20 مکانی که باید محتوای خود را به اشتراک بگذارید

نوشتن و انتشار پست های وبلاگ یا مقالات در وب سایت خود برای ایجاد ترافیک واجد شرایط بسیار مهم است.

انتشار محتوای اطلاعاتی در یک وبلاگ وب سایت ، بخش منابع یا

محتوا امروز همه جا است. این کاملا رقابتی است

آیا می دانید ماهانه بیش از 70 میلیون پست بلاگ منتشر می شود؟

اگر می خواهید هیچ کشش واقعی را به دست بیاورید ، باید فراتر از انتشار مطالب در وب سایت خود باشید.

علاوه بر رسانه های اصلی مانند Medium ، به اشتراک گذاری مطالب خود در سیستم عامل های صنعتی یا طاقچه ها همچنین می تواند به دیدن بیشتر افراد کمک کند.

به اشتراک گذاشتن مطالب خود در سایر رسانه ها مانند یک مگافون فکر کنید: هرچه مکان های بیشتری را در آن تبلیغ کنید ، پیام گسترده تر می شود.

برای تقویت محتوای خود و رشد ترافیک وب سایت شما آماده هستید؟

در اینجا 20 مکان وجود دارد که باید محتوای خود را به اشتراک بگذارید ، از جریان اصلی تا طاقچه.

1. متوسط

Medium به شما امکان می دهد پست های وبلاگ موجود خود را مجدداً منتشر کنید (اگر از ویژگی واردات آنها استفاده می کنید ، حتی یک لینک rel = canonical اضافه می کنند) ، اما همچنین می توانید از این پلتفرم به عنوان راهی برای افزایش ترافیک به پست های کامل وبلاگ در سایت خود استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این تاکتیکی است که DrumUp از آن استفاده می کند: آنها قطعه هایی از پست های کامل وبلاگ را در Medium ارسال می کنند ، و سپس کاربران را به مقاله کامل در وب سایت خود هدایت می کنند.

اشتراک گذاری مطالب در medium

اگر نمی خواهید کل متن ارسال های وبلاگ خود را به صورت همگام سازی کنید ، این ممکن است یک تاکتیک برای امتحان کردن باشد.

اگر به دنبال Medium هستید ، می توانید با افزودن مقالات اختصاصی ویژه متوسط ​​، هنگامی که خوانندگان خود را ایجاد کرده اید ، آن را مخلوط کنید.

2. Reddit

Reddit می تواند یک بستر ارزشمند برای در نظر گرفتن اشتراک مطالب باشد اما باید به روشی صحیح انجام شود.

Redditor بسیار از آگاهی از مارک هایی که قصد دارند subreddits را با محتوای خاص خود «اسپم» کنند ، آگاه هستند ، بنابراین معمولاً این بهترین انتخاب برای چند نفر از کارمندان دارای حساب های Reddit فعال است که ممکن است گاه و بیگاه پست های وبلاگ شرکت را یک یا دو بار در ماه به اشتراک بگذارند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این مقالات باید با دقت انتخاب شده و ارزش واقعی را در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین Redditor می تواند فعالیت سایر کاربران را مشاهده کند ، بنابراین مطمئن شوید که کارمندان بیش از ارسال پست های وبلاگ شرکت ، از حساب های Reddit خود استفاده می کنند.

در غیر این صورت ، آنها به راحتی پیدا می شوند و شرکت شما ممکن است از کار خارج شود ، که هیچگاه در چنین بسترهای فعال خوب نیست.

3. مقالات مرتبط

مانند Medium ، LinkedIn به شما امکان می دهد پیام های وبلاگ را در پروفایل LinkedIn شخصی خود به عنوان مقاله های LinkedIn همگام سازی کنید.

اگرچه این مقالات در حال حاضر به طور خودکار پیوندهای عادی را اضافه نمی کنند ، تحقیقات نشان داده است که Google این مطالب را به عنوان محتوای تکراری پرچم گذاری نمی کند (حتی اگر در سایت های جستجوی محتوای تکراری مانند Copyscape ظاهر شوند).

به دلیل شبکه موجود در LinkedIn ، بسیاری از کاربران برای مشترک شدن در مقالات خود روی این پلتفرم ، مشترکان قدرتمندی را ایجاد کرده اند.

مقاله پیشنهادی  9 فاکتورهای سطح صفحه برای ارزیابی

کاربران می توانند عضویت در پست های کاربران را انتخاب کنند ، به این معنی که هر بار که کاربر چیز جدیدی را منتشر می کند ، اعلانی دریافت می کنند.

این سیستم هشدار داخلی یک مزیت قطعی نسبت به سایر سیستم عامل ها است ، به ویژه که خوانندگان وبلاگ شما هشدارهایی از این قبیل دریافت نمی کنند ، مگر اینکه در اعلان های ایمیل مشترک شوند ، این یک تعهد بسیار بزرگتر از بررسی یک جعبه برای دریافت اعلان درون سکو است. در LinkedIn.

4. ایمیل

تبلیغ محتوای شما از طریق ایمیل یک تاکتیک “قدیمی ، اما خوب” است که هنوز وزن عمده ای را به دنبال دارد.

مشترکان ایمیل علاوه بر اینکه به برند شما بسیار وفادارتر هستند ، 3.9 برابر بیشتر از بازدیدکنندگان از منابع دیگر ، احتمالاً محتوای شما را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

کلیک های ایمیل نیز معمولاً بیشتر از CTR در پست های رسانه های اجتماعی است – کمپین مانیتور نشان داد که شما 6 برابر بیشتر از یک صدای جیر جیر ارسال شده از یک ایمیل می توانید کلیک کنید.

نحوه به اشتراک گذاشتن مطالب خود در رسانه های اجتماعی بسیار به این بستگی دارد که چه چیزی برای برنامه شما و کاربرانتان مفید است. ارزش این را دارد که آزمایش کنید تا ببینید بیشترین کلیک چیست.

برخی از شرکت ها یا نویسندگان ترجیح می دهند هر بار که یک پست جدید منتشر می شود ، نامه الکترونیکی جدید ارسال کنند (که معمولاً با استفاده از یک فید RSS و خدماتی مانند Zapier یا IFTTT به صورت خودکار خودکار می شود) ، در حالی که برخی دیگر منتظر پایان هفته یا ماه هستند برای ارسال خبرنامه به روزرسانی ها و آخرین ارسال های منتشر شده.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سکوهای فوق برای استفاده از ترافیک راهنمایی و رانندگی بسیار مفید هستند. با این حال ، بسیاری از سیستم عامل های دیگر وجود دارد که می توانید بر اساس موضوع و قالب محتوای شما در نظر بگیرید.

5. DesignFloat

صفحه بحث و گفتگوی آنلاین برای طراحان برای به اشتراک گذاشتن مقالات ، ایده های عناصر و موارد دیگر.

6. Managewp.org

این فرمت کمی متفاوت است ، اما کاربران می توانند محتوای وردپرس را درباره WordPress بالا یا پایین بکشند.

7. Dzone

این صفحه بحث و گفتگو دارای بیش از 1 میلیون برنامه نویس است که محتوا و پیوندهایی را در زمینه کدگذاری ، محاسبات ابری و موارد دیگر به اشتراک می گذارند.

8. حسابهای تجاری توییتر

اگر مقاله شما از مارک شما معنی دارد ، مقاله خود را به لیست اشتراک خود برای حسابهای مارک خود اضافه کنید.

حتی می توانید مقالاتی را ارسال کنید که در طی چند ماه چندین بار ارسال شود.

9. حساب های شخصی توییتر

توییتر سریع حرکت می کند ، بنابراین منطقی است که مقاله خود را به همراه یک نقل قول عالی در چند مکان در توییتر به اشتراک بگذارید.

به نفع شماست که سهام را کمی توزیع کنید تا مخاطبان خود را تحت الشعاع قرار ندهید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

10. چت توییتر

برای مخاطبان هدفمندتر ، به دنبال چت های توییتر مرتبط با صنعت باشید و هنگام اشتراک گذاری مطالب با کیفیت بالا ، از هشتگ های آنها استفاده کنید.

از آن به صورت کم استفاده کنید: با هر مطلبی که می نویسید ، هشتگ گپ را اسپم نکنید.

اما دیدن این هشتگ های بازاریابی محبوب مانند #seochat و #twittersmarter حتی وقتی که چت های معمولی توییتر در جریان نیستند ، فعال است.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان مقدار بک لینک را تعیین کرد

11. صفحه شخصی در فیس بوک

به نظر می رسد این یکی واضح است ، اما مکانی است که بسیاری از افراد فراموش می کنند.

اگر نگران اسپم کردن خانواده یا دوستان خود در صنعت نیستید ، یک لیست فیسبوک را برای افراد کار ایجاد کنید. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران خجالت کشیدن عمه بزرگ گرتروود با راهنمای گام به گام PPC باشید.

12. صفحه فیس بوک مارک

نوعی آشکار دیگر ، اما نباید از آن غافل شد.

از مطالب خود نقل قول خوبی کسب کنید ، مطمئن شوید که تصویر شما به درستی نمایش داده می شود و آنرا ارسال می کنید – با فرض اینکه برای مخاطب شما مرتبط است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

13. گروه های فیس بوک

گروه های فیس بوک هنوز زنده و خوب هستند! از آنجا که بسیاری از کاربران در زمان شخصی خود از فیس بوک استفاده می کنند ، معمولاً در گروه ها فعال تر هستند.

به چند گروه مرتبط با صنعت بپیوندید و بهترین مطالب خود را یک بار در ماه به اشتراک بگذارید ، ضمن اینکه در صورت امکان در این گروه نیز شرکت کنید.

مطمئن باشید با پاسخ دادن به سؤالات ، خواندن مطالب دیگران و مشارکت واقعی در این گروه ، به عنوان عضو چت یا گروه فعال خواهید بود.

14. نمایش اسلاید

ایجاد مطالب واقعاً خوب زمان می برد.

یک راه برای به دست آوردن بیشترین مسافت پیموده شده از محتوای شما استفاده از تصاویر برجسته و تبدیل آن به ارائه برای SlideShare است.

فقط تغییر فرمی که محتوای خود را ارائه داده اید می تواند به مخاطبان گسترده تری کمک کند.

15. كورا

Quora برای همیشه وجود داشته است و به عنوان وب سایت برتر پرسش و پاسخ اینترنت شناخته می شود.

کاربران سوالی را ارسال می کنند و کاربران به آن سؤال پاسخ می دهند. خیلی مستقیم به جلو

اما وقتی فکر می کنید که یک تجارت یا نماینده می تواند در مورد چه سؤالاتی از مشتریان سؤال کند و یک پست وبلاگ دقیق برای پاسخ به آن آماده کند ، به فرصتی عالی تبدیل می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

دانستن اینکه مخاطبان شما با چه مشکلی روبرو هستند می تواند به شما ایده های خوبی برای محتوا بدهد که باعث ایجاد ترافیک به سایت شما شود.

به عنوان مثال ، اگر همه از شما می خواهند اطلاعاتی در مورد چگونگی آویزان کردن تصویر بر روی دیوار بخواهند ، و شما بهترین عکسهای ناخن آویزان تا کنون را می فروشید ، چرا برخی از تخصص های خود را در این مورد منعکس نمی کنید؟

شما می توانید ضمن ارائه یک لینک مفید برای توضیحات مفصل وبلاگ خود ، به سؤال مشتری بالقوه پاسخ دهید.

16. هکرهای رشد

بیشتر مشاغل می خواهند برای کار بیشتر و غلبه بر موانع جدید ، مقیاس بگیرند.

Growth Hackers یک انجمن آنلاین از محتوای تولید شده توسط کاربر است و بینش در مورد هر موضوعی که می تواند برای افزایش اندازه ، درآمد ، پایگاه مشتری ، تولید سرب و غیره باشد ، ارائه می دهد.

هر مقاله برای بسیاری از صنایع مختلف طاقچه ها مفصل و بصیرت است. صدای خود را در حالی که می درخشد چراغی را از راههای مختلفی که در تلاش برای رشد شغل خود هستید ، شنید. ارزششو داره.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

17. تلنگر

Flipboard یک برنامه شسته و رفته است که اینترنت را در بلوک هایی با اندازه قابل هضم قابل هضم متراکم می کند. آنها محتوا را از هر انتشار عمده ای که می توانید در مورد آن فکر کنید به اشتراک می گذارند ، و آن را به افرادی که در جستجوی آن هستند هدف می دهد.

مقاله پیشنهادی  ریاضیات و مهارتهای مورد نیاز شما

ایجاد یک حساب کاربری و ارسال مطالب خود به آن راهی عالی برای هدایت ترافیک مستقیم به وبلاگ شما است. همچنین این یک روش عالی برای پیگیری بینش های صنعت و حتی فید رسانه های اجتماعی شما است.

آنچه واقعاً این مسئله را از هم جدا می کند ، رابط کاربری ساده گرایانه آن است که از نظر الگوریتمی از حمایت برخی از مشکلات جدی برخوردار است.

18. Scoop.It

Scoop با داشتن ترافیک ارگانیک بیش از دو میلیون کاربر ماهانه. این تبدیل به یک بستر قدرت برای بازاریابان شده است.

آنها با ارائه نرم افزار مدیریت محتوای ، به بازاریابان کمک می کنند تا محتوای معتبری در صنعت خود پیدا کنند ، که می تواند به راحتی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

شما می توانید مطالب خود را به این امید ارسال کنید که دیگران نیز آن را ببینند و آن را با پیروانشان به اشتراک بگذارند.

همه می خواهند محتوای خود را با جهان به اشتراک بگذارند ، و این ابزار این کار را آسان می کند. همچنین این یک راه عالی برای ایجاد ایده های جدید مبنای مبتنی بر آن است که گرایش دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

19- لیست

یکی دیگر از ابزارهای عالی تولید محتوای در بازار ، Listly است. با استفاده از یک برنامه وب و یک برنامه رسمی iOS ، ایجاد لیست های محتوا را ساده می کند.

پس از ایجاد لیست های خود ، می توانید آنها را برای مخاطبان خود منتشر کنید.

به عنوان یک مزیت اضافی ، حتی به مخاطبان شما امکان می دهد تا روی موارد موجود در لیست خود رأی دهند ، و بینش بیشتری را در مورد آنچه مخاطبان شما در آن لحظه کسب می کنند به شما ارائه می دهند.

20. Business2Community

این سایت رهبری برای توزیع حرفه ای محتوا است – جامعه ای از رهبران فکری ، بازاریابان ، نویسندگان ، و غیره که همه با هم به اشتراک می گذارند تا بینش و اخبار خود را در زیر یک سقف به اشتراک بگذارند.

این مکان عالی برای نویسنده جدید است که بتواند پاهای خود را با محتوای عمومی خیس کند. همچنین مکان مناسبی برای نظرات عمیق و متخصص در مورد موضوعات تجاری خاص است.

خلاصه

هیچ کس از یک فرصت طلب خود که فقط به دنبال مشارکت است مشارکت نمی کند.

وقتی عضو ارزشمند یک انجمن آنلاین هستید ، چه این رسانه متوسط ​​و چه یک گپ توییتر ، به احتمال زیاد می توانید روابط محکم برقرار کنید و بخشی از یک انجمن حامی باشید که پیوندهای یکدیگر را به اشتراک می گذارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به طور کلی ، کمک به اینترنت از همین دستورالعمل ها پیروی می کند. سایت هایی مانند Medium و LinkedIn به ما این فرصت را داده اند تا مطالب خود را به اشتراک بگذاریم و آن را در مقابل بیشتر افراد مشاهده کنیم ، اما با به اشتراک گذاشتن محتوای کم کیفیت و بی علاقه ، از این مزیت استفاده نکنید.

مگافون ها می توانند بعد از مدتی خسته کننده شوند ، بنابراین حتماً کلاه تبلیغاتی خود را کنار بگذارید و مرتباً در بحث ها شرکت کنید.


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تصویر گرفته شده توسط نویسنده