10 نکته محلی در زمینه SEO برای بهبود وب سایت های املاک و مستغلات شما

صنعت املاک و مستغلات به ویژه در شهرهای بزرگ بسیار رقابتی است.

از شرکت انفرادی که تلاش می کند زندگی خود را تأمین کند تا مجامع عظیم ملی ، همه در تلاش هستند تا برای افزایش دید خود و به دست آوردن این لیست ها ، هر کاری از دستشان بر می آید انجام دهند.

خوشبختانه به صورت آنلاین ، نیازی به رقابت با صدها هزار بنگاه دیگر نیست.

از آنجا که منطقه ای که شما خدمت می کنید بیش از حد محلی است ، شما فقط در همان منطقه فوق محلی با دیگران رقابت می کنید.

البته بسته به موقعیت مکانی ، رقابت حتی در میان مشاغل کوچک نیز ممکن است شدیدتر باشد.

اما ، استفاده از SEO محلی به شما فرصتی برای مبارزه می دهد. تا زمانی که بدانید چه می کنید

آنچه در زیر می آید 10 نکته برای بهبود وب سایت املاک و مستغلات شما است تا بتواند بر جستجوی محلی تسلط داشته باشد.

1. با حسابرسی SEO شروع کنید

قبل از اینکه بفهمید کجا می روید ، باید بفهمید کجا هستید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

حسابرسی SEO به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام صفحات عملکرد خوبی دارند و در کجا می توانید پیشرفت کنید.

اگرچه انجام یک حسابرسی می تواند زمانبر باشد ، اما به عنوان یک معیار برای پیشرفت شما عمل می کند و اطلاعات لازم برای ایجاد نقشه راه را به شما می دهد.

  • آیا سایت شما به صورت محلی رتبه بندی می کند؟
  • آیا ترافیک ارگانیک دریافت می کنید؟
  • آیا شما منجر ایجاد می کنید یا مشتری را تبدیل می کنید؟

اگر پاسخ هر یک از این سوالات منفی باشد ، دلیل آن وجود دارد. حسابرسی سئو می تواند به شما کمک کند آن را دریابید.

زمینه های اصلی برای تمرکز عبارتند از:

  • ساختار سایت: نقشه سایت XML ، robots.txt ، هدایت می شود.
  • ساختار صفحه: عناوین ، توضیحات متا ، برچسب های عنوان ، برچسب های alt ، URL ها.
  • محتوا: ساختار ، قرار دادن کلمات کلیدی و پیوندها ، عناصر بصری ، موارد کپی ، هدایت مجدد و برچسب های متعارف.
  • پیوندها: پیوندهای خروجی و ورودی ، پیوند با سایر صفحات سایت شما ، پیوندهای خراب.
  • قابلیت استفاده: دسترسی ، موبایل دوستی ، سرعت سایت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی همه چیز را در این پنج منطقه بهبود می بخشید ، باید شاهد افزایش ترافیک ارگانیک خود باشید.

با استفاده از Google Analytics به کدام صفحات بیشترین توجه را نیاز دارید و از کنسول جستجوی Google برای یافتن مواردی که باید برطرف شوند استفاده کنید.

در آنجا ، شما همچنین می توانید ابزار تست سازگار با موبایل و ابزار PageSpeed ​​Insights را پیدا کنید.

اگر برای پیگیری همه کارهایی که باید به عنوان بخشی از حسابرسی خود انجام دهید ، به کمک نیاز دارید ، نگاهی به این چک لیست ممیزی SEO ایجاد شده توسط Search Engine Journal بیندازید.

2. بهینه سازی برای جستجو

با در دست داشتن نتایج ممیزی ، برنامه ای برای رسیدگی به هر یک از مسائل تهیه کنید.

برای اطمینان از اینکه از هیچ چیز غافل نمی شوید ، بهترین روش یک سیستماتیک است.

بعد از اینکه مناطق مشکل را برطرف کردید ، به دنبال روش های دیگری برای بهبود بهینه سازی کلی خود باشید.

تمرکز بر:

3. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما قابل دسترسی است

نماد قابل دسترسی روی صفحه کلید

هر کس ، صرف نظر از معلولیت ، شایسته این است که بتواند به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کند.

صفحه خوان ها به افراد کم بینا کمک می کنند ، اما اگر وب سایت با قابلیت دسترسی ساخته نشده باشد ، تجربه کاربر آسیب می بیند.

وقتی بیشتر مردم به قانون معلولین آمریکایی فکر می کنند ، نحوه اعمال آن در رسانه های آنلاین را در نظر نمی گیرند زیرا این قانون قبل از دسترسی گسترده به اینترنت پیش از این بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه مشاغل باید اطمینان حاصل کنند که سایت های آنها با ADA سازگار است ، اما این امر به ویژه در مورد املاک و مستغلات بیشتر مورد توجه است زیرا نمایندگان به طور مکرر اهداف قضایی را دنبال می کنند.

دستورالعمل های اساسی برای انطباق با ADA شامل موارد زیر است:

  • هر دستگاه پخش رسانه یا اسناد PDF باید حاوی پیوندی به محل بارگیری نرم افزار لازم باشد.
  • کاربران باید از اطلاعات نامعتبر وارد شده مطلع شوند. به عنوان مثال ، اگر فرم به آدرس ایمیل احتیاج داشته باشد و کاربر نتواند یکی را وارد کند ، باید به او هشدار داده شود.
  • ظاهر وب سایت فقط به رنگ متکی نیست.
  • دکمه ها و پیوندها به وضوح نامگذاری شده اند.
  • اجرای تابع “جستجوی ناوبری” برای اطمینان از دسترسی آسان کاربران به مطالب.
  • همه تصاویر باید حاوی متن alt باشند تا خوانندگان صفحه بتوانند آن را بخوانند.
  • محتوای ویدیو باید دارای زیرنویس متن باشد.
  • محتوای صوتی و تصویری به رونوشت یا توصیف نیاز دارد.
  • هر صوتی که پخش شود می تواند بلافاصله متوقف شود.
  • عنوان صفحه باید محتوای صفحه را توصیف کند و کاربران را گمراه نکند.
  • کاربران از هر محدودیت زمانی مطلع می شوند.
  • سایت حاوی پیوند خالی یا برچسب عنوان نیست.
  • “Em” و “strong” به جای برچسب “b” و “i” استفاده می شوند.
  • عناوین به ترتیب منطقی ظاهر می شوند.
  • کاربران می توانند از صفحه کلیدهای خود برای پیمایش در سایت استفاده کنند.
  • هر صفحه دارای کد زبان در هدر برای شناسایی زبانی است که کد به آن نوشته شده است و باید در آن خوانده شود.
  • فرم ها دارای برچسب و افسانه های قابل خواندن توسط نرم افزار صفحه خوان هستند.
  • هرگونه چشمک زدن ، چشمک زدن یا پیمایش خودکار می تواند غیرفعال شود.
  • هیچ جلوه بارق یا انیمیشن یا رنگی که به سرعت چشمک می زند وجود ندارد.
  • هر عنصر تعاملی به طور قابل توجهی بر طرح یا خوانایی صفحه تأثیر نمی گذارد.
  • هرگونه تمرکز صفحه کلید نباید روی هیچ عنصر خاصی قفل شود.
  • این سایت اعتبار سنجی W3C HTML را بدون خطاهای اساسی منتقل می کند.
مقاله پیشنهادی  توییتر شروع به اجازه دادن به توئیت ها در پیشبرد کاربران می کند

برای انطباق کامل با ADA ، همچنین باید اطمینان حاصل کنید:

  • روش های مختلفی برای دسترسی به صفحات سایت وجود دارد.
  • وقتی پنجره به 200٪ تغییر اندازه می یابد ، متن باید بدون تأثیر بر طرح بندی صفحه یا قابلیت استفاده ، در فرم باقی بماند.
  • ترتیب و ارائه منو و دکمه باید در کل سایت ثابت بماند.
  • هر محتوای صوتی یا تصویری زنده باید دارای زیرنویس متن باشد.
  • تصاویر جایگزین توابع قابل دستیابی با متن نیستند.
  • فقط پیوندها زیرخط دار هستند.
  • پیوندهای زائد در همان صفحه حذف شده یا حداقل کاهش می یابد.
  • فوکوس صفحه کلید باید کاملاً واضح و واضح باشد.
  • اگر کاربر با خطاهای ورودی روبرو شد ، پیشنهاداتی برای رفع این مشکل ارائه می شود.
  • نسبت کنتراست بین عناصر پس زمینه و عناصر قابل خواندن باید حداقل 4: 5: 1 باشد.
  • اگر سایت از چندین زبان استفاده می کند ، زبان ها باید در کد هر صفحه مشخص شوند.

4. بهینه سازی برای دستگاه های تلفن همراه

بیش از نیمی از ترافیک اینترنت جهانی (52٪) از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود.

یعنی اگر می خواهید Google را حفظ کنید و مشتریان بالقوه شما خوشحال هستند ، وب سایت شما باید به راحتی در تلفن های هوشمند و تبلت ها کار کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی صحبت از بهینه سازی تلفن همراه می شود ، زمینه های اصلی برای تمرکز عبارتند از:

  • طراحی تعاملی
  • سرعت صفحه
  • سرعت میزبانی
  • صفحه نخست
  • پیمایش سایت
  • جستجوی سایت
  • تشکیل می دهد
  • تبدیل ها
  • قابلیت استفاده

یک طراحی پاسخگو سایت شما را متناسب با صفحه نمایش هر دستگاه تنظیم می کند ، که برای قابلیت استفاده بسیار مهم است.

سرعت سریع صفحه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اگر بازدیدکنندگان طولانی مدت منتظر بمانند ، احتمالاً برای یافتن سایت کاربرپسندتر ، دوباره به نتایج جستجو کلیک می کنند.

یک قاعده کلی این است که کارها را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

هرچه کاربر برای رسیدن به هدف خود مجبور به پیمایش بیشتر باشد ، احتمال پیگیری او تا انتها کمتر است.

ابزار Mobile-Friendly Test به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا سایت فعلی شما از این آزمون عبور می کند یا خیر و لیستی از مواردی که نیاز به توجه شما دارند را به شما ارائه می دهد.

برای سرعت بخشیدن به کار ، کد خود را کوچک کرده و تصاویر خود را بهینه کنید. برای مشاهده نحوه نمایش محتوای خود در چندین دستگاه ، از شبیه ساز استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

5. سایت خود را به Google My Business و سایر فهرست های راهنمای مرتبط اضافه کنید

بسته نقشه محلی seo google

بخش عمده ای از SEO محلی بر نقل قول های محلی متمرکز است.

هرچه مکان های سایت خود را در آن لیست کنید ، با نام ، آدرس و شماره تلفن شما در تمام آنها سازگار باشد ، بهتر است.

با Google برای کسب و کار من شروع کنید و نمایه خود را به روز نگه دارید.

تا آنجا که می توانید نمایه را کامل کنید.

آن را با عکس ها ، فیلم ها و سایر مطالب مرتبط ادویه کنید.

این می تواند به شما کمک کند تا در جستجوی محلی Google در رتبه بالاتری قرار بگیرید و احتمال رتبه شما در مقایسه با سایت هایی مانند Zillow و Trulia را افزایش می دهد ، اما ثبت نام در آنها را نیز فراموش نکنید.

سایر وب سایت های دایرکتوری برای لیست کردن مشاغل شما عبارتند از:

  • Realtor.com
  • خانه های یاهو
  • RedFin
  • صفحه اصلی
  • پیشاهنگی محله
  • Zoocasa
  • Local.com
  • Yelp
  • صفحات زرد
  • مانتا
  • دفتر تجارت بهتر
  • دایره بازرگان
  • Angie’s List
  • جستجو
  • صفحات زرد
  • صفحات سفید

در هر یک از سیستم عامل هایی که می خواهید استفاده کنید سریع جستجو کنید.

شما ممکن است در حال حاضر یک نمایه تجاری در آنجا داشته باشید که فقط باید ادعا شود.

پس از تأیید ، کنترل بیشتری بر اطلاعات ارائه شده در آنجا خواهید داشت.

از آنجا که افراد درباره این سیستم عامل ها تحقیقات زیادی انجام می دهند ، شما نه تنها SEO خود را افزایش می دهید ، بلکه کانال های فروش اضافی نیز برای افزایش تولید سرب ایجاد می کنید.

6. اجتماعی شوید

رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر نخواهند گذاشت ، اما هنوز بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چرا؟

این کمک می کند تا:

  • با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.
  • قرار گرفتن در معرض را افزایش دهید.
  • اقتدار ، اعتماد و آگاهی ایجاد کنید.
  • بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید.
  • تبدیل ها را انجام دهید.

