21 دایرکتوری وب که هنوز هم ارزش دارند

در اوایل سئو ، دایرکتوریهای وب بودند چیز.

در آن زمان ، الگوریتم گوگل بازی بسیار ساده تر بود.

اگر سایت شما در یک فهرست از فهرست های آنلاین قرار گرفت ، باید کاملاً خاص باشد – یا حداقل ، اینگونه است که الگوریتم آن را دید.

تعداد پیوندهای دایرکتوری شما تأثیر مثبتی در رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو داشته است.

بازاریاب های آنلاین گرفتار شده اند و می خواهند با فهرست کردن فهرست وب سایت خود ، وب را رها کنند.

زمان ساده تری بود.

امروز دایرکتوری وب کجا ایستاده است؟

امروز ، الگوریتم Google بسیار پیچیده تر است.

در حالی که پیوندها همچنان یکی از سیگنال های رتبه بندی برتر هستند ، Google دیگر همه پیوندها را به طور یکسان مشاهده نمی کند.

پیوندها از فهرست فهرست وب تأثیر بسیار کمتری نسبت به یک لینک متنی فوق العاده مرتبط از یک سایت با قدرت بالا در طاقچه شما دارند.

این را نمی گویم که دایرکتوری های وب کاملاً بی معنی هستند.

طبق تحقیقات موز ، دایرکتوری وب و استنادهای محلی هنوز به نظر می رسد یک عامل رتبه بندی کوچک – به ویژه برای مشاغل محلی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با این حال ، خود جان مولر گوگل گفته است که پیوندهای فهرست “به طور کلی” به SEO کمک نمی کند.

بازاریاب چه کاری باید انجام دهد؟

از مشاهده دایرکتوریهای وب به عنوان منبع برای انتقال استفاده کنید پیوندها.

در عوض ، دایرکتوری ها را به عنوان منبع مشاهده کنید ترافیک و اعتماد.

هر مشاغل با حضور محلی باید استنادهای محلی خود را با NAP مداوم حفظ کند ، اما دایرکتوری های وب خیلی فراتر از این به SEO شما کمک نمی کنند.

بازده واقعی از کشور خواهد بود اعتبار و ترافیک آنها به سایت تجاری شما رانده می شوند.

هنگامی که جستجوی خود را برای فهرستهای وب شروع می کنید ، این دو معیار را در ذهن داشته باشید.

قبل از پر کردن لیست خود این سؤالات را در نظر بگیرید:

  • آیا این یک سایت معتبر است؟ روش دیگر: اگر مشتری مرا در این سایت دید ، آیا تجارت من را بیشتر یا کمتر – مشروع می داند؟
  • آیا مخاطب هدف من احتمالاً از این سایت بازدید می کند؟ اگر اینطور نیست ، احتمالاً ارزش لیست کردن مشاغل خود را ندارد.

اکنون ، اجازه دهید آنچه را که برای شما اینجا آمدید وارد کنید: فهرست های وب که هنوز هم مرتبط هستند.

دایرکتوری های وب که امروز هنوز هم ارزش دارند

در تلاش برای مرتبط ماندن ، بسیاری از دایرکتوری های وب yore فراتر از لیست های اصلی به سایت های بررسی دقیق منتقل شده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بسیاری از سایتهایی که در زیر ذکر شده ام این روند را نشان می دهند.

من می توانستم موارد دیگری مانند Jasmine Directory ، Brownbook و Bloggapedia را در این لیست قرار دهم ، اما بر اساس شماره ترافیک فعلی آنها (و نبود آنها) ، من مطمئن نیستم که آنها دیگر ارزش این تلاش را ندارند.

در عوض ، من تصمیم گرفتم فقط روی آن سایتهایی تمرکز کنم که بیشتر از یک فرصت استناد صرف برای تجارت شما نیست.

اینها همه دایرکتوری وب با شماره ترافیک واقعی هستند که می توانند برای وب سایت شما به ارزش واقعی تبدیل شوند.

توجه داشته باشید: در غیر از موارد ذکر شده ، تمام تخمین های ترافیک در ژوئن سال 2020 از SameWeb.com گرفته شده است. همچنین به استثنای BOTW ، یاهو و BBB ، همه این فهرست های وب لیست های رایگان ارائه می دهند.


