10 نکته سریع در مورد جستجوگر رستوران برای تقویت قابلیت جستجوی Google

بسیاری از عوامل باعث افزایش فشار بر روی رستوران ها برای بهبود حضور آنلاین آنها شده اند.

خواه از طریق اختلالات ناشی از بیماری همه گیر ، افزایش رقابت یا تغییر در اهمیت حضور آنلاین پرقدرت ، می دانیم که باید بازی خود را ارتقا دهیم.

در حال حاضر ، ارتقا vis سطح دید در سطح محلی هم برای غذاخوری حضوری و هم برای گزینه های ضروری ضروری است.

بسیاری از تبلیغات پولی ، خدمات شریک و گزینه های ارجاع برای کسب ترافیک وجود دارد. با این حال ، صعود به بالای Google در نتایج جستجوی ارگانیک و Map Pack ، روشهای م ،ثر و غالباً کم هزینه ای برای جذب بیشترین ارتباط و مستقیم برای تبدیل مشتری به مشتری است.

در این ستون ، 10 نکته در مورد جستجوگرها در رستوران برای یافتن دید ، بازدید و مشتری بیشتر پیدا خواهید کرد.

1. استراتژی های جستجوگرها و محتوای خود را تعریف کنید

قبل از پرش به انبوهی از ابزارها ، سیستم عامل ها و کانال های تعامل ، استراتژی SEO خود را تعریف کنید. این به شما کمک می کند تا رقابت شما بسیار کاهش یابد و راهی سریعتر برای هدایت ترافیک با کیفیت به وب سایت شما فراهم شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با تعریف منطقه جغرافیایی مورد نظر خود (که بیشتر مشتریان شما از آنجا به آنجا می آیند زیرا در آنجا زندگی می کنند یا کار می کنند یا از آنجا بازدید می کنند) شروع کنید.

در مرحله بعدی ، تحقیق کنید که مخاطبان شما از چه عبارات و عبارات کلمه کلیدی استفاده می کنند از طریق یک ابزار تحقیقاتی مورد اعتماد برای کلمات کلیدی مانند Moz Pro ، SEMrush یا موارد دیگر. (برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، این راهنمای تحقیق در مورد کلمات کلیدی را بخوانید.)

چند گروه متمایز از اصطلاحات وجود دارد که می خواهید آنها را به درستی گروه بندی و طبقه بندی کنید که همگی دارای سطوح مختلفی از رقابت هستند.

شرایط سطح بالای رستوران

اصطلاحاتی مانند “رستوران ها” و “رستوران های کانزاس سیتی” برخی از عمومی ترین تغییراتی است که یک جستجوگر ممکن است استفاده کند.

در ابزار تحقیق کلمات کلیدی (هر ابزار در گزینه های محلی متفاوت خواهد بود) ، می توانید تمرکز جغرافیایی خود را بر روی منطقه مورد نظر خود تنظیم کنید و از اصطلاح عمومی (“رستوران”) و اصلاح کننده جغرافیایی (“رستوران های کانزاس سیتی”) استفاده کنید ، و همچنین سایر تغییرات کلی مربوط به آنچه در رستوران شما قرار دارد است.

اصطلاحات خاص طاقچه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سطح بعدی مربوط به دسته های خاصی است که رستوران شما در آن قرار می گیرد. به عنوان مثال می توان به “رستوران های مکزیکی” ، “پیتزا” ، “رستوران های رمانتیک” و سایر ویژگی ها و انواع آشپزی منحصر به فرد اشاره کرد.

اگر با چه دسته بندی یا کلمه خاصی باید استفاده کنید ، به Google Maps (لیست های Google برای کسب و کار من) ، Yelp و TripAdvisor نگاهی بیندازید.

از معیارهای فیلتر آنها در منطقه خود استفاده کنید تا دسته های کلی آنها را مشاهده کنید.

شرایط برند

تصور نکنید که به طور خودکار در جستجوی مارک به بالاترین سطح خود می رسید. بدانید چه تعداد از افراد با نام خود در جستجوی رستوران هستند و این را با حجم جستجوی سطح بالا و خاص مقایسه کنید.

