15 نکته که مقاله شما را امروز بهبود می بخشد

در سال 2007 ، نویسندگان فریلنسر مثل خودم به ازای هر قسمت از محتوای وب سایت مزد می گرفتند.

با توجه به سلیقه جوان موتورهای جستجو و محتوای دیجیتال ، تسخیر الگوریتم ها بسیار ساده تر بود.

هدف هرچه بیشتر محتوا باشد ، بهتر است.

محتوای بیشتر با رتبه بندی بهتر برابر است.

رتبه بندی بهتر با سود قویتر برابر است.

“هرچه محتوای بیشتر ، بهتر باشد” همچنان در میان وب سایت ها یک جمله مهم است.

در آن زمان ، برنامه بازی این بود که تا حد ممکن پمپاژ شود ، که به طور معمول کیفیت صفر را به همراه داشت.

برای من ، این به معنای 5 دلار برای بازنویسی مطبوعات در وب سایت های موتور سیکلت بود.

و 10 دلار برای خلاصه 250 کلمه ای از هر آنچه در صنعت عرضه حیوانات خانگی خبرساز است.

(آن خاطرات غذای حیوانات خانگی 2007 را به خاطر می آورید؟ به روز رسانی ها هفتگی بود ، هر چند چند شرکت فقط برای تولید محتوا هر چند ساعت یکبار در مورد آنها می نوشتند.)

خوشبختانه در این زمان ها ، مجله هایی را می گرفتم که پول جدی می پرداختند – گاهی اوقات هر کلمه 1.50 دلار.

قبل از اینکه چیزی درباره اصل پارتو بدانم ، من دانشجوی 20/80 زندگی می کردم.

بیشتر وقتم را صرف نوشتن مجله – و تعقیب و گریز – می کردم. این ویراستاران من را وادار کردند همیشه بهترین کار ممکن را تولید کنم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این منجر به موقعیت من امروز ، 13 سال بعد ، ایجاد محتوای با کیفیت مجله برای دنیای دیجیتال شد.

کیفیت همچنان همه چیز است ، اگرچه اکنون بازی بسیار چالش برانگیزتر است.

شما باید محتوای جذاب ایجاد کنید که به گونه ای باشد که گویی برای برخی از مجله های معروف جهان نوشته شده است و همچنین دارای رتبه بالایی در موتورهای جستجو است.

من در مورد نوشتن برای SEO در اینجا بسیار نوشته ام: SEO SEO Writing: 47 نکته برتر برای تسلط بر یک هنر ترکیبی.

برای این مقاله ، من رهنمودها و نکاتی درمورد اینکه چگونه امروز می توانید مقاله خود را بهبود ببخشید (بدون گفتگوی سئو) ارائه می دهم.

در زیر 15 درسی است که در طول سالها آموخته ام.

من از تجربه نویسندگی در رشته های مختلف صحبت می کنم. از روزنامه ها گرفته تا نوشتن مطالب متن تجارت الکترونیکی گرفته تا وبلاگ نویسی تا مقالات مجله ها و نوشتن اشباح برای مدیران عامل.

همه این نوشتارها همچنین منجر به سمت ویرایشگر آنلاین Ultimate Motorcycling ، راه اندازی آژانس بازاریابی محتوای من با محوریت SEO و انتشار اولین کتاب من “365 to Vision: Modern Writer Guide (نحوه تولید نوشتن با کیفیت بیشتر در زمان کمتر.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیایید به آن برسیم

1. تمام وقت بدون حواس پرتی

در صنعت موتور سیکلت یک گفته وجود دارد – ATGATT ، که به معنای همه دنده ها ، همه وقت است.

شما هرگز نمی دانید چه موقع سقوط می کند – اما باید همیشه آماده باشید.

خوب ، برای نویسندگان ، این گفته باید DFATT باشد – بدون حواس پرتی ، همیشه.

درست مثل اینکه اگر با دنده مناسب سوار نشوید می توانید یک موتورسیکلت را خراب کنید و خود را جدی بهم بریزید ، اگر بدون حواس پرتی نباشد ، می توانید محتوای شلخته و غیرقانونی ایجاد کنید هر لحظه شما می نویسید

همه نوشتن های قوی قبل از عمل واقعی تایپ یا نوشتن یک کلمه شروع می شوند.

این به معنای کشتن هر چیزی است که شما را از افکار شما دور کند – افکاری که می خواهید واضح و مختصر در برابر بهم ریخته و بی نظم باشد.

راه پیش رو؟ سکوت خالص از چیزهایی که باعث حواس پرتی می شوند.

بزرگترین مجرمان:

  • اعلان ها از رسانه های اجتماعی – متن ، چت یا ایمیل.
  • خود تلفن شما (حتی با دیدن آن!).
  • یک محیط بهم ریخته.
  • افکار به هم ریخته.
  • مردم.

قسمت اعلان ها آسان است – هنگام نوشتن مطمئن شوید که همه خاموش هستند.

این یعنی zilch ، هیچ ، nada.

تلفن خود را چه در فضای اتاق و چه در کشو پنهان کنید.

اگر من چیزی می نویسم که به فکر عمیق نیاز دارد ، اینترنت را در Mac یا Macbook خود نیز خاموش می کنم.

در مورد محیط ها و افکار به هم ریخته – میز کار خود را مرتب نگه دارید و با انجام کاری آرامش بخش قبل از نوشتن ذهن خود را سر و صدا کنید.

اعم از مراقبه ، پیاده روی در فضای باز ، یک موتور سیکلت احمقانه سریع … هر کاری که برای شما مفید است انجام دهید.

درمورد افراد ، وقتی فرصت نوشتن را مسدود کردید ، به همکاران یا اعضای خانواده خود اطلاع دهید (کار در خانه قانون جدید است ، درست است!)

به نظر می رسد هنگامی که شما روی افکار خود متمرکز شده اید و کشف می کنید چگونه آنها را از طریق کلمات بگویید ، همه می خواهند یک اسپرسو استراحت کنند یا در مورد چیزی نظر دهند.

2. انرژی بی پایان

بله – هنوز هیچ ارتباطی با کار نوشتن ندارد ، اما کل جهان قبل از تایپ یا نوشتن یک کلمه برای ایجاد محتوای جذاب حیاتی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر غیرمولد هستید ، ایجاد محتوای جذاب را فراموش کنید.

عادات نوشتاری بهره وری من شامل موارد زیر روزانه است.

این لیست بهترین هک ها را دارد که به سادگی کار می کنند:

میز ایستاده

ننشین انرژی را می رباید.

مگر اینکه برخی از مشکلات جدی سلامتی داشته باشید ، تمام روز بایستید و بنویسید.

سطح انرژی شما ، و همچنین وضعیت بدن شما از شما تشکر می کنند.

LED ها را باز کنید

LED ها ممکن است نور بسیار خوبی ارائه دهند اما انرژی را از بین می برند.

مکمل های چندگانه روزانه

چند مورد از موارد مورد علاقه من که مغز را بیش از حد شارژ می کنند ، GABA ، Theacrine و Huperzine هستند.

کافئین صفر بعد از ساعت 2 بعد از ظهر

بله – به نظر عجیب می رسد ، اما به خواب کمک می کند ، که به انرژی نیز کمک می کند.

پایان دادن به هر دوش یخبندان

این کار را به مدت 30 ثانیه امتحان کنید و در هر بار دوش گرفتن تا دو دقیقه راه خود را ادامه دهید.

این عمل ساده ، تکانه های الکتریکی مغز شما را چند برابر کرده و به شفافیت و انرژی کمک می کند.

مقاله پیشنهادی  10 راه برای کسب درآمد از محتوای شما

همچنین به گردش خون کمک می کند ، که به سطح انرژی کمک می کند.

مینی ترامپولین

بازگشت روی ترامپولین اغلب مورد بحث نیست ، اما مزایای آن بسیار است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ترامپولینینگ مزایای دویدن نرم و بدون فشار روانی روی مفاصل شما را فراهم می کند و به دلیل کوچک بودن مینی ترامپولین ها در هر محیط اداری قابل انجام است.

من هر ساعت حدود دو دقیقه می پردم – این با افزایش ضربان قلب و بهبود گردش خون ، باعث تقویت انرژی طبیعی می شود.

همچنین سیستم لنفاوی شما را تحریک می کند ، که به سم زدایی کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر ، این مطلب را بخوانید: 7 مزایای درخشان ترامپولینینگ.

نور درمانی نوری شبانه روزی

نور صبح تقلید از خورشید است تا ما را بیدار کند.

خوب بخوابی

روزانه روی الگویی از خواب بمانید.

“خواب دقیق تر” توسط شاون استیونسون را بخوانید ، و قدرت جدی خواب مداوم را درک خواهید کرد … و به سرعت.

الکل را قبل از خواب کنترل کنید

بله – من از این نفرت دارم زیرا عاشق شراب سازی و نوشیدن آن هستم.

اما الکل با خواب شما اشتباه می گیرد.

SleepFoundation.org می گوید شما باید چهار ساعت قبل از خواب از نوشیدن دست بکشید (* آه).

هک های انرژی بیشتری وجود دارد. اما این بازیکنان برتر تجربه من هستند.

3. پیک ساعتهای خلاقیتان را کشف کنید

کشف اوج اوقات خلاقیت با درک ریتم های شبانه روزی شما شروع می شود – وضعیت همه متفاوت است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نکته خوب این است که شما می توانید با تغییر الگوی خواب – و استفاده از نور درمانی برای تغییر ریتم این موارد را تغییر دهید.

تا اواخر دهه 20 ، خلاق ترین دوره های من از ساعت 7 عصر بود. تا ساعات پایانی صبح.

این مسئله به دلیل موقعیت 9 تا 5 من در آن زمان به عنوان رئیس محتوا در یک شرکت تجارت الکترونیکی ، یک مشکل بزرگ بود.

من در آن ساعات استاندارد با خلاقیت دست و پنجه نرم می کردم ، که منجر به نوشتن متن با شلختگی می شود.

تنها راه حل من این بود که کار را به خانه بیاورم و در طول عصر آن را کامل کنم.

باز هم ، این زمانی بود که من ازدواج نکرده بودم یا بچه ای نداشتم ، بنابراین ساختار شب های من متفاوت بود.

این روند همچنین معادل وقت تلف شده بسیار زیاد در دفتر در طی آن 9 تا 5 ساعت کاری بود ، وضعیتی که باعث آجیل شدن من شد.

خوشبختانه ، این باعث شد که من به صورت تمام وقت آزاد کار کنم.

اگرچه اقامت کوتاه دیگری در یک آژانس محلی بازاریابی دیجیتال داشتم که همان اتفاق افتاد.

مدل تجاری آژانس من امروز فقط به نویسندگان مستقل متکی است – وقتی آنها کارهای نوشتاری خود را به پایان می رسانند ، به شرطی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و به موقع تحویل داده شوند ، می توانم کمتر به آنها اهمیت دهم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

طرز فکر 9 به 5 برای بیشتر موقعیت های خلاقانه عملی نیست.

ساعات خلاقیت خود را پیدا کنید و در آنها کار کنید.

این به شما کمک می کند در زمان کمتری نوشتن با کیفیت تری را تولید کنید.

و اگر این ساعتها عملی نیست نگران نباشید – شما همیشه می توانید سبک زندگی خود را تغییر دهید تا زمان اوج خلاقیت خود را تغییر دهید.

من این کار را کردم ، و اکنون احساس خلاقیت می کنم صبح زود یا اواسط بعد از ظهر.

همه چیز در مورد ایجاد یک روال سالم و پایبندی به آن است.

این روال همچنین بسیار تحت تأثیر الگوهای خواب قرار می گیرد ، که بر ریتم شبانه روزی شما تأثیر می گذارد.

نور درمانی نیز کمک می کند.

خودتان را با روال خود کشف کرده و آموزش دهید ، و کارهای مثبت بیشتری جریان خواهند داشت.

4. تمرکز را حفظ کنید

آل ریس ، نویسنده کتابهایی که باید برای هر صاحب مشاغل بخوانید ، “تمرکز: آینده شرکت شما به این امر بستگی دارد” می گوید: “چیزهای خوب هنگامی اتفاق می افتد که تمرکز خود را کاهش دهید.”

اگرچه Ries در مورد مشاغلی صحبت می كند كه تمركز خود را برای دستیابی به سود بیشتر حفظ می كنند ، این مشاوره مستقیماً به نویسندگان ترجمه می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی محتوای شما ، چه یک وبلاگ ، صفحه خدمات ، مقاله مجله ، کتاب ، و غیره ، باعث تمرکز شما شود ، نوشتار شما گیج نخواهد شد.

سردرگمی دشمن نهایی در مورد هر مقاله است.

به محض اینکه خوانندگان کوچکترین سردرگمی می کنند ، سریع فرار می کنند.

این امر به ویژه برای دنیای وبلاگ نویسی که خواننده انتظار دارد مقاله فقط در مورد آنچه در عنوان گنجانده شده است ، صادق است.

به عنوان مثال ، اگر من در این مقاله که برای کسانی که به دنبال بهبود مقاله خود هستند ، در مورد بازاریابی شرکت های وابسته غرض ورزی می کنم ، انتظار می رود نرخ بازگشت وحشتناک داشته باشم.

و نوشتن ایمیل را فراموش نکنید – آنها به همان اندازه تمرکز دارند – یا بیشتر! – از هر نوع نوشتاری

اگر موضوع موضوع شما درباره استراتژی محتوا است ، از افکار استراتژی شبکه های اجتماعی یا برنامه های مهمانی روز جمعه در متن ایمیل نام ببرید.

موضوع دیگری را شروع کنید و آن ایمیل را به آن موضوع اختصاص دهید.

هرچه سردرگمی کمتر باشد ، نوشتن بهتر است.

5. ابتدا طرح کلی دهید

رئوس مطالب روند نوشتن را ساده می کند زیرا آنها چیزها را سازمان می دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من اهل تشبیه نیستم ، اما شما می توانید رئوس مطالبی مانند نقشه GPS را که با راهنمایی گام به گام طراحی شده است ، بیابید.

نقشه آنجاست – شما از نقطه A شروع می کنید و با دنبال کردن دستورالعمل ها به هر نقطه می رسید – چه پیچ ها ، جاده ها و غیره

به طور معمول چند مسیر مختلف از سریعترین تا کمترین سرعت وجود دارد.

و اگر به جایی هدایت نشده برگردید ، GPS مسیر شما را دوباره ترسیم می کند تا شما را به مقصد برساند.

رئوس مطالب برای هر مقاله به همین ترتیب است – شما مقاله ای را از مقدمه تا نتیجه تهیه می کنید.

افکار (زیرموضوعات) موجود بین شما را به مقصدی می رساند که خواننده با خواندن اثر شما واقعاً کشف خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی  نحوه استفاده از کنسول جستجوی Google برای جستجوگرها: یک راهنمای کامل

من از رئوس مطالب برای هر نوع نوشتن استفاده کرده ام ، از وبلاگ ها گرفته تا کتاب ها ، صفحات خدمات تا ایمیل ها.

بیشتر این ها در قرص های “spew” من نوشته شده اند ، که آنهایی که Moleskine Cahier ارزان قیمت هستند و همه جا را با خود حمل می کنم.

نوشتن با دست به شما کمک می کند بهتر بنویسید

من از آنها برای طرح کلی استفاده می کردم ، و گاهی اوقات ، مانند این قطعه ، از پیش نویس های اولیه استفاده می کردم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دست نویس همه چیز را کند می کند ، به شما اجازه می دهد بین فضاهای کلمات فکر کنید.

این تغییر کوچک تفاوت های فاحشی در نوشتار من دارد.

اولین پیش نویس های دست نویس من همیشه کمتر از پیش نویس های تایپ شده من هستند.

بیایید از یک وبلاگ به عنوان مثال استفاده کنیم. نود درصد وبلاگهایی که ایجاد می کنم از همان فرمول پیروی می کنند:

  • معرفی مقدماتی
  • بیانیه در مورد مبارزات و آنچه در بلاگ است
  • لیست زیرموضوعاتی که راه حلهایی برای مبارزات ارائه می دهند
  • نتیجه

از آنجا ، من “مقدمه” را می نویسم ، سپس آنچه را می خواهم بگویم خلاصه می کنم.

من معمولاً از مقدمه داستان پردازی استفاده می کنم.

ما انسان هستیم و عاشق داستانها هستیم.

در مرحله بعدی ، شما چند جمله یا کلمه در مورد گزاره ای ارائه خواهید کرد که در مورد یک مبارزه یا یک مشکل عظیم که خواننده به دنبال حل آن است ، مانند تلاش برای نوشتن واضح و روشن.

در مرحله بعد ، چند جمله در مورد قصد وبلاگ ارائه دهید ، مانند اینکه از خوانندگان بخواهید نکات نوشتاری شما را دنبال کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از آنجا ، تفکر در مورد زیرمجموعه هایی که استفاده خواهید کرد.

من معمولاً عناوین خود را در اینجا ایجاد می کنم و چند یادداشت درمورد آنچه در زیر آن عنوان خواهم نوشت.

در آخر ، من برخی از افکار نهایی را ایجاد خواهم کرد که آن را جمع می کند.

طرح کلی به آنچه من سعی داشتم در صورت گفتن آن پاسخ دهم و این راهنمایی ها خواننده را به کجا می رساند.

در مورد عمل ایجاد این رئوس مطالب ، این نظم به ندرت مهم است.

گاهی اوقات من با نتیجه گیری شروع می کنم ، به زیرموضوعات می روم و مقدمه را برای آخرین بار می گذارم.

بعضی اوقات این روشی است که من به محض تشریح مقالات به آنها می نویسم.

نوشتن به عقب ، دیدگاه های منحصر به فردی را ارائه می دهد ، زیرا به شما امکان می دهد آنچه را که هنوز نگفته اید – یا قصد گفتن را دارید ، متفاوت ببینید و فکر کنید.

6. صدای فعال غالب است

سگ توسط پیتر قدم زده شد.

پیتر سگ را قدم زد.

کدام صدا و از نظر بصری تمیزتر به نظر می رسد؟ دوم البته.

تا جایی که ممکن است از صدای فعال استفاده کنید.

سوژه همیشه باید عمل را دریافت کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما صدای منفعل مشکلی ندارد.

از آن عالمانه استفاده کنید تا نکته ای را بیان کنید و ریتم نوشتن خود را تغییر دهید.

7. دیدگاه خود را عاقلانه انتخاب کنید

اول ، دوم ، یا سوم؟

صرف نظر از اینکه از چه دیدگاهی استفاده می کنید ، در طول نوشتن خود – خصوصاً برای قطعات کوچکتر – با آن همراه باشید.

با این اوصاف ، استفاده از دو زمان در نوشتن قطعات طولانی تر ، مانند کتاب ، درست است.

دوست دارم در بیشتر کارهایم از نفر اول و دوم استفاده کنم.

من دوست دارم با شما به عنوان خواننده مستقیم صحبت کنم ، اما همچنین دوست دارم داستان هایم را از دیدگاه اول شخص به اشتراک بگذارم.

8. جمله های کوتاه ، بندهای کوتاه

جملات کوتاه اشتباه نمی گیرند.

همینگوی را بخوانید. سپس فاکنر را بخوانید.

کدام نویسنده راحت تر می خواند؟

کارهای همینگوی روشن و مختصر است – دو عنصری که هر نویسنده باید از نظر مذهبی تعقیب کند.

پاراگراف ها و جملات وی نیز کوتاه ترند ، که به پاکسازی فضای روانشناختی خواننده کمک می کند تا به درک آن کمک کند.

من جمله ها و پاراگراف های کوتاه و کوتاه را دوست دارم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دیگران از آن متنفرند.

سبک خود را پیدا کنید و همیشه به آن پایبند باشید.

یکی دیگر از خواندن های جالب در این زمینه Hunter S. Thompson است.

“ترس و انزجار در لاس وگاس” را بخوانید.

به دلیل استفاده وی از جملات کوتاه و کوتاه و پاراگرافهای کوتاه ، می توان کل کتاب را در عرض سه ساعت خواند.

9. همیشه یک داستان بگویید

قصه گویی همه چیز است. انسانها با داستان ها رشد می کنند.

هر زمان که در حال نوشتن هستید ، سعی کنید یک عنصر قصه گویی وارد کنید.

به عنوان مثال ، اولین کتاب من یک راهنمای برای نویسندگان مدرن است ، اما حاوی حکایات بسیاری در مورد زندگی من به عنوان یک نویسنده است.

این کمک می کند تا افراد درگیر شوند ، به ویژه هنگامی که داستان سرایی تا حدودی غیر معمول است.

10. چاپ کاغذ برای ویرایش ها

هنگامی که اولین کتاب خود را به پایان رساندم ، آن را پس از ویرایش نهایی در رایانه چاپ کردم.

بیش از 40،000 کلمه محتوا نیاز به بررسی جدی دارند.

وقتی اولین دور ویرایش مقاله ام را تمام کردم ، 86 اشتباه پیدا کردم.

آنها را تغییر دادم و سپس دور دیگری چاپ کردم. من 12 اشتباه دیگر پیدا کردم و همسرم شش مورد دیگر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دیدن نسخه چاپی به ما کمک می کند اشتباهات را سریعتر تشخیص دهیم. آن را امتحان کنید – این یک تغییر دهنده بازی است.

11. با صدای بلند بخوانید

برای اضافه کردن به نکته بالا ، وقتی کتاب خود را منتشر کردم ، نویسنده دیگری به نام جف استورتونت را استخدام کردم تا نسخه صوتی آن را از طریق Amazon ACX ایجاد کند.

با بلند خواندن هر قسمت ، شریک صوتی من چهار اشتباه اضافی پیدا کرد که منجر به پیدا کردن یک اشتباه املایی دیگر شد. (با عرض پوزش ، جو پولیزی – من هرگز دوباره دو L به نام شما نمی گذارم. اکنون همه ثابت هستند.)

پس از اتمام ویرایشهای نهایی ، قسمت بلند را با صدای بلند انجام دهید.

قول می دهم چیزی پیدا خواهید کرد – حتی اگر صرفاً ریتم جمله ای باشد که کمی خاموش به نظر برسد.

مقاله پیشنهادی  چگونه به ارزش محتوا اختصاص دهید

استورتوانت به من آموخت که آن را یک قدم جلوتر بردارم.

هنگام ویرایش یک متن در Mac ، آن را در یک پرونده .txt قرار دهید (توجه داشته باشید که نمی توانید این کار را از طریق Google Docs یا Word انجام دهید).

سپس ، یک انتخاب یا همه موارد را برجسته کنید و روی متن کلیک راست کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

A را انتخاب کنیدdd به iTunes به عنوان یک آهنگ گفتاری. دقایقی بعد ، شما یک کتاب صوتی دیجیتال دارید.

به آن گوش دهید (اگرچه صدا آزار دهنده است) ، و به سرعت یک اشتباه را تشخیص خواهید داد.

نابغه – کاش به این فکر می کردم!

دور شدن از همه موارد قبل از ویرایش های نهایی به نویسندگان کمک می کند

12. قبل از ویرایشهای نهایی قدم بزنید

این کار را عادت می دهم که قبل از ویرایش نهایی و ارسال آن ، به مدت یک روز از یک قسمت محتوا دور شوم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من از این روش برای محتوای شخصی و مشتری خود استفاده می کنم.

با این کار ذهن شما تازه می شود و شما با تمرکز جدید و انرژی بیشتری قطعه را خواهید خواند.

من نمی توانم علمی را که در پشت آن است توضیح دهم و برایم مهم نیست.

کار می کند.

و من نسبت به این عمل مذهبی هستم زیرا بسیار خوب کار می کند.

13. بیشتر بخوانید و بنویسید

بیشتر بخوانید و بیشتر بنویسید ، و در مدت کوتاهی کار خود را به طرز چشمگیری بهبود می بخشید.

استیون کینگ کاملاً می گوید:

“اگر می خواهید نویسنده شوید ، باید بیش از هر چیز دیگری دو کار انجام دهید: زیاد بخوانید و زیاد بنویسید. هیچ راهی وجود ندارد که من از آنها آگاه باشم ، هیچ میانبری وجود ندارد. “

من روزانه حداقل 1000 کلمه در موضوعات مختلف طلب می کنم – مقالات شخصی مانند این ، کتاب های غیر داستانی و داستانی ، و برخی کارهای مشتری.

من نویسندگان با استعداد زیادی در تیم خود دارم ، اما همچنان به نوشتن برای مشتریان خاص ادامه می دهم.

همچنین این باعث می شود که من تازه و نزدیکتر به مشتری باشم زیرا نوشتن واقعاً سریع ترین راه برای یادگیری است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

14. تحقیق کلمات کلیدی

اگرچه گفتم من از بحث SEO دور می شوم ، اما هنوز هم باید تحقیق در مورد کلید واژه را ذکر کنم.

این مهم است و باید قبل از نوشتن هر کاری انجام شود.

به جز طرح کلی ، حتی داشتن برخی از دانش های مربوط به کلمات کلیدی از قبل نیز می تواند بسیار سودمند باشد.

بگذار توضیح بدهم.

هنگامی که شما با استفاده از ابزاری مانند “SEMrush” من در مورد یک موضوع تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید ، ایده های دیگری راجع به آنچه افراد در مورد آن موضوع جستجو می کنند کشف خواهید کرد.

نمونه ها ممکن است فکر دیگری را آغاز کنند ، به شما کمک می کنند چیز دیگری را که می خواهید بگویید کشف کنید.

این امر به ویژه هنگامی صادق است که “س throughالات” مربوط به کلمه کلیدی مورد تجزیه و تحلیل را از طریق ابزاری مانند SEMrush بررسی کنید.

خوانندگان Serch Engine Journal تحقیق در مورد کلمات کلیدی را می دانند ، اما در اینجا خلاصه ای از موارد ضروری آورده شده است.

تعقیب کلمات کلیدی که وب سایت شما می تواند برای آنها رتبه بندی کند بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، SEJ می تواند رتبه اول را برای اصطلاحات طولانی تر مانند “چرا صفحه های آمپ” که دارای حجم جستجو 40 و اصطلاح عظیمی مانند “موتورهای جستجو” است که دارای 90500 است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این قدرت SEO قوی است – و مقدار بی پایان محتوای روزانه.

اما دیگران فقط می توانند برای آن دسته از کلمات کلیدی با دم طولانی تر و کم حجم رتبه بندی کنند.

همچنین باید جستجوی صوتی را در نظر گرفت ، جایی که “کلمات کلیدی مرتبط” ابزار قدرتمندی هستند.

اگر تصمیم دارید صفحه ای را برای آن بهینه کنید ، Stephen King Books بگویید ، یک کلمه کلیدی مرتبط که به جستجوی صوتی کمک می کند این خواهد بود که “آیا استفان کینگ هنوز هم کتاب می نویسد”.

15. هنگام نوشتن محتوای آنلاین ، توضیحات متا ارائه دهید

خوب ، یک بیت دیگر SEO.

همه ما می دانیم توضیحات متای سفارشی SEO 101 است.

ارائه متا توضیحات به بهبود نوشتار شما کمک می کند زیرا شما را مجبور می کند به شدت بر خلاصه کردن کل قطعه خود در 160 حرف – نه کلمات – تمرکز کنید.

توضیحات متا را با هر مقاله ، چه وبلاگ ، صفحه محصول ، صفحه خدمات یا درباره صفحه ، ارائه دهید.

آنها نه تنها به شما کمک می کنند کار خود را بهبود ببخشید – خلاصه های کوتاه که برخی از قطعات را به چالش می کشد ، بلکه گاهی اوقات احترام مشتری را برای کار شما افزایش می دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توضیحات را بین 150 تا 160 حرف نگه دارید و خلاقیت به خرج دهید.

یک فرمول ساده فرمول مبارزات / راه حل است.

در اصل ، به آنچه که کسی با آن دست و پنجه نرم می کند ، و اینکه چگونه محتوای خوانده شده این مشکل را برطرف می کند ، اشاره کنید.

همیشه برای محتوای آنلاین خود توضیحات متا قوی بنویسید

در اینجا چند دستورالعمل ساده دیگر وجود دارد:

  • از نظر دستوری صحیح است. (آیا لازم است بگویم چرا؟)
  • دیگران (خود یا رقبا) خود را تکرار نکنید.
  • از صدای فعال استفاده کنید
  • از کلمه کلیدی هدف استفاده کنید (این کلمات هنگام جستجو پررنگ می شوند و بر جستجوگرها برای کلیک بیشتر تأثیر می گذارند).
  • فراخوان: این مقالات برای مقالات آموزنده طولانی مدت مانند وبلاگ ها یا مقالات سفید اجباری نیستند ، اما می توانند در جهت اقدام به صفحه هایی که نیاز به اقدام دارند ، مانند صفحه محصول (خرید امروز از اینجا) یا ثبت نام در خبرنامه (کمک به خبرنامه).

غذای آماده

همه نویسندگان می توانند نوشتار خود را بهبود ببخشند و این پیشرفت ها از امروز آغاز می شود.

مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که یادگیری خوب نوشتن یک فرآیند است و هرچه بیشتر بنویسید ، بهتر خواهید شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

15 نکته بالا را در زندگی نوشتن روزمره خود ، 365 روز در سال پیاده سازی کنید ، و به سرعت مهارت های قوی تری خواهید یافت.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

عکس صفحه توسط نویسنده ، سپتامبر 2020 گرفته شده است