مشاغل املاک و مستغلات بدون داشتن حساب های شبکه های اجتماعی به سختی می توانند به صورت آنلاین دیده شوند.

وسوسه انگیز است که سعی کنید در رسانه های اجتماعی در همه جا حضور داشته باشید ، اما بهتر است چند سیستم عامل را انتخاب کنید و آنها را به خوبی انجام دهید تا اینکه خود را گسترش دهید تا کیفیت محتوای خود را کاهش دهد.

فراتر از فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و Pinterest را در نظر بگیرید.

از این شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن مطالب وبلاگ ، فیلم ها و سایر اطلاعات مهم مانند آمار ، اخبار و موارد دیگر استفاده کنید.

برای تبلیغ وب سایت خود با محتوای تصویری از اینستاگرام و Pinterest استفاده کنید.

بهترین فرصت های فروش را در فیس بوک به نمایش بگذارید.

هر زمان محتوا را در اجتماعی به اشتراک می گذارید ، هشتگها و توضیحات متمرکز بر محلی را با کلمات کلیدی با هدف جغرافیایی اضافه کنید.

7. مطالب مفید را در وبلاگ خود منتشر کنید

داشتن یک وبلاگ در وب سایت خود به شما فرصت های بیشتری می دهد تا کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان یک تجارت کوچک ، منابع محدودی دارید و توانایی پرداختن به رقابت با شرکت های بزرگ را ندارید ، بنابراین مهم است که اولویت بندی انواع محتوایی که در آن قرار می گیرید را داشته باشید.

وبلاگ شما باید ترکیبی از موارد زیر باشد:

مقالات آموزنده

اینها پست هایی در مورد محله شما هستند ، مانند:

  • قابلیت پیاده روی
  • هزینه زندگی.
  • زندگی اجتماعی.
  • مدارس
  • جرم.
  • رستوران ها.

نکات مثبت و منفی محله را شرح دهید و دیدگاه های منحصر به فردی ارائه دهید.

محتوای بصری

این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تصاویر.
  • تورهای ویدیویی
  • تورهای مجازی
  • ویدیوهای پخش زنده
  • اینفوگرافیک ها

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مصاحبه با صاحبان مشاغل محلی

انجام مصاحبه با صاحبان مشاغل محلی می تواند مدتی طول بکشد اما ارزش آن را خواهد داشت.

این مصاحبه ها دیدگاه منحصر به فردی در مورد محله شما ارائه می دهد و به خریداران احتمالی خانه نشان می دهد که منطقه شما چقدر خوب است.

صاحبان مشاغل احتمالاً این مصاحبه ها را در سیستم عامل ها و وب سایت های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند تا به شما در آگاهی بخشی و افزایش دسترسی شما کمک کنند.

قبل از ارسال محتوا و به اشتراک گذاری آن ، برای بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو چند دقیقه وقت بگذارید.

کلمات کلیدی مرتبط جغرافیایی را در عناوین ، عناوین و عنوان های فرعی ، توضیحات متا ، متن alt ، هشتگ ها و URL ها قرار دهید.

8. محتوای ویدیویی ایجاد کنید

تولید محتوا اغلب ساده ترین است ، اما اگر می توانید ، باید روی ایجاد و بهینه سازی محتوای ویدیویی سرمایه گذاری کنید.

این می تواند به شما کمک کند تا خود را از رقابت متمایز کنید.

مقاله پیشنهادی  12 روش استفاده از Google Trends برای سئو

در نظر گرفتن:

  • راه اندازی و بهینه سازی کانال YouTube.
  • به طور مداوم فیلم ها را در آن کانال بارگذاری کنید.
  • فیلم های خود را در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید یا بارگذاری کنید.
  • پخش جریانی مستقیم در فیس بوک و یوتیوب برای ایجاد مخاطبان بیشتر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آیا به ایده هایی برای محتوایی که می توانید ایجاد کنید نیاز دارید؟

تلاش كردن:

  • فیلم های خانه باز.
  • فیلم های لیست شده (10 بهترین خانه برای خانواده ها).
  • پخش جریانی مستقیم پرسش و پاسخ
  • فیلم های پرسش و پاسخ.
  • تورهای مجازی

می توانید آن محتوای ویدئویی را برای ایجاد محتوای دیگر جهت استفاده در شبکه های اجتماعی و وبلاگ خود مجدداً مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید آن را به بیشترین شکل ممکن برای شما کارآمد سازید.

وقت خود را صرف بهینه سازی محتوای ویدئویی خود برای جستجوی محلی کنید.

کلمات کلیدی هدفمند جغرافیایی خود را به عناوین ، توضیحات و هشتگ ها اضافه کنید.

برای دسترسی ، زیرنویس و متن را اضافه کنید.

اگر متن را در توضیحات اضافه کنید ، موتورهای جستجو راحت تر می توانند محتوا را خزنده و نمایه کنند.

پیوندها را به نمایه های شبکه های اجتماعی ، وب سایت و هر لیست مرتبط در توضیحات نیز اضافه کنید.

9. از نشانه گذاری ساختار یافته استفاده کنید

نشانه گذاری ساختاری یا طرحواره ، به Google و سایر موتورهای جستجو کمک می کند تا در مورد نوع محتوای صفحه شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اگر سایت شما قطعه های غنی را در جستجو نمایش می دهد ، باید آن را در صورت امکان پیاده سازی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مشاغل املاک و مستغلات می توانند از موارد زیر بهره مند شوند:

  • RealEstateAgent
  • پیشنهاد
  • تولید – محصول
  • محل
  • RentAction
  • اقامت
  • آدرس پستی
  • جستجو نتایج
  • صفحه وب

آنچه شما استفاده خواهید کرد به ساختار سایت شما بستگی دارد.

اگر مطمئن نیستید که از چه چیزی استفاده کنید یا از کجا شروع کنید ، با یک متخصص SEO مشورت کنید.

هنگامی که طرحواره را به سایت خود اضافه کردید ، برای بررسی صحت آن با استفاده از ابزار آزمایش داده داده ساختار یافته.

10. سعی کنید اسنیپت های ویژه را بدست آورید

Position Zero - برجسته شده

آیا می خواهید در بالای SERP ها معرفی شوید؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

قطعه های ویژه می توانند تغییر دهنده بازی باشند.

گرفتن یک قطعه ویژه می تواند:

  • میزان بازدید را افزایش می دهد.
  • کاربران علاقه مند به پیشنهادات خود را جذب کنید.
  • رتبه بندی جستجوی شما را بهبود می بخشد.
  • نرخ تبدیل را افزایش دهید.

به دست آوردن آنها دشوار است و فقط تعداد کمی از مشاغل آنها را در جستجوی محلی جستجو می کنند.

به جای تلاش برای رقابت با وب سایت های بزرگی که ممکن است قبلاً این مکان را به دست آورده باشند ، به دنبال س quالهایی باشید که قبلاً چنین سالی ندارند.

با این حال ، به یاد داشته باشید که Google قطعه ویژه را با پرس و جوهای هدفمند جغرافیایی نمایش نمی دهد.

برای جبران خسارت ، می توانید:

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را برای یافتن کلمات کلیدی و مرتبط با دم طولانی مرتبط ، بر روی جغرافیایی اجرا کنید.
  • این کلمات کلیدی انتخاب شده را در محتوای با کیفیت بالا قرار دهید.
  • محتوای خود را به درستی ساختار و علامت گذاری کنید. از سرها و زیرعنوان های متمرکز بر سال ، پاراگراف های کوتاه تر که می توانند در یک بخش قطعه ویژه ، برچسب های H1-H2 ، جداول ، لیست ها ، نمودارها ، تصاویر و غیره قرار گیرند.
  • در سایت خود یک بخش پرسش و پاسخ ایجاد کنید. پاسخ های خاص به احتمال زیاد به عنوان قطعه های ویژه نمایش داده می شوند ، به ویژه اگر شامل تصاویر و لیست ها باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خلاصه

با وجود رقابت شدیدی که در املاک و مستغلات با آن روبرو هستید ، هنوز فرصت های زیادی وجود دارد.

استفاده از این نکات SEO به شما در تسلط بر جستجوی محلی کمک می کند.

سرمایه گذاری در سئو با این استراتژی ها می تواند به شما کمک کند حتی در برابر نام های بزرگ صنعت نیز رتبه خوبی کسب کنید.

اگر با SEO آشنایی ندارید ، برای جلوگیری از اشتباه ، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید یا استخدام کنید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، اکتبر 2020