20 مورد از جذاب ترین تبلیغات کریسمس در سال 2020 (تاکنون)

طبق مطالعه اسپنسر استوارت ، میانگین تصدی پست مدیر ارشد بازاریابی در شرکت های پیشرو برندهای مصرف کننده ایالات متحده 41 ماه است.

مدت تصدی CMO در 100 مارک تبلیغاتی آمریکایی 30 ماه است.

بنابراین ، اگر CMO های آمریکایی می خواهند شغل خود را برای بیش از 2.5 تا 3.5 سال حفظ کنند ، پس باید بلافاصله هرکسی را که مسئول بازاریابی ویدئویی در شرکت های آنها است ، تعیین کنند تا جذاب ترین تبلیغات کریسمس در انگلیس را تجزیه و تحلیل کنند.

و حتی خرده فروشان آنلاین در ایالات متحده باید بپرسند:

  • چرا تبلیغات کریسمس آمازون در انگلیس از SEO ویدیو استفاده نکرد؟
  • چرا CMO ها در این طرف اقیانوس اطلس باید تبلیغات کریسمس را در آن طرف حوض تجزیه و تحلیل کنند؟

خوب ، بسیار مهم است که به موقع از کمپین های فروشگاه های “High Street” در انگلیس درس بگیرید تا آنها را در فروشگاه های “Main Street” در ایالات متحده اعمال کنید.

اکنون این کار در سال های گذشته آسان تر بود زیرا آستانه کریسمس به طور معمول درست پس از هالووین در بریتانیا آغاز شد ، اما به طور سنتی تا روز بعد از روز شکرگذاری در آمریکا صبر می کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، برای اینکه خریداران بتوانند از نظر اجتماعی فاصله بگیرند تا سرعت گسترش COVID-19 را کاهش دهند ، جمعه سیاه در حال تبدیل شدن به یک رویداد یک ماهه در ایالات متحده است.

بنابراین اختلافات امسال تاریک است.

خریداران تعطیلات انگلستان امسال به سمت دیجیتال سوق داده می شوند

با این وجود ، یکی از مواردی که در طرف دیگر حوضچه در سال 2020 متفاوت است ، پاسخ به همه گیری جهانی است.

در انگلیس ، در 5 نوامبر سال 2020 ، به عنوان بخشی از اقدامات قفل سخت ، فروشگاه های غیر ضروری خرده فروشی در انگلیس تعطیل شدند.

بنابراین ، مصرف کنندگان انگلیسی که می خواستند چیز دیگری غیر از مواد غذایی یا دارو خریداری کنند ، نمی توانند این کار را در فروشگاه تا 2 دسامبر 2020 انجام دهند.

در نتیجه ، قفل شدن تأثیر زیادی در روند خرید انگلیس در فصل تعطیلات آینده خواهد داشت.

طبق تحقیقات eMarketer:

“فروش آجر و ملات در فصل تعطیلات 19 با 19.0 درصد کاهش به 60.04 میلیارد پوند (76.63 میلیارد دلار) می رسد. فروش داخل فروشگاه کمی بیش از دو سوم کل فروش فصل تعطیلات را تشکیل می دهد که نسبت به سه چهارم سال گذشته و 81.6 درصد در سال 2016 کاهش داشته است. “

شرکت تحقیقات بازار می افزاید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“در این سال ، خرده فروشی فصل تعطیلات تجارت الکترونیکی به 28.51 میلیارد پوند (36.38 میلیارد دلار) می رسد که 16.7 درصد بیشتر از سال گذشته است و 32.2 درصد از کل فروش تعطیلات انگلستان در سال 2020 را تشکیل می دهد. این بیش از سه در 10 پوند خرده فروشی در تعطیلات است. از زمانی که ما ردیابی این معیار را آغاز کرده ایم ، بالاترین نسبت تجارت الکترونیکی ادعا کرده است. “

20 مورد از جذاب ترین تبلیغات کریسمس از لحاظ احساسی سال 2020 (تاکنون)

برای مقایسه ، در آمریکا قفل سختگیری صورت نگرفته است ، اگرچه اوهایو گفته است که همه مشاغل خرده فروشی باید از ساعت 10 شب تعطیل شوند. تا 5 صبح به مدت سه هفته.

در نتیجه ، eMarketer پیش بینی می کند که خرده فروشی آجر و ملات ایالات متحده در سال 2020 فقط 4.7٪ کاهش داشته و به 822.79 میلیارد دلار می رسد ، در حالی که فروش تجارت الکترونیک خرده فروشی ایالات متحده 35.8٪ به 190.47 میلیارد دلار می رسد.

شرکت تحقیقات بازار همچنین انتظار دارد که تجارت الکترونیکی 18.8٪ از کل فروش خرده فروشی در این قسمت از حوضچه را به خود اختصاص دهد.

بنابراین ، فصل تعطیلات 2020 در انگلیس ، که امسال بسیار متفاوت خواهد بود ، ممکن است یک نمای کلی از آنچه در سال آینده برای خرده فروشان برتر در ایالات متحده در نظر گرفته شده باشد.

این امر به ویژه در مورد والمارت ، تارگت و سایر خرده فروشان بزرگ ، که با رقابت فزاینده آمازون روبرو هستند ، صادق است.

بنابراین ، روند خرید در تعطیلات در انگلیس و ایالات متحده متفاوت است.

اما ، نبرد بین آمازون و خرده فروشان در هر دو طرف حوضچه مشابه است.

به عبارت دیگر ، می توان با مقایسه و تضاد تبلیغات کریسمس در دو کشور جدا شده با یک زبان مشترک ، درسهای ظریف اما قابل توجهی آموخت.

جذاب ترین تبلیغات کریسمس از نظر احساسی سال 2020 (تاکنون)

به همین دلیل است که CMO ها در بیشترین تبلیغات در مارک های آمریکایی باید بلافاصله هرکسی را که مسئول بازاریابی ویدیویی در شرکت هایشان است ، تعیین کنند تا تبلیغات کریسمس را که از نظر احساسی جذاب هستند در انگلیس تجزیه و تحلیل کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما ، این مدیران بازاریابی ویدئویی باید از کدام معیارها استفاده کنند تا ارزیابی کنند که یک تبلیغ کریسمس چقدر قلب ، ذهن و عملکرد خریداران را تغییر می دهد؟

خوب ، همانطور که یک سال پیش در مقاله ای تحت عنوان “آیا جان لوئیس یکی از تبلیغات برتر کریسمس 2019 را ایجاد کرد؟” اشاره کردم ، استفاده از “نمایش” برای مقایسه ویدیوها مشکل ساز است.

تبلیغات کریسمس در روزهای مختلف راه اندازی می شود.

مارک های خرده فروشی بودجه تبلیغات متفاوتی برای تبلیغ آگهی های تعطیلات خود دارند.

بعلاوه ، پادشاهی انگلستان 65 میلیون نفر جمعیت دارد ، در حالی كه ایالات متحده 329 میلیون نفر جمعیت دارد.

به همین دلیل است که من ترجیح می دهم از روش متفاوتی برای سنجش میزان تغییر یک تبلیغ کریسمس در قلب ، ذهن و عملکرد خریداران استفاده کنم.

مقاله پیشنهادی  YouTube آزمایشات تجربه محصول همهجانبه را ادامه می دهد

این روش در انگلستان توسط Unruly ، که اکنون بخشی از شرکت Tremor International Ltd.

Unruly در سال 2006 تاسیس شد ، یکی از اولین فروشندگانی بود که انگیزه های عاطفی ، رفتاری و فرهنگی موفقیت یک کمپین بازاریابی ویدئویی را در کشورهای جهان اندازه گیری کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و هفته گذشته ، افراد در Unruly نمودار تبلیغاتی جدیدی را برای تعطیلات راه اندازی کردند که با بررسی دقیق تری در مورد مبارزات کریسمس بیشترین احساسات را ایجاد می کند.

نمودار آنها با استفاده از داده های ابزار اندازه گیری محتوا ، UnrulyEQ ، شامل بسیاری از مبارزات جشن امسال در انگلیس و ایالات متحده است.

(چرا همه آنها نیست؟ خوب ، برخی از مارک ها هنوز تبلیغات تبلیغاتی خود را بارگذاری نکرده اند.)

اما جذاب ترین تبلیغات کریسمس سال 2020 (تاکنون) از لحاظ احساسی توسط مارک های زیر ارائه شده است.

1. Kohl’s با تمام قلب خود بدهید

https://www.youtube.com/watch؟v=rqlgWXgOa_c

امتیاز UnrulyEQ: 7.9

شرح:

“امسال متفاوت به نظر می رسد – و لیست های خواسته ما نیز همین طور. جایی که زمانی فقط آرزوی چیزهایی مانند اسباب بازی و فناوری را داشتیم ، اکنون بیش از هر زمان دیگری آرزوی خوشبختی ، درک و مهربانی داریم. و وقت گذراندن با هم بزرگترین هدیه همه است. امسال متفاوت به نظر می رسد زیرا دنیا متفاوت است. پس با تمام وجود بده. تعطیلات از کوهل مبارک. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

2 هدیه Etsy’s همان طور که شما معنی می کنید: نانا

https://www.youtube.com/watch؟v=4o4eMcIe4NA

امتیاز UnrulyEQ: 7.8

شرح:

“حال کامل حتی اگر نمی توانید از راه دور برود. هدیه مناسب هدیه مناسب را در Etsy.com پیدا کنید. “

3. Macy’s In Dad’s Shoes

https://www.youtube.com/watch؟v=sC2JFpmQOrM

امتیاز UnrulyEQ: 7.6

شرح:

“دختری در یافتن هدیه مناسب برای پدرش در این فصل تعطیلات سفری غیرمنتظره را طی می کند. در پایان درس؟ امسال ، هدیه واقعی ، فکری است که برای آن کرده اید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

4 Anthem’s America’s Cart

https://www.youtube.com/watch؟v=xi-V4JTnU3o

امتیاز UnrulyEQ: 7.6

شرح:

“آنچه ما نیاز داشتیم امسال تغییر کرد. اما آنچه واقعاً اساسی است ، هیچ تغییری نکرد. Walmart به شما روش های آسان و ایمنی می دهد تا بتوانید هر آنچه را که نیاز دارید بصورت آنلاین بیابید و سال را با آنچه مهم است به پایان برسانید. “

5 Gap’s Dream the Future

https://www.youtube.com/watch؟v=XbPT3bi4wmc

امتیاز UnrulyEQ: 7.4

شرح:

“برای ما ، این تعطیلات کاملاً امید است. و هنگامی که مشتاقانه منتظر فصل پیش رو هستیم ، امیدواریم فردایی مهربان تر ، با محبت تر ، جایی که رنگی می بینیم ، رویا می بینیم و فکر می کنیم. و به صورت فردی ، با هم جشن بگیریم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

6 Best Buy’s Best Buy عزیز

https://www.youtube.com/watch؟v=-UEULJZmCCQ

امتیاز UnrulyEQ: 7.3

شرح: “بهترین هدایا برای افراد خاص زندگی شما. وانت فروشگاه سریع. در یک ساعت آماده شوید. “

7 ندای Hudson’s Bay’s A Call to Joy

https://www.youtube.com/watch؟v=O7oXtFNAaqc

امتیاز UnrulyEQ: 7.1

شرح:

“ما از کاترین اوهارا و آنی مورفی برندگان Emmy خواستیم که به ما در گسترش شادی تعطیلات در سال جاری کمک کنند ، و آنها به صراحت گفته اند: وقتی صحبت از شادی می شود ، چیزهای بیشتری بیشتر می شود!”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

8 نه در جادوی چیزهای کوچک در خیابان عالی

https://www.youtube.com/watch؟v=hi0ShcJp66g

امتیاز UnrulyEQ: 6.9

شرح:

“چهره های هیجان زده ، هدیه های متفکر ، PJ های جدید دنج … این لمس های کوچک است که کریسمس را جادویی می کند. ایده های منحصر به فرد و جادوی جشن را از بهترین مشاغل خلاق کوچک انگلستان پیدا کنید. “

9 M&S FOOD’s این غذای کریسمس M&S است

https://www.youtube.com/watch؟v=fZ_Cisv9bPg

امتیاز UnrulyEQ: 6.8

شرح:

“یک طیف جادویی از غذاهای جشن. دو میلیون پوند به خیریه های انگلیس اهدا شد. نه نماد معروف جهان (به علاوه برخی از همکاران بسیار ویژه M&S). این فقط هر تبلیغ غذایی در کریسمس نیست … معرفی اولین نه جشن جشن خوشمزه ما که توسط اولیویا کلمن ابراز شده است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

10 Aldi’s Christmas Launch Advert 2020

https://www.youtube.com/watch؟v=AL56Z5StIUY

امتیاز UnrulyEQ: 6.7

شرح: “کوین در سرما بیرون است. آیا او به موقع برای کریسمس به خانه خواهد رسید؟ “

11 Lidl’s Big در کریسمس که می توانید باور کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=2waeUenMzYY

امتیاز UnrulyEQ: 6.7

شرح: “آیا دوستی می تواند در پیش باشد؟ نه. این یک تبلیغ کریسمس برای Lidl است که در عوض قیمت های بسیار خوبی دارد! “

12 نمایش آمازون باید ادامه داشته باشد

https://www.youtube.com/watch؟v=gQdLD6kk960

امتیاز UnrulyEQ: 6.7

شرح:

“این داستان یک رقاص جوان است که روح و سرسختی او در چالش های سال 2020 پیروز می شود. همه با کمی کمک از خانواده و جامعه او.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

13 Barbour’s Father Christmas to the Rescue

https://www.youtube.com/watch؟v=5OJF6zKppw8

امتیاز UnrulyEQ: 6.7

شرح:

“این #BarbourChristmas ، ما در حال پیوستن به پدر کریسمس محبوب ریموند بریگز در یک ماجراجویی بسیار خاص برای کارخانه باربور در South Shields هستیم. فیلم کریسمس باربور ، براساس یک داستان واقعی ، به اشتراک بگذارید … “

14 John Lewis ’Give A Little Love

https://www.youtube.com/watch؟v=Juv2c0xgGno

امتیاز UnrulyEQ: 6.4

شرح:

“ما معتقدیم که اگر همه ما کمی بیشتر عشق بورزیم ، جهان مکان بهتری خواهد بود. بنابراین امسال ما بزرگانی را بزرگ یا کوچک جشن می گیریم ، نشان می دهیم که هر عمل عشق تأثیر مثبتی بر دنیای اطراف ما دارد ، همانطور که آنها را به دیگران منتقل می کنیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

15 Asda’s That’s Asda Price Christmas

https://www.youtube.com/watch؟v=aOLTPVm1eOo

مقاله پیشنهادی  گوگل از تجربه صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته استفاده می کند [PODCAST]

امتیاز UnrulyEQ: 6.4

شرح:

“تبلیغات کریسمس Asda را تماشا کنید – superfan Sunny ما بازگشته است تا به همه نشان دهد که می توانند کریسمس مورد نیاز خود را با قیمت هایی که همه آنها می خواهند بگذرانند. او از خانواده خود کمک گرفته است – و یک شیر بزرگ جیبی روشن. این کریسمس Asda Price است! “

16 Argos’s An Evening with AbracaDaisy & the Incredible Lucy

https://www.youtube.com/watch؟v=_FoNQygNHls

امتیاز UnrulyEQ: 6.4

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شرح:

“امسال جادوی کریسمس توسط دو خواهر جادوگر استاد شدن تسخیر می شود ، و پس از اینکه آنها یک جعبه ساده از ترفندها را دور زدند ، ما شاهد اجرای بسیار ویژه ای برای محبوب ترین طرفداران آنها – خانواده آنها هستیم.”

17 Hobbycraft’s Craft با هم این کریسمس

https://www.youtube.com/watch؟v=04JXpA7WnRk

امتیاز UnrulyEQ: 6.2

شرح:

“با هم ، زندگی ما را تغییر داده ایم – اما روش های مختلفی را برای به اشتراک گذاشتن ایده ها ، یادگیری مهارت های جدید و کمک به یکدیگر پیدا کرده ایم. ما چیزهایی ایجاد کرده ایم تا دیگران بدانند دلمان برای آنها تنگ شده و خانواده ها را دور هم جمع کرده ایم. این لذت ساختن و هدیه هایی است که به اشتراک می گذاریم ، پس بیایید این کریسمس را با هم کار کنیم! “

18 The Lil ’Goat از TK Maxx

https://www.youtube.com/watch؟v=MgIigoL1Lro

امتیاز UnrulyEQ: 6.2

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شرح:

“بعد از سالی که داشته ایم ، همه شایسته این احساس هستند که در این فصل خاص باشند. و این شامل همه افراد در زندگی ما ، حتی بزهای خانگی می شود. به Lil ‘Goat ما بپیوندید زیرا او چیزهای عجیب و غریب مد خود را در برف قدم می زند ، والدین با افتخار خود ، که این هدایای فوق العاده را برای او خریده اند ، با کمال میل نگاه می کنند. چقدر جشن. عشق بزرگ با قیمت های کوچک – این کریسمس در TK Maxx. “

19 کریسمس Deliverloo روشن است!

https://www.youtube.com/watch؟v=brXnuWnT6Tc

امتیاز UnrulyEQ: 6.1

شرح:

“بهترین غذای فصل جشن را که همراه با محصولات ویژه جشن Pret ، Burger King ، KFC و موارد دیگر ، فقط در Deliveroo تحویل درب منزل تحویل بگیرید.”

20Tesco’s No Naughty List

https://www.youtube.com/watch؟v=8CfrpexaCwg

امتیاز UnrulyEQ: 6.1

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شرح:

“بعد از یک سال مثل این ، ما معتقدیم که هیچ لیست شیطانی وجود ندارد. بنابراین به انگلیس برو ، خودت را به بهترین کریسمس تا کنون پذیرایی کن. “


اگرچه آمازون گوریل 800 پوندی در تجارت الکترونیک خرده فروشی است ، اما لازم به ذکر است که این برند هواپیماهای دور از بالای ساختمان امپایر استیت را دور نمی زند.

تبلیغات کریسمس آمازون ، “نمایش باید ادامه داشته باشد” ، در رتبه 11 با UnrulyEQ 6.6 قرار دارد.

این نشان می دهد که نام تجاری از نظر احساسی قدرت زیادی در مصرف کنندگان دارد ، اما 10 مارک دیگر حتی در قلب ، ذهن و عملکرد خریداران هم قدرت بیشتری دارند.

همانطور که نیک وودفورد از وبلاگ Unruly مشاهده می کند:

“با استفاده از” تحسین برانگیز “و جذابیت ناامیدکننده قفل شدن بینندگان ، این تبلیغ 38٪ از بینندگان را به شدت احساساتی کرد و داستان یک بالرین جوان را تعریف کرد که بسیار بزرگ شد ، اما فقط با قفل شدن از بین رفت.”

او اضافه می کند:

“این نقطه بینندگان را با یک ماشین غلتکی عاطفی روبرو می کند ، در حالی که نور را به جوانان و صنعت هنری می بخشد که هر دو به شدت تحت تأثیر شیوع COVID-19 قرار گرفته اند ، در یک سطح بالا پایان می یابد.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای مقایسه ، “با تمام قلب خود را بدهید | Kohl’s Commercial »داستان دوستی بعید است که در فصل تعطیلات وقتی دختری کوچک از طریق نشانه های دست نویس با زن مسن همسایه ارتباط برقرار می کند شکوفا می شود.

پس از یک غیبت کوتاه و ناامید کننده ، همسایه بیش از کریسمس برمی گردد.

در این مثال “trackvertising” از موسیقی متن ویلی نلسون با خواندن “Rainbow Connection” استفاده می شود تا 64٪ بینندگان را پس از تماشای یک زن بزرگتر به بالا نشانگری که می پرسد “آیا آنچه را که آرزویش را داشتید؟

دختر کوچک با خوشحالی سر تکان می دهد.

آمازون در برابر گوگل – نبرد برای جستجوی محصول

در اوایل این ماه ، رگولاتورهای اتحادیه اروپا با طرح اتهامات ضد انحصاری آمازون ، غول تجارت الکترونیکی را متهم كردند كه از دسترسی خود به داده های شركت هایی كه در سیستم عامل خود محصولات می فروشند ، استفاده می كند تا برتری غیرمنصفانه ای نسبت به آنها داشته باشد.

اما ، در ژانویه سال 2020 ، استفن بنچ-کاپون ، نتایج یک مطالعه در Blogmetric جستجوگرها و بازاریابی محتوا را جستجو کرد ، که تصویر پیچیده تری را ترسیم می کند:

“آمازون بزرگترین بازار جهان است که تا به حال دیده است و جستجوی محصولات بیشتری مستقیماً در آمازون انجام می شود تا در Google. با این حال ، گوگل همچنان منبع مهم ترافیک برای تمام خرده فروشان آنلاین ، از جمله آمازون است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Searchmetrics نگاهی دقیق به چگونگی استفاده آمازون از ترکیبی از لیست های ارگانیک و پولی برای جستجوی کلیک های خریداران انداخت.

شرکت تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال تحقیقی انجام داد که 10000 کلمه کلیدی را بررسی کرد ، آمازون در اولین موقعیت ارگانیک در نتایج جستجوی Google قرار دارد.

مقاله پیشنهادی  راهنمای قطعی برای بازاریابان

این مطالعه جستجوهای تجاری را حذف کرد و نشان داد که:

  • آمازون 10.5٪ از کلمات کلیدی مورد تجزیه و تحلیل Google Ads را خریداری می کند و به آن لیست های ارگانیک / پولی تکراری می دهد.
  • آمازون در جعبه خرید Google برای 31.1٪ کلمات کلیدی مورد تجزیه و تحلیل ظاهر می شود و در کل 16.2٪ از تبلیغات Google Shopping شخصی پیدا شده را در اختیار دارد.
  • آمازون برای 45.0٪ از کلمات کلیدی که قبلاً در آن رتبه بندی شده است حداقل یک نتیجه ارگانیک دیگر دارد.
  • آمازون در جعبه های تصویر در 41.5٪ از SERP های Google ظاهر می شود که در آن رتبه بندی بالایی را نیز دارد ، به این معنی که جعبه های تصویر بدون نتیجه آمازون تعداد بسیار کمی وجود دارد.
  • از طرف دیگر ، آمازون هیچ محتوای ویدیویی را که در چرخ فلک های ویدئویی نشان داده شود ، ارائه نمی دهد.

20 مورد از جذاب ترین تبلیغات کریسمس از نظر احساسی سال 2020 (تاکنون)

از آنجا که اکثر قریب به اتفاق نتایج چرخ فلک ویدیویی از YouTube متعلق به Google است ، این بدان معنی است که SEO ویدیو تنها ضعف استراتژیک آمازون در نتایج جستجوی Google است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با بررسی دقیق نمایش باید ادامه یابد ، تبلیغات کریسمس آمازون در انگلیس می توانید این موضوع را خود ببینید.

اگر از Google Trends استفاده می کنید ، متوجه خواهید شد که در “آمازون” 4.5 برابر بیشتر از “جان لوئیس” در 5 سال گذشته در انگلیس علاقه دارد.

20 مورد از جذاب ترین تبلیغات کریسمس از نظر احساسی سال 2020 (تاکنون)

و علاقه جستجوی YouTube در “آمازون” 2.0 برابر بیشتر از “جان لوئیس” در 5 سال گذشته است – به جز اواسط ماه نوامبر ، زمانی که تبلیغ سالانه کریسمس جان لوئیس آغاز می شود.

20 مورد از جذاب ترین تبلیغات کریسمس در سال 2020 (تاکنون)

اما ، آمازون نام تجاری خود را در عنوان آگهی کریسمس خود وارد نکرد ، بنابراین برای این اصطلاح “بهینه” نشده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اکنون ، اگر به لیست بالا نگاه کنید ، Walmart ، Gap ، Hudson’s Bay ، Not On The High Street و Deliveroo نیز نام تجاری خود را در عنوان خود ندارند.

بنابراین ، آمازون تنها کسی نیست که نحوه کار با سئو ویدیو را نمی فهمد.

اما ، 14 مارک دیگر این کار را می کنند.

همچنین خواهید دید که 10 برند از کلمه کلیدی “Christmas” در عناوین خود استفاده می کنند.

یکی از “Xmas” و دیگری از “تعطیلات” استفاده می کند.

اکنون ، من فهمیده ام که این می تواند بحث هایی در مورد درستی سیاسی ایجاد کند ، اما هیچ بحثی وجود ندارد که میزان علاقه به جستجوی وب و YouTube در “کریسمس” به مراتب بیشتر از دو معنی مترادف دیگر باشد.

بنابراین ، کنار گذاشتن کلمه کلیدی “Christmas” از عنوان تبلیغات مربوط به کریسمس یک فرصت از دست رفته برای آمازون است.

یک مورد مشابه را می توان برای کلمه کلیدی “Advert” در انگلیس ایجاد کرد ، اگرچه “تجاری” و “تبلیغ” اصطلاحات مشهورتری در ایالات متحده است

سرانجام ، عبارت “The show must go on” یک عبارت جستجو است ، اما همچنین عنوان یک آهنگ از Queen و همچنین یک کلیشه است که در تجارت نمایش استفاده می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در نتیجه ، تبلیغات کریسمس آمازون هنگام جستجوی “نمایش خیلی ادامه دارد” در بالای SERP Google ظاهر نمی شود.

20 مورد از جذاب ترین تبلیغات کریسمس از نظر احساسی سال 2020 (تاکنون)

و تبلیغات کریسمس آمازون نیز هنگام جستجوی عبارت “نمایش باید ادامه یابد” در بالای SERP های YouTube ظاهر نمی شود.

20 مورد از جذاب ترین تبلیغات کریسمس از نظر احساسی سال 2020 (تاکنون)

بنابراین ، گاهی اوقات ، هنگام بهینه سازی عنوان ، توضیحات و برچسب های تبلیغات ویدیویی YouTube خود ، باید از استفاده از عبارات جستجوی محبوب خودداری کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و صحبت از برچسب ها ، من از vidIQ برای بررسی “نمایش باید ادامه یابد” استفاده کردم و دریافتم که از برچسب استفاده نمی کند – نشانه دیگری که تبلیغات کریسمس آمازون از SEO استفاده نمی کند.

اوه ، و شایان ذکر است که نظرات “نمایش باید ادامه یابد” خاموش است.

بنابراین ، می توانید آخرین حلقه بیسکویت (جعبه کوکی) خود را شرط بندی کنید که متخصصان بازاریابی ویدیویی که در آمازون کار می کنند الگوریتم YouTube را نخوانده اند: 7 یافته کلیدی که باید بدانید که توضیح می دهد:

“اهداف سیستم جستجو و کشف YouTube دو هدف است: کمک به بینندگان در یافتن فیلم هایی که می خواهند تماشا کنند و به حداکثر رساندن تعامل و رضایت بینندگان در طولانی مدت.”

چگونه می توانم اینقدر مطمئن باشم؟

خوب ، یافتن تبلیغات کریسمس آمازون دشوار است ، حتی اگر می خواهید آن را تماشا کنید.

و خاموش کردن نظرات برای همه افرادی که “نمایش باید ادامه یابد” باعث کاهش مشارکت بیننده می شود ، حتی اگر داستان پیروزی شخصی این رقصنده جوان رضایت قابل توجهی برای آنها فراهم کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین ، اگر مسئولان بازاریابی ویدئویی در 100 مارک تبلیغاتی آمریکایی این نوع تحلیل را به CMO شرکت خود ارائه دهند ، من کاملاً مطمئن هستم که آنها بودجه و پشتیبانی اجرایی مورد نیاز برای ایجاد را بدست خواهند آورد. سال آینده یک تبلیغ کریسمس با احساسات جذاب تر است.

و اگر آنها همچنین یاد بگیرند که چگونه از ویدئو SEO استفاده کنند ، تبلیغات کریسمس (تجاری) آنها نه تنها توسط بینندگان بیشتری کشف می شود ، بلکه باعث تغییر ذهن ، ذهن و رفتار تعداد بیشتری از خریداران در این فصل مهم تعطیلات برای خرده فروشان می شود.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، نوامبر 2020