راهنمای وب مفید برای هر نوع وب سایت

1. BOTW

بهترین فهرست وب

از سال 1994 ، بهترین وب (یا به طور خلاصه BOTW) هنوز یک فهرست آنلاین قابل اعتماد است که توسط بیش از 16 میلیون مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاله پیشنهادی  YouTube برای نشان دادن به سازندگان چه ساعتی از روز مخاطبان آنها آنلاین است

این بازدید ماهانه 40،000 – 60،000 بازدید می کند ، تقریباً نیمی از این ترافیک مستقر در ایالات متحده است.

همچنین برای وبلاگها blogs.botw.org و local.botw.org برای مشاغل محلی وجود دارد.

لیست طول عمر (با پیوند دنبال شده) 299 دلار هزینه دارد.

2. AboutUs

درباره ما دایرکتوری وب

درباره ما که ابتدا به عنوان دایرکتوری دامنه تجارت تشکیل شده است ، اکنون انواع وب سایت ها ارسال و بحث می شوند.

این سایت بطور متوسط ​​200000 بازدیدکننده ماهانه دریافت می کند.

3. Spoke.com

21 دایرکتوری وب که هنوز هم ارزش دارند

Spoke یک انجمن آنلاین برای یافتن و بحث در مورد افراد تجاری ، شرکت ها ، اخبار و موارد دیگر است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در Spoke ، می توانید یک لیست وب برای یک مشاغل یا یک شخص اضافه کنید.

از این نوشتار ، 1.4 میلیون شرکت و 5 میلیون نفر در سایت ذکر شده اند.

این شرکت بیش از 80،000 بازدیدکننده ماهانه دریافت می کند.


فقط برای وبلاگ ها: یک دایرکتوری وب برای فرمانروایی همه آنها

4. Blogarama

blogarama

Blogarama دارای بیش از 153،000 لیست وبلاگ است که به طور فعال توسط سرپرست سایت به روز می شوند.

از میان خیلی از سایتهای وبلاگ که وبلاگ شخصی خودم را اضافه کردم ، این تنها موردی است که همچنان به من ترافیک مداوم می فرستد.

در فید RSS خود وارد شوید و Blogarama به طور خودکار لیست خود را با آخرین ارسال های خود به روز کنید.

این سایت ماهانه بین 110،000 تا 230،000 بازدید کننده دریافت می کند.


راهنمای وب مربوط به مشاغل محلی

5. Google برای کسب و کار من

google my business

از بعضی جهات ، Google My Business اکنون نوه دایرکتوری های وب است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر یک متخصص SEO هستید ، با مزایای گسترده ای که باعث می شود لیست مشاغلتان در Google My Business نه تنها یک ایده خوب ، بلکه یک شرط اصلی بازاریابی آنلاین باشد ، آشنا هستید.

Google برای کسب و کار من همچنان به عنوان یک عامل رتبه بندی جستجوی محلی ، از نظر صعود همچنان صعود می کند. به علاوه ، گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان است.

داشتن یک لیست بهینه شده در کسب و کار Google من بهترین راه برای اطمینان از حضور بیشتر کاربران اینترنتی است که به دنبال آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد ، ظاهر می شوند.

6. مکان های بینگ

مکان های بینگ برای تجارت

بعد از آن Bing Places ، معادل Google My Business برای دومین موتور جستجوی محبوب جهان است.

در حالی که تنها حدود 6٪ از جهان از Bing به عنوان موتور جستجوگر خود استفاده می کنند ، مهم است که به یاد داشته باشید که این موتور جستجوی پیش فرض Internet Explorer و Edge است و مایکروسافت هنوز هم بر بازار رایانه های رومیزی تسلط دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با افزودن مشاغل خود به مکان های بینگ مطمئن شوید که به آن کاربران رایانه شخصی دسترسی پیدا کرده اید.

7. یاهو

yahoo small business

بدون ذکر یاهو ، سومین موتور جستجوی محبوب ، نمی توانید در مورد Bing صحبت کنید.

افزودن مشاغل خود به Yahoo Local (و شش دایرکتوری دختر) با 8.25 دلار در ماه شروع می شود.

8. یلپ

yelp for business

Yelp هنوز هم به عنوان سایت بررسی مشاغل محلی به عنوان عالی رتبه سلطنت می کند.

اگر می خواهید مشتریان شغل خود را پیدا کنند ، باید در Yelp باشید – و باید نظر مثبت داشته باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از مارس 2020 ، این سایت ادعا می کند 211 میلیون بررسی و 35 میلیون کاربر برنامه تلفن همراه ماهانه.

9. چهار ضلعی

foursquare

Foursquare به هیچ وجه نزدیک به اندازه Yelp محبوب نیست ، اما لیست هایی برای انواع مشاغل محلی ارائه می دهد.

مقاله پیشنهادی  بازاریابی بحران ساده ساخته شده است

93٪ از فروشگاههای محلی نماینده 2 میلیون از مشاغل موجود در Foursquare هستند و ماهانه 20 میلیون نفر از سایت بازدید می کنند.

10. صفحات زرد

yellowpages.com

بله اینه که صفحات زرد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر تعجب نمی کنید چه اتفاقی برای شرکتی افتاده است که قبلاً از ماسه های زرد رنگ در آستان جلوی شما استفاده می کرد ، آنلاین می شدند.

ادعای شغل شما رایگان است ، اگرچه می توانید انتظار داشته باشید که پس از ثبت نام در گزینه های تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

فراتر از فهرست مشاغل ، YP با ارائه کوپن ، تهیه لیست برای انواع زیادی از صنایع ، و ارسال مطالب بلاگ به طور منظم برای بازگرداندن عدالت پیوند داخلی به سمت صفحات فهرست خود ، در ارتباط باقی می ماند.

به علاوه ، این سایت تبدیل می کند. وقتی افراد به YP.com می روند ، آنها به دنبال اطلاعات تماس هستند. 60 میلیون نفر هر ماه از YP.com بازدید می کنند ، 91٪ از آنها طی 24 ساعت با یک تجارت تماس می گیرند.

11. اتاق بازرگانی

chamberofcommerce.com

ChamberOfCommerce.com نسخه آنلاین اتاق بازرگانی محلی شماست (که البته شما نیز باید از آن استفاده کنید).

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از حدود سال 1998 ، این وب سایت قصد دارد قوی ترین لیست مشاغل کوچک بصورت آنلاین باشد.

این مرکز همچنین از طریق لیست رایگان آنها ، گزینه های تبلیغاتی پرداخت شده و مقالات آموزشی ، به یک مرکز منبع صاحب مشاغل کوچک خدمات می دهد.

این سایت بیش از 2 میلیون عضو تجاری دارد و تعداد ترافیک ماهانه بین 450،000 تا 600،000 است.

12. HotFrog

hotfrog

هر ماه ، 1.6 میلیون بازدید کننده 120،000 مشاغل ذکر شده در HotFrog را جستجو می کنند.

مشاغل ، پزشکان تنها و هرکسی که با آدرس فیزیکی مشاغلی را انجام دهد می تواند لیست خود را به صورت رایگان اضافه کند.

13. فوق العاده

superpages

Superpages یک فهرست تجاری محلی است که بیش از 1 میلیون بازدید کننده ماهانه دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مشاغل می توانند اطلاعات اولیه ، بررسی ها ، کوپن های عکس و البته پیوندی به وب سایت خود اضافه کنند.

14. MerchantCircle

tradiccircle

فرض MerchantCircle ساده است: “بهترین بازرگانان محلی را پیدا کنید.”

این سایت شامل لیست هایی برای کلیه پادشاهان بازرگان و پیمانکار است ، از وکلا و اسناد رسمی گرفته تا معاملات ملکی و نمایندگی ها.

سال گذشته بیش از 100 میلیون مصرف کننده برای جستجوی لیست 2 میلیون مشاغل از سایت بازدید کردند.

این سایت حدود 1 میلیون بازدیدکننده داشته است ماهانه.

15. دفتر کار بهتر

دفتر بهتر تجارت

داشتن یک لیست در BBB و قادر به استناد به اعتبار معتبر بودن در سایت شما ، همچنان یک علامت مهم اعتماد برای مصرف کنندگان امروزی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

شما باید برای اعتباربخشی اقدام کنید ، اما پس از تأیید ، مشتریان می توانند برای تأیید صحت شغلی که به آنها اعتماد دارند می توانند به سایت مراجعه کنند.

BBB یکی از 1000 وب سایت برتر ایالات متحده و 4000 برتر در سطح جهان است.

تعداد ترافیک ماهانه بین 14 تا 17 میلیون متغیر است. ارزش دیدن لیست در اینجا را دارد.

16. صفحات زرد B2B

صفحات زرد b2b

به نظر می رسد این سایت هرگز دهه 1990 را ترک نکرد ، اما هنوز هم یک فهرست وب پایدار با بیش از 16 میلیون مشاغل است.

این سایت در هر ماه حدود 300000 بازدیدکننده داشته است.

17. Nextdoor

Nextdoor برای مشاغل محلی

فقط در چند سال گذشته ، Nextdoor از وب سایت دوستانه همسایه شما به یک فهرست کارآمد تجاری تبدیل شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Nextdoor یک پایگاه کاربر بسیار درگیر دارد که 67٪ از اعضا توصیه های تجاری را در سایت به اشتراک می گذارند.

مقاله پیشنهادی  TikTok برای اولین بار تعداد کل کاربران ایالات متحده را به اشتراک می گذارد

وقتی ادعای لیست مشاغل آزاد خود را دادید ، می توانید با یکی از گزینه های تبلیغی NextDoor یا با پست های تجاری که کاملاً رایگان است ، در اختیار آن دسته از کاربران قرار دهید.

این موارد بسیار شبیه به پست های Google برای کسب و کار من هستند.

اما ، آنها با یک مزیت عمده که در Google My Business در دسترس نیست – حاصل می شوند – پس از ارسال ، اینها بلافاصله در فید هر شخصی که در 2 مایل از تجارت شما قرار دارد ، ظاهر می شوند.

آیا ذکر کردیم که NextDoor با 100 میلیون بازدید کننده ماهانه در 100 وب سایت برتر ایالات متحده قرار دارد؟

به قول نمادین لری دیوید ، این بسیار زیباست.

18. eLocal

elocal

با کمال تعجب ، eLocal یک فهرست تجاری محلی است.

حدود 85000 بازدیدکننده ماهانه از eLocal برای یافتن مشاغل ، پزشکان ، پیمانکاران و موارد دیگر استفاده می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

19. DexKnows

dexknows

DexKnows یکی دیگر از فهرست های مشاغل محلی است که توسط 200000 بازدید کننده ماهانه که به دنبال مشاغل و تنها پزشکان در منطقه خود هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

20. قابل تنظیم

alignable

Alignable اول یک شبکه تجاری کوچک و دایرکتوری دوم است.

این طراحی شده است تا به صاحبان مشاغل محلی کمک کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری کنند.

این سایت در کمتر از 5 سال فعالیت بیش از 4.5 میلیون عضو داشته و ماهانه بیش از 4 میلیون بازدیدکننده داشته است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این می تواند یک سایت با ارزش برای تولید مشاغل جدید از طریق ارجاع ، مشارکت و موارد دیگر باشد.

21. Local.com

local.com

Local.com بیش از 100،000 مشاغل محلی را با وب سایت ها و اطلاعات تماس لیست می کند.

این سایت تقریباً 4 میلیون بازدیدکننده ماهانه دریافت می کند.

چه چیز دیگری؟

فراتر از دایرکتوری های ذکر شده در بالا ، ممکن است دایرکتوری های طاقچه دیگری با ترافیک بالا که مربوط به صنعت شما هستند ، مانند Avvo برای وکلا یا ایوان برای متخصصان امور منزل ، وجود داشته باشد.

شما می توانید در BrightLocal.com یک لیست عالی از این موارد ، که با کمک سازمان دامنه سازماندهی شده اند ، پیدا کنید.

همچنین خدمات آنلاین ، به ویژه Moz Local و Yext وجود دارد که باعث ایجاد ، به روزرسانی و در غیر این صورت استنادهای محلی شما در بین ده ها فهرست آنلاین می شوند.

لیست بسیاری از این فهرست ها به دلیل استناد به سادگی نقل قول خواهد بود ، اما این سرویس ها نام های بزرگی مانند یاهو ، Yelp و دیگران را در لیست ما درج می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

کار با یکی از این خدمات می تواند روند افزودن وب سایت شما را به میزان قابل توجهی سرعت ببخشد (و کار را از صفحه خود خارج کنید) ، به همین دلیل رایگان نیستند.

با این وجود بستگی به تعداد وب سایت های مختلف شما دارد که می توانند ارزش آن را داشته باشند.

خط پایین در دایرکتوری وب

در نهایت ، فهرست کردن وب سایت شما در دایرکتوری ها در عصر امروز سئو بستگی به دو نکته اساسی دارد.

  • آیا شانس دیدن وب سایت شما توسط مشتریان بیشتری افزایش می یابد؟
  • با این وجود بهتر است ، آیا لیست در این سایت باعث افزایش اعتماد مصرف کننده به تجارت شما می شود؟

اگر به هریک از این سؤالات پاسخ مثبت بدهید (و از نظر ایده آل ، به هر دو پاسخ مثبت دهید) ، آن فهرست وب می تواند برای کسب و کار شما ارزش داشته باشد.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده