12 قدم ثابت شده برای تقویت CTR ارگانیک در Google

اگر راهی وجود داشته باشد که بتوانید بدون نیاز به ارتقاings رتبه خود ، ترافیک ارگانیک بیشتری به وب سایت خود ایجاد کنید؟

آیا لینک های بیشتری ایجاد می کند؟

نه

آیا ایجاد محتوای بیشتری است؟

نه

این بهینه سازی نرخ کلیک جستجوی ارگانیک (CTR) است.

ارگانیک CTR چیست؟

نرخ کلیک ارگانیک (CTR) به نسبت جستجوگرانی که بر روی یک نتیجه ارگانیک در صفحات نتایج موتور جستجو تقسیم بر تعداد کل جستجوها (نمایش ها) برای آن عبارت کلیک می کنند ، تعریف می شود.

کلیک های آلی ÷ برداشت ها = ارگانیک CTR

چرا CTR ارگانیک اهمیت دارد؟

بهبود CTR آلی شما مهم است زیرا:

  • این به معنای بازدید بیشتر برای وب سایت شما است بدون اینکه لزوماً لازم باشد رتبه بندی خود را بهبود ببخشید.
  • سهم کلیک های توزیع شده از گوگل به دلیل ویژگی های SERP و این واقعیت که گوگل تبلیغات پولی را کمتر به تبلیغات پولی نشان می دهد ، به طور مداوم در حال کاهش است. با این کار ، باید هر باری از ترافیک ممکن را از بین ببرید.

چگونه CTR ارگانیک را بهبود می بخشید؟

به عنوان یک مرور کلی ، در زیر یک نمودار خارق العاده توسط مشاور SEO Aleyda Solis آورده شده است که به روشنی بیانگر روند تفکر نحوه بهبود CTR ضعیف است:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با در نظر گرفتن بسیاری از این موارد و همچنین ایده هایی که من موفق به کسب آنها شده ام ، من 12 روش برای افزایش نرخ کلیک ارگانیک را در زیر شرح داده ام:

1. کمترین محتوای ارگانیک CTR خود را شناسایی کنید تا بدانید از کجا شروع کنید

می توانید به راحتی از Google Search Console خود بازدید کرده و تجزیه و تحلیل میزان بازدید خود را بارگیری کنید.

  • هدایت به کارایی.
  • اطمینان حاصل کنید سالات انتخاب شده است.
  • اطمینان حاصل کنید CTR متوسط بررسی می شود

در زیر تصویری از آنچه مشاهده خواهید کرد:

من معمولاً دوست دارم سوالات را براساس آنها مرتب کنم برداشت ها سپس شروع به ذکر کردن کنید که کدام پرسش ها CTR پایین تری از میانگین سایت من دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

(در این حالت ، میانگین CTR سایت 1.6٪ است.)

بنابراین من می خواهم به جستجوگرهایی بپردازم که میانگین آن را پایین می آورند و می فهمم برای بهبود آنها چه کاری باید انجام شود.

2. اصلاح هر نوع کلمه کلیدی Cannibalization

یک مسئله بزرگ که ما با مشتری ها می بینیم همان چیزی است که ما اغلب آن را آدم خواری کلمات کلیدی می نامیم. و در نتیجه ، هر کلیک آلی را پخش می کند.

هنگامی که این اسکن مطالب خود را کامل کردید ، محل وقوع آن را شناسایی کنید و کلمات کلیدی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، تلفیق یا تفکیک کنید تا CTR شما به جای 10 به یک صفحه اختصاص یابد.

مقاله پیشنهادی  Google تاخیر صفحه اول فهرست اول موبایل را به تأخیر می اندازد - 5 دلیل چرا

در اینجا دو منبع مفید برای کمک به شناسایی و تمیز کردن مسائل مربوط به آدم خواری کلمات کلیدی وجود دارد:

3. با عناوین خود خلاقیت کسب کنید

این مورد بزرگ است زیرا اگر می خواهید افراد کلیک کنند ، آنها چیز زیادی نمی بینند دیگر بیش از عنوان شما در SERP ها.

روش های مختلفی برای بهبود عناوین شما وجود دارد.

از برچسب های عنوان سنگین خودداری کنید

این موارد نه تنها خسته کننده هستند و هم به اندازه تعداد کلیک زیاد نیستند ، بلکه حتی ربات های موتور جستجو نیز متوجه می شوند که این عنوان برای خوانندگان نوشته نشده است.

از براکت ها در عناوین خود استفاده کنید

مطالعه ای که توسط HubSpot انجام شد نشان داد که پرانتز در عناوین کلیک 40٪ کلیک را افزایش می دهد.

یک لیست شماره دار را امتحان کنید

به یک دلیل تعدادی در این پست اضافه کردیم. تحقیقات انجام شده توسط Conductor نشان داد که تعداد CTR 36٪ را افزایش می دهد.

از سال تقویم فعلی استفاده کنید

برایان دین در مورد اینکه چطور در 7 روز ترافیک ارگانیک خود را 652٪ افزایش داد ، به جزئیات زیادی پرداخت.

بخش عمده ای از این مطالعه شامل سال تقویم درباره محتوای وی و همچنین استفاده از لیست های شماره گذاری شده بود.

همیشه عناوین خود را آزمایش کنید

می توانید این موارد را در تبلیغات PPC ، پست های فیس بوک و سایر تبلیغات اجتماعی خود امتحان کنید یا از یک تجزیه و تحلیل عنوان استفاده کنید (مرحله بعدی را ببینید).

نترسید که اغلب عناوین خود را تغییر دهید و عنوانی را پیدا کنید که واقعاً کارساز است (بعداً بیشتر در این باره)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

4- از URL های توصیفی استفاده کنید

مدارک زیادی وجود دارد که حاکی از اهمیت داشتن یک URL توصیفی است – و این منطقی است.

مردم ترجیح می دهند روی آنها کلیک کنند seekchenginejournal.com/blog/5- نکات-برای-موفقیت نسبت به. تا seekchenginejournal.com/product=success/12345؟.

همیشه مطمئن باشید که هنگام ایجاد صفحات جدید ، حلزون حرکت را بهینه می کنید و اگر می خواهید ساختار URL وب سایت خود را به طور کامل تغییر دهید ، این کار را به روشی دوستانه سئو انجام دهید.

5. توصیف خود را بهینه کنید

در وهله اول فکر کنید که چرا مردم در وهله اول لیست شما را می بینند و مطمئن شوید که توضیحات شما مرتبط است.

از کلمات احساسی استفاده کنید (که بعضی اوقات “کلمات قدرت” مانند “مخفی” یا “فوری” نامیده می شود) و از دستورالعمل های مشابه با عنوان استفاده کنید.

اگر عنوان شما شماره ای دارد اما سال تقویمی نیست ، با توجه به اضافه کردن سال تقویم در توضیحات.

بیشترین کادرهای تأیید که می توانید بین عنوان و توضیحات بررسی کنید بهتر است.

6. از نشانه گذاری ساختاری استفاده کنید

من مطمئن هستم که این مورد را آمدن مشاهده کردید زیرا ما در حال پایین آمدن از آنچه شما هنگام مشاهده یک نتیجه SERP می بینید پایین می آییم: نشانه گذاری طرحواره.

انواع مختلف طرحواره شامل:

  • سازمان.
  • شخص
  • تجارت محلی.
  • محصول و پیشنهاد
  • پودرهای سوخاری.
  • مقاله.
  • ویدئو
  • رویداد.
  • سالات متداول

همه این تغییرات مختلف علامت گذاری به شما کمک می کند تا لیست شما در SERP بیشتر به چشم بیاید که از نظر تئوری باید کلیک های بیشتری را فریب دهد.

7. اهرم تبلیغات PPC برای ارگانیک CTR

یکی از کم استفاده ترین راه ها برای بهبود سریع CTR با رویکرد اثبات شده ، استفاده از PPC است.

یک کلمه کلیدی را شناسایی کنید که CTR پایینی دارد اما در آن به اندازه کافی بالا هستید و یک تبلیغ جستجوی پولی برای آن ایجاد می کنید.

با گرفتن بیشتر املاک و مستغلات ، احتمال بازدید آنها از شما افزایش می یابد ، بلکه شما می توانید به سرعت عناوین و توضیحات مختلف را برای شناسایی یک برنده امتحان کنید.

سپس آن نسخه را در لیست ارگانیک خود اعمال کنید.

8. احساسی شوید

ترکیب احساسات توجه افراد را به خود جلب می کند.

کلیک کنید ، بلکه از استفاده از کلمات احساسی مانند “اثبات شده” ، “فوری” ، “شگفت انگیز” ، “مخفی” ، “بهترین” و غیره نترسید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از این عناوین یا توضیحات خود برای آن چیزهای اضافی استفاده کنید!

9. از احساس مثبت یا منفی استفاده کنید

استفاده از احساس مثبت یا منفی ثابت کرده است که CTR بالاتر است ، با این حال بسیاری از عناوین هنوز احساس خنثی دارند.

چندین ابزار رایگان وجود دارد اما یکی از آنها دوست دارم از آن استفاده کنم Monkey Learn است.

10. عنوان مورد را اعمال کنید

در حالت عنوان ، کلمات بزرگ با حروف بزرگ و بیشتر کلمات کوچک با حروف کوچک هستند.

در حالت جمله ، بیشتر کلمات اصلی و جزئی حروف کوچک هستند.

این تفاوت کم می تواند به معنای تفاوت در کلیک های بیشتر باشد.

استفاده از عنوان اغلب با CTR بالاتر نسبت داده می شود زیرا عنوان را برجسته می کند.

11. محتوای ساختار برای قطعه های ویژه

قطعه های ویژه نتایج جستجوی غنی هستند که به عنوان یک جعبه محتوا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شوند.

آنها بخشهایی از اطلاعات هستند که سعی در ارائه پاسخهای مربوط به درخواست کاربر دارند.

قطعه های ویژه معمولاً در بالای SERP در زیر تبلیغات پولی و بالاتر از سایر نتایج جستجوی ارگانیک قرار می گیرند.

12 قدم ثابت شده برای تقویت CTR ارگانیک در Google

یک مطالعه توسط HubSpot نشان داد که وقتی نتایج به صورت قطعه های برجسته ظاهر می شوند ، CTR برای کلمات کلیدی با حجم بالا بیش از 114 درصد افزایش می یابد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هنگام تحقیق در مورد SERP کلمه کلیدی اصلی خود ، بررسی کنید که آیا قطعه ویژه ای نشان داده می شود یا خیر.

مقاله پیشنهادی  8 استراتژی برتر بهینه سازی وب سایت

در این صورت ، مهم است که محتوای خود را مشابه نحوه نمایش قطعه ویژه ، پاسخ دهید.

به عنوان مثال: اگر یک قطعه ویژه مبتنی بر لیست را نشان می دهد ، می دانید که باید مطمئن شوید محتوای شما دارای قالب لیست شماره گذاری شده است.

اگر یک جعبه پاسخ است ، باید مطمئن شوید که به سوال بالای صفحه به روشنی و واضح پاسخ داده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، راهنمای قطعات ویژه Google Search Engine Journal را مطالعه کنید.

12. بهبود زمان بارگذاری صفحه

اگرچه در نگاه اول به نظر نمی رسد راهی برای بهبود CTR ارگانیک باشد ، اما اطمینان از بارگذاری سایت در سریعترین زمان ممکن یک عامل کلیدی است.

از این گذشته ، فقط درصورتی که بازدید کننده واقعاً در وب سایت شما قرار گیرد ، یک کلیک حساب می شود.

اگر زمان بارگیری صفحه شما عقب است ، ممکن است کلیک هرگز رخ ندهد.

پاداش: سایر معیارهای درگیری را در نظر بگیرید

در حالی که محتوای خود را تجزیه و تحلیل می کنید ، سایر معیارهای تعامل مانند نرخ گزاف را در نظر بگیرید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر متوجه شدید CTR بسیار زیاد است ، اما نرخ گزاف گویی نیز به همین دلیل است ، محتوای شما مطابق آنچه باید برای خوانندگان باشد عمل نمی کند.

اطمینان حاصل کنید که اسکن مطالب شما با عناوین و نقاط مهم آسان است (اما هنوز اطلاعات عمیق است) ، فیلم را در نظر بگیرید و همیشه به زیبایی صفحه و محتوا فکر کنید.

هرچه محتوای شما از ارزش بیشتری برخوردار باشد ، احتمال کسب بک لینک نیز بیشتر است.

یک کلمه سریع: چگونه Google از تقلب با کلیک جلوگیری می کند؟

ممکن است خیلی خوب فکر کنید “همه چیز عالی است ، اما من فقط بارها و بارها روی نتایج جستجوی ارگانیک شرکتم کلیک می کنم تا CTR را افزایش دهم و همه این مزایا را ببینم.”

من مدتی را به فکر این س thisال گذرانده ام و این بهترین مقاله ای بود که در این باره یافتم.

من با این متخصصان سئو موافقم وقتی می گویند “Google Ads 15 سال است که با کلاهبرداری کلیک مبارزه می کند و آنها می توانند به راحتی این آموخته ها را در جستجوی ارگانیک اعمال کنند.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google CTR ارگانیک برای موفقیت کلی در مشتریان هنگام رتبه بندی و همچنین تبدیل ها بسیار مهم است.

در حالی که تبدیل بدون رتبه بندی به راحتی اتفاق نمی افتد (آنچه بیشتر افراد روی آن تمرکز می کنند) ، معنای رتبه بندی بدون ترافیکی که تبدیل را به ارمغان می آورد معنایی ندارد (چیزی که افراد تمایل دارند فراموش کنند).

مراقبت از Google CTR ارگانیک = توجه شما به جایزه!

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، اکتبر 2020