130 سایت اشتراک گذاری اجتماعی که SEO و Drive Drive را افزایش می دهد

کمترین گفتنی است که جستجوگرها پیچیده است.

بنابراین ، وقتی ابزارهایی به وجود آمده اند که هنر بهینه سازی موتور جستجو را کمی ساده تر می کند ، ما بایستیم و توجه می کنیم.

سایت های نشانه گذاری اجتماعی یکی از ابزاری است که می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

چرا؟ زیرا سایتهای اشتراک اجتماعی یکی از مهمترین عناصر سئو را به دنبال دارد: پیوندها.

سایت های نشانه گذاری اجتماعی راهی برای جستجو ، کشف ، جمع آوری و سازماندهی صفحات وب مورد علاقه با استفاده از “نشانک های مجازی” است.

رسانه های اجتماعی برای نشانه گذاری های اجتماعی بسیار عالی عمل می کنند.

مثلاً پینترست را بگیرید.

احتمالاً پینترست محبوب ترین سایت نشانه گذاری اجتماعی تاکنون است.

پینترست ، یکی از حدود 130 سایتی که می خواهیم در مورد آنها بگوییم ، برای سئو مهم است.

هنگامی که وارد سیستم شده اید و یا محتوای آن را از طریق یک سایت نشانک به اشتراک گذاشته اید ، نه تنها پیوندی ایجاد می کند (به طور معمول بدون استفاده) بلکه می تواند منجر به افزایش گسترده ترافیک به سایت شما شود.

سایت های نشانه گذاری اجتماعی همچنین به شما در ایجاد لینک های با کیفیت کمک می کنند ، که یکی دیگر از اجزای اصلی ظهور در صفحه 1 موتورهای جستجو است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اما فریب نخور

موتورهای جستجو بیش از سیگنالهای پیوند به دنبال این سایتها هستند.

جستجوی سریع در سایت های نشانه گذاری اجتماعی صدها نتیجه را به همراه خواهد داشت.

بنابراین ، چگونه می دانید کدام سایت های نشانه گذاری اجتماعی ارزش آن را دارند؟

با نگاهی به 130 مورد مورد علاقه خود که در زیر جمع کرده ایم ، شروع کنید.

24 سایت برتر اجتماعی من

1. توییتر

توییتر عظیم است.

در حالی که ممکن است اولین سایتی نباشد که برای ارسال محتوا به ذهن شما می رسد ، مخاطبان زیادی دارد و یک بستر کارآمد برای ارسال است.

بسیاری از افراد از آن برای ارسال پیوندها ، محتوا و تصاویر استفاده می کنند که در آینده جالب و شایسته بررسی مجدد هستند.

2. پینترست

به عنوان سایت نشانه گذاری اجتماعی quintessential ، پینترست به طور متوسط ​​ماهانه 175 میلیون کاربر کاربر دارد ، تقریبا 80 درصد آنها زن هستند.

در طول عمر آن ، بیش از 50 میلیارد پین در پینترست ظاهر شده است.

3. مخلوط کنید

در ژوئن سال 2018 ، بستر کشف محبوب StumbleUpon مخلوط شد.

میکس به شما امکان می دهد اینترنت را طبق برنامه های یادگیری ماشین ، ویراستاران یا ناشران تجربه کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

همچنین می توانید محتواهای مورد علاقه خود را به ویژه به اشتراک بگذارید تا با دیگران به اشتراک بگذارید.

4. شلخته

Slack یک برنامه پیام رسانی گروهی است که کانال های قابل تنظیم را در اختیار کاربران قرار می دهد که در آن می توانید چت ها اتفاق بیفتد.

همچنین می توانید گروه های خصوصی ایجاد کرده و پیام مستقیم داشته باشید.

در سال 2019 ، Slack 12 میلیون گروه Slack داشت.

5- خوشمزه

Delicious یک سایت بزرگ مارک رزرو است وقتی می خواهید حداکثر کشش را روی محتوای خود ایجاد کنید.

6. جیب

با نام مناسب ، وقتی چیزی را در جیب خود قرار می دهید ، بعداً در آنجا پیدا می شود.

کاربران پاکت پی سی می توانند هر آنچه را که در اینترنت پیدا می کنند یا از طریق برنامه های مختلف نگه دارند.

جایزه این واقعیت را نشان می دهد که وقتی چیزی در جیب شما قرار دارد ، برای دسترسی به آن نیازی به اتصال اینترنتی ندارید.

7. Digg

محتوای عالی پیدا کردید؟

سپس متعلق به Digg است.

Digg سایت اعتیاد آور نشانه گذاری اجتماعی است که برای به اشتراک گذاشتن محتوای فریبنده شما با مخاطبان بسیار جذاب مناسب است.

8. فولک

سایت بوک مارک Folkd شامل یک ویژگی جستجوی اجتماعی منحصر به فرد است که بسیار شبیه موتور جستجو معمولی است ، به جز نتایج حاصل از یک سیستم تجزیه و تحلیل پیچیده و ماشین محور نیست.

در عوض ، نتایج برتر محتوای با کیفیت را نشان می دهد که کاربران Folkd از آن بوک مارک کرده اند.

هرچه قطعه بیشتر صرفه جویی شود ، در جستجوی اجتماعی آنها رتبه بالاتری پیدا می کند ، این به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان خود را با محتوای با کیفیت تر متصل کنید.

9. Reddit

چه چیزی را نمی توان در Reddit یافت؟

کاربران لیستی از نشانکها را با اظهار نظر ، پیش بینی و یا پایین آمدن مطالب به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل ایجاد می کنند.

Reddit وقتی می خواهید به سرعت محتوای خود را تبلیغ کنید ، ابزاری عالی است.

10. پارس

یکی از بهترین ویژگی های Fark‘ ، تعهد آنها به کیفیت است.

به عنوان یک سایت خبری شبکه های اجتماعی ، فارک روزانه کوههای ارسالی را دریافت می کند اما بهترین موارد را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

این سایت به دلیل محتوای ضعیف و متناسب نیست.

اما اگر آماده باشید تا استعداد خود را به نمایش بگذارید و ترافیک را به سایت خود هدایت کنید ، راه رفتن برای Fark است.

11. BizSugar

اگر در مورد استارتاپ ها ، بازاریابی و دنیای تجارت های کوچک مطالب کسب کرده اید ، BizSugar سایت نشانه گذاری اجتماعی است که به شما در ایجاد شهرت و اقتدار برند در جامعه رو به رشد حرفه ای های همفکر و کوچک کمک خواهد کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

12. Slashdot

Slashdot سایت علامت گذاری نهایی برای حرفهایهای حرفه‌ای و فنی در قلب است.

کاربران Slashdot مطالب مربوط به بازی ، رایانش ابری ، سخت افزار رایانه ، مدیریت امنیت و موارد دیگر را ارسال و به اشتراک می گذارند.

13. ما آن را دوست داریم

در حالی که کاربران می توانند انواع مختلفی از مطالب را ارسال و نشانک گذاری کنند ، ما قلب آن به شدت بصری است.

سایت بسیار جالب است ، قابل استفاده ، و الهام بخش – مخصوصاً برای هر کسی که عاشق تصاویر عالی است.

14. حرکت شبیه چمچه زنی

این سایت ، با هدف حرفه ای ها ، راه حلهایی برای ایجاد محتوا ، محتوای محتوا ، تحلیل پیش بینی و هوش محتوا ارائه می دهد.

Scoop.It دو سیستم عامل مختلف ارائه می دهد – نسخه رایگان برای افراد و نسخه پرداخت شده برای مشاغل.

15. ترندیه

برای افرادی که عاشق Newsvine بودند ، و هنگام خاموش کردن آن دلسرد شدند ، Trendiee یک بستر مشابه را ارائه می دهد که استفاده از آن بسیار آسان است.

هدف آنها این است که مردم را با اخبار متداول ارتباط برقرار کنند ، و این یکی از زیبایی های آنهاست.

16. دییگو

Diigo سایت علامت گذاری نهایی اجتماعی برای انواع دانشگاهی است.

مربیان ، دانشجویان ، محققان و هر کس دارای ذهن کنجکاوی عاشق ویژگی هایی است که باعث می شود منابع خود را ردیابی کرده و آنها را به راحتی به اشتراک بگذارید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Diigo برای محتوا که متمرکز بر آمار ، تجزیه و تحلیل و تحقیقات هر صنعت است مناسب است.

17. BibSonomy

اجازه می دهد ، بسیاری از مشاغل مطالب علمی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود منتشر نمی کنند.

اما ، برای کسانی که این کار را انجام می دهند ، BibSonomy یک سایت برتر نشانه گذاری اجتماعی برای مشاغل و انواع دانشگاه ها برای جمع آوری ، اشتراک و همکاری با جدیدترین مطالب مبتنی بر تحقیق است.

18. اینستاگرام

اینستاگرام برای اشتراک گذاری عکس ، فیلم و ویدیوی زنده است.

در دهه 2010 ، این چهارمین برنامه بارگیری شده تلفن همراه بود.

یک میلیارد نفر ماهانه از اینستاگرام استفاده می کنند و روزانه 500 میلیون نفر از اینستاگرام استوری استفاده می کنند.

به طور متوسط ​​، کاربران اینستاگرام روزانه 28 دقیقه روی پلتفرم سال 2020 می گذرانند.

19. مروارید

سادگی به Pearltrees وجود دارد که آن را در بین کاربرانی که دوست دارند مجموعه هایی از چیزهای مورد علاقه خود را ایجاد کنند ، مورد علاقه خود قرار داده است.

Pearltrees از قابلیت ها و بسترهایی بهره می برد که به اشتراک گذاری و جمع آوری مطالب جدید را آسان می کند.

20. DZone

DZone یکی از سایتهای ترجیحی برای نشانگرهای اجتماعی برای توسعه دهندگان نرم افزار در سراسر جهان است.

هر روز هزاران نفر از توسعه دهندگان برای یادگیری ، اشتراک گذاری و خواندن جدیدترین فن آوری ها و روندهای دنیای توسعه نرم افزار به سایت می آیند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

21. متوسط

به طور معمول برای به اشتراک گذاشتن داستانهای شخصی و اصلی ، لری کیم نشان داده است که Medium چقدر می تواند برای بازتولید محتوا موفق باشد.

22. نمایش اسلاید

در حالی که برخی ادعا می کنند اگر شما یک سخنرانی یا ارائه پاورپوینت شگفت انگیز را ایجاد کرده اید ، SlideShare در حال خارج شدن است ، می خواهید این مورد را در SlideShare تغییر دهید.

23. کوئورا

نه تنها یک ابزار تحقیقاتی عالی برای طوفان مغزی مطالب پرسش و پاسخ ، بلکه Quora یک سایت مبتنی بر پرسش و پاسخ است که با موضوعات گسترده ای برای بحث و دنبال کردن پر شده است.

24. گروه های فیس بوک

یک گروه Facebook ، یک انجمن بسته یا باز در Facebook است که در آن کاربران می توانند مطالب مختلفی از پیوندها به رویدادها و سوالات ارسال کنند.

در سال 2019 ، 1.4 میلیارد نفر از Facebook Groups استفاده می کردند و بیش از 10 میلیون گروه در فیس بوک وجود داشتند.

69 بیشتر برای اندازه گیری خوب

در اینجا 69 سایت نشانه گذاری اجتماعی دیگر برای شما وجود دارد تا بتوانید در استراتژی SEO خود از آن استفاده کنید.

تعدادی از این موارد را با آنها آشنا خواهید کرد زیرا آنها قبلاً کاملاً محبوب هستند ، اما تعداد زیادی سایت شناخته شده نیز در این لیست وجود دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

25. فیس بوک

احتمالاً فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان است.

با وجود تغییر در نحوه کاهش الگوریتم فیس بوک ، دسترسی ارگانیک را کاهش می دهد ، اما همچنان می تواند منبع اصلی ترافیک برای محتوای ارسال شده باشد.

26. تلنگر

Flipboard داستانهای دنیا را که می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید ، آگاه باشید و درگیر شوید ، متنفر می کند.

مقاله پیشنهادی  راهکار بازاریابی Google Covid-19 Google Play

27. خوراکی

Feedly محبوب ترین خواننده وبلاگ RSS با بیش از 15 میلیون کاربر است و به عنوان یک جمع کننده خبر برای مرورگرهای مختلف وب و دستگاه های تلفن همراه عمل می کند.

28. تخته سنگ

Pinboard یک وب سایت نشانه گذاری اجتماعی با طراحی ساده است “برای افرادی که به حریم خصوصی و سرعت آنها اهمیت می دهند.”

این برنامه بر مدیریت شخصی بوکمارک ها با استفاده از برچسب ها برای سازماندهی آنها متمرکز است.

29. Instapaper

Instapaper به عنوان ساده ترین راه ذخیره و ذخیره مقالات برای خواندن آفلاین ، به صورت مداوم ، در هر زمان و هر مکان مورد استفاده قرار می گیرد.

30. Kirtsy

Kirtsy ، در ابتدا یک جمع کننده محتوا ، اکنون به کاربران امکان می دهد نمایش اسلایدها با تمرکز بر روی هنر ، طراحی ، محصولات ، سنجاق ها ، عکس ها و پروژه ها ارسال کنند.

31. LinkaGoGo

LinkaGoGo از سال 2001 شروع به کار کرده است.

این امکان را به شما می دهد تا بوک مارک ها را با استفاده از نوار ابزار نشانک پویا مشاهده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

32. لینکدین

LinkedIn یک شبکه اجتماعی 500 میلیون+ عضو است که برای ایجاد و تعامل با شبکه حرفه ای شما طراحی شده است.

33. بحث

Disqus یک سیستم نظر جهانی است که بحث در وب سایت ها را بهبود می بخشد و مکالمات را در سراسر وب متصل می کند.

34. بطور لیست

Listly به وبلاگ نویسان و ناشران کمک می کند تا خوانندگان را با 10 لیست برتر ویروسی ایجاد شده توسط جامعه درگیر کنند.

35. تامبلر

Tumblr ، شبکه محبوب “میکروبلاگینگ” ، به کاربران اجازه می دهد تا چند رسانه ای و سایر مطالب را در یک وبلاگ کوتاه قرار دهند.

36. Crazybacklink

Crazybacklink یک لیست سایتهای نشانه گذاری رایگان اجتماعی است که در شناسایی سایتها برای ایجاد لینکها متمرکز است.

37. دات نت

Dotnetkicks یک سایت خبری مبتنی بر جامعه است که توسط انجمن ویرایش می شود و در فنون ، فن آوری ها و ابزارهای توسعه .NET تخصص دارد.

38. Emolinks

Emolinks یک بستر نشانه گذاری اجتماعی است که در آن می توانید محتوای وب را بصورت رایگان ایجاد کنید ، منتشر کنید و به اشتراک بگذارید.

39. TikTok

TikTok یک سرویس به اشتراک گذاری ویدیو است که در آن کاربران فیلم هایی با طول 3 تا 60 ثانیه به اشتراک می گذارند.

این برنامه تا حد زیادی با موفقیت بسیاری از افراد مشهور که دسترسی آنها به خارج از برنامه و به جریان اصلی گسترش می یابد ، اعتبار دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از زمان انتشار ، TikTok 800 میلیون کاربر دارد.

40. PiPiNews

PiPiNews یک وب سایت به اشتراک گذاری لینک علامت برای هر کسی است که می خواهد اخبار ، فیلم ها و تصاویر را به اشتراک بگذارد.

41. Sitejot

Sitejot یک مدیر نشانک آنلاین رایگان است که به شما امکان می دهد همه نشانک های خود را در یک مکان راحت مدیریت کنید.

42. Skybacklinks

Skybacklinks یک سرویس آنلاین است که به کاربران امکان ذخیره ، اشتراک و اضافه کردن پیوندها در وب را می دهد.

43. SocialBookmarkNow

SocialBookmarkNow یک سایت نشانه گذاری اجتماعی است که به دلیل تأیید فوری برای محتوای ارائه شده می تواند افتخار کند.

44. SocioPost

SocioPost به جامعه خود اجازه می دهد تا درمورد بهترین اخبار ، فیلم ها و تصاویر برتر در وب رای دهند.

45. TechDirt

TechDirt یک سایت خبری آنلاین است که به کاربران امکان می دهد داستان های خود را ارسال کنند.

46. ​​پیگیری

Tracky ابزاری برای همکاری اجتماعی و مدیریت پروژه است که به هر کسی امکان می دهد پروژه ها را معاشرت کند و تمام “موارد” دیجیتالی شما را ذخیره کند.

47. زیپ

Zypid یک سایت نشانه گذاری اجتماعی است که مکانی برای ذخیره و به اشتراک گذاری لینک های وب مورد علاقه شما فراهم می کند.

48. متا فیلتر

MetaFilter یک وبلاگ جامعه است که هر کس می تواند یک لینک یا اظهار نظر در آن بگذارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

49. اکسینداشی

AixinDashi یک سایت بوک مارک گذاری است که امکان ارسال رایگان مقاله به سراسر وب را فراهم می کند.

50. استیمیت

این وب سایت وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی است که با انتشار رمزنگاری خود ، STEEM ، به دلیل انتشار و سرودن محتوا ، به کاربران هدیه می دهد.

51. نشانکها

Bookmarkfeeds به کاربران امکان می دهد تا نشانک های مقاله را از هر نقطه دنیا ارسال کنند.

52. نقشه های چوب الف

BookmarkMaps یک سرویس نشانک است که به اعضا امکان می دهد مقالاتی را ارسال کنند و بیشترین محتوای رای داده شده را در شبکه های اجتماعی مانند Facebook و Twitter به اشتراک بگذارند.

53. نشانک

Leavemark که در سال 2020 راه اندازی شد یک برنامه ذخیره سازی داده ها و رسانه های اجتماعی بدون آگهی است که به شما امکان می دهد فیلم ها و عکس ها را ذخیره کنید و بعداً آنها را به اشتراک بگذارید

این برنامه دارای یک گزینه کپسول زمان و مکانی است که اجازه می دهد تا اطلاعات با افزایش 2 هفته ، 2 ماه ، 10 سال یا زمانی که گیرنده در مجاورت یک مکان معین است ، منتشر شود.

همچنین پیام رسانی مستقیم ، یک خبرنامه و یک ویژگی درخت خانوادگی وجود دارد که به شما امکان می دهد اطلاعات اعضای خانواده آینده را حفظ کنید.

54. پارچه

پارچه مانند Pop Up Video VH1 اما در زندگی واقعی (IRL) است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این یک برنامه واقعیت افزوده (AR) است که به شما امکان می دهد تفسیر افراد درباره چیزهایی را که در مجاورت شما قرار دارد ، ببینید.

می توانید در مورد آن اظهار نظر اظهار نظر کرده و مکالمه ای مجازی و بالقوه را در زندگی واقعی (IRL) شروع کنید.

55. ورو

Vero یک برنامه رسانه اجتماعی است که برای رقابت با پانچ یک و دو فیس بوک و اینستاگرام طراحی شده است.

Vero افتخار می کند که داده نمی فروشد ، هیچ تبلیغاتی ندارد و از الگوریتم هایی استفاده نمی کند.

در عوض ، کاربران انتخاب می کنند که چه کسی می تواند پست های خود را ببیند ، و ارسال ها به صورت زمانی ظاهر می شوند.

می توانید پیشنهاداتی را برای موسیقی ، کتاب ، فیلم و موارد دیگر به اشتراک بگذارید.

شما همچنین می توانید در داخل برنامه برای هر گونه توصیه ای که به نظر شما جالب توجه است ، خرید کنید.

56. کافئین

کافئین یک بستر است که محتوای زنده را پخش می کند که می توانید با آن از جمله بازی ، ورزش و موسیقی ارتباط برقرار کنید.

57. چرخش

Twitch یک سرویس پخش ویدیویی است که متعلق به آمازون است.

این پلتفرم در درجه اول روی پخش مستقیم بازی های ویدیویی متمرکز است ، اما همچنین شامل مسابقات ورزشی الکترونیکی ، پخش موسیقی ، و اشکال دیگر محتوای خلاق است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از فوریه 2020 ، 3.8 میلیون پخش کننده در Twitch پخش کرده بودند.

58. خانه دار

Houseparty یک برنامه چت گروهی است که بر روی دستگاه های تلفن همراه و دسک تاپ اجرا می شود.

کاربران وقتی دوستانشان آنلاین و در دسترس چت هستند به روز می شوند.

از زمان انتشار ، 20 میلیون کاربر Houseparty وجود دارد.

60. صورت

این یک انجمن جهانی ویدیو است که افراد برای به اشتراک گذاشتن یک فیلم کوتاه ، پخش زنده و گپ های گفتگوی سبک رولت از آن استفاده می کنند.

61. مغز متفکر

Mastermind یک بستر رسانه اجتماعی برای هماهنگی چت های ویدیویی هدف مدار با افراد همفکر است.

هدف این است که از تجربه مشترک ، تشویق ، رفاقت و مسئولیت پذیری مشترک استفاده کنیم.

62. تریلر

Triller یک برنامه ویدئویی در رسانه های اجتماعی است که در آن شما خود را با همگام سازی لب ، رقصیدن یا هر دو فیلمبرداری می کنید.

سپس الگوریتم ویرایش تریلر به کار می رود تا فیلم خود را براساس آنالیزهای صوتی و صورت ویرایش کند.

63. واتس اپ

WhatsApp یک سرویس پیام رسانی رمزگذاری شده است که به شما امکان می دهد پیام های صوتی و متنی ارسال کنید ، تماس های ویدیویی و تلفنی برقرار کنید ، رسانه ها را به اشتراک بگذارید و مکان های دیگری را ارسال کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

واتس اپ در حال حاضر 2 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.

64. برچسب خورده

Tagged یک بستر کشف اجتماعی است که به شما امکان می دهد پروفایل هر یک از اعضا را مرور کنید و برچسب ها و هدایای مجازی را به اشتراک بگذارید.

65. وات پد

وات پد سکویی است که داستانهای ایجاد شده توسط کاربر را ارائه می دهد.

از سال 2018 ، وات پد دارای 400 میلیون داستان و بیش از 65 میلیون کاربر است که بیش از 15 میلیارد دقیقه در برنامه هر ماه هزینه می کنند.

66. بدو

Badoo یک وب سایت شبکه های اجتماعی است که به منظور تسهیل دوستی ، روابط عاشقانه یا گفتگوهای مختصر انجام می شود.

می توانید بر اساس افرادی که در این نزدیکی هست ، جستجوهای جغرافیایی خاص تر ، ویژگی Tinder را در جایی که انگشت خود را به چپ یا راست می چرخانید جستجو کنید ، همچنین گزینه گپ تصویری را نیز دارید.

کاربران با بارگذاری عکسی از خود در یک نمایش خاص تأیید می شوند که سپس توسط یک مجری تأیید می شود. افراد همچنین می توانند برای تأیید هویت از خود سلفی بگیرند.

از زمان راه اندازی در سال 2006 ، Badoo 435 میلیون عضو داشته است.

67. حباب

Bubbly برنامه ای است که به کاربران امکان می دهد وبلاگ های صوتی را به طول 90 ثانیه ضبط کنند تا در وبلاگ های صوتی دیگران مشترک شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در حال حاضر ، شما می توانید فیلترهای صوتی ، جلوه ها و موسیقی پس زمینه را برای ارسال ها اعمال کنید.

68. سلوفون

Cellufun یک برنامه اجتماعی است که به کاربران اجازه می دهد تا بازی ها را با هم بازی کنند و با استفاده از آواتارها به صورت ناشناس اظهار نظر کنند.

مقاله پیشنهادی  نمودار دانش چگونه کار می کند

69. همکلاسی ها

Classmates.com یک بستر رسانه اجتماعی است که به کاربران امکان می دهد پروفایل های خود را تهیه و جستجو کنند ، یادداشت ها را ارسال و مشاهده کنند ، سایر پروفایل ها و عکس های آنها را مشاهده کنند ، در مجموعه سالنامه های دیجیتالی فهرست شده و به ابزارهای برنامه ریزی مجدد دسترسی پیدا کنند.

70. کالج هومور

CollegeHumor یک شرکت کمدی اینترنتی است که علاوه بر ایجاد محتوای اصلی ، می تواند فیلم ها ، تصاویر ، مقاله ها و پیوندها را توسط کاربر ارسال کند.

71. اختلاف

Discord یک نرم افزار پیام رسانی فوری است که به شما امکان می دهد از طریق متن ، تصویر ، فیلم و صدا از طریق آن ارتباط برقرار کنید.

از ژوئیه سال 2019 ، Discord بیش از 250 میلیون کاربر داشت.

72. GIPHY

در ژوئیه سال 2017 ، Giphy گزارش داد که روزانه 200 میلیون کاربر در برنامه و وب سایت خود و حدود 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در سایت خود دارد.

73. ایمور

Imgur یک انجمن به اشتراک گذاری تصویر و میزبان تصویر است.

بسیاری از تصاویر و ویروس های ویروسی محبوب توسط Imgur میزبان هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

74. خط

Line سرویس پیام رسانی است که با استفاده از تلفن های هوشمند ، رایانه های لوحی و رایانه های شخصی به جامعه کاربران امکان می دهد.

متن ، تصاویر ، فیلم ، صوتی و تماس های VoIP و کنفرانس های ویدیویی رایگان همه در دسترس هستند.

Line همچنین دارای کیف پول دیجیتالی به نام Line Pay ، یک جریان خبری به نام Line Today ، یک سرویس ویدئویی در صورت تقاضا با نام Line TV و دو سرویس کمیک دیجیتالی با نام Line Manga و Line Webtoon است.

از اکتبر سال 2019 ، 217 میلیون نفر از خط استفاده می کنند.

75. بازی LINE

Line Play برنامه ای است که در آن شما یک نماد برش خورده ایجاد می کنید که به عنوان تغییر دهنده اصلی شما عمل می کند.

سپس می توانید با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید ، خاطرات خود را حفظ کنید ، اتاقی برای نماد خود ایجاد کنید و خلق خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر ، بیش از 70 میلیون نفر از Line Play استفاده می کنند.

76. LiveJournal

LiveJournal یک بستر شبکه های اجتماعی است که در آن افراد خاطرات خود را نگه می دارند. بالاترین تعداد ثبت شده کاربران LiveJournal 2.5 میلیون نفر است.

77. MeetMe

MeetMe ترکیبی بین یک پلت فرم رسانه های اجتماعی و یک برنامه دوست یابی است.

Meetme با تأیید و جمع آوری نمایه شما با داده های فیس بوک کار می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سپس به کاربران در این نزدیکی نشان می دهید که می توانید با آنها گپ بزنید و حتی یک جلسه حضوری ترتیب دهید.

در سال 2017 ، MeetMe گزارش داد که 100 میلیون کاربر دارد.

78. MocoSpace

با الهام از Myspace ، MocoSpace یک شبکه اجتماعی تلفن همراه است که شامل بازی ها ، چت ، پیام های فوری ، کارت های الکترونیکی و عکس ها است.

در سال 2008 ، MocoSpace گزارش داد که دارای 2 میلیون کاربر ثبت شده و 1 میلیارد بازدید صفحه ماهانه است.

79. مای اسپیس

بین سالهای 2005 و 2008 ، مای اسپیس بزرگترین بستر شبکه های اجتماعی در جهان بود که بیش از 100 میلیون کاربر در هر ماه از آن پذیرایی می کرد.

از سال 2016 ، MySpace ماهانه 15 میلیون بازدیدکننده داشته است.

80. دفتر خاطرات باز

Diary Open یک انجمن خاطرات آنلاین شبیه به LiveJournal و Xanga است.

81. اسکایپ

Skype یک نرم افزار محبوب چت تصویری است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق صوتی ، ویدئویی یا متن استفاده کنند.

همچنین می توانید تصاویر ، فیلم ها ، پرونده ها و موارد دیگر ارسال کنید.

یک ویژگی چت گروهی نیز وجود دارد. در مارس سال 2020 گزارش شد که اسکایپ ماهانه 100 میلیون نفر و روزانه 40 میلیون نفر استفاده می شود.

82. تلگرام

Telegram یک برنامه چت است که هم برای کاربران دسک تاپ و هم برای موبایل در دسترس است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نسخه موبایل دارای رمزگذاری است.

همچنین می توانید عکس ، فیلم ، استیکر ، استودیو و پرونده ها ارسال کنید.

از آوریل 2020 ، تلگرام به بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است.

83. قبیله

قبیله یک پیام رسان اجتماعی است.

شما می توانید فقط با نگه داشتن انگشت روی عکس آنها و سپس انتشار آن ، برای دوستان خود پیام ارسال و ارسال کنید.

همچنین می توانید برای ارسال فیلم به چندین گیرنده به طور همزمان گروه هایی ایجاد کنید.

پس از ضربه زدن و مشاهده فیلم ، ناپدید می شود.

84. وایبر

Viber نرم افزاری است که امکان ارتباطات VoIP و مبتنی بر پیام رسانی فوری را فراهم می آورد.

کاربران از طریق تلفن همراه خود تأیید می شوند. این برنامه همچنین در دسک تاپ قابل استفاده است.

Viber این امکان را به کاربران می دهد تا تصاویر ، فیلم ها و دسترسی به یک سرویس فیلم و تلفن تلفنی ویژه بین المللی به نام Viber Out را مبادله کنند.

از سال 2018 ، وایبر ثبت بیش از یک میلیارد کاربر داشت.

85. ویمئو

Vimeo یک سیستم عامل میزبانی ویدیو است.

Vimeo بدون آگهی است و در عوض با ارائه برنامه های میزبانی به تولید کنندگان محتوا و ابزارهایی برای ایجاد فیلم ، ویرایش و غیره درآمد خود را بدست می آورد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Vimeo همچنین به حرفه ای ها در ارتباط با یکدیگر کمک می کند.

86. ما آن را دوست داریم

We Heart این یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است.

کاربران می توانند تصاویر مورد علاقه خود را جمع آوری یا “قلب” کنند ، تصاویر را با دوستان به اشتراک بگذارند و تصاویر را در مجموعه ها سازمان دهند.

از سال 2015 ، ما قلب آن بیش از 40 میلیون عضو داشت.

87. قطره قطره

Dropmark یک ابزار اشتراکی مشترک است.

شما پرونده ها را جمع آوری می کنید ، آنها را به آپلود در مرورگر خود می کشید و سپس آن مجموعه را با گروه یا فرد مورد نظر خود به اشتراک می گذارید.

88. Droplr

Droplr به شما امکان می دهد تصاویر یا ضبط های صفحه خود را بگیرید ، آنها را در ابر بارگذاری کنید و سپس آنها را با هر کسی به اشتراک بگذارید.

89. CloudApp

CloudApp به شما امکان می دهد تصاویر و یا ضبط های صفحه را به اشتراک بگذارید.

با استفاده از ویژگی Video Instant ، کاربران می توانند ضبط های صفحه را فوراً پخش کنند.

90. اکسینداشی

AixinDashi یک شبکه اجتماعی است که برای تبلیغ مطالب ارائه شده توسط اعضا استفاده می شود.

91. پاترون

Patreon یک بستر مبتنی بر عضویت در آمریکا است که وسیله ای برای حفظ محتوای مبتنی بر اشتراک در اختیار سازندگان قرار می دهد.

سازندگان شامل سازندگان ویدیو ، پادکست ها ، هنرمندان ، نویسندگان ، تولید کنندگان محتوای بزرگسالان و موارد دیگر هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از ژانویه سال 2019 ، 3 میلیون نفر از حامیان حمایت از 100000 سازنده در Patreon حضور داشتند.

92. OnlyFans

OnlyFan یک سرویس اشتراک محتوا مشابه Pateron است که به خصوص در صنعت سرگرمی بزرگسالان و همچنین متخصصان تناسب اندام بسیار محبوب است.

سازندگان بودجه را بر اساس اشتراک ها ، نکات و رویدادهای پرداخت برای هر بازدید دریافت می کنند.

از ماه مه سال 2020 ، OnlyFan حدود 450،000 خالق محتوا و 30 میلیون کاربر ثبت نام شده داشت.

93. پست فرعی

Substack بسترهای نرم افزاری است که به سازندگان امکان می دهد تا خبرنامه های الکترونیکی را پرداخت کنند.

Substack یک سیستم مدیریت محتوا برای ایجاد خبرنامه نامه الکترونیکی ، راهی برای جمع آوری پرداخت با استفاده از Stripe و وب سایتی فراهم می کند که می تواند مطالب رایگان یا پولی را ارائه دهد.

سایت های موسیقی / صوتی را فراموش نکنید

94. Datpiff

DatPiff یک بستر توزیع آنلاین است که بر روی هیپ هاپ ، رپ و تحقیق و توسعه تمرکز دارد.

اساساً ، DatPiff معادل امروزی نوعی مخلوط کردن یا مخلوط CD است که هنرمندان تازه کار با این امید که موسیقی خود را در معرض مخاطبان بزرگتری قرار دهند ، توزیع می کنند.

95. آخرین

Last.FM یک بستر رسانه اجتماعی است که عادت های گوش دادن کاربران را برای ایجاد لیست های پخش سفارشی دنبال می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Last.FM می تواند داده ها را از برنامه های محبوب پخش موسیقی ، ایستگاه های رادیویی اینترنتی یا دسک تاپ یا دستگاه های تلفن همراه کاربر جمع آوری کند.

96. SoundCloud

SoundCloud یک بستر توزیع و پخش موسیقی صوتی است.

این پلت فرم بیش از 175 میلیون کاربر ماهانه در سرتاسر جهان خواهد داشت.

این حرفه شغل بسیاری از نوازندگان حرفه ای و بسیار موفق را راه اندازی کرده است.

97. ReverbNation

ReverbNation وب سایتی است که نوازندگان ، تهیه کننده ها و سالن ها با یکدیگر همکاری و ارتباط برقرار می کنند.

98. نوار باند

Bandcamp یک بستر توزیع صوتی است.

هنرمندان و برچسب ها محتوای خود را در پهنای باند بارگذاری می کنند و سپس تعیین می کنند که چگونه فروخته می شود ، تا چه میزان و با چه فرمی و همچنین می توانند کالاهای تجاری یا فیزیکی را نیز بفروشند.

بعلاوه ، 20 سایت دارای اشتراک اجتماعی حتی عالی

99. دریبل

سایت بوکمارکینگ برای انواع خلاق ، به ویژه طراحان.

اگر دوست دارید با طراحی گرافیکی و تصویری اکتشاف کنید ، یا در تیم خود شخصی حضور دارید ، Dribble یک مکان عالی برای انجام برخی از فعالیتهای بک لینک SEO است.

100. ملاقات

Meetup از گروههای آنلاین برای هماهنگی جلسات حضوری براساس علایق مشترک افراد استفاده می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در سال 2017 ، Meetup 35 میلیون کاربر داشت.

101. زندگی علفهای هرز

Weed Life یک شبکه اجتماعی است که برای علاقه مندان به حشیش ساخته شده است.

102. Nextdoor

Nextdoor یک بستر رسانه اجتماعی است که به شما امکان می دهد با افرادی در همسایگی خود ارتباط برقرار کنید.

مقاله پیشنهادی  Google نتایج غنی فعالیتهای خانگی را اعلام می کند

شما باید نام و آدرس واقعی خود (نام خیابان خود را بدون شماره واحد خود) ارسال کنید.

در حال حاضر در 11 کشور موجود است.

فقط اعضای دیگر محله شما می توانند پست های شما را ببینند.

از سال 2019 ، Nextdoor 236000 کاربر محله و 27 میلیون کاربر ماهانه فعال دارد.

103. DeviantArt

DeviantArt یک انجمن آنلاین است که در آن افراد آثار هنری ، فیلم ها و عکاسی را به اشتراک می گذارند.

از سال 2017 ، این سایت بیش از 26 میلیون عضو و 251 میلیون ارسال داشته است.

این هنر را می توان در دسته هایی از قبیل نوع ، ابزارهای شخصی سازی سیستم عامل ، پوسته های برنامه ها و موارد دیگر جستجو کرد.

104. مطالب خوب

Goodreads یک شبکه اجتماعی است که در آن افراد کتاب ها را منتشر و مرور می کنند.

کاربران همچنین می توانند براساس پیشنهادات ، نظرسنجی ها ، نظرسنجی ها ، وبلاگ ها و بحث ها ، گروههایی ایجاد کنند.

هر ساله کاربران بر اساس کتاب هایی که توسط Goodreads و همچنین پیشنهادات کاربر معرفی شده اند ، در جوایز انتخاب Goodreads رای می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از ماه مه 2020 ، Goodreads 90 میلیون عضو دارد.

105. CouchSurfing

CouchSurfing یک بستر شبکه های اجتماعی است که به کاربران اجازه می دهد تا محل های اقامت ، جلسات ، یا پیوستن و ایجاد رویدادها را با یکدیگر هماهنگ کنند.

106. RunKeeper

Runkeeper یک برنامه ردیابی تناسب اندام است که از GPS برای نقشه برداری تمرینات خود استفاده می کند.

برخی فعالیت ها شامل پیاده روی ، دویدن و دوچرخه سواری است.

از ژوئیه سال 2020 ، Runkeeper دارای بیش از 50 میلیون کاربر است. همچنین می توانید تمرینات خود را با دیگران و جامعه Runkeeper به اشتراک بگذارید.

107. Care2

Care2 یک بستر رسانه اجتماعی است که افراد را بر اساس علتی که به آنها علاقه مند است متصل می کند.

Care2 در حال حاضر بیش از 56 میلیون کاربر دارد ، 2،750 شریک غیرانتفاعی ، نزدیک به 450،000 طومار ایجاد کرده است و بیش از 1 میلیارد امضا جمع آوری کرده است.

108. eToro

eToro یک پلتفرم تجارت اجتماعی و کارگزاری چند دارایی است که خدمات بازرگانی مالی و کپی را ارائه می دهد.

کاربران قادرند شیوه های معامله گران برتر روی سیستم عامل را دنبال کنند ، مشاهده کنند و حتی از نو خلق کنند.

از ژوئن سال 2020 ، eToro تقریبا 10 میلیون کاربر دارد.

109. گایا آنلاین

Gaia Online یک شبکه اجتماعی با مضمون انیمه و سیستم عامل مبتنی بر انجمن است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

110. ایتالکی

Italki سکویی است که زبان آموزان را با استفاده از چت تصویری به معلمان متصل می کند.

معلمان به عنوان مدرس آزاد درآمد کسب می کنند.

111. راوی

راولری یک سرویس شبکه اجتماعی برای افرادی است که به بافتنی ، قلاب دوزی ، ریسندگی ، بافندگی و سایر فعالیتهای مشابه علاقه مند هستند.

کاربران پروژه ها ، ایده ها و مجموعه های نخ ، فیبر و ابزار خود را به اشتراک می گذارند.

از مارس 2020 ، راولری تقریبا 9 میلیون کاربر ثبت نام شده و تقریبا 1 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت.

112. نقاط

The Dots یک برنامه شبکه اجتماعی برای متخصصان خلاق (نویسندگان ، تصویرگران ، فیلمبرداران و …) است.

اعضا به شبکه ، اتصال ، همکاری و الهام گرفتن از افراد ، تیم ها و مارک های خود که دارای پروفایل هستند می رسند.

113. اللو

Ello یک بستر شبکه های اجتماعی است که به مردم اجازه می دهد هنر ، عکاسی ، مد و فرهنگ وب را به نمایش بگذارند.

همچنین این امکان را به کاربران می دهد تا خدمات و همکاری ها را ارائه دهند.

114. خنده دار یا بمیر

Funny or Die یک سکوی ویدئویی کمدی است که در آن افراد مشهور و کاربران محتوای خود را ارسال می کنند.

اگرچه سرشار از محتوای ارسالی توسط کاربر است ، Funny یا Die هنوز به کاربران این فرصت را می دهد که محتوای خود را ارسال کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

115. میراشیشن

MyHeritage سکویی است که به کاربران امکان ایجاد درختان خانوادگی ، بارگذاری و مرور عکس ها و جستجوی بیش از 9 میلیارد رکورد تاریخی را می دهد.

116. وییائو

Viadeo یک بستر حرفه ای در شبکه های اجتماعی است که صاحبان مشاغل ، کارآفرینان و مدیران را به هم متصل می کند.

117. یلپ

Yelp یک وب سایت مبتنی بر بررسی شلوغ است که دارای رتبه بندی برای مشاغل می باشد.

همچنین با یک سرویس رزرواسیون به نام Yelp Reservationations همکاری می شود.

از ژوئن سال 2019 ، Yelp اظهار داشت که بیش از 192 میلیون بررسی دارد.

118. Letterboxd

Letterboxd یک سرویس شبکه های اجتماعی است که تمرکز آن بر اشتراک گذاری بررسی ها و تحسین ها برای فیلم است.

کاربران می توانند برای ردیابی نظرات ، فیلم های تماشا شده و لیست ، خاطرات خود را نگه دارند. کاربران همچنین می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

تاریخ و زمان آخرین اما نه حداقل ، 12 سایت بین المللی اشتراکی اجتماعی

119. FilmAffinity

کاربران ثبت نام شده می توانند لیست فیلم ها را رتبه بندی ، پیدا کرده و ایجاد کنند.

در نسخه اسپانیایی سایت ، امکان نوشتن نظرات وجود دارد.

در اسپانیا که کشور مبدأ این سکو است ، 3 میلیون کاربر منحصر به فرد وجود دارد.

120. کویشیو

Kuaishou یک برنامه به اشتراک گذاری ویدیوی چینی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این فیلم به نام فیلم “اسنک” در چین و “کوای” در بازارهای دیگر معروف است.

از Kuaishou برای ایجاد فیلم های کوتاه استفاده می شود که تجربیات روزمره کاربران خود را ضبط می کند.

از سال 2019 ، روزانه 200 میلیون کاربر فعال در Kuaishou یافت می شود.

121. میکی

Mixi یک سرویس شبکه های اجتماعی ژاپنی است.

تمرکز آن بر ارتباط با دیگران بر اساس علایق مشترک است.

کاربران می توانند پیام ارسال کنند ، وبلاگ خود را حفظ کنند ، وبلاگ های سایر افراد را بخوانند و نظر دهند ، تنظیم کنند و به انجمن ها بپیوندند و دوستان را دعوت کنند.

ثبت نام با استفاده از شماره تلفن همراه معتبر ژاپنی تأیید می شود.

122. Qzone

Qzone یک بستر شبکه های اجتماعی با محوریت چین است.

این امکان را به کاربران می دهد تا بلاگ ها را ارسال کنند ، عکس بفرستند ، به موسیقی گوش دهند و فیلم تماشا کنند.

از ژوئیه سال 2020 ، تقریباً 517 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

123. سینا ویبو

سینا ویبو یک سایت میکروبلاگینگ چینی است که شبیه Tumblr است. کاربران می توانند فیلم ها و تصاویر را برای اشتراک گذاری فوری یا طولانی بارگذاری کنند.

کاربران می توانند از طریق متن ، ویدئو یا تصاویر اظهار نظر کنند.

همچنین یک سرویس پیام رسانی فوری وجود دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در سال 2017 ، این پلتفرم گزارش داد که بیش از 290 میلیون کاربر ثبت شده دارد.

124. Skyrock

Skyrock یک بستر شبکه اجتماعی اجتماعی مستقر در فرانسه است که به کاربران این امکان را می دهد تا بلاگ ها ، پروفایل ها و پیام های فوری را با سایر اعضای ثبت شده ایجاد کنند.

125. QQ Tencent

Tencent QQ ، معروف به QQ ، یک برنامه پیام رسانی فوری و پورتال وب در چین است.

این برنامه بازی های آنلاین اجتماعی ، موسیقی ، خرید ، میکروبلاگینگ ، فیلم و چت گروهی و صوتی را ارائه می دهد.

126. VK

VK یک بستر شبکه اجتماعی روسیه است. VK پیام رسانی خصوصی ، عمومی ، گروه ها ، صفحات عمومی و رویدادها را تسهیل می کند.

همچنین با VK می توانید تصاویر ، صدا و فیلم را به اشتراک بگذارید و برچسب گذاری کنید. بازی های مبتنی بر مرورگر نیز وجود دارد.

از آگوست سال 2020 ، CK 500 میلیون حساب داشت.

127. WeChat

WeChat یک پلتفرم توسعه یافته چینی است که امکان ارسال پیام ، رسانه های اجتماعی و پرداخت موبایل را فراهم می کند.

در چین ، این اپلیکیشن “برنامه برای همه چیز” نامیده شده است. از سال 2019 ، WeChat تقریباً 1 میلیارد کاربر فعال داشت.

128. XING

زینگ یک سایت شبکه اجتماعی اجتماعی مستقر در هامبورگ است که متخصصانی در درجه اول در بازار آلمانی صحبت می کنند.

از آوریل 2019 ، زینگ گزارش داد که به 16 میلیون عضو رسیده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

129. YY

YY یک شبکه اجتماعی ویدیویی مبتنی بر چینی است که ارز مجازی بسیار خاص خود را دارد.

ارز به افرادی که محتوا ایجاد می کنند اعم از فیلم های کارائوکه گرفته تا آموزش ها پرداخت می شود. بعدا ارز برای پول واقعی قابل مبادله است.

این سکو همچنین کنسرت ها ، مد و رویدادهای ورزشی را جویا می شود. کاربران همچنین می توانند چت کنند. از نوامبر سال 2019 ، YY 157.8 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت.

130. دوبان

دوبان یک پلتفرم شبکه های اجتماعی چینی است که به کاربران امکان می دهد اطلاعات را مستند سازند و در مورد فیلم ، کتاب ، تلویزیون ، فعالیت ها در چین و سایر موارد محتوا ایجاد کنند.

دوبان دارای 60 میلیون کاربر ثبت نام شده و 150 میلیون بازدید کننده ثبت نشده است.

کاربران ثبت نام شده توصیه هایی را دریافت کرده و آنها را به گزینه های دیگر شبکه های اجتماعی اضافه می کنند. کاربران ثبت نام نشده بررسی و رتبه بندی رسانه ها را دریافت می کنند.

رانندگی ترافیک را با این سایت های مشترک اجتماعی شروع کنید

ما به دنیای دیجیتال نگاهی انداختیم و آنچه کشف کردیم این است که بسیار زیاد است.

هر مشاغل یکی از میلیون ها امید برای موفقیت آنلاین است.

بازاریابی دیجیتال یک استراتژی جامع برای موفقیت است ، اما تنها در صورتی که می دانید کدام ابزار به شما کمک می کند تا به آنجا بروید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نشانه گذاری اجتماعی یکی از ابزارهای بسیار مؤثری است که می توانید برای استفاده آنلاین از نام تجاری خود استفاده کنید.

یک روستا طول می کشد ، و نشانه گذاری های اجتماعی به شما کمک می کند تا شما را به زندگی خود متصل کنید.

منابع بیشتر: