11 نکته برای بهینه سازی تصاویر خود در آمازون

تصاویر یکی از مهمترین عناصر تجارت الکترونیک مؤثر است.

در آمازون ، مشتریان گزینه های زیادی را درست در نوک انگشتان خود دارند و قبل از اینکه حتی روی یک محصول کلیک کنند ، به تصاویر می پردازند.

آیا می خواهید رقابت خود را شکست دهید؟

سپس داشتن تصاویر با کیفیت بالا ضروری است.

وقتی شخصی محصولی را مشاهده می کنید ، به سادگی با قدم زدن با یک قفسه لباس و دویدن انگشتان به پارچه به یک میلیون سؤال پاسخ می دهید.

  • آیا این دچار خارش خواهد شد؟
  • آیا به نظر ارزان است؟
  • آیا قرار است دیدنی باشد؟

در آمازون ، تصاویر ما نیروی فروش ما هستند.

تصاویر به مشتری کمک می کنند تا تصمیم بگیرد که آیا این محصول مناسب برای آنها است یا خیر.

کیفیت تصاویر شما می تواند تفاوت بین رتبه بندی محصولات شما در صفحه 1 یا صفحه 6 پرس و جو جستجوی آمازون باشد.

در اینجا 11 نکته برای بهینه سازی تصاویر خود در آمازون آورده شده است.

1. درخشش تصویر اصلی خود را

آمازون در مورد تصویر اصلی شما قوانین خاصی دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

ضروری است که به طور منظم صفحه پشتیبانی فروشنده را مرور کنید زیرا دستورالعمل ها می توانند تغییر کنند.

با این حال ، اصول در 10 سال که ما در آمازون لیست محصولات را تغییر داده ایم:

فقط محصول را نمایش دهید

تصویر اصلی شما نمی تواند هیچ متنی ، غرفه ها ، مرزها یا مواردی را نشان دهد که مقیاس محصول را نشان می دهد.

این فقط باید عکسی باشد که شما می توانید آن را بفروشید.

سفید خالص

آمازون نوع خاصی از رنگ سفید را بر روی تصاویر اصلی می خواهد (RGB 255 ، 255 ، 255).

این با این هدف است که محصولات به نظر می رسد که در رابط شناور هستند.

برخی خدمات با هزینه ای اندک عکس های شما را با این رنگ ویرایش می کنند.

نزدیک

محصول موجود در تصویر اصلی باید 85٪ از تصویر را تصاحب کند.

تصاویری که به صورت برش خورده باعث می شوند محصول شما در تصویر کوچک نشان داده شده در جستجو و تبلیغات شما کوچک به نظر برسد.

این می تواند نرخ کلیک شما (CTR) را برای تبلیغات شما کاهش دهد و همچنین میزان ترافیک ارگانیکی را که لیست شما دریافت می کند ، کاهش دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نمونه تصویر اصلی برای آمازون تصویر اصلی شما در آمازون باید بر روی رنگ سفید خالص بزرگنمایی ، برش خورده باشد و فقط محصول را برای فروش نشان دهید.

2. همه نقاط را پر کنید

اگرچه این به نظر اساسی می رسد ، شما از لیست لیست هایی که فقط 2 یا 3 تصویر دارند تعجب کنید.

آمازون به بیشتر دسته ها هفت یا بیشتر اسلات تصویر می دهد.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که می توانید تصاویر را اضافه کنید زیرا اینگونه مشتری قبل از خرید مطلع می شود.

مهم: در بسیاری از دسته ها ، بیش از هفت تصویر مجاز به شما هستند ، اما فقط در صفحه جزئیات اصلی محصولات ، هفت اسلات مشاهده خواهید کرد.

تصاویر اضافی فقط در صورت کلیک بر روی مشتری برای به دست آوردن جزئیات بیشتر نشان می دهند.

اطمینان حاصل کنید که مهمترین تصاویر شما در اسلاتهای 6-7 درجه اول لیست شما قرار دارند ، بنابراین می توان آنها را از صفحه جزئیات محصول مشاهده کرد.

مقاله پیشنهادی  چرا مردم امروز از وب سایت بازدید می کنند؟

اگر یک ویدیو اضافه کنید ، از 7 شکاف موجود در لیست شما استفاده می کند.

یکی از دلایلی که مردم این شکافها را باز می کنند این است که فراموش می کنند شما می توانید بیش از محصول را نشان دهید.

بله ، ما به تصویر جلویی ، پشتی و بسته بندی نیاز داریم.

با این حال ، مشتریان همچنین به عکسهایی نیاز دارند که مقیاس ، انواع استفاده و عملکرد آنها را نشان می دهد.

تصاویر سبک زندگی نیز می توانند مسیری طولانی را برای کمک به تبدیل انجام دهند.

یک تصویر سبک زندگی محصول شما را نشان می دهد که مورد استفاده قرار می گیرد.

این می تواند به همان راحتی باشد که یک زن خوشحال قهوه صبح خود را برای کسی که در آشپزخانه خود با مطبوعات جدید سیر مفید آشپزی می کند ، بنوشاند.

تصاویر اینفوگرافیک که در آن متن فراخوان را اضافه می کنید می تواند ابزاری قدرتمند برای تبدیل در آمازون باشد.

3. اندازه اندازه

اندازه تصویر شما به شکلی که در آمازون مشاهده می شود نقش بسزایی دارد.

تصاویری که بسیار کوچک هستند می توانند پیکسل شوند و همچنین ویژگی زوم را برای دسک تاپ غیرفعال می کنند.

آمازون توصیه می کند که تصاویر شما حداقل از 1000 پیکسل در کوتاه ترین طرف باشد تا تصاویر شما بزرگنمایی شوند.

نسبت نیز نقش مهمی در تصاویر دارد.

نسبت ابعاد توصیه شده برای تصاویر در صفحه جزئیات محصول 1: 1 یا مربع است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

آمازون امکان بارگذاری تصاویر مستطیلی را می دهد ، اما اندازه متناقض تصویر باعث می شود محصولات شما حرفه ای تر به نظر برسند و به نرخ تبدیل شما آسیب برساند.

نسبت ها در تصویر اصلی شما حتی بیشتر اهمیت دارند.

آمازون تصویر شما را برای تصاویر کوچک که در نتایج جستجو و تبلیغات شما ظاهر می شوند تنظیم می کند.

گاهی اوقات به سادگی از بین بردن سایه بازتابنده روی یک بطری می تواند اندازه تصویر در تصویر کوچک را افزایش داده و تأثیر مثبتی در تبدیل بگذارد.

داشتن کالاهای دارای مقیاس در کنار محصول خود برای نشان دادن مقیاس می تواند ابزاری مهم در کاهش بازده و افزایش تعداد بررسی های مثبت محصول شما باشد.

یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از رضایت مشتریان ، اطمینان از عدم سوء استفاده در اندازه کالای شما است.

یکی از مشتری های ما فروش تی شرت های کودکان آستین بلند را فروخت.

تصویر اصلی نشان داد که یک بازوی پیراهن کشیده و دیگری تاشو.

به همین دلیل ، تصویر آنها به شکلی مستطیل بریده شد و تصاویر کوچک آنها نسبت به رقبای خود بسیار کوچکتر شد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

همچنین دیدن این گرافیک روی تی شرت از ریز عکسها را دشوار کرده است.

با تغییر تصاویر به نسبت مناسب ، ما توانستیم CTR را برای تبلیغات آنها در بیش از 10٪ افزایش دهیم ، و واحد جلسه آنها بیش از 25٪ افزایش یابد.

4. گلوله های خود را آینه کنید

عناوین و گلوله‌ها نقش اساسی در نمایه سازی و رتبه بندی دارند و آمازون تأکید زیادی روی آنها می کند.

تصاویر شما ارتباط کمتری با ورود ترافیک به لیست شما ندارند.

آنها ارتباط بیشتری با تبدیل ترافیکی دارند که لیست شما دریافت می کند.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام می گوید که سایت ها ممکن است برای جاسازی عکس ها به مجوز نیاز داشته باشند

مردم غالباً می پرسند چگونه می توانند لیست های آمازون خود را برای موبایل بهینه کنند.

بهترین راه برای انجام این کار اطمینان خاطر از داشتن تصاویر زیبا و آموزنده است.

در تلفن همراه ، تنها محتوا که در بالای برابر ظاهر می شود عنوان محصول و تصاویر است.

بسیاری از مشتریان هرگز به محلی که گلوله ها در آن قرار دارند ، نمی روند.

برجسته کردن مزایای اصلی در تصاویر شما می تواند تبدیل را افزایش دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نمونه ای از اینفوگرافیک های طراحی شده برای آمازون اینفوگرافیک به شما امکان می دهد تصاویر تصاویر محصول یا سبک زندگی خود را با فراخوانی هایی که مزایا و ویژگی های محصول شما را برجسته می کند ، ترکیب کنید.

تجربه موبایل و دسک تاپ در آمازون بسیار متفاوت است.

بسیاری از خریداران محصولات خود را در مرورگرهای موبایل و برنامه تلفن همراه خود مشاهده می کنند.

مهم است که صفحه جزئیات محصول خود را در دسک تاپ ، موبایل و برنامه آمازون مشاهده کنید.

گلوله های خود را برای ایده برای تصاویر مرور کنید ، همچنین به سؤالات و بررسی های مشتری توجه کنید.

اگر گوش دهید ، مشتریان شما اغلب دقیقاً به شما می گویند که چه اطلاعاتی را برای خرید خریداری کرده اند.

5. اجازه دهید مشتریان شما خودشان را ببینند

تحقیقات روانشناختی برای مشتریان شما هنگام ایجاد تصاویر خود به همان اندازه اهمیت دارد که هنگام نگارش نسخه خود از آن استفاده کنید.

دانستن درآمد ، اعتقادات و موارد مصرف مشتریان ، به تصاویر کمک می کند تا قانع کننده تر باشند.

به عنوان مثال ، اگر شما در حال فروش قهوه به افرادی هستید که بیش از 100000 دلار در سال تولید می کنند ، می خواهید از یک آشپزخانه طبقه بالا در پس زمینه استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر شما به کسانی که سالانه 40،000 دلار می فروشید ، می فروشید ، آشپزخانه طبقه متوسط ​​مناسب تر است.

شما می خواهید مشتریان خود بتوانند ببینند که این محصول متناسب با نیازها و سبک زندگی آنها است.

نمونه تصویر سبک زندگی برای آمازون این یک تصویر سبک زندگی از مخلوط Beer Bread است که برای داشتن مهمانی ها بسیار عالی است. در اینجا تصویر نیاز داخلی مشتری برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان خود را برجسته می کند.

6. بدون رمان

درج متن در تصاویر از طریق گنجاندن اینفوگرافی می تواند ابزاری قدرتمند برای تبدیل باشد.

با این حال ، هر چه متن بیشتر باشد ، این تصاویر موثرتر می شوند.

به این فکر کنید که آیا مشتری شما به خواندن این گرافیک نیاز به بزرگنمایی یا خرج کردن دارد ، بنابراین اگر جمعیتی قدیمی دارید که خواندن متن کوچک را ناامید کننده می کند ، فکر کنید.

گاهی اوقات با استفاده از یک تماس بزرگتر برای اقدام یا بیانیه سود ، مخلوط با مقدار محدود متن کوچکتر برای مشتریانی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارند ، به خوبی کار می کند.

نمونه تصویر با متن محدود در اینجا مثالی از کالایی آورده شده است که از یکی از تصاویر محصولات آنها با متن اضافی استفاده کرده است تا به یکی از مزایای محصولاتشان کمک کند.

استفاده از عبارات مناسب است ، اما گلوله ها را به کلمه آینه نکنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تصاویر باید دارای نکات برجسته باشند نه بازی با بازی.

7. از عدم موفقیت فتوشاپ خودداری کنید

مشکلی در فتوشاپ کردن محصول خود به یک سبک زندگی وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی  Google Lightning Talks: HTTPS توضیح داده شده است

با این حال ، عیب های مشترکی وجود دارد که می خواهید از آن جلوگیری کنید:

سایه ها

اطمینان حاصل کنید که سایه های شما در جایی که قرار است قرار بگیرند می افتند.

مشتریان ممکن است ندانند چه اشتباهی است ، اما می دانند که اشتباهی وجود دارد.

مراقب مقیاس باشید

این امر به ویژه در صورتی که در عکسهای تبلیغاتی عکس بگیرید ، صادق است.

اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما در مقیاس قرار دارند.

مشکلات مقیاس می تواند باعث بازگشت و محدود شدن ASIN ها شود.

نمونه اشتباهات فتوشاپ سایه بلوک ها باید در همان جهت سایه در پای دختر کوچک باشد. همچنین اگر این بلوک های یک اینچی باشند ، مشتری هنگام ورود کالای آنها خوشحال نخواهد شد. این نمونه ای از چگونگی ضعف تصاویر می تواند به بازده احتمالی منجر شود.

8. بررسی طلسم

داشتن خطای غلط یا دستوری به راحتی در تصاویر شما آسان است.

کپی بر روی تصاویر را از طریق برنامه ای مانند Grammarly اجرا کنید و حداقل 2-3 نفر قبل از بارگذاری تصویر را بررسی کنند.

9. الزامات طبقه بندی را دنبال کنید

علاوه بر داشتن قوانین خاص برای تصاویر ، آمازون قوانین خاص تری نیز دارد که در هر گروه متفاوت است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این می تواند شامل این باشد که آیا شما مجاز به استفاده از مانکن ، قرار دادن کفش و مواردی مانند برچسب های تغذیه ای هستید.

شما باید این سیاست را برای دوباره بررسی دستورالعمل های سبک در هر سه ماه انجام دهید زیرا بعضی اوقات آمازون بدون اطلاع رسانی به فروشندگان ، تغییراتی را ایجاد می کند.

10. A + محتوا

در خارج از شکاف های تصویر در بالای صفحه جزئیات محصول ، همچنین امکان استفاده از تصاویر در ماژول های محتوای A + وجود دارد.

یک اشتباهی که اغلب می بینم این است که فروشندگان به سادگی تصاویر را از شکاف های تصویر در محتوای A + تکرار می کنند.

برای برجسته سازی از مطالب و تصاویر A + استفاده کنید:

  • مورد استفاده بالقوه
  • گزاره های فروش بی نظیر
  • داستان برند ، طول عمر یا ارزش ها
  • تصاویر سبک زندگی اضافی
  • دستورالعمل استفاده
  • نمودارهای مقایسه

11- آزمون ، تست ، آزمون

هنگامی که برای اولین بار لیست خود را ایجاد می کنید ، فرض می کنید که موارد مهم برای کاربران خود را شناسایی کرده اید.

بعد از اینکه چند هفته تبلیغات را اجرا کردید ، سؤالاتی را مشاهده می کنید که وارد لیست شما می شوید یا بررسی هایی دارید که به شما می گوید مشتری چه عاشق و متنفر بوده است ، اکنون می توانید دوباره ارزیابی کنید که آیا فرضیات شما صحیح است یا خیر.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

ابزارهایی مانند Splitly و فروشنده وجود دارد که به شما امکان می دهد تغییرات لیست آزمون را تقسیم کنید.

همچنین می توانید با مقایسه داده های موجود در گزارش فروش و گزارش ترافیک ، تست تقسیم را به صورت دستی اجرا کنید.

از این داده ها برای تست کپی و تصاویر جدید استفاده کنید.

در هنگام وجود فعالیت غیرمعمول خرید مانند تغییرات در فصلی ، به داده های سخت توجه کنید و از انجام تست های اسپلیت بر روی تصاویر خودداری کنید.

همچنین آزمایش فقط یک متغیر به طور همزمان مهم است.

به طور کلی

شما می خواهید تصاویر خود را با انتخاب محصول شما در فروشگاه به تمام سؤالاتی که شخصی بطور شهودی می داند پاسخ دهد.

نمایش موارد نزدیک پارچه ، نشان دادن چگونگی استفاده از این محصول ، نحوه ظاهر آن در خانه آنها – همه این مؤلفه ها می توانند به خریدار کمک کنند تا محصول شما را نسبت به رقبای خود انتخاب کند.

مواقعی وجود دارد که می توان برخی از این نکات را نادیده گرفت.

شرکت هایی که مخلوط محصولات بزرگ دارند ، همیشه نمی توانند هزینه پر کردن تمام شکاف های تصویر را بپردازند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

گاهی اوقات خطر کوچک بودن متن از مزیت داشتن همه اطلاعات پیشی می گیرد.

با این حال ، ما دریافته ایم که پیروی از این دستورالعمل ها به ما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنیم که ما در فروش بالقوه مشتریان خود حداکثر هستیم.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2020
تصویر در پست: طرح بازار