20 دلیل نیاز به توضیحات محصول منحصر به فرد

هنگام راه اندازی یا تجارت الکترونیک ، چیزهایی برای پیگیری مانند برنامه کاری ، قیمت گذاری ، عکاسی ، طراحی ، بازاریابی دریافت خواهید کرد.

بعد از همه تنظیمات ، به راحتی می توان محصولاتی را که می فروشید ، ستاره واقعی نمایش را نادیده گرفت.

من دیده ام که وب سایت های بی شماری محصولات خود را به یک روش معمول خراب نمی کنند: با نوشتن توضیحات قدرتمند و بی نظیر محصول.

مردم واقعاً برای نوشتن نسخه ای که خسته کننده و عمومی نیستند ، تلاش می کنند. اما لازم نیست J.K باشید. رولینگ برای نوشتن نسخه خوب.

اگر فقط روی نوشتن توضیحات محصول منحصر به فرد تمرکز می کنید ، سایت تجارت الکترونیک خود را بسیار بهتر از این رقابت قرار می دهید.

در اینجا 20 دلیل نیاز به توضیحات محصول منحصر به فرد در وب سایت خود آورده شده است.

1. رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر

20 دلیل سایتهای تجارت الکترونیک به توصیف محصولات منحصر به فرد نیاز دارند

اگر محتوای شما کپی ، دزدی کند یا از منابع دیگر قرض بدهد (مانند کپی و چسباندن متن از یک منبع) ، به رتبه بندی شما آسیب می رساند.

سایت شما ممکن است رتبه بالاتری داشته باشد ، یا سایت تأمین کننده بتواند رتبه بالاتری داشته باشد ، یا هر تعداد سایت مشابه که نسخه را کپی کرده باشد ، ممکن است رتبه بالاتری داشته باشد.

اگر توضیحات محصول بی نظیری را ایجاد نمی کنید ، قمار می کنید.

مجازات رسمی از Google برای محتوای تکراری وجود ندارد. اما این آب را لکه دار می کند و بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر می گذارد.

این به اندازه کافی قابل توجه است که ارزش خود را برای تولید توضیحات محصول اصلی خود داشته باشید.

2. افزایش ترافیک ارگانیک

نکته اول ، رتبه های بالاتر در جستجو ، به طور کلی می تواند منجر به ترافیک ارگانیک شود.

اما توصیفات منحصر به فرد محصول تأثیر گسترده تری در ترافیک ارگانیک شما دارد.

این مثال را در نظر بگیرید:

بگویید شما یک فروشنده قهوه آنلاین هستید.

شما هم می توانید یک نسخه عمومی داشته باشید که کمی در مورد طعم و کباب صحبت کند.

اما اگر توضیحات محصول شما منحصر به فرد و بهینه سازی شده در مورد جنبه های خاص قهوه شما – جفت کردن مواد غذایی ، مناطقی که رشد کرده اند ، نکاتی برای دم کردن – در این صورت افرادی را جذب خواهید کرد که قصد جستجو روی آن موارد تمرکز دارد.

شما یک شبکه گسترده تر ریخته اید.

ساخت محتوای اصلی و باکیفیت که به بازدیدکنندگان ارزش افزوده می کند یک روش مداوم برای افزایش ترافیک ارگانیک است.

3. افزایش CTR در SERP

20 دلیل سایتهای تجارت الکترونیک به توصیف محصولات منحصر به فرد نیاز دارند

توضیحات محصول شما فقط محصولات موجود در وب سایت شما را نمی فروشد.

آنها می توانند وب سایت شما را به بازدید کنندگان بالقوه بفروشند.

وقتی توضیحات محصول بی نظیری می نویسید ، وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو قرار می گیرد.

SERP جایی است که کپی دقیق و هوشمندانه می تواند بازگرداندن تلاش گسترده شما باشد.

Google فقط 50 تا 60 کاراکتر را برای عنوان شما و حداکثر 160 کاراکتر برای قطعه قطعه نمایش می دهد.

این کوتاهتر از یک توییت است.

در حالی که شما باید از کلمات کلیدی مربوطه استفاده کنید ، فقط آنها را “وارد” نکنید.

اطمینان حاصل کنید که عناوین و توضیحات شما بی نظیر بوده و بارزترین جنبه های مربوط به محصولات شما را نشان می دهد.

مقاله پیشنهادی  Google با محتوای تولید شده توسط کاربر متفاوت از محتوای اصلی رفتار نمی کند

در صورت وجود اتاق ، خدماتی مانند حمل و نقل رایگان نیز ارزش دارند.

4. کاهش هزینه های تبلیغات PPC

هنگامی که توضیحات محصول منحصر به فردی می نویسید ، می توانید تبلیغات با پرداخت هر کلیک بهتر و منحصر به فرد تری نیز بنویسید.

برعکس ، اگر از کپی محصول نامعقول یا سهام استفاده می کنید ، نسخه تبلیغاتی PPC شما محدود خواهد شد.

عامل مهم در اینجا نمره کیفیت تبلیغات شما است.

با بهبود ارتباط کلمه کلیدی پیشنهادی به گروه تبلیغاتی آن ، تجربه صفحه فرود و ارتباط متن آگهی ، می توانید هزینه PPC تبلیغ خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

توضیحات منحصر به فرد محصول هر سه عامل را تحت تأثیر قرار می دهد.

آنها بر آنچه در کلمات کلیدی شما پیشنهاد می دهید و ارتباط آنها با صفحه آنها تأثیر می گذارد

آنها همچنین روی تجربه صفحه فرود تأثیر می گذارند.

5- صفحات بهتر برای تبلیغات

20 دلیل سایتهای تجارت الکترونیک به توصیف محصولات منحصر به فرد نیاز دارند

صحبت از کیفیت صفحه فرود ، توصیفات منحصر به فرد محصول می تواند باعث بهتر شدن صفحات فرود برای تبلیغات شود.

این پیشرفت مانند تجربه صفحه فرود نیست که Google آنرا تشریح می کند ، که شامل مواردی مانند بار سریع بار و بهینه سازی موبایل است.

یک صفحه فرود بهتر برای یک تبلیغ همچنین به معنای کپی و طراحی به منظور ضبط این ترافیکی است که برای آن هزینه کرده اید.

توضیحات مربوط به محصول شما می تواند شامل نسخه کپی کننده اقناعی باشد که به بازدیدکنندگان از جستجوی پرداخت شده هدایت می شود.

اگر کار را به منظور جلب قصد جستجوگران با آگهی انجام داده اید ، می خواهید وقتی که در سایت شما هستند ، انتظارات آنها را برآورده کنید.

6. از استراتژی کلمات کلیدی خود پشتیبانی کنید

استراتژی کلمات کلیدی شما اساس استراتژی کلی SEO شما است.

این به شما کمک می کند تا ترافیک را از طریق جستجو جستجو کنید و استراتژی تبلیغ جستجوی پرداخت شده خود را برنامه ریزی کنید.

تحقیق و اجرای استراتژی کلمات کلیدی یک عمل سنگ بنای است.

با این حال ، اگر سعی می کنید یک استراتژی کلمه کلیدی را با محتوا که برای آن جا نوشته نشده است مطابقت دهید ، کل برنامه SEO شما بر پایه و اساس ناپایدار ساخته خواهد شد.

شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای سایت شما با استراتژی کلمات کلیدی شما مطابقت دارد.

7. محتوای تکراری را حذف کنید

محتوای تکراری یک بررسی دقیق برای SEO در سایت است.

این بر بسیاری از نقاط ذکر شده تا کنون ، مانند رتبه بندی جستجو ، هزینه تبلیغات PPC و کیفیت صفحه فرود تأثیر می گذارد.

به همین ترتیب ، این یک معیار عالی برای بهینه کردن در مقابل خود است.

شما باید سایت خود را بهینه کنید تا به طور معمول از محتوای منحصر به فرد برخوردار باشد ، اما وقتی زمان و هزینه کم است ، استفاده از توضیحات محصول سهام می تواند اغوا کننده باشد.

مقاومت در برابر این خواست

8. کاهش نرخ گزاف گویی

نرخ گزاف گویی یکی از بهترین اندازه گیری ها برای چگونگی مطابقت توصیفات محصول شما با انتظارات خریدار بالقوه است.

کپی یا مطالب نامناسب که با عنوان و توضیحات در SERP مطابقت ندارند ، دلایل متداولی هستند که یک وب سایت نیز دارای سرعت گزاف گویی است.

مقاله پیشنهادی  ساعت های بیشتری را برای خدمات خاص اضافه کنید

توضیحات منحصر به فرد محصول می تواند نرخ گزاف گویی سایت شما را کاهش داده و پدیده مخوف “پوگو” را مخفی کند.

9. بهبود نرخ بازدید کنندگان بازگشت

هر کسب و کار عاشق مشتریان مکرر است.

این حقیقت در مورد خرده فروشان آنلاین حتی بیشتر صادق است.

بازديدكنندگان 70٪ احتمال دارد كه محصولی را به سبد خريد خود اضافه كنند و 75٪ خريداران را بيشتر انجام دهند.

استفاده از توصیفات منحصر به فرد محصول بازدیدکننده داشته است بازگشت.

در حقیقت ، تنها 8٪ برای اولین بار از وب سایت یک برند بازدید می کنند.

با نوشتن یک نسخه منحصر به فرد و جلب توجه ، سایت شما تصور می کند.

این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم می کند که به راحتی نام شرکت شما یا چیزی را که از توضیحات محصول به خاطر می آورند جستجو کنند تا راه برگشت خود را پیدا کنند.

10. تبدیل های بیشتر در سایت

این تعمیم زیاد نیست که بگوییم توضیحات محصول سهام عالی نیست.

و حتی اگر به خوبی نوشته شده باشند ، آنها برای طرح سایت یا قیف خریدار شما بهینه نیستند.

نوشتن توضیحات محصول منحصر به فرد ، سایت تجارت الکترونیکی شما را به سطح بعدی سوق می دهد.

شما می توانید با استراتژی های تبدیل خود مؤثرتر صحبت کنید و سایت خود را با بقیه بازاریابی خود ادغام کنید.

11. متن قابل اسکن ، قابل اندازه گیری

توضیحات محصول شما تقریباً همیشه کوتاه و قابل توجه است.

کاربران نمی خوانند.

آنها لاغر می شوند.

اگر توضیحات محصول شما با توجه به این نوشته نشده است ، تقریباً به همان اندازه مورد نیاز تبدیل نمی کنید.

12. از مسابقه ایستادگی کنید

20 دلیل سایتهای تجارت الکترونیک به توصیف محصولات منحصر به فرد نیاز دارند

اگر رقیبان شما همه تویوتا کمری سفید را سوار می کردند و شما یک مدل قرمز قرمز تسلا را سوار می کردید ، فکر می کنید رهگذران متوجه چه چیزی می شوند؟

واقعیت این است که بسیاری از محصولات بسیار شبیه به یکدیگر هستند.

یا حداقل برای بیشتر مصرف کنندگان است.

اگر مشکلی ندارید ، گرفتن محصولات شما به دست خریداران دشوار است و به آنها نشان دهید که چرا مال شما بهتر است.

13. به مقام تبدیل شوید

اقتدار موضوعی است که به طور گسترده ای نفهمیده است ، اما مطمئناً تأثیر آن در رتبه بندی های جستجو مشاهده می شود.

تنها راه برای دستیابی به اختیار وب سایت ، ارتباط با سایتهای با کیفیت یا معتبر است.

موثرترین راه برای ایجاد نمایه جذاب با استفاده از داشتن محتوای قوی یا ارتباط زیاد با سایت های صنعت شما مهم است.

حال از خود بپرسید که آیا توضیحات محصول عمومی در آن دسته بندی قرار می گیرد؟

14. آدرس مخاطبان خریدار شما

personas خریدار بخشی مهم و غفلت از کتاب مقدس بازاریاب است.

در حالی که آنها به شدت وابسته به سئو نیستند ، آنها بخشی از عملیاتی هستند که در آن SEO و بازاریابی باید از نزدیک هماهنگ باشند.

اگر می خواهید با شخصیت های خریدار اصلی خود ارتباط برقرار کنید ، تهیه متناسب با توضیحات محصول یک ضرورت است.

15. با بازدید کنندگان خود اعتماد ایجاد کنید

20 دلیل سایتهای تجارت الکترونیک به توصیف محصولات منحصر به فرد نیاز دارند

وقتی به سایتی مراجعه می کنید که به نظر می رسد می تواند در یک ساعت در WordPress یا Squarespace ساخته شده باشد که از تصاویر سهام و نسخه برداری از سهام استفاده می کند ، بیشتر افراد دفاع خود را بالا می برند.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان بیشترین نتایج را از Timestamp Video در جستجوی Google بدست آورد

حتی اگر آنها به صراحت متوجه نشوند ، چیزی وجود دارد که باعث می شود آنها بی اعتماد باشند.

افراد متخصص در تشخیص عکس های سهام و محتوا هستند.

اگر کار سختی در مورد بازدیدکنندگان به سایت خود انجام داده اید ، اگر فوراً اعتماد به آن را از دست داده و گزاف گویی کنید ، بازگرداندن آنها آسان است.

16. برو فراتر از توصیف فروش

توضیحات محصول باید محصولات را توصیف کند ، درست است؟

مطمئناً ، اگر هدف اصلی سایت شما توصیف محصولات است ، خوب است.

اما اگر هدف نهایی شما فروش است ، پس توضیحات محصول شما نیاز به فروش دارد.

کپی فروش می تواند به یک فرمول تقسیم شود ، اما به هر صورت ، از توضیحات محصول موجود نمی باشد.

هنگامی که شما توصیفات منحصر به فرد محصول را می نویسید ، می توانید از خلاقیت برای فروش استفاده کنید.

17. بازدیدکنندگان سورپرایز و لذت بخش

20 دلیل سایتهای تجارت الکترونیک به توصیف محصولات منحصر به فرد نیاز دارند

نوشتن توضیحات محصول واقعا بی نظیر به شما امکان می دهد کمی سرگرم کننده باشید.

ظرفیت سرگرمی در صنعت متفاوت است.

اگر شما تجهیزات پزشکی را می فروشید ، میزان کوک بودن را به حداقل می رسانید.

اما اگر کالاهای مصرفی یا کالایی را ارائه می دهید ، می توانید شخصیت خود را بدرخشید.

چه مارک شما بیشتر شبیه Yeti یا Everlane باشد ، ظرفیت زیادی برای توصیف محصولات شما وجود دارد تا شخصیت کمی نشان داده و با بازدید کنندگان خود ارتباط برقرار کند.

18. محتوا را تازه نگه دارید

محتوای تازه تر می تواند در برخی از بازارهای عمودی / سوله / عملکرد بهتری داشته باشد.

اگر توضیحات محصول شما هرگز به روزرسانی نمی شود ، دیگر نیازی نیست آنها را همیشه به روز کنید. (هرچند که به طور دوره ای آنها را به روز نمی کنید ضرری ندارد.)

اما اگر محصولات شما فصلی هستند یا مرتباً به روز می شوند ، باید حتماً آنها را با توضیحات محصول جدید و منحصر به فرد به روز نگه دارید.

19. بار خدمات مشتری را کاهش دهید

اگر می توانستید از تمام مزایای استفاده از سئو بهتر ، نرخ تبدیل بالاتر ، هزینه تبلیغات پایین تر و تأثیر مثبت بر بار خدمات تیم مشتری خود برخوردار شوید ، چه می کنید؟

توضیحات بی نظیر محصول می تواند به سؤالات مشتریان پاسخ دهد قبل از ارائه آنها.

هنگامی که مشتریان شما از شما سؤال کمتری دارند ، می توانید تحریک بار تیم خدمات مشتری خود را کاهش دهید.

20. جلوگیری از صرافی و بازده

20 دلیل سایتهای تجارت الکترونیک به توصیف محصولات منحصر به فرد نیاز دارند

مشتریان ناراضی فقط کمی بدتر از مشتریان بی توجه هستند.

گرسنگی بالا و حجم بالای بازده محصول ، درگذشت بسیاری از خرده فروشان است. صرافی ها و بازده ها حاشیه خود را می خورند و از نام تجاری شما غرق می شوند.

نوشتن توضیحات دقیق و منحصر به فرد محصول روش خوبی برای کاهش تعداد بازده هایی است که با آنها سروکار دارید.

روشن بودن و مقدم بودن در مورد آنچه محصولات شما هستند ، نه اینکه به نسخه های تهیه شده و یا توضیحات سهام اعتماد کنید ، بهترین راه برای ترسیم یک تصویر دقیق برای مشتریان است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: Unsplash.com
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020