعطاف پذیر باشید و به طور خودجوش پست شوید زیرا ایده ها به شما می آیند.

اما داشتن یک کتابخانه ایده ها و یک برنامه (آزمایشی) باعث می شود که شما به جای تلاش برای چیزی برای ارسال مطلب ، جلوتر از بازی قرار بگیرید.

بسته به شغل خود ، می توانید به طور بالقوه چندین بار در روز یا چندین بار در هفته ارسال کنید.

یک برنامه محتوای اینستاگرام تهیه کنید و به آن بچسبید.

2. فقط تصاویر و فیلم های خوب را بنویسید + مطمئن شوید که آنها در حال تمرکز هستند

چگونه می توان دنبال کنندگان اینستاگرام

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

فقط هنگام ارسال در اینستاگرام از عکس ها و فیلم های باکیفیت استفاده کنید.

منظور من از کیفیت عالی ، عکس های شفاف و بی سیم است.

اینستاگرام ، مهمتر از همه ، یک پلتفرم تصویری است.

جایی برای عکس های تار وجود ندارد.

یا تصاویری که بخشی از تصویر را قطع می کنند.

خوب ، نیازی به استاندارد BBC یا National Geographic نیست. اما باید در کانون توجه قرار گیرد.

محتوای کم کیفیت هیچ مشغولی دریافت نمی کنند.

حتی ممکن است برخی از پیروان برای شما هم هزینه داشته باشد.

3. با فیلترها و ابعاد مختلف آزمایش کنید

فقط به این دلیل که یک شغل هستید به معنای این نیست که نمی توانید با فیلترها سرگرمی کرده و از ابعاد مختلف استفاده کنید.

در مقابل ، شما باید از فیلترهای محتوای خود استفاده کنید.

هرچه عکس های شما خلاق تر ، اصیل تر و جذاب تر باشد ، افراد به اشتراک گذاری و دنبال کردن حساب شما احتمال بیشتری می دهند.

می توانید یک قدم جلوتر بروید و برنامه های ویرایش عکس را بارگیری کنید تا عکس های خود را حتی بیشتر انجام دهید.

تا آنجا که ابعاد پیش می رود ، احساس نکنید که به میدان منتقل می شوید – از گزینه های منظره و پرتره نیز استفاده کنید.

ابعاد را خودتان آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهترین عملکرد را دارد.

4- از آنالایزر اینستاگرام برای تغذیه تحقیقات پرسونا استفاده کنید

با یک حساب کاربری در اینستاگرام (که رایگان است) ، به تجزیه و تحلیلهایی دسترسی خواهید یافت که نشان می دهد مخاطب شما فعال ترین است.

از این داده ها برای بهینه سازی برنامه ارسال خود استفاده کنید.

اینستاگرام همچنین بینایی در مورد سن ، جنسیت و تفکیک موقعیت مخاطبان خود ارائه می دهد که می تواند نقطه شروع انجام تحقیقات شخصیت باشد.

5- افرادی را در عکسهای خود که با برند شما تعامل دارند برچسب گذاری کنید

روش دیگر کشف شده توسط افرادی که شما را دنبال نمی کنند ، برچسب زدن حساب های مربوطه است به طوری که در خوراک نشان شده آنها ظاهر شوید.

اگر صاحب استودیوی تناسب اندام هستید و بعد از کلاس زومبا یک شلیک گروهی می کنید ، تک تک افراد موجود در عکس را برچسب بزنید. در همه فیدهای برچسب خورده آنها ظاهر می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

طرفداران آنها (برخی از آنها که احتمالاً علاقه ی مشابهی دارند) پست را می بینند و استودیوی شما را کشف می کنند.

این استراتژی در مورد سایر حساب های تجاری و تجاری نیز صدق می کند.

به عنوان مثال ، اگر عکاس عروسی هستید ، بهترین روش این است که فروشندگان را از یک عروسی در عکس های خود نشان دهید.

به عنوان مثال ، یک عکس از پذیرایی می تواند یک DJ ، کیک نانوایی ، برنامه ریز عروسی و مکان عروسی را نشان دهد که همه در یک عکس مشخص شده اند.

خوب است برای همه مشاغل درگیر: هر یک از آنها در معرض اضافی قرار می گیرند و منجر به کشف بیشتر می شوند زیرا عروس برای فروشندگان جستجو می کند – احتمال دارد اگر کسی به دنبال اینستاگرام برای یک مکان عروسی باشد ، احتمالاً آنها نیز به دنبال عکاس هستند و بسیاری از فروشندگان مرتبط دیگر

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام از توییتر به عنوان یک منبع خبری محبوب پیشی می گیرد

اگر می توانید کانون توجه را به اشتراک بگذارید و دیگران را برچسب بزنید ، این کار را انجام دهید.

برای بازگشت پیروان و پیشروهای اینستاگرام شما ، دوباره به عقب برگردید.

6. بهینه سازی اینستاگرام خود را با نام تجاری Hashtags و CTA

چگونه می توانیم دنبال کننده های اینستاگرام خود را دریافت کنیم بایگانی شما باید برای ویژگی های هشتگ تماس با اقدام ، مارک های مارک شده و یک پیوند استفاده شود که در جستجوی کاربران جدید اینستاگرام بسیار زیاد است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این بخش است که کاربران متوجه می شوند شما یا نام تجاری شما چه کسی هستید و آیا آنها از شما پیروی می کنند.

با این حال ، ادعا نکنید ، به نظر ناامید کننده ، یا به عنوان هرزنامه نباشید.

به عنوان مثال ، “افرادی که از من پیروی می کنند را دنبال نکنید” در زندگی نامه خود

شما می خواهید به کاربران اطلاع دهید که شما کی هستید و چرا باید از شما پیروی کنند.

اطمینان حاصل کنید که این بخش در صورت لزوم به روز شود.

اگر در حال برگزاری مسابقه هستید ، می توانید به آن بخش از اطلاعات موجود در Bio خود اشاره کنید.

7. در پست های خود سؤال کنید و CTA را درج کنید

چگونه می توانیم دنبال کننده های اینستاگرام خود را دریافت کنیم

در پایان هر پست ، یک تماس صریح برای تماس یا سؤالی با هدف تقویت تعامل درج کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

CTA ها مواردی مانند:

  • بیشتر بیاموزید – به بیو پیوند دهید!
  • اگر می خواهید فیلم های بیشتری مانند این را ببینید ، دوبار ضربه بزنید!
  • ما را دنبال کنید تا هرگز به روزرسانی را از دست ندهید.

شما همچنین می توانید سوالات ارسال کنید.

بیایید مثلاً بگوییم که شما صاحب یک استودیوی یوگا هستید و یک فیلم سریع ارسال می کنید که یک معلم نشان می دهد که چگونه می توانید به یک نمایش خاص بروید.

در پایان عنوان خود ، می توانید چیزی بنویسید مانند “به ما بگویید چه چیزی را دوست دارید که در فیلم های آینده نمایش داده شده در نظرات بنویسید!”

این باعث می شود مخاطب شما درگیر شود ، نشان دهد که شما واقعاً به آنچه مخاطب شما می خواهد ببیند اهمیت می دهد و به شما ایده هایی می دهد که در آینده چه چیزی را ارسال کنید.

8. در وب سایت و ایمیل خود پیوندی به اینستاگرام خود اضافه کنید

اطمینان حاصل کنید که مشتریان و مشتریان موجود با اضافه کردن یک نماد اینستاگرام به پیوندهای اجتماعی ، یا جاسازی محتوای اینستاگرام در سایت خود ، اینستاگرام خود را پیدا می کنند.

همچنین می توانید از امضای ایمیل خود به حساب اینستاگرام مارک خود پیوند دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

و از افزونه ای استفاده کنید تا آخرین پست های اینستاگرام خود را مستقیماً به وب سایت خود وارد کنید.

این می تواند یک راه عالی برای تبلیغ حساب جدید خود به افرادی باشد که مرتباً از سایت شما بازدید می کنند و مشتری های خود را ایجاد می کنند.

9. محتوای اینستاگرام خود را در فیس بوک و توییتر ارسال کنید

ارسال متقابل محتوای اینستاگرام در فیس بوک و توییتر می تواند کاربران را به پروفایل اینستاگرام شما بازگرداند.

کاربرانی که شما را در اینستاگرام نمی شناسند و شما را در سیستم عامل های دیگر دنبال می کنند ، خواهند فهمید که شما نیز در اینستاگرام هستید ، زیرا پست یادداشت می شود که از اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

می توانید تنظیمات خود را برای هر پست به صورت خودکار متقاطع تنظیم کنید ، یا می توانید برای پست های انتخاب شده به صورت دستی آن را انجام دهید.

10. برای افزایش دسترسی به برند ، مسابقات و کمپین ها را اجرا کنید

چگونه می توانیم دنبال کننده های اینستاگرام خود را دریافت کنیم

هنگامی که شروع به رشد پایگاه پیروان کردید ، می توانید مسابقات و کمپین هایی برگزار کنید که می توانند کاربران بیشتری را به صفحه خود جذب کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، می توانید با اجرای یک مسابقه الهام بخش اینستاگرام ، ترافیک را به وب سایت خود هدایت کرده یا محصول خود را بفروشید.

می توانید از کاربران بخواهید دوست داشته باشند ، نظر دهند ، از هشتگ خاصی استفاده کنند ، یا از دنبال کنندگان خود بخواهید که یک دوست را نشان دهند.

هنگامی که از کاربران می خواهید تا یک دوست را نشان کنند ، مارک و صفحه شما را در معرض بیشتر کاربران اینستاگرام بصورت آنلاین قرار می دهد.

این یک روش مؤثر برای افزایش آگاهی و رسیدن به برند شما و یک هک مهم برای چگونگی جذب بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام است.

11- به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید

یکی دیگر از بهترین روش ها برای جذب طرفداران در اینستاگرام ، نگاهی به آنچه رقبای شما انجام می دهند و از آن می آموزید ، است.

تحقیقات در مورد حسابهای آنها ممکن است هشتگ هایی را که فکرش را نمی کردید نشان دهد ، تأثیرگذارانی که قبلاً به آنها توجه نکرده اید یا راهکارهای دیگری که بتوانند خودتان را آگاه سازند.

همچنین توجه داشته باشید که کدام یک از پست های آنها بهترین عملکرد را دارند – که می تواند سرنخ دیگری برای اینکه چه چیزی می تواند روی حساب شخصی شما کار کند ، باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

12. تعامل در سراسر اینستاگرام (دنبال ، دوست دارید و درباره سایر پست ها نظر دهید)

با کاربرانی که به طور بالقوه نمایه شما را دوست دارند ، استراتژیک کنید.

از نظر عملی ، این یعنی تعامل با مشتریان بالقوه و متحدین برند با دوست داشتن ، دنبال کردن ، و تفکر نظر در مورد پست های آنها.

با هشتگ شروع کنید: روی هشتگ های متداول مورد استفاده خود کلیک کنید تا دیگران که در حال ارسال مطالب مشابه هستند را کشف کنید.

همچنین می توانید برای یافتن محتوای مناسب ، به بخش Discover برنامه اینستاگرام بروید.

یک عمل خوب دیگر تعامل با کسانی است که قبلاً شما را دنبال می کنند.

مقاله پیشنهادی  آنچه در استراتژی جستجوی ویژوال خود را گم کرده اید ببینید

آنها را دنبال کنید و مطالب آنها را نیز دوست داشته باشید.

هرچه بیشتر درگیر شوید ، بیشتر در فیدهای دیگران ظاهر می شوید و مورد توجه قرار می گیرید.

به علاوه ، این نشان می دهد شما یک حساب واقعی و معتبر هستید که به اعتبار متقابل اعتقاد دارید!

13. از متن های زیادی در عکس های خود استفاده نکنید

چگونه می توانیم دنبال کننده های اینستاگرام خود را دریافت کنیم

به طور کلی می خواهید کلمات را برای زیرنویس ها ذخیره کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مردم برای اینستاگرام می روند دیداری محتوا.

ارسال متن زیادی در یک تصویر غیر استاندارد است.

یک عبارت کوتاه یا مثبت کوتاه کاملاً خوب است ، اما سعی نکنید توضیحات محصول یا پیام طولانی را در تصویر واقعی قرار دهید.

اگر به دنبال راه هایی برای افزودن متن به عکس ها هستید ، Canva یک ابزار رایگان است که در دسترس است.

Canva با داشتن قالب های قالب و قالب های حرفه ای ساخته شده برای شبکه های اجتماعی مختلف (از جمله اینستاگرام و موارد دیگر) ، می تواند به شما در ایجاد طرح های تمیز برای زمانی که می خواهید متن را به عکس های خود اضافه کنید ، کمک کند.

14. آرم ها و علامت های سفید هرگز نباید روی تصاویر شما استفاده شود

نشان دادن آرم خود بر روی پست اینستاگرام خود ، مختص به محتوای شما و تجربه کاربران شما نیست.

مردم انتظار ندارند در پست های اینستاگرام آرم یا علامت علامت مشاهده کنند.

مثل پرچم غول پیکر است که می گوید “من یک تجارت هستم که می خواهم به شما چیزی بفروشم.”

در حالی که توصیه نمی شود یک آرم را بر روی محتوای خود قرار دهید ، می توانید از مارک تجاری نیز استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اگر یک شرکت B2B هستید که عکس پشت صحنه کارمندان خود را ارسال می کند ، به آنها بخواهید پیراهن هایی را با آرم خود بپوشند.

یا اگر یک خرده فروش مد هستید ، می توانید گاه به گاه یک کیسه استراتژیک را در عکسی قرار دهید که نام فروشگاه شما باشد.

آن را لطیف نگه دارید ، یا خطر حذف نکرده خواهید شد.

15. استفاده از هشتگ های مناسب به شما در گرفتن مخاطبان جدید کمک می کند

چگونه می توانیم دنبال کننده های اینستاگرام خود را دریافت کنیم

با استفاده از هشتگ ، شما را در معرض مخاطبان جدیدی قرار می دهد که در جستجوی نوع محتوا هستند که ارسال می کنید ، خواه آنها شما را دنبال کنند یا نه.

به عنوان مثال ، اگر در حال فروش لوازم حمام هستید ، یک عکس مربوطه را با هشتگهایی مانند #bathsupplies #bathtime و هر چیزی که مربوط به محصولات شما مانند #bubblebath ، #bathbomb و غیره باشد ، برچسب بزنید.

اگر مشاغل محلی دارید ، حتما هشتگ های محلی را نیز در آن وارد کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای انجام تحقیقات هشتگ وقت بگذارید و بهترین محتوای هشتگ را برای محتوای خاص خود بیابید.

تشخیص اینکه کدام هشتگ بیشترین کشش را دارند ، آسان است.

هنگامی که شروع به تایپ # و کلمه خود می کنید ، اینستاگرام نشان می دهد که چه تعداد ارسال در مورد آن کلمه انجام شده است.

Hashtagify.me همچنین ابزاری عالی برای یافتن هشتگ هایی است که کشش زیادی به خود می گیرند.

شما می توانید هشتگ اصلی خود را تایپ کنید و این میزان دسترسی و همچنین هشتگ های مربوط به آن و میزان دسترسی آنها و همه هشتگ های مربوط به آن هشتگ ها و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

چند تا هشتگ را باید به یک پست اینستاگرام اضافه کنم؟

برای جلوگیری از نگاه هرزنامه ، این معمول است که به پنج تا هفت بچسبید.

اما می توانید تا 30 هشتگ اضافه کنید.

از کجا باید هشتگ ها را در پست اینستاگرام اضافه کنم؟

می توانید بلافاصله پس از ارسال ، آنها را مستقیماً به پست یا در یک نظر جداگانه اضافه کنید – این یک انتخاب زیبایی شناختی است.

برخی از کاربران ترجیح می دهند بعد از عنوان خود ، دوره های مجزایی را که با تفکیک خط جدا شده اند ، اضافه کرده و سپس هشتگ اضافه کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هر کاری را که می خواهید انجام دهید خوب است ، اما آن را در میان پست ها حفظ کنید تا ظاهری حرفه ای داشته باشید.

16. استفاده از Geotag ها به شما در دستیابی مخاطبان محلی کمک می کند

چگونه می توانیم دنبال کننده های اینستاگرام خود را دریافت کنیم

راه دیگر برای یافتن توسط کاربرانی که قبلاً شما را دنبال نمی کنند این است که بتوانید محتوای خود را جغرافیایی کنید – اما لزوماً با مکان فروشگاه شما نیست.

سعی کنید از شهر یا یک مکان تجاری (مرتبط) که در آن جستجوهای زیادی انجام می شود استفاده کنید.

وقتی افراد در جستجوی آن مکان در نزدیکی هستند ، اکنون می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

اگر محتوای شما به خوبی انجام می شود ، حتی می تواند در بالای جستجو نشان داده شود.

استفاده از Geotags نیز راهی عالی برای تبلیغ مشاغل محلی در اینستاگرام است.

17. فقط پیوندهایی به زندگی خود اضافه کنید (پیوندها در پستها غیرقابل کلیک هستند)

هر پیوندی که در یک پست اینستاگرام گنجانده باشید به پیوند قابل کلیک تبدیل نمی شود – درعوض ، همزمان با تلاش مخاطبان شما (و عدم موفقیت) برای باز کردن آن ، به عنوان یک تجربه آزار دهنده و بد عمل می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به جای اینکه یک پیوند غیرقابل حذف پیدا کنید ، افراد را راهنمایی کنید تا روی پیوند زندگی نامه خود کلیک کنند.

آنها به راحتی می توانند بر روی آن کلیک کرده و به سایت شما مراجعه کنند تا تمام آنچه را که باید ارائه دهید بررسی کنند.

حتماً هنگام ویرایش بیوگرافی خود ، لینک خود را در قسمت “پیوند” قرار دهید ، و در پست خود ذکر کنید.

مقاله پیشنهادی  Google برای کسب و کار من ویژگی های جدید بیشتری برای لیست ها به دست می آورد

و چون فضای محدود است ، برای صرفه جویی در اتاق از یک لینک کوتاه مانند Bit.ly استفاده کنید.

شما حتی می توانید با سفارشی کردن پیوند ، لینک را بهینه تر کنید ، بنابراین یک سری کاراکتر تصادفی نیست بلکه یک کلمه یا دو معنی دار است.

18. برچسب زدن محصولات در تصاویر و فیلم ها به رانندگی تبدیل کمک می کند

اگر محصولی را می فروشید ، از ویژگی برچسب گذاری اینستاگرام استفاده کنید.

مشاغل می توانند عکس یا فیلم را با لینک محصول برچسب گذاری کنند.

برای استفاده از این ویژگی ، شما باید یک صفحه کار در فیس بوک داشته باشید که دارای فهرست محصولات است.

این یک تجربه کاربری عالی برای کاربران است ، و کسب و کار بزرگی است که به دنبال یکپارچه کردن تبدیل ها هستند ، یک برد بزرگ است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

19. برای رویدادهای خود یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید

چگونه می توان دنبال کنندگان اینستاگرام

برای رویداد بعدی خود یک هشتگ مارک ایجاد کنید.

این امر نه تنها در معرض دید شما با برند شما قرار خواهد گرفت بلکه یک جریان منحصر به فرد از تمام مطالب مربوط به رویداد شما را نیز جلب خواهد کرد و به دیگران این امکان را می دهد تا با برند شما و افراد دیگر در این رویداد ارتباط برقرار کرده و درگیر شوند.

منجر به رویداد می توانید از هشتگ مارک تجاری خود برای تبلیغ رویداد استفاده کنید و پس از واقعیت می توانید از آن برای ارسال مطالب پیگیری استفاده کنید.

20. هنگامی که برچسب می خورید برای نشان دادن بررسی های مثبت دوباره ارسال کنید

هر زمان که یک کاربر تجارت یا مارک تجاری شما را برچسب گذاری کند ، مطمئن شوید که با ارسال مجدد مستقیم آن به خوراک ، از آن کشش اضافی می کنید.

نمایش نظرات و ذکرهای مثبت استفاده بسیار خوبی از اینستاگرام برای تجارت است.

حتما به کاربر دسترسی پیدا کنید و از آنها بخاطر پست خود تشکر کرده و همچنین از آنها بخواهید که آیا مجوز مجدد ارسال مجدد آن را دارید (توجه داشته باشید که شرایط استفاده اینستاگرام شما باید مجوز کتبی برای ارسال مجدد محتوای کاربر را بدست آورید).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به احتمال زیاد کاربر موافقت خواهد کرد.

می توانید به صورت دستی repost کنید ، یا از برنامه ای مانند Repost برای Instagram استفاده کنید.

در هر صورت ، به یاد داشته باشید که پوستر اصلی را در عنوان قرار دهید و آنها را در عکس نشان دهید.

21. تبلیغات اینستاگرام می تواند شما را مستقیماً مقابل مخاطبان خود قرار دهد

هزینه تبلیغ را برای تبلیغ پروفایل اینستاگرام خود اختصاص دهید.

شما می توانید از طریق ویرایشگر قدرت فیس بوک تبلیغات کاروسل مؤثر ایجاد کرده و محتوای خود را تبلیغ کنید.

اگر در حال برگزاری یک رقابت خاص یا کمپین بازاریابی هستید ، می توانید از تبلیغات فیس بوک برای فشار دادن محتوا در مقابل مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

اگرچه ، از تفاوت هزینه تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک خود آگاه باشید.

با داشتن امکان هدف قرار دادن مشتریان بر اساس علاقه و رفتارهای آنها در Power Editor ، می توانید اطمینان حاصل کنید که پستهای شما توسط کاربران اینستاگرام مشاهده خواهد شد که علاقه مند به تجارت شما هستند.

در حالی که برخی از این استراتژیها ممکن است بهتر از سایرین عمل کنند ، مواردی را پیدا کنید که با تجارت شما یا خودتان خوب کار کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

22. حساب خود را تأیید کنید (The Blue Tick Shows Trust & Authentity)

چگونه می توانیم دنبال کننده های اینستاگرام خود را دریافت کنیم

تأیید صحت در اینستاگرام (یا هر بستر رسانه اجتماعی دیگر) هرگز به درگیری شما آسیب نمی رساند.

رنگ آبی کوچک اعتبار ، اعتماد و اصالت برند شما را می دهد.

در حالی که همه واجد شرایط برای تأیید صحت اینستاگرام نیستند ، بلکه باید تلاش کنند.

تأیید صحت یک راه دیگر برای ایستادگی از رقابت و ارائه سیگنال اعتماد به نفس است که کسب و کار شما واقعی است.

برای بررسی ، حساب شما باید باشد:

  • معتبر (شما باید اثبات کنید که در واقع مارک یا شغلی هستید که ادعا می کنید).
  • بی نظیر (فقط یک حساب در هر مارک می تواند وجود داشته باشد).
  • عمومی.
  • کامل (با یک زندگی نامه ، عکس پروفایل و حداقل یک پست).
  • قابل توجه (اینستاگرام باید نام تجاری شما را “شناخته شده” و “بسیار جستجو شده” قلمداد کند).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

خلاصه

به عنوان یک recap ، 22 نکته ای که به شما کمک می کند تا در اینستاگرام بیشتر پیروان خود را افزایش دهید تا نام تجاری خود را افزایش دهید:

  1. یک تقویم محتوا ایجاد کنید
  2. تصاویر و فیلم های کاملاً مرکب را ارسال کنید
  3. با فیلترها و ابعاد مختلف آزمایش کنید
  4. تحلیل های اینستاگرام خود را مرور کنید
  5. افرادی را که با مارک شما تعامل دارند برچسب گذاری کنید
  6. بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید
  7. در پست های خود سؤال کنید و CTA را درج کنید
  8. از وب سایت و ایمیل خود به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید
  9. محتوای اینستاگرام خود را در فیس بوک و توییتر ارسال کنید
  10. مسابقات و کمپین ها می توانند دسترسی برند را افزایش دهند
  11. به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید
  12. با دنبال کردن و پسندیدن پست های دیگر ، در اینستاگرام تعامل کنید
  13. از متن زیادی در تصاویر استفاده نکنید
  14. علامت های سفید و آرم ها را به تصاویر خود اضافه نکنید
  15. برای جذب مخاطبان جدید از هشتگ استفاده کنید
  16. برای دسترسی به مخاطبان محلی از Geotags استفاده کنید
  17. فقط پیوندها را در زندگی نامه وارد کنید
  18. محصولات را در تصاویر و فیلم ها برچسب گذاری کنید
  19. برای رویدادهای خود هشتگ مارک ایجاد کنید
  20. ارسال پیامهایی که شما را نشان می دهند
  21. تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید
  22. حساب خود را تأیید کنید

شما را در اینستاگرام ببینید.


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2020