14 ابزار برتر که به شما در ایجاد محتوای بهتر کمک می کنند

علاوه بر این ، جامع و کافی برای تحقیق در مورد محتوا است که باید انجام دهید ، همچنین باید ساعت ها – اگر نه روز – را صرف توسعه و صیقل دادن محتوای خود کنید.

شروع یک مجموعه مهارت مناسب و سرسختی شروع خوبی است.

اما اگر واقعاً می خواهید محتوا تولید کنید که از رقابت خارج است ، باید به خوبی مجهز باشید.

به یاد داشته باشید ، توسعه محتوا هنری است که مستلزم تسلط بر ابزارهای تجارت است.

اما با وجود ابزارهای زیادی در آنجا ، پیدا کردن وسایل متناسب با نیازهای شما می تواند مشکل باشد.

در این پست ، ما درباره بهترین و اثبات شده ابزارهایی که بازی محتوا شما را تقویت می کنند بحث خواهیم کرد.

این ابزارها زمینه های مختلف توسعه محتوا ، مانند پژوهش ، ویرایش و تجزیه و تحلیل را در بر می گیرد.

بیایید درست پرش کنیم.

تحقیقات محتوا

در نوشتن محتوا ، قبل از تایپ اولین کلمه ، چالش از قبل شروع می شود.

اگر مدتی در این زمینه بوده اید ، احتمالاً با این احساس آشنایی ندارید که چه چیزی بنویسید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این امر به ویژه در صورتی که انتظار می رود چندین قطعه در هفته تولید کند ، صادق است.

خوشبختانه دهها ابزار تحقیق در زمینه محتوا وجود دارد که به شما کمک می کند تا با طاقچه خود هماهنگ شوید.

1. BuzzSumo

BuzzSumo با کشیدن پست های محبوب بر اساس کلمات کلیدی ، کل فرایند تحقیق در محتوا را ساده می کند.

نتایج را می توان با توجه به میزان دسترسی آنها در شبکه های اجتماعی ، مانند فیس بوک ، توییتر و پینترست طبقه بندی کرد.

این به شما امکان می دهد ایده هایی را که علاقه مخاطبان هدف شما را به خود جلب می کند ، بکشید.

BuzzSumo

همچنین برای تصفیه بیشتر جستجوی خود می توانید با فیلترهای موجود در سمت چپ بازی کنید.

به عنوان مثال ، می توانید به طور خاص به دنبال پست های “چگونه به” باشید ، جستجوی خود را در یک کشور خاص محدود کنید ، یک دامنه خاص را حذف کنید و موارد دیگر.

2. Ubersuggest

Ubersuggest در حالی که به عنوان ابزاری برای تحقیق در مورد کلید واژه ها در نظر گرفته شده است ، می تواند به شما در یافتن ایده های محتوایی که توجه مخاطبان شما را نیز به شما نشان می دهد ، کمک کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با گسترش کلمه کلیدی بذر با استفاده از پیشنهادات Google Suggest و Google Ads Keyword Planner کار می کند.

UberSuggest

در بعضی موارد ، نتایج Ubersuggest شامل ایده های کلمات کلیدی است که می توانند به عنوان عناوین محتوا در کنار خفاش استفاده شوند.

اینها معمولاً کلمات کلیدی “دم بلند” هستند که شامل سه یا چند اصطلاح هستند.

برای اولویت بندی آنها در جستجوی خود ، روی پیکان کوچک به پایین کنار ستون “کلید واژه” کلیک کنید:

UberSuggest 1

3. LeadFWD

Leadfwd وب سایتی است که می توانید یک بازدید کننده ناشناخته را به یک سرب بالقوه تبدیل کنید.

به نظر شما خیلی خوب به گوش شما می رسد ، درست است؟ این کار را انجام می دهد!

چه کسی رهبری نمی خواهد؟

این همان چیزی است که آژانس های بازاریابی دیجیتال همیشه علاقه دارند. سرب مهمترین چیز برای هر شرکت بازاریابی دیجیتال است.

LeadFWD

این نام ممکن است نشان دهد که ابزاری نیست که به تولید محتوا کمک کند ، بنابراین نمی توانید اشتباه کنید.

این به شما می گوید که چگونه یک بازدید کننده وقت خود را در وب سایت شما گذراند و نمودار جلسه را نشان می دهد. بر این اساس ، می توانید محتوای خود را تغییر داده و باعث شوید افراد وقت بیشتری را در وب سایت خود اختصاص دهند.

علاوه بر این ، شما می توانید آنها را به سرب نیز تبدیل کنید.