مقاله پیشنهادی  YouTube به طور رسمی ممنوعیت کسب درآمد را از محتوای COVID-19 برداشته است

اطمینان حاصل کنید که سایت شما از فهرست و سایتهای اجتماعی فضای رستوران شما بیشتر است ، زیرا ارزش افرادی که به سایت شما می آیند بیشتر و قابل پیگیری است.

هنگامی که به عبارات جستجو و داده های حجم مجهز شدید ، می توانید تمرکز خود را بر روی اصطلاحات خاص متناسب با رستوران خود در سطح بالا ، خاص گروه و مارک محدود کنید.

تحت پوشش قرار دادن این طیف به شما کمک می کند تا روی آنچه که می توانید محتوای خود را اندازه گیری و تعریف کنید تمرکز کنید.

2. در جستجوی محلی تسلط پیدا کنید

برای غرق شدن در جستجوی محلی ، با ادعا ، استاندارد کردن داده ها و بهینه سازی لیست ها برای رستوران خود در تمام خصوصیات جستجوی محلی اصلی و مرتبط شروع کنید.

این شامل ترکیبی از دایرکتوری های موتور جستجو ، سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های دایرکتوری خاص صنعت است.

Moz Local و Yext دو ابزاری هستند که به شما کمک می کنند بفهمید چه دایرکتوری ها و منابع داده خارجی وجود دارد و سپس می توانید از به روزرسانی آنها اطمینان حاصل کنید.

داده های دقیق NAP (نام ، آدرس ، تلفن) که در تمام منابع داده سازگار باشد ، یکی از عناصر اساسی SEO محلی است.

فراتر از آن ، سپس می توانید روی بهینه سازی زمینه های اطلاعاتی مانند شرح کسب و کار و دسته های مشاغل کار کنید تا با اصطلاحات تمرکز مشخص شده در تحقیقات کلمات کلیدی خود هماهنگ شوید.

تمرکز خود را بر روی فهرست های مهم بگذارید. با Google برای کسب و کار من شروع کنید ، سپس به Yelp ، TripAdvisor ، Foursquare ، CitySearch ، صفحات مختلف زرد و سایر وب سایت های بررسی طاقچه ظهور دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه اینها با هم کار می کنند تا قابلیت مشاهده آنلاین شما را افزایش دهند.

3. با مشتریان در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

حتی اگر مدت ها است که تأثیر مستقیم شبکه های اجتماعی بر SEO مورد بحث و بررسی است ، ما می دانیم که تعامل رسانه های اجتماعی می تواند کاربران را به سمت سایت شما سوق دهد.

رسانه های اجتماعی می توانند نقطه لمسی قدرتمند در سفر مشتری باشند و آنچه را که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند در رستوران شما تجربه کنند ، به نمایش بگذارند.

حضور اجتماعی قوی اغلب با حضور جستجوی ارگانیک قوی مرتبط است زیرا محتوا ، تعامل و محبوبیت با ارکان مهم مرتبط بودن و اقتدار SEO مطابقت دارند.

استراتژی رسانه های اجتماعی را تدوین کنید و اجرای آن را دنبال کنید.

اطمینان حاصل کنید که با پیروان تعامل داشته و سریعاً به سوالات پاسخ دهید. نحوه برقراری ارتباط آنلاین ، درک کلی از خدمات و رویکرد مشتری شما را ایجاد می کند.

مخاطبان خود را پیدا کنید ، آنها را درگیر کنید و از آنها بخواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهند.

در نهایت ، از طریق تعامل با طرفداران و تبلیغ محتوایی در شبکه های اجتماعی که بازدیدکنندگان وب سایت اصلی شما را سرگرم می کند ، شاهد افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی خواهید بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این امر با مزایای بقیه تلاش های شما در زمینه جستجوگرها ارتباط برقرار می کند.

4. تشویق مرورها و توصیفات

تقریباً غیرممکن است که جستجو در یک رستوران را انجام دهید و نتایج بررسی و رتبه بندی را در نتایج جستجو مشاهده نکنید. این به این دلیل است که افراد روی رتبه بندی بالاتر ستاره کلیک می کنند.

بازبینی ها اغلب به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شوند و یک تاکتیک تعامل هستند ، اما از طریق صفحات نتایج جستجو نیز تأثیر گسترده تری بر بازدید سایت شما دارند.

مقاله پیشنهادی  به طور خلاصه SEO: درک ، اعتبار و قابلیت تحویل

از طریق استفاده از نشانه گذاری داده شده ساختاری ، می توانید رتبه بندی ستاره خود را در نتایج جستجو نشان دهید و دلیل قانع کننده دیگری برای کلیک کاربر بر روی سایت شما در مقابل رقبا ارائه دهید.

اگر دارای رتبه بندی آنلاین هستید که کیفیت رستوران شما را منعکس نمی کند ، اکنون یک استراتژی بازبینی برای دریافت هرچه بیشتر بررسی برای کمک به بالا بردن امتیاز خود قبل از اجرای کدی که رتبه بندی ها را به SERP جذب می کند ، ارائه دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

درجه بندی ستاره بالاتر احتمالاً به معنای نرخ کلیک بالاتر در سایت شما – و ترافیک بیشتر پا است.

5. محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید

اگر یک مکان واحد داشته باشید ، کار شما بسیار راحت تر از زنجیره محلی یا ملی چند مکانی است.

با این حال ، شما باید با اطمینان از داشتن محتوای منحصر به فرد کافی در وب سایت خود ، از رقابت خارج شوید.

داشتن محتوای جذاب و مفید در سایت ، اگر برای چشم اندازها و مشتریان شما ارزشمند باشد ، به شما کمک می کند. ایجاد یک برند قدرتمند به معنای رتبه بندی بهتر ، یادآوری بالاتر برند و تمایل بیشتر به برند خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که همه مطالب نباید کپی نوشته شوند. می توانید منوها ، تبلیغات داخلی و موارد دیگر خود را از طریق فیلم ، عکس و گرافیک ارائه دهید.

موتورهای جستجو فقط بر روی کلمات کلیدی در سایت شما متمرکز هستند. با شناسایی و تولید منظم محتوای جدید ، همچنین می توانید خط لوله را پر از مواد جذاب نگه دارید که به شما کمک می کند از رقابت خود جدا شوید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، اگر رستوران زیبایی دارید ، آن را در آغوش بگیرید و خود را از زنجیره عمومی خیابان جدا کنید.

اطلاعات مربوط به بنیانگذاران ، فرهنگ و مهمتر از همه – محصول را به اشتراک بگذارید. درباره منوی خود جزئیاتی از جمله تهیه مواد ، نحوه تهیه دستور العمل ها و دلیل قانع کننده بهترین مارسالای مرغ خود را در شهر ارائه دهید.

6. محلی سازی محتوا را در نظر بگیرید

باز هم ، رستوران های یک مکانه در اینجا جاده راحت تری دارند. براساس تصمیماتی که درباره منطقه بازار خود گرفته اید ، مطمئن شوید که نشانه ها و زمینه کافی برای کاربران و موتورهای جستجو درمورد اینکه رستوران شما کجاست و چه منطقه ای سرو می کند ، ارائه می دهید.

بعضی اوقات موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان خارج از شهر نام غیر رسمی محله ها و مناطق را کاملاً درک نمی کنند.

با ارائه محتوایی که به انجمن گره خورده است و به راحتی فرض نمی کند که همه می دانند شما در کجا مستقر هستید ، می توانید به همه کمک کنید.

یک نمونه از این موارد یک زنجیره 100 مکانه است که با یک پاراگراف واحد برای هر مکان نوشته شده به روشی متناسب با فروشگاه ، تاریخ محلی ، محله و مشارکت جامعه از کوچک شروع می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از آنجا ، ما توانستیم مناطق دیگری را برای مقیاس سازی پیدا کنیم و برای تمایز فروشگاه ها از یکدیگر به خوبی کار کرد.

7. بهترین روشهای SEO On-Page Basic را اعمال کنید

بدون پرداختن به جزئیات تمام تکنیک های بهینه سازی درون صفحه ای و بهینه سازی نمایه سازی ، من می خواهم شما را تشویق کنم که از بهترین روشهای جستجوگر جستجو در صفحه صرف نظر نکنید.

مقاله پیشنهادی  راهنمای کامل الگوریتم Google RankBrain

برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو از وجود شما مطلع هستند و برای اطمینان از طبقه بندی مناسب محتوای خود ، به نمایه سازی نیاز دارید.

شما می توانید زمان زیادی را صرف یک استراتژی کامل SEO کنید اما اگر تازه شروع به کار کرده اید ، توصیه می کنم بقیه موارد را کنار بگذارید و از این دو حوزه شروع کنید.

برای اطمینان از اینکه این سایت در حال حاضر و در آینده به درستی نمایه سازی شده است ، نقشه سایت robots.txt و XML خود را بررسی کنید. برای جستجوی خطاها ، کنسول جستجوی Google را تنظیم کنید.

وقتی صحبت از صفحه می شود ، اطمینان حاصل کنید که URL های صفحه منحصر به فرد و خاص کلمات کلیدی ، برچسب های عنوان ، برچسب های توضیحات متا ، عنوان ها ، کپی صفحه و ویژگی های alt تصویر را دارید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به نظر می رسد این خیلی زیاد است ، اما با مهمترین صفحات خود مانند خانه ، منو ، صفحه های تماس و صفحات تماس شروع کنید و همانطور که زمان مجاز است از آنجا بروید.

8. ابتدا به موبایل فکر کنید

موبایل درصد بالایی از بازدید از وب سایت های رستوران را تشکیل می دهد. Google اکنون برای درک محتوای یک وب سایت روی نسخه موبایل آن تمرکز کرده است.

امیدوارم که شما قبلاً یک وب سایت پاسخگو یا یک وب سایت ایجاد کرده اید که تست های لازم برای تلفن همراه را پشت سر بگذارد.

اما این تازه شروع کار تلفن همراه است.

همچنین مهم است که به سرعت بارگذاری صفحه ، ارائه مناسب و ارائه یک تجربه کاربری عالی تلفن همراه فکر کنید.

9. مارک “رستوران ها” را اجرا کنید

حوزه دیگری که می توانیم زمینه ایجاد موتورهای جستجو را فراهم کنیم و در نتایج جستجو در معرض دید کاربران بیشتری قرار بگیریم ، استفاده از داده های ساخت یافته است.

در صنعت رستوران ، اجرای کتابخانه Schema.org برای رستوران ها یک امر ضروری است.

این کار به یک توسعه دهنده ، بستر وب سایت یا سیستم مدیریت محتوا با پلاگین های مناسب یا گزینه های داخلی نیاز دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

10. تلاش های خود را بسنجید

این می تواند نکته شماره 1 باشد ، اما من آن را به عنوان آخرین مورد برای SEO رستوران در اینجا قرار می دهم زیرا در طول مراحل مهم است. با نه نکته قبلی ، کاری برای انجام و اجرا وجود دارد.

اما قبل از شروع هر جنبه بهینه سازی ، مطمئن شوید که این تلاش ها قابل اندازه گیری هستند.

هنگامی که شما در استراتژی خود سرمایه گذاری می کنید ، می خواهید بدانید چه جنبه هایی کار می کند ، کدام یک از آنها مفید نیستند و کجا تلاش شما بهترین نتیجه برای بازگشت سرمایه است (و هستند).

معیارهای قابلیت مشاهده ، تعامل و تبدیل را تا آنجا که می توانید آنها را به کسب و کار خود متصل کنید ، پیگیری کنید.

فراتر از این ، شما باید معیارهای پیشرفت صحیح مرتبط با اهداف را شناسایی کنید تا بدانید که در مسیر درست حرکت می کنید.

خلاصه

اگر می خواهید روز به روز از پر بودن رستوران خود اطمینان حاصل کنید – یا اینکه تحویل و انجام کارهای خود را به حداکثر می رسانید – افراد باید بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هنگامی که آنها شما را پیدا کردند ، باید سریع آنها را با یک تجربه عالی وب سایت به دست آورید و آنها را به سمت اقدام سوق دهید.

این 10 نکته می تواند به شما در رسیدن به هر دو هدف کمک کند.

منابع بیشتر: