11 نکته برای رشد مخاطبان خود

ناشران جدی درباره تسلط بر خرج های SERP سال ها از توانایی آنها برای تولید محتوای مسموم برای خوانندگانشان محترم می باشد.

من می دانم چون من یکی از آنها هستم

با این حال ، وقتی صحبت از SEO می شود ، فقط نیمی از نبرد است.

از آنجا که الگوریتم های Google به طور فزاینده ای پیچیده تر شده اند ، آنها همچنین در شناسایی بهترین منابع اطلاعات مطلوب برای خوانندگان بهتر شده اند.

ماموریت Google این است که به همه کمک کند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند – اما برای تحقق این امر به کمک شما نیاز دارند.

ماموریت Google

آیا می خواهید در سمت خوب Google قرار بگیرید؟

حضور وب خود را با رسالت آن همسو کنید.

من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه

در اینجا 11 نکته SEO برای ناشران برای کمک به محتوای شما در ارائه SERP ارائه شده است.

1. معماری وب سایت خود را بهینه کنید

در ماه مه سال 2020 ، گوگل اعلام کرد به زودی یک سیگنال رتبه بندی آینده را که ترکیبی از Core Web Vitals با سیگنال های تجربه کاربر موجود است ، به بازار عرضه خواهد کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این یک قدم فراتر از بهینه سازی تلفن همراه یا داده های ساخت یافته است تا بتوانید در آن همه ویژگی های SERP فرود بیایید.

همچنین این بدان معناست که شما باید سایتهای بصری و کاربر پسند داشته باشید که حرکت را برای انسان آسان می کند.

خوشبختانه ، شما می توانید اقدامات بسیاری برای اطمینان از این امر انجام دهید.

برای خزیدن و ایندکس کردن سایت خود برای موتورهای جستجو آسان کنید:

دارای پیمایش اولیه ، واضح و مداوم

به عنوان مثال ، مجله موتور جستجو برجسته در بالا قرار می گیرد ، جایی که هم انسان و هم خزنده می توانند به راحتی آن را پیدا کنند.

روشن کردن جهان تحریریه شما در صفحه اصلی

کسی که در صفحه شما قرار دارد باید بفهمد شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید.

نیویورک تایمز نمونه ای عالی از این را برای ناشران ارائه می دهد:

پیمایش اولیه نیویورک تایمز

یک نقشه سایت داشته باشید

نقشه های سایت برای مدت طولانی بهترین روش بوده و هنوز هم مهم هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

آنها نه تنها به خوانندگان شما کمک می كنند كه اطلاعات مهم را پیدا كنند ، بلكه به فهرست نویسان كد سایت شما نیز کمک می كنند.

2. بهترین روشهای جستجوگرها را در صفحه دنبال کنید

بهترین شیوه های جستجوگرها در صفحه مطابقت با بهترین شیوه ها برای نوشتن محتوا دارند.

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارهایی مانند:

  • استفاده از عناوین SEO با کلمات کلیدی. اگر می توانید کلمات کلیدی را در قسمت اول قرار دهید تا توجه خوانندگان و موتورهای جستجو را به خود جلب کنید.
  • اعمال توضیحات متا. از کلمات کلیدی در یک یا دو جمله با CTA قانع کننده استفاده کنید تا خوانندگان را مجذوب خود کند تا روی نتیجه خود کلیک کنند.
  • عناوین خود را مطابق عنوان سئو جستجو کنید. شما می توان آنها را متفاوت کنید ، اما این می تواند خوانندگان شما را گیج کند.
  • در سرتاسر مطالب خود از عناوین استفاده کنید. وقتی می توانید خوانایی را افزایش دهید ، محتوای خود را در حدود 300 کلمه خرد کنید.
مقاله پیشنهادی  آزمایشات Google Ads حذف تبلیغات متنی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

3. اضافه کردن نویسنده زندگی نامه و تصاویر

چه کسی مطالبی را برای شما می نویسد

وب وقتی یکسان کننده بزرگ باشد که می تواند محتوا را منتشر کند (اشاره: همه).

با این حال ، از آنجا که Google تأکید بیشتری بر مفاهیمی مانند تخصص ، تأیید اعتبار و اعتماد به نفس (با نام E-A-T در رهنمودهای کیفیت جستجوی Google) ، نوشتن مقاله به صورت آنلاین مهمتر شده است.

نه ، صرف حضور بایوس نویسنده شما را در SERP بالاتر نمی کند.

در عوض ، بایوس نویسنده نشان از تمایل به شفافیت و اثبات محتوای منتشر شده از یک منبع معتبر دارد.

از نظر Google ، این یک جزئیات از جزئیات کاربر است که می تواند به شما در صعود به بالا کمک کند.

4. برای Google Discover بهینه سازی کنید

Google Discover یک محتوای فید شخصی است که به صورت فعالانه مناسب ترین مطالب را برای کاربران شخصی شکار می کند.

همانطور که ناشران در حال کشف هستند ، می تواند منبع ترافیک گسترده ای باشد.

این منجر به انتشار بسیاری از ناشران می شود که چگونه بهینه سازی Google Discover را کشف کنند.

این به معنای راهی است که کاربران بتوانند بر اساس سابقه جستجو ، سابقه مرورگر ، فعالیت برنامه و موقعیت مکانی ، راحت تر موضوعات مرتبط با آنها را کشف کنند.

گوگل آنرا یک جستجوی بدون درخواست می نامد و به کاربران قول می دهد زمینه و کنترل بیشتری بر روی فید خود داشته باشند

چگونه می توانید برای چیزی شبیه به آن بهینه شوید؟

می توانید چند کار انجام دهید:

  • مطالب جذاب و قابل اعتماد را ادامه دهید. اگر Google مطابقت داشته باشد ، گوگل آن را پیدا کرده و آن را تغییر می دهد.
  • محتوای همیشه سبز را مستقر کنید. آنها به دنبال محتوایی هستند که مفید واقع شوند.
  • از تصاویر و فیلم ها استفاده کنید. نه تنها یک نوع دیگر از محتوای غنی دیگر را برای سرویس دهی به Google فراهم می کند ، بلکه 85٪ از همه مشاغل امروز از محتوای ویدیویی استفاده می کنند.
  • چندین زبان را پشتیبانی کنید. Google Discover از چندین زبان پشتیبانی می کند و قصد دارد اطلاعات بیشتری کسب کند.

Google Discover

5. از یک تصویر برجسته قانع کننده استفاده کنید

اعم از Google Discover یا به سادگی SERP ها ، یک تصویر برجسته جذاب توجه خوانندگان شما را به خود جلب می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

هنر اصلی ، گرافیک و تصاویر سفارشی مشابه ترجیح داده می شوند.

اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، استفاده از عکس سهام متفکر خوب است.

فقط از تصاویر زیاد استفاده شده که در چندین سایت ظاهر می شوند ، مراقب باشید.

همچنین می توانید تصاویری که در سایت شما ظاهر می شوند را بهینه کنید تا SERP ها بیشتر شود.

کارهایی که باید انجام شود:

  • تصاویر خود را فشرده سازی کنید تا زمان بارگذاری صفحه افزایش یابد.
  • نام فایل ها را شخصی سازی کنید – یک مکان دیگر برای دزدکی حرکت کردن در یک کلمه کلیدی است!
  • متن alt متناسب با SEO را با کلمات کلیدی بنویسید.
  • ساختار مسیر فایل تصور کنید – Google هنگام رتبه بندی تصاویر ، آن را در نظر می گیرد.
  • تصاویر خود را با موبایل سازگار کنید.
مقاله پیشنهادی  AMP رسمی برای افزونه وردپرس به نسخه 2.0 به روز شده است

6. انتشار اخبار به سرعت

آیا می خواهید در خط مقدم صنعت خود باشید؟

علاوه بر بهترین بودن ، باید در صدر گزارش دادن در آن قرار بگیرید.

سعی کنید اولین نفر – و یا نزدیک به اولین – ممکن است در هنگام وقوع اخبار صنعت باشد.

نگه داشتن نبض در قلمرو تخصص شما می تواند کمک کند.

به عنوان مثال ، اطمینان حاصل کنید که:

  • لیست های توییتر ایجاد کنید و فیدهای RSS را دنبال کنید.
  • به گروه های Facebook و LinkedIn بپیوندید.
  • با رقبای خود در رسانه های اجتماعی همگام باشید.
  • برای جمع آوری اخبار اخبار صنعت در نظر بگیرید تا داستان ها را هنگام ظهور شناسایی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر نمی توانید نفر اول باشید؟

تفکیک کنید.

زاویه منحصر به فرد خود را بر روی موارد اعمال کنید و از این راه استفاده کنید.

7. در جهان تحریریه خود بمانید

چه چیزی Google را بیشتر از مطالب جذاب و نوشته شده جذاب می پسندد؟

محتوای قوی نیز معتبر، نوشته شده توسط کارشناس در موضوع

با ماندن در جهان تحریریه خود – خط ضرب المثل خود را در وب که در آن شما به آنچه می دانید ، مطمئن شوید که آن اقتدار و تخصص خود را نشان داده اید.

معنی آن چیست؟

  • خوشه های موضوعی خود را انتخاب کرده و روی آنها بنویسید. فقط آنها در سالهای گذشته ، ژورنال موتور جستجو اخبار مربوط به مباحث غیر جستجو مانند Google Docs را پوشش می داد. آنها با کمال تعجب هیچ کس را بمباران نکردند. آنها هیچ ارتباطی با جهان سرمقاله ما ندارند: جستجو. ما یک انتشارات فناوری نیستیم.
  • هرگز خشکشویی های کثیف شرکت شما را تهویه نکنید. در حالی که به اشتراک گذاشتن داستان و نگاه در پشت صحنه با نام تجاری می تواند به خوانندگان کمک کند تا به یکدیگر متصل شوند ، همچنین اگر در مکالمه هایی که مارک شما را درگیر نمی کند ، در حال گوش دادن یا گزاف گویی هستید ، می تواند به سرعت آب را گل کند.
خوشه های موضوعی خوشه های موضوعی برند شما و پیام شما را واضح تر نگه می دارند.

8- برای پشتیبانی از سئو خود از کانالهای دیگر استفاده کنید

در حالی که باید دامنه خود را در جایی که تلاشهای SEO شما متمرکز است ، داشته باشید ، از استفاده از کانالهای دیگر برای پشتیبانی از سئو خود غافل نشوید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر چیزی ویروسی شود ، این یک موج انرژی بیشتر برای سوار شدن شماست.

در نظر گرفتن:

  • فیس بوک: طبق مرکز تحقیقات پیو ، 69٪ آمریکایی ها از آن استفاده می کنند.
  • اینستاگرام: حدود 75٪ از بزرگسالان 18-24 سال و 57٪ بزرگسالان 25-29 سال از آن استفاده می کنند.
  • لینک شده: اگر در بازار B2B هستید ، LinkedIn گزارش می دهد که 80٪ از بازاریابی رسانه های اجتماعی از این سیستم عامل سرچشمه می گیرند.
  • هرجای دیگر مخاطبان هدف شما بصورت آنلاین جماعت می کنند: توییتر ، یوتیوب ، TikTok و دیگران گزینه های بالقوه قابل دوام هستند.
مقاله پیشنهادی  نحوه شناسایی سوالات و بهینه سازی سایت خود برای پرسش و پاسخ ، سؤالات متداول و موارد دیگر

9. اخبار را همیشه سبز کنید

اگرچه محتوای رویدادهای فعلی ممکن است برای صنعت شما مهم باشد ، اطمینان حاصل کنید که شما همچنین محتوای همیشه سبز را تولید می کنید که به این ترتیب سریع خسته نشود یا ممکن است خود را در یک الگوی جشن یا قحطی از ترافیک وب قرار دهید.

اگر یک پست از دریافت ترافیک متوقف شده باشد ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که آن را به یک قطعه بی موقع تر تبدیل کنید.

همانطور که محتوای خود را ترکیب می کنید ، انجام دهید:

  • آمارها ، واقعیتها یا تصاویری را که اکنون ممکن است قدیمی باشد به روز کنید.
  • عنوانهای تازه ، مقدمه ای جدید و نتیجه گیری بنویسید.
  • مجدداً از CTA بازدید کنید.
  • مواد جدید اضافه کنید.
  • 301 برای حفظ و انتقال همه حقوق صاحبان سهام به صفحه جدید ، کلیه مقالات قدیمی را به مقاله جدید همیشه سبز هدایت کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

10. شامل تصاویر و فیلم ها

به طور عظیم ، کاربران می خواهند محتوای تصویری داشته باشند.

یک مطالعه توسط Wyzowl نشان داد که 87٪ از بازاریابان اعتقاد دارند محتوای ویدیو باعث بهبود ترافیک وب آنها می شود. آنها همچنین دریافتند که مردم هستند 2 برابر به احتمال زیاد محتوای ویدیو را به اشتراک بگذارید.

شما حتی می توانید متن تصویری را که در صفحه قرار دارد ، برای یک نتیجه اضافی به سئو خود وارد کنید.

به همین ترتیب ، محتوای تصویری مانند تصاویر و اینفوگرافیک ها همچنین می توانند ابزاری با ارزش برای استراتژی SEO شما باشند.

آنها نه تنها گزینه های اضافی برای گنجاندن کلمات کلیدی را ارائه می دهند ، بلکه می توانند خوانایی کلی سایت شما را نیز بهبود بخشند.

تصاویر بسیاری از امکانات طراحی را باز می کنند که صفحات را آسانتر می کنند. تصاویر بسیاری از امکانات طراحی را باز می کنند که خواندن صفحات را آسان تر می کند.

11. بهترین ابزار ساخت لینک شما؟ دکمه انتشار

آخر اما مهم نیست ، همانطور که بنیانگذار ما لورن بیکر اغلب می گوید بهترین ابزار ساخت پیوند ما است انتشار دکمه.

تاکید اصلی شما به عنوان ناشر به جای بازاریابی یا دستیابی به اطلاعات ، در تولید محتوای جدید باقی خواهد ماند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تمرکز خود را بر روی ایجاد محتوای ارزشمند ، مرتبط و جذاب قرار دهید.

برای حداکثر برنامه ، انجام دهید:

  • از بهترین روشهای SEO که گوگل به ناشران ارائه داده است استفاده کنید.
  • به برنامه خود ادامه دهید.
  • مهارت نوشتن خود را سنگین کنید.
  • نگذارید کمال در راه تکمیل قرار گیرد.

Takeaway: ناشران آنلاین باید در مورد سئو هوشمند باشند

عملکرد SEO ممکن است ناشران فراتر از عملکرد آن در محتوا باشد.

با این حال ، SEO در حال تبدیل شدن به یک ابتکاری کامل تر است که مارک ها در صورت موفقیت می توانند از هر زاویه در نظر بگیرند.

این 11 نکته SEO برای ناشران همین کار را انجام می دهد.

با آنها ، شما می توانید موقعیت خود را در SERP فراتر از آنچه می توانید با محتوای قاتل به دست بیاورید بهبود ببخشید و به مارک تجاری خود برسید.

بررسی کنید راهنمای SEO کامل SEJ برای دریافت نکات جالب تر.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2020