با استفاده از هوش مصنوعی (AI) ، این ابزار می تواند وب سایت شما را در زمان واقعی اسکن کند تا ده ها بینش را ارائه دهد.

مقاله پیشنهادی  ویژگی های جستجوی جدید Google به ارتباط داشتن افراد با گزینه های بهداشت مجازی کمک می کند

به عنوان مثال ، بخش شرکت ، اطلاعات تماس ، پرسنل کلیدی ، ردپای اجتماعی و بسیاری موارد دیگر برای تماس با چشم انداز بسیار مورد نیاز هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بله ، یادگیری در مورد ابزار جدید می تواند سخت باشد ، اما رابط کاربری این ابزار کار با هر کاربر جدید بسیار آسان است.

4. آواریو

Awario به شما امکان می دهد مکالمات افراد را در رسانه های اجتماعی نظارت و گوش دهید. این یک ابزار عالی است که در دسترس شما برای توسعه کسب و کار شما است.

awario

با استفاده از این ابزار گوش دادن اجتماعی ، می توانید اشتباهاتی را که با محتوا انجام می دهید – در صورت وجود – تشخیص و اصلاح کنید.

بله ، ممکن است مکالمات عجیب و بی ربطی در مورد وب سایت شما وجود داشته باشد ، اما سلام ، این چیزی است که شما گاهی اوقات با اینترنت می گیرید. فقط آن را نادیده بگیرید و با استفاده از این ابزار خوب خواهید شد.

5. تولیدکننده ایده های محتوای Portent

تولید محتوای ایده های Portent ابزار جذاب دیگری است که می تواند در عرض چند ثانیه به شما ایده بدهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برخی ممکن است آن را بسیار بامزه و کارآمدتر از نسخه های قبلی بدانند ، اما از آنجا که کاملاً رایگان است ، مطمئناً بررسی کردن آن ارزش دارد.

علاوه بر این ، این بیش از قادر به تولید ایده های جالب و منحصر به فرد برای محتوای مخاطب شما است:

تولیدکننده ایده های محتوای Portent

6. حد نصاب

گاهی اوقات ، بهترین منبع ایده های جلب توجه محتوای خود جامعه آنلاین است.

به عنوان مثال وب سایتهای پرسش و پاسخ مانند Quora یک روش عالی برای ارتباط با مخاطب مورد نظر شماست.

شما فقط باید از ویژگی جستجوی داخلی استفاده کنید و تعداد کمی از پیشنهادات مفید باید ظاهر شوند:

quora

توجه داشته باشید که می توانید با ارائه جواب به عنوان Quora ، از تبلیغات خود برای تبلیغ مطالب خود استفاده کنید. این می تواند به مطالب شما کمک کند تا به افراد مناسب برسند و بسیاری از آنها را به سمت آینده نگر تبدیل کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

7. Reddit

جدای از Quora ، Reddit نیز با ایده های محتوا که توسط کاربر عظیم آن تهیه شده است ، تا حدی پر شده است.

این اساساً یک سایت بحث و گفتگو است که دارای زیرمجموعات خاص یا “Subreddits” برای همه چیز ، خواه از بازاریابی محتوا یا لوله کشی باشد.

reddit

شما همچنین می توانید با درخواست بازخورد و بینش هایی که می تواند به شما در بهبود کمک کند از Reddit استفاده کنید.

در برخی موارد ، این به شما کمک می کند فرصت های شراکت با سایر بازاریابان محتوا را پیدا کنید.

همکاری

بازاریابان محتوا به عنوان یک گروه عملکرد بهتری دارند. به خاطر داشته باشید که بزرگترین و معتبرترین وب سایت ها توسط افراد مختلف و نه فقط توسط یک نفر ساخته شده اند.

معمولاً شخصی وجود دارد که تحقیق در زمینه محتوا را انجام دهد ، نویسندگانی که کارهای سنگین را انجام می دهند ، سردبیرانی که کیفیت را حفظ می کنند ، بازاریابانی که توزیع را کنترل می کنند و موارد دیگر.

برای انجام چنین راه اندازی ، به یک بستر نیاز دارید که همکاری ، اشتراک فایل و پیگیری پروژه را ساده تر کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در اینجا برخی از گزینه های برتر شما آورده شده است:

8. Google Docs

امروزه بسیاری از تیم های بازاریابی محتوا از Google Docs استفاده می کنند. این بستر ویرایش اسناد مبتنی بر ابر به چندین کاربر امکان می دهد یکپارچه در یک مکان کار کنند.

google-docs

اولین چیزی که توجه خواهید کرد رابط کاربری ساده ای است که از نظر ویژگی ها نیز به نظر می رسد تنزل یافته است.

با این حال ، Google Docs تمام ویژگی های مربوط به مورد نیاز خود را از یک پردازنده کلمه به شما دارد.

مقاله پیشنهادی  Google برای جلوگیری از بازنویسی شرح متا پیشنهاداتی را ارائه می دهد

می توانید قلم های خود را سفارشی کنید ، لیست های بولت ایجاد کنید ، جداول درج کنید ، تصاویر اضافه کنید و غیره.

Google Docs همچنین به شما امکان می دهد تا از طریق دکمه “اشتراک” در گوشه سمت راست بالای صفحه ، به راحتی فایل را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از آن ، همچنین می توانید امتیاز دسترسی افرادی را که به سند شما پیوند دارند ، مشخص کنید:

docs

اگر به کاربران امکان دهید که حداقل می توانند نظر خود را ترک کنند ، می توانند با برجسته کردن قسمت های خاصی از محتوا این کار را انجام دهند:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

doc

9. آسانا

آسانا ابزاری دیگر است که به تجارت شما بسیار کمک می کند ، خصوصاً در نظم دادن به امور.

Asana

آسانا به شما اجازه می دهد تا وظایف خود را بطور منظم ساماندهی کنید و جایی برای سردرگمی نداشته باشید.

این فقط یک ابزار ساده است که به شما امکان می دهد وظایفی که به شما اختصاص داده شده است را بدانید و چه زمانی باید آنها را ارسال کنید.

در ابتدا ، ممکن است با برخی از مشکلات روبرو شوید ، اما بعداً ، شما سرعت می یابید ، حتی نمی خواهید به موضوع دیگری تغییر دهید. این آسان است!

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

10. اسلک

لاغر! اگر در حال کار برای یک تیم از راه دور هستید ، احتمالاً می دانید که قبلاً چیست.

Slack

Slack برای جایگزین کردن ارتباط با ایمیل سنتی شما طراحی شده است. Slack به شما امکان می دهد تا با کارکنان شرکت خود به صورت خصوصی یا گروهی ارتباط برقرار کنید.

همچنین به منظور به اشتراک گذاشتن پرونده ها ، تصاویر ، audios و فیلم ها و غیره ،

اگرچه ارزش زیادی برای ارتباط شما ایجاد نمی کند ، اما نامه های زندگی حرفه ای شما را از پیام های زندگی شخصی شما جدا می کند.

همچنین می تواند به مدیریت شرکت افزوده شود زیرا می توانید در چه زمانی کارمندان خود را وارد سیستم شوید و از سیستم خارج شوید.

در این مرحله ، شما ممکن است در حال فکر کردن باشید ، چگونه به ایجاد محتوا کمک می کند؟

در اینجا ترفند است. در هر سازمانی ، برقراری ارتباط بین همه بخش ها بسیار مهم است ، بنابراین به شما این امکان را می دهد تا بدانید بخش سئو از بخش محتوا انتظار چه چیزی را دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

ارتباطات سردرگمی را پاک می کند ، و از این رو راهی برای ایجاد محتوای مناسب ایجاد می کند.

11. کاغذ Dropbox

اگر قبلاً از یک برنامه ارتباطی مختلف استفاده کرده اید و به چیزی که به همکاری فایل کمک می کند نیاز دارید ، بنابراین باید Dropbox Paper را بررسی کنید.

این یک برنامه مبتنی بر ابر مینیمالیستی است که به شما امکان می دهد نوشتن ، افزودن فایل ها ، تصاویر ، لیست های انجام کار و تقریباً هر آنچه را که از یک پردازنده کلمه انتظار دارید ، اضافه کنید.

dropbox

همچنین می توانید سایر کاربران را برای ویرایش ، اظهار نظر و به اشتراک گذاری سند خود دعوت کنید.

به عبارت دیگر ، این نسخه لاغر و سر راست تر از Google Docs است.

اگر مجبورید بین Dropbox Paper و Google Docs را انتخاب کنید ، همه این موارد به ترجیحات تیم شما جلب می شود.

سئو

بازاریابان محتوای مؤثر نه تنها می دانند چگونه محتوای جذاب را تولید کنند ، بلکه می دانند چگونه بهینه سازی محتوا را برای جستجو بهینه کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

کیفیت نگارش یک عامل مهم است ، اما جزئیات دیگری نیز وجود دارد – استفاده صحیح از زیرنویس ها ، بهینه سازی کلمات کلیدی و غیره.

در اینجا برخی از ابزارهایی که می توانند در بهینه سازی محتوا به صورت جیفی به شما کمک کنند:

مقاله پیشنهادی  Ahrefs Webmaster Tools قدرتمند است ... و رایگان است

12. SEO SEO

به عنوان یک بازاریاب محتوا ، هیچ راهی وجود ندارد که قبلاً از WordPress نشنیده باشید – پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا برای اهداف ایجاد وب سایت.

اگر در حال حاضر از آن در پروژه های خود استفاده می کنید ، افزونه Yoast قطعاً ضروری است.

Yoast پس از نصب ، با رتبه بندی خوانایی و سئو دوستانه محتوای شما در زمان واقعی کار می کند. همچنین موارد خاصی را که باید هنگام کار به خاطر داشته باشید برجسته می کند:

Yoast

همچنین می توانید از Yoast برای تنظیم یک کلمه کلیدی تمرکز برای هر پست اختصاصی استفاده کنید. این یک لیست چک از اهداف را برای شما فراهم می کند که می تواند بهینه سازی محتوای شما را تضمین کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تجزیه و تحلیل

بیایید با آن روبرو شویم – حتی ماهرترین بازاریاب های محتوا در دنیا جایی برای پیشرفت دارند.

آنها فقط به یک دید واضح تر از معیارهای عملکرد خاص نیاز دارند تا بفهمند چه چیزی کار می کند ، چه چیزی انجام نمی شود و چگونه می توان این بینش ها را به تصمیمات مبتنی بر داده تبدیل کرد.

در اینجا بهترین ابزارهایی وجود دارد که می توانند به شما در دستیابی به هر سه هدف کمک کنند:

13. بازرس

اگر از خود سؤال می کنید بازدید کنندگان در وب سایت شما چه چیزی را دیده و خوانده اند ، و اینکه چگونه می توانید آنها را از چشم اندازهای احتمالی به سدهای احتمالی تبدیل کنید ، در اینجا راه حل آن است.

بازرس

پس چه کاری انجام میدهد؟

این فقط فیلم های مربوط به رفتار کاربر شما که به وب سایت شما مراجعه می کنند ضبط می کند تا بتوانید بدانید مدت زمان حضور آنها در وب سایت شما چیست و در چه جنبه هایی تمرکز بیشتری داشته اند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این یکی از اصلی ترین مزیت های Inspectlet نسبت به سایر ابزارهای تحلیلی در بازار است.

به این ترتیب ، همچنین می توانید بدانید که اگر شخصی پس از مواجهه با مشکلی در وب سایت خود ، وب سایت شما را ترک کند ، از کجا معطل است.

بر اساس این تحلیل ها می توانید مطالب خود را ایجاد کرده و آن را برای خوانندگان جذاب تر کنید.

14. Google Analytics

اگر در مورد ابزارهای برتر تحلیلی صحبت کنیم ، نمی توان Google Analytics را کنار گذاشت.

Google Analytics یک بستر رایگان است که می تواند به شما در بهبود محتوای خود کمک کند.

با استفاده از Google Analytics ، می توانید معیارهای مهم درگیری مانند نمایش صفحه ، مدت زمان متوسط ​​جلسه و میزان گزاف گویی را به راحتی اندازه گیری کنید.

g-analytics

این به شما امکان می دهد انواع خاصی از مطالب را که برای مخاطبان موجود شما جذاب است ، شناسایی کنید.

به عنوان مثال ، اگر توجه داشته باشید که محتوای شما در بازاریابی ایمیل عملکرد به مراتب بهتر از سایر پست ها دارد ، می توانید برای به حداکثر رساندن نتایج خود ، در آن موضوع دو برابر شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای یادگیری نحوه ادغام Google Analytics در وب سایت خود ، می توانید راهنمای گام به گام آنها را در اینجا دنبال کنید.

نتیجه

در منظر نوین بازاریابی ، بازاریابان محتوا اغلب برای انجام کارهای خود به طور موثر می خواهند از کلاه های زیادی استفاده کنند.

از این گذشته ، محتوا منبع خون هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است – سس مخفی که به شما در ایجاد برند در دنیای آنلاین کمک می کند.

می توانید استدلال کنید که بازاریابی محتوا درباره کسانی که اسلحه بزرگتر دارند ، نیست. اما در دنیای رقابتی ، ابزارها قطعاً می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

امیدوارم بتوانید در لیست بالا تمامی ابزارهای مورد نیاز خود را برای پیشروی از مسابقه پیدا کنید.


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده