17 راه برای کمک به مشاغل کوچک تحت تأثیر COVID-19

از آنجایی که COVID-19 به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است ، نرخ بیکاری در حال افزایش است ، زیرا مشاغل مجبور شده اند به خاطر سلامتی عمومی درهای خود را ببندند.

مطمئناً یک زمان استرس زا است ، مخصوصاً برای صاحبان مشاغل کوچک که تابوت های بسیار کمتری برای حفظ آنها دارند.

اگر نامه الکترونیکی خود را اخیراً بررسی کرده اید ، ممکن است متوجه شده باشید که همه مشاغلی که اعلان هایی را ارسال می کنند به اطلاع مصرف کنندگان می پردازند که چگونه می توانند کمک کنند.

تحسین برانگیز است که افراد و سازمانهایی را برای کمک به افراد نیازمند جمع می کنند.

اگر می خواهید به صفوف کمک کنندگان بپیوندید ، در اینجا 17 روش برای کمک به مشاغل کوچک تحت تأثیر COVID-19 آورده شده است.

1. داوطلب در پشت شرکت شما

اگر عضو جامعه در معرض خطر نیستید ، به خارج از کشور بروید و به نمایندگی از شرکت خود به صورت داوطلبانه دست به کار شوید.

وعده های غذایی در چرخ ها انتظار می رود تعداد افراد نیاز به خدمات تحویل وعده غذایی خود افزایش یابد و به طور جدی به دنبال داوطلبان باشد.

شما همچنین می توانید موارد غیرقانونی – مانند خرید یا برداشتن نسخه – را برای افراد در معرض خطر در محله خود انجام دهید.

ارسال در یک گروه فیس بوک در جامعه و یا اگر در یک آپارتمان زندگی می کنید ، با قرار دادن اعلامیه در لابی ، به همسایگان مستقیم خود کمک کنید.

اگر نتوانید در بیرون از خانه شجاعت داشته باشید ، اما یک چرخ خیاطی دارید ، می توانید به صفوف افرادی که ماسک های غیر پزشکی خانگی درست می کنند ، بپیوندید.

ساخت آنها آسان است ، و تعداد زیادی از بیمارستان ها از آنها درخواست می کنند که به افزایش عمر ماسک های N95 خود ، که از نظر تهیه بسیار محدود هستند ، کمک کنند.

2. به رسانه های اجتماعی بروید و پیام ها را تقویت کنید

به جای گذراندن روزهای خود بدون پیمایش ، به صورت فعال تلاش کنید تا پست های شرکت هایی را که می خواهید از آنها پشتیبانی کنید ، دنبال کنید و به اشتراک بگذارید.

یک لیست توییتر تهیه کنید تا بتوانید این تلاش را ادامه دهید.

پیام های مشاغل کوچک را با کمترین تلاش تقویت کنید و با ارزش ترین تبلیغاتی را که در آنجا انجام می شود – به صورت دهان – به آنها ارائه دهید.

اگر در حال ارتقاء عالی برای افزایش فروش خود هستند ، آن را دوباره به دنبال کنندگان خود بازگردانید.

اگر به دنبال وفاداری خود هستید ، رسانه های اجتماعی شما می توانند اعتبار بیشتری را به شرکتی که برای آن درخواست می کنید اضافه کنید.

3. وام های بازپرداخت را انتخاب کنید

اگر COVID-19 از شرکتی که محصول یا خدمات مورد نظر شما را تأمین می کند جلوگیری می کند ، در هر جا که ممکن باشد ، به جای بازپرداخت ، اعتبار را انتخاب کنید.

با برخورد اقتصادی همه گیر بر صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان ، این تفاوت ممکن است تفاوت این باشد که در این ماه اجاره می دهند – یا نه.

4. سفارش (بیشتر) را بیرون آورده و تحویل دهید

در نهایت ممکن است در قرنطینه وقت بگذارید وعده های غذایی خود را بپزید ، اما فراموش نکنید که شرایط سخت رستوران های مورد علاقه خود را در نظر بگیرید.

معمولاً ، رستوران ها فقط مبلغ کمی از سفارشات خارج می کنند.

با این حال ، با محدودیت موقتی صرف شام در اکثر شهرها و شهرها ، برخاستن و تحویل تنها منبع درآمد اکثر رستوران ها شده اند.

سفارش آنلاین و همچنین می توانید یک درایور Grubhub یا DoorDash را نیز به کار بگیرید.

فقط مطمئن شوید که در حال پیشرفت هستید – این افراد در خط مقدم مقابله با یک بیماری خطرناک کار می کنند.

Toast یک سیستم محبوب Point-of-Sale (POS) برای صنایع غذایی است که یک وب سایت برای تسهیل خریدهای خارج از خانه و تحویل ایجاد کرده است.

تجمع رستوران ها به شما امکان می دهد رستوران های موردعلاقه خود را برای رسیدگی اضافه کنید و حتی به سایر سازمان های تغذیه کننده جامعه نیز کمک مالی می کنید.

5. اعتبارات یا گواهی های هدیه را بخرید تا بعدا استفاده کنید

اگر هم اکنون نمی توانید مشاغل مکرر باشید ، یا به دلیل اینکه در قرنطینه هستید ، یا شرکت به طور موقت تعطیل است ، خرید اعتبار یا گواهی هدیه را که بعدا می توانید استفاده کنید ، در نظر بگیرید.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام می گوید که سایت ها ممکن است برای جاسازی عکس ها به مجوز نیاز داشته باشند

در حالی که درآمد لاغر است ، این جریان پول به معنای زیادی در حال حاضر خواهد بود و شما می توانید در صورت اطمینان از انجام این کار ، از خریدهای خود استفاده کنید.

در Asheville ، روابط عمومی و بازاریابی و نمایندگی به نام Bright Planning یک وب سایت – Asheville Strong – راه اندازی کرد که در آن مصرف کنندگان می توانند یک فهرست از مشاغل کوچک محلی را ارائه دهند که کارتهای هدیه را ارائه می دهند.

اگر مهارت دارید ، فکر کنید چیزی مشابه برای جامعه محلی خود ایجاد کنید.

6. برای کمک به مبارزات تجاری از تخصص خود استفاده کنید

اگر وقت و توانایی دارید ، برای ساختن یک وب سایت تجارت الکترونیکی برای یک تجارت آجر و ملات ، از مهارت های خود استفاده کنید تا فروش آنها به صورت آنلاین انجام شود.

یا اگر یک متخصص در شرکت هستید و استراتژی هایی دارید که می تواند به مشاغل کوچک کمک کند تا از پیشرفت اقتصادی COVID-19 عقب نشینی کنند ، شما در موقعیت منحصر به فردی برای ارائه اطلاعات ملموس مفید به شرکت هایی که به آن نیاز دارند وجود دارد.

به عنوان مثال ، Ahrefs در حال حاضر محتوای برتر را به صورت رایگان ارائه می دهد – وبلاگ نویسی محبوب آنها برای دوره های کاری.

اگر دوره دیگری را که قبلاً ساخته نشده اید ، یک وبینار پر از مطالب مفصل و مفیدی را ارائه دهید که واجد شرایط برای تدریس منحصر به فرد هستند.

شما می توانید مخاطبان خود را با شخصی که در یک موقعیت مجاور کار می کند ترکیب کنید تا یک نمایش ارائه دهید که بیشتر پیش می رود.

و اگر میزبانی وب وبینار کامل در موضوع جدید کاملاً بیشتر از آنچه اکنون می توانید به آن متعهد شوید ، سعی کنید ساده تر کار کنید.

Erin Flynn از Successly Simple با ارسال نامه ای به مشترکین خود برای هرگونه سؤال در مورد شغلی که در اختیار آنها بود ارسال کرد و با فیلم های Loom شخصی به همه آنها پاسخ داد.

7. دوستان متخصص خود را برای به اشتراک گذاشتن دانش سازماندهی کنید

اگر به خصوص در صنعت خود ارتباط خوبی دارید ، می توانید فراتر از یک وبینار باشید و یک اجلاس مجازی ترتیب دهید.

متخصصان را جمع کنید و به مدت 24 ساعت دسترسی رایگان به ارائه های خود داشته باشید.

پس از آن ، شما می توانید میزبان محتوا باشید و هزینه کمی بپردازید که نه تنها ارزش افزوده را ایجاد می کند ، بلکه کمک می کند تا هزینه های خود را نیز جبران کنید.

به متخصصان خود پیوند وابسته ای بدهید تا آنها را برای به اشتراک گذاشتن آن با طرفداران خود تحریک کنند.

این که تصمیم بگیرید یک اجلاس مجازی را سامان دهید یا به یک وبینار ساده بچسبید ، به یاد داشته باشید که هدف در اینجا خدمت به جای سود است.

8. ساعت اداری رایگان ارائه دهید

اگر مشاغلی هستید که به دنبال کمک به مشاغل دیگر هستید ، می توانید مشاوره رایگان در مورد مشاغل کوچک که تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند ارائه دهید.

ابتدا ، وقت کافی را برای گوش دادن بکشید تا وضعیت فعلی امور و مشکلات پیش روی آنها را درک کنید.

سپس از تخصص خود استفاده کنید تا به آنها بگویید که چگونه می توانند منجر به تولید بیشتر شوند ، تجارت خود را در رسانه های اجتماعی و یا هر آنچه که شرکت شما در بهترین موقعیت قرار دارد ارائه دهد.

توجه داشته باشید از نویسنده: این کاری است که من انجام می دهم – برای لینک برنامه ریزی تقویم من را توییت کنید!

9. تبلیغات رایگان از شرکتهای SaaS (نرم افزار به عنوان خدمات)

بسیاری از شرکت های SaaS مشوق هایی برای مقابله با تأثیرات منفی COVID-19 ارائه می دهند.

پیشنهادات خود را با صاحبان مشاغل کوچک که اکنون می توانند از این خدمات با تخفیف حداکثر استفاده کنند ، به اشتراک بگذارید.

آنها ممکن است چیزی را بیابند که در کوتاه مدت نه تنها ارزان باشد بلکه برای رشد و موفقیت شرکتشان در هنگام خروج از بحران ضروری است.

مقاله پیشنهادی  تأثیرات ارگانیک بر صنعت خرده فروشی

کمک به تسهیل این ارتباط برای شرکت SaaS که معامله را انجام می دهد و صاحب مشاغل کوچک از آن استفاده می کنند ، برنده است.

شما همچنین می توانید از این پیشنهادات خود استفاده کنید.

با اتخاذ یکی از این ابزارها ، شما از تلاشهای آنها حمایت می کنید.

سپس ، اگر چیزی را پیدا کردید که واقعاً عاشق آن هستید و نمی توانید بدون آن زندگی کنید ، می توانید با ارتقا به یک سرویس پولی بعد از یک یا دو ماه ، از آن مشاغل پشتیبانی کنید.

10. دسترسی رایگان به خدمات یا بسترهای گروهی خاص خود را فراهم کنید

اگر شرکت شما از ظرفیت مالی برای پشتیبانی از تعداد مشخصی از کاربران بدون حقوق برخوردار است ، می توانید همین حالا هدایت سایر مشاغل را ارائه دهید که خدمات رایگان ارائه می دهند.

برای کاهش ریسک ، این پیشنهاد را برای گروه های خاص (متخصصان پزشکی ، مربیان و غیره) محدود کنید تا این امر برای شما منطقی باشد ، در حالی که هنوز تأثیر خود را در جایی که حساب می شود تأثیر گذاشته است.

بسیاری از شرکتهای بزرگ که وسایل لازم را دارند قبلاً این کار را انجام می دهند.

Adobe دسترسی موقت در خانه را به دانش آموزان و معلمان به صورت رایگان ارائه می دهد.

ارائه دهندگان اینترنت متعدد پیشرفت کرده اند ، و باند باند ، تجهیزات و نصب رایگان را به دانش آموزانی که اکنون از خانه می آموزند ، ارائه می دهند.

11. گزینه های سرمایه گذاری را تحقیق و توصیه کنید

منابعی برای مشاغل کوچک در دسترس است که تحت تأثیر COVID-19 به سختی ضربه می خورند.

شما می توانید کارهای تحقیقاتی در مورد برخی از این گزینه ها و ارسال هر آنچه را به نظر می رسد مناسب برای مشاغل کوچک مربوطه باشد که به آنها اهمیت می دهید انجام دهید.

مشاغل متمرکز بر هنر ، بودجه امدادی کمی در سطح ملی و محلی دارند.

فدرال رزرو همچنین نرخ بهره را به 0٪ کاهش داده است ، بنابراین بسیاری از مشاغل کوچک می توانند وام خود را برای ماندگاری در نظر بگیرند.

سپس ، قانون مراقبت وجود دارد ، که می تواند در پرداخت حقوق ، اجاره و سایر هزینه های مربوط به شکل وام های قابل بخشش تسکین یابد.

در یک یادداشت مرتبط ، اگر تجربه ای در زمینه درخواست وام دارید ، می توانید مستقیماً به یک صاحب مشاغل کوچک کمک کنید.

12. شرایط پرداخت را تمدید کنید

اگر در موقعیتی برای ارائه وام هستید و یا مشتریانی که دارای برنامه های پرداخت هستند را تنظیم کرده اید ، می توانید شرایط پرداخت را برای کمک به وضعیت فعلی پول نقد خود تمدید کنید.

اگر شرکتی هستید که به صورت عادی نرخ خالص 30 را پرداخت می کند ، می توانید به طور موقت آن را به خالص 60 یا بیشتر تغییر دهید.

13. شرایط پرداخت را کوتاه کنید

در طرف دیگر سکه ، اگر به یک تجارت کوچک مدیون پول هستید و آنها در گذشته شرایط پرداخت طولانی تری به شما داده اند ، ببینید که آیا می توانید روند پرداخت را تسریع کنید.

داشتن جریان خوب پول در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری برای مشاغل کوچک مهم است.

14. ایجاد یک مرکز منابع Coronavirus

در طرف دیگر سکه ، مشاغل کوچک نیز باید آنچه را که می توانند انجام دهند تا به برقراری ارتباط موثر وضعیت فعلی امور با مشتریان کمک کنند.

صفحه ای را در وب سایت خود قرار دهید که کاربران را در مورد جزئیات شغلی شما (ساعت های تنظیم شده یا قیمت گذاری) و نحوه کمک به شما به روز کند (فراموش نکنید که توجه داشته باشید تغییرات برنامه COVID-19 را در Google My Business نیز یادداشت کنید).

شما می توانید مقالات و منابعی را که ممکن است مفید باشد ، شامل هر نوع کمک هزینه و یا بودجه ای که پیدا کرده اید ، مربوط به مخاطبان شما باشد.

اطمینان حاصل کنید که این صفحه به راحتی پیدا می شود ، و روی مفید بودن متمرکز شده است.

همچنین می توانید هشتگ را برای هدایت کاربران به این صفحه شروع کنید ، مانند GoDaddy با Open We Stand انجام داده است.

مقاله پیشنهادی  Google Travel به روزرسانی ها چگونه پروازها و هتل ها را توصیه می کند

15- کارمندان خود را تشویق به خرید از مشاغل کوچک کنید

اگر هنوز کاملاً عملیاتی هستید ، روش هایی برای تشویق کارمندان خود برای خریدهایی که از مشاغل کوچک پشتیبانی می کنند ، پیدا کنید.

برنامه ای تنظیم کنید که هزینه کلاس های مجازی را برای تناسب اندام یا آموزش شغلی در نظر بگیرد.

مارک کوبایی (مخزن کوسه) را تنظیم کرد صندوق پاداش کارمندان این کارمندان را هنگام خرید قهوه و ناهار از مشاغل محلی و مستقل ، به کارمندان خود بازپرداخت می کند.

نکته اصلی اینجاست که تمرکز بر جذب دلار به سمت مشاغل کوچک است تا شرکتهای بزرگ که در جذب بهتر تأثیر اقتصاد همه گیر قرار دارند.

16. روشهای پشتیبانی خود را تنظیم کنید

پیش از COVID-19 ، اکثر ما می توانستیم با خرید محلی به راحتی از مشاغل کوچک حمایت کنیم.

اما وقتی “محلی” به معنای آپارتمان یا خانه شما بوده است ، باید تنظیم کنید.

به جای پیاده روی در فروشگاه ، به صورت آنلاین یا از طریق تلفن با ما در تماس باشید و ببینید آیا می توانید ترتیب تحویل یا انتخاب وصله را فراهم کنید.

به جای اینکه مستقیم به راحتی آمازون بروید ، در نظر بگیرید که برای همان محصولات با چه مشاغل محلی می توانید ارتباط برقرار کنید.

با بسته شدن درهای آنها ، اکثر آنها آماده و مایل هستند محصولات خود را به شما معرفی کنند.

17- صندوق نقدی یا کمک هزینه تأسیس کنید

براساس مطالعه انجام شده توسط شاخص کیفیت شغل بخش خصوصی ایالات متحده ، بیش از 37 میلیون شغل در نتیجه اخراج در معرض خطر هستند.

واقعیت این که نگرانی هایشان با دستمزدهای پایین که توسط افرادی که کمترین هزینه بیکاری را دارند ، وجود دارد حتی نگران کننده تر است.

صنایع غذایی ، خرده فروشی ، آموزش و رویدادها با سخت ترین ضربه مواجه خواهند شد.

اگر شرکت شما توانایی دارد ، می توانید برای کمک به شرکت ها و کارمندانی که درآمد خود را از دست داده اند ، صندوق تأسیس کنید.

فیس بوک 100 میلیون دلار کمک بلاعوض به مشاغل کوچک اهدا می کند و Salesforce یک صندوق قرص ویروس 1.5 میلیون دلاری برای شهروندان آسیب دیده در سانفرانسیسکو تأسیس کرده است.

حتی مشاغل نسبتاً کوچکتر ، مانند Wordfence ، با تأسیس یک صندوق 10،000 دلاری برای کمک به مشاغل و افرادی که ترتیب حضور در این رویداد را دریافت کرده اند ، تأثیر مالی بر لغو WordCamp Asia را در نظر گرفتند.

اگر تکه پول برای ریختن ندارید ، می توانید بخشی از درآمد حاصل از یک محصول خاص یا برای مدت زمان مشخصی اهدا کنید.

این می تواند به هر سازمانی باشد که شما انتخاب کنید ، خواه یک انجمن غیرانتفاعی ، تجاری کوچک و یا تلاش امدادی باشد.

تأثیر جهانی ویروس را در نظر بگیرید و Kiva را ببینید ، که کارآفرینان را با میکرولانها ارتباط می دهد ، و تلاشهای آنها برای کمک به کسانی که تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند ، کاهش یافته است.

Jenna Kobryn ، متخصص جستجوی محلی و استراتژیک SEO در Healthgrades ، مشاغل را پیشنهاد می کند:

“با سازمان های خیریه محلی همکاری کنید تا از اعضای جامعه که در این مدت آسیب پذیر هستند حمایت کنید. ایجاد حسن نیت روابط عمومی پایدار است و بسیاری از آنها نیازمندند. “

مهم نیست که چه کاری را برای کمک به شما انجام می دهید ، این واقعیت را در نظر بگیرید که این بحران فرصتی عالی برای ایجاد یک درک مثبت از تجارت شما ایجاد می کند و در عین حال فعالانه به جایی که مهم باشد کمک می کند.

افکار نهایی: 17 راه برای کمک به مشاغل کوچک تحت تأثیر COVID-19

رسیدن COVID-19 بسیار گسترده است و تأثیر اقتصادی آن بسیار شدید است.

مشاغل کوچک بیشترین آسیب را دارند. ما به عنوان یک جامعه وظیفه خود را برای کمک به همسایگان خود انجام می دهیم.

چه با پشتیبانی پولی ، چه داوطلبانه استعدادهای ما ، و چه حتی فقط تهیه برخی از غذاهای چینی از یک محل محلی ، هر بیت حساب می شود.

اگر با هم کار کنیم ، می توانیم بدن و مشاغل خود را سالم نگه داریم.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: cottonbro / Pexels