10 مهمترین برچسب متا که برای سئو باید بدانید

در سئو ، گاهی اوقات ما بیشتر از بقیه تمایل داریم به یک جنبه از تلاشهای بهینه سازی توجه کنیم.

ساختمان پیوند به ویژه اغلب به عنوان “مهمترین چیز برای بهینه سازی” مورد حمایت قرار می گیرد.

در حقیقت ، همانطور که جان مولر گوگل به ما یادآوری می کند (یک بار دیگر) ، هیچ چیز مهم دیگری وجود ندارد – هیچ ترفندی برای گرفتن رتبه های عالی از نظر کیهانی وجود ندارد.

درعوض ، ما باید روی یک استراتژی جامع سئو تمرکز کنیم.

بخشی از این استراتژی شامل استفاده از برچسب های متا HTML – یک عنصر مهم برای موفقیت SEO می باشد.

استفاده از برچسب های مناسب در راه ارتباط برقرار کردن با موتورهای جستجو:

  • صفحه شما در مورد چیست
  • چگونه آن را بخوانیم.
  • چه کسی باید آن را ببیند.

با این حساب ، بیایید مرور کنیم که نشانگرهای متا برای سئو بسیار مهم هستند و چگونه به خوبی از آنها استفاده کنیم.

1. برچسب ها

برچسب عنوان (از لحاظ فنی ، ویژگی عنوان) اصلی ترین و مهمترین لنگر شماست.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به طور معمول به عنوان یک سرفصل قابل کلیک در SERP ها ظاهر می شود و در شبکه های اجتماعی و مرورگرها نیز نمایش می یابد.

به عنوان مثال ، اگر HTML این مقاله را مشاهده می کنید ، عنوان را مشاهده می کنید:

10 Most Important Meta Tags You Need to Know for SEO

برچسب های عنوان در قسمت قرار داده می شوند از صفحه وب خود استفاده شده و به این منظور است که ایده کاملی و واضح درباره آنچه در مورد صفحه است ارائه می دهد.

اما آیا آنها تاثیری مهم در رتبه بندی دارند که سالها پیش از آن استفاده می کردند؟

در طی چند سال گذشته ، عوامل رفتار کاربر به عنوان اثبات منطقی از اهمیت و در نتیجه سیگنال رتبه بندی مورد بحث قرار گرفت – حتی نمایندگان گوگل تأثیر آن را در اینجا و آنجا قبول دارند.

عنوان صفحه هنوز اولین چیزی است که یک جستجوگر می تواند در SERP ها را ببیند و تصمیم بگیرد که آیا این صفحه احتمالاً به هدف جستجو پاسخ می دهد یا خیر.

یک نوشته خوب ممکن است تعداد کلیک و ترافیک را افزایش دهد ، که حداقل تأثیر آن در رتبه بندی است.

یک آزمایش ساده همچنین می تواند نشان دهد که Google دیگر نیازی به برچسب عنوان شما برای یافتن یک کلمه کلیدی مطابقت دقیق برای دانستن موضوع مورد نظر در صفحه ندارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به عنوان مثال ، چند سال پیش ، یک جستجوی گوگل را جستجو کرد [how to build brand awareness] 2 مورد از 5 نتیجه برتر با عناوین دقیقا مطابق با پرس و جو شما ارائه می دهد.

امروز ، اما ، ما تصویری متفاوت می بینیم:

10 مهمترین برچسب متا که باید بدانید برای SEO

نه یک مسابقه دقیق.

با این وجود ، هیچ نتیجه بی ربطی هم حاصل نشده است: هر یک از صفحات ارائه شده در اینجا نحوه ایجاد آگاهی را توضیح می دهند و عناوین آن را منعکس می کنند.

آنچه موتورهای جستجوگر به دنبال آن هستند ، کل تصویر است ، و آنها تمایل دارند که محتوای صفحه را به طور کلی ارزیابی کنند ، اما جلد یک کتاب هنوز هم مهم است – به ویژه هنگامی که در تعامل با جستجوگرها باشد.

بهترین روشها

  • به هر صفحه عنوان منحصر به فردی بدهید که محتوای صفحه را بطور دقیق و دقیق توصیف کند.
  • عناوین را تا 50-60 نویسه طولانی نگه دارید (برای اینکه در SERP ها کوتاه نشوند). به یاد داشته باشید که عناوین طولانی در SERP در حدود 600-700px کوتاه می شوند.
  • کلمات کلیدی مهم را ابتدا ، اما به روشی طبیعی قرار دهید ، گویا در وهله اول عنوان هایی را برای بازدید کنندگان خود می نویسید.
  • از نام تجاری خود در عنوان استفاده کنید ، حتی اگر در SERP ها نشان داده نشود ، باز هم برای موتور جستجو تفاوتی ایجاد می کند.

نکته: عنوان خود را برای جلب توجه استفاده کنید

برچسب عنوان نه تنها به دلیل اینکه املاک و مستغلات SERP نخست است ، بلکه به دلیل اینکه به عنوان یک برگه در مرورگر وب شما کار می کند ارزشمند است.

این می تواند برای جلب توجه کاربر استفاده شود. مثلا:

10 مهمترین برچسب متا که باید بدانید برای SEO

این رویکرد دقیقی است که توسط Facebook / LinkedIn برای نشان دادن شما از اعلان ها استفاده شده است و می تواند برای جلوه بسیار خوب استفاده شود.

2. برچسب ها توضیحات متا

توضیحات متا همچنین در این ساکن است یک صفحه وب است و معمولاً (هر چند که قطعاً همیشه نیست) در یک قطعه SERP به همراه یک عنوان و نشانی اینترنتی صفحه نمایش داده می شود.

به عنوان مثال ، این شرح متا برای این مقاله است:

و بله ، توضیحات متا به خودی خود یک عامل رتبه بندی نیست.

اما برای هر کسی که سعی در افزایش کلیک کردن و جلا دادن به نام تجاری SERPs خود داشته باشد ، این یک فرصت بی نظیر است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • توضیحات بیشترین قسمت از قطعه SERP را اشغال می کند و از جستجوگرها دعوت می کند تا با قول یک راه حل روشن و جامع برای پرس و جو خود ، روی سایت شما کلیک کنند.
  • توضیحات روی تعداد کلیک هایی که می کنید تأثیر می گذارد ، همچنین ممکن است CTR را بهبود بخشد و اگر محتوای صفحات در واقع وعده ها را برآورده کند ، میزان گزاف گویی را کاهش می دهد. به همین دلیل توضیحات باید به همان اندازه که دعوت کننده است واقع بینانه باشد و محتوا را کاملاً بازتاب دهد.
  • اگر توضیحات شما حاوی کلمات کلیدی باشد که یک جستجوی جستجو در آن استفاده می کند ، در SERP در ظاهر می شوند جسورانه. این مسیری بسیار طولانی را برای کمک به شما در ایستادگی و اطلاع جستجوگر دقیقاً آنچه را که در صفحه شما پیدا می کند طی می کند.

هیچ راهی برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی در توضیحات متا وجود ندارد ، و نیازی به آن وجود ندارد – در عوض ، چند جمله منسجم بنویسید که در مورد صحبت های اصلی صفحه شما صحبت می کنند ، و برخی از کلمات کلیدی در آن گنجانده شده است.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان بر SEO در بازارهای کوچک تسلط یافت [CASE STUDY]

یک روش خوب برای فهمیدن آنچه باید در توضیحات متا بنویسید ، چه چیزی در حال حاضر برای موضوع خاص شما مفید است ، انجام تحقیقات رقابت است.

به دنبال این باشید که چگونه رقابت رتبه برتر شما توضیحات مربوط به خود را تکمیل می کند تا در هر مورد خاص احساس بهترین استفاده را داشته باشید.

بهترین روشها

  • به هر صفحه توضیحات متا منحصر به فرد بدهید که به وضوح نشان می دهد که صفحه دارای چه ