12 مورد از بهترین ابزارها برای نظارت بر اعتبار آنلاین شما

اعتبار آنلاین شما یکی از محکم ترین معیارهای موفقیت شما به عنوان یک تجارت است. زندگی آنلاین زندگی واقعی است. شهرت آنلاین شما همه چیز است.

این بدان معنی است که همراهی و نظارت بر حضور آنلاین شما ، بخشی بسیار مهم از استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست.

بسیار مهم است که شما قبل از اینکه این مشکلات به یک مسئله اصلی تبدیل شوند ، در مورد آنها اطلاعات کسب کنید (و با آنها کنار بیایید) و بتوانید بازخورد به موقع ارائه دهید.

نظارت بر آنچه مردم بصورت آنلاین درباره شما می گویند به شما کمک می کند شهرت خوبی داشته باشید.

بنابراین ، چگونه می توانید پیگیری کنید که مردم در مورد شما به صورت آنلاین چه می گویند؟ در اینجا برخی از بهترین ابزارهای نظارت بر اعتبار آنلاین برای بررسی شما وجود دارد.

1. هشدارهای گوگل

Google چندین ابزار رایگان و ارزشمند برای بازاریابان و متخصصان جستجوگرها دارد و Google Alerts یکی از آنهاست.

نگران نباشید ، نام شرکت خود را به همان روشی که اصطلاحات را در جایگاهی که می خواهید برای آن هشدار دریافت کنید وارد کنید.

به عنوان مثال ، این یک هشدار برای است [search engine marketing]:

اعلان های ایمیل ذکر شده را براساس تنظیمات خود دریافت خواهید کرد: همانطور که اتفاق می افتد ، حداقل یک بار در روز و حداکثر یک بار در هفته.

2. ذکر اجتماعی

Social Mention بیش از 80 سایت رسانه اجتماعی از جمله Facebook ، Twitter و YouTube را رصد می کند.

ذکر اجتماعی ، ابزار نظارت بر شهرت

نتایج همچنین برای کمک به شما در اندازه گیری ، نظارت و بهبود شهرت برند خود ، اطلاعات زیر را نمایش می دهد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • استحکام – قدرت. این به احتمال بحث برند شما در شبکه های اجتماعی اشاره دارد.
  • احساسات این نسبت ذکرهای مثبت به ذکرهای منفی است.
  • شور. این احتمال وجود دارد که افرادی که در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند به طور مکرر این کار را انجام دهند.
  • رسیدن. اشاره به تعداد نویسندگان منحصر به فردی است که در مورد نام تجاری شما می نویسند یا از آن نام می برند.

در اینجا به نظر می رسد:

نمونه ای از ابزار نظارت بر شهرت ذکر اجتماعی

دلیل دیگر استفاده از آن: ذکر اجتماعی رایگان است.

3. SEMrush

SEMrush به شما امکان می دهد تا ذکرهای آنلاین ، از جمله نمرات احساسات و اقتدار منابع را کنترل کنید.

از SEMrush می توان برای نظارت بر اعتبار استفاده کرد.

SEMrush اجازه استفاده محدود را به صورت رایگان می دهد ، اما این بخشی از کل بسته SEMrush است. برخی از کارهایی که این ابزار به شما امکان می دهد انجام دهید شامل موارد زیر است:

  • موارد ذکر شده را بدون بک لینک پیدا کنید.
  • تأثیرگذارهای صنعت لکه.
  • میزان دسترسی تخمینی خود را اندازه بگیرید.
  • ترافیک ارجاع از موارد ذکر شده را پیگیری کنید.
  • احساسات ذکر شده را شناسایی کنید.
  • تجزیه و تحلیل ذکر منبع اقتدار.
مقاله پیشنهادی  چرا SEO و Learning Machine در حال پیوستن به نیروها هستند

4. SentiOne

SentiOne به شما کمک می کند تا به آنچه مشتریان یا دیگران معمولاً درباره نام تجاری شما می گویند توجه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شما نه تنها به داده های زمان واقعی بلکه به داده های تاریخی نیز دسترسی پیدا می کنید.

می توانید نام های تجاری ، نمایه های اجتماعی یا سایر کلمات کلیدی خود را ردیابی کنید.

نحوه استفاده از SentiOne برای نظارت بر اعتبار.

SentiOne هزاران منبع وب را جستجو می کند تا نام تجاری شما را پیدا کند.

برای جلوگیری از اضافه بار اطلاعات ، می توانید به راحتی تعداد کلمات کلیدی را که ردیابی می کنید فیلتر کنید.

آنها همچنین تجسم و تجمیع داده ها را برای کمک به مدیریت آسان اطلاعات فراهم می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شما می توانید نتایج را در موارد مثبت یا منفی فیلتر کنید ، جایی که مورد آخر می تواند به شما کمک کند تا در صورت لزوم برای جلوگیری از بحران سریع عمل کنید.

استفاده از SentiOne برای مدیریت اعتبار: مثالی.

5. اعتبار

Reputology یک پلت فرم مدیریت و نظارت بر بررسی است که به مشاغل چند مکانه کمک می کند تا بررسی ها را کنترل و کنترل کنند.

استفاده از اعتبار برای مدیریت شهرت.

به غیر از سایت های رسانه های اجتماعی ، می توانید از سایت های ویژه بررسی صنعت در مهمان نوازی ، ناهار خوری ، مراقبت های بهداشتی ، تناسب اندام و املاک و مستغلات به صحبت های مشتریان درباره سایت خود گوش دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Reputology با تبدیل آنها به بلیط خدمات مشتری ، به شما کمک می کند تا به سرعت با بررسی های منفی کنار بیایید.

6. ReviewPush

این نرم افزار مدیریت بازبینی آنلاین به مشاغل دارای مکان های مختلف کمک می کند تا رسانه های اجتماعی و سایت های محبوب مرور (مانند Facebook ، Yelp ، Google ، Yellowpages ، Foursquare) را رصد کنند.

صفحه اصلی ReviewPush.

نه تنها همه مرورها را از هر سایتی در یک داشبورد دریافت می کنید ، بلکه هنگام تنظیم هشدارهای ایمیل می توانید مستقیماً از صندوق ورودی خود به هر بازبینی مثبت یا منفی پاسخ دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همچنین می توانید سایت های بازبینی را در وب یا صنعت خود مشاهده کنید ، جایی که هنوز کسب و کار شما در آن لیست نشده است.

مقاله پیشنهادی  Google 2 مورد بهبود برای جستجو در گزارش های کنسول را راه اندازی می کند

سپس ، ReviewPush عملکرد بررسی فروشگاه های شما را به صورت آنلاین رتبه بندی می کند تا بتوانید به راحتی ببینید کدام فروشگاه باید محصول یا ارائه خدمات خود را بهبود بخشد.

گزارشگری چند سطحی به شما گزارشاتی از سطح شرکت ، منطقه یا فروشگاه می دهد.

7. چت سنج

Chatmeter برای کمک به شرکت ها در جمع آوری و تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری و بهبود تجربه مشتری برای مارک ها و نمایندگی های چند مکان طراحی شده است.

ChatMeter یک پلت فرم مدیریت نام تجاری محلی است.

هر گونه بررسی در بیش از 20 سایت جستجو و بازبینی محلی از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

علاوه بر این ، هنگامی که محتوای جدیدی درباره نام تجاری شما وجود دارد ، اعلان دریافت خواهید کرد.

Chatmeter به شما امکان می دهد از رقبای محلی خود جاسوسی کنید تا ببینید چگونه در برابر آنها قرار می گیرید و از فعالیت های آنها می توانید یاد بگیرید.

ابزارک آنها به شما امکان می دهد نظرات سایت های خارجی را در وب سایت و صفحات فروشگاه خود به اشتراک بگذارید.

و ، هنگام ایجاد نمایه جدید در سایت لیست ها ، نمایه های شما در سایر سایت های لیست با اطلاعات فعلی به طور خودکار به روز می شوند.

آنها همچنین به شما نمره قابل مشاهده بودن نام تجاری مفید را می دهند تا حضور آنلاین برند شما را در برابر بزرگترین رقبای محلی خود بررسی کنید.

8. RankRanger

RankRanger ابزاری است که معمولاً از SEO استفاده می شود اما همچنین دارای یک مدیر شهرت قوی است.

این ابزار به شما امکان می دهد نتایج موتور جستجو را از نظر محتوای منفی یا بدگویی بررسی کنید و همچنین تغییرات SERP و نحوه تأثیرگذاری کار شما در مدیریت شهرت بر قابلیت مشاهده را کنترل کنید.

نحوه استفاده از RankRanger برای مدیریت شهرت.

9. اعتبار سلامت

اگر شما یک عمل پزشکی دارید ، یا SEO و سایر خدمات بازاریابی آنلاین را به روش های پزشکی ارائه می دهید ، ممکن است به Reputation Health نیاز داشته باشید.

مدیریت شهرت برای سازمانهای بهداشتی - یک مثال.

این مدیریت اعتبار و نظارت بر بازبینی آنلاین برای پزشکان را ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ابزار همچنین 23 سایت مرور مربوط به عمل پزشکی از جمله DrScore ، HealthGrades ، UcompareHealthcare و Vital را رصد می کند.

Reputation Health نام های آنلاین را مرور می کند و بررسی های عملی را انجام می دهد و هشدارهای ایمیل را برای شما ارسال می کند.

معیارهای کیفیت در شیوه های پزشکی همیشه مهم هستند ، اما این نوع نظارت بر اعتبار می تواند اطمینان حاصل کند که از هر مسئله ای جلوتر هستید.

مقاله پیشنهادی  آینده جستجوی سازمانی: تصویری ، صوتی و عمودی

10. آب مذاب

آنچه که به عنوان یک سرویس قطع مطبوعاتی آغاز شد و منابع خبری را اسکن می کرد تا کلمات کلیدی مرتبط با مشتریان را بدست آورد ، از آن زمان به یک ابزار نظارت کامل رسانه تبدیل شده است.

Meltwater ابزاری برای نظارت بر اعتبار رسانه است.

امروز ، Meltwater فراتر از نظارت بر مطبوعات است که با افزودن رسانه های اجتماعی به ترکیبی از تجزیه و تحلیل های زمان واقعی می پردازد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همچنان بزرگترین پایگاه داده رسانه جهانی را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید همه موارد ذکر شده را در رسانه های خبری نیز مشاهده کنید.

اگر مشتاقانه می دانید که چه کسی در مورد رقبا صحبت می کند یا از کجا ویژگی می گیرند یا تعداد زیادی از مشاهیراتی که روزانه ، هفتگی یا ماهانه دریافت می کنند در مقایسه با شماست ، می توانید این موضوع را از طریق Meltwater پیگیری کنید.

در حالی که می توانید گزارش ها و تجزیه و تحلیل ها را در داشبورد Meltwater خود مشاهده کنید ، می توانید این گزارشات را مستقیماً از داشبورد به ارائه تبدیل کرده و با تیم های داخلی به اشتراک بگذارید.

11. HootSuite

HootSuite به شما امکان می دهد با برنامه ریزی محتوا و گردش کار با تأیید ، امنیت را کنترل کنید ، انطباق را به صورت خودکار انجام دهید و ریسک دیجیتال را در تمام کانال های دیجیتال خود کاهش دهید.

شما می توانید روند احساسات را ردیابی ، پیگیری و تحلیل کنید ، حتی در استراتژی خود هوش اجتماعی ایجاد کنید.

HootSuite یکی از شناخته شده ترین ابزارهای رسانه های اجتماعی است.

12. BuzzSumo

نظارت بر نام تجاری ممکن است اولین چیزی باشد که با BuzzSumo ارتباط برقرار می کنید ، اما اگر قبلاً از این ابزار استفاده می کنید ، باید بدانید که این سرویس نظارت بر نام تجاری داخلی قوی و مفیدی دارد.

نحوه استفاده از BuzzSumo برای مدیریت اعتبار برند.

BuzzSumo به کاربران این امکان را می دهد تا تحت نظارت ، بر رقبای خود نظارت کرده و به اخبار صنعت پاسخ دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نتیجه

شما می توانید به صورت دستی در موتورهای جستجو یا سایت های رسانه های اجتماعی به جستجوی نام برند خود بپردازید ، اما در بهترین حالت احتمالاً نتایج خوبی خواهید یافت (بدون ذکر سخت کوشی و زمان ارزشمندی که برای انجام چنین کاری باید روزانه صرف کنید) ، هفتگی یا ماهانه).

ابزارهای بالا به شما کمک می کنند تا با سهولت و کارایی بیشتری شهرت آنلاین خود را کنترل کنید.

یکی را انتخاب کنید که برای برند شما مناسب باشد.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، دسامبر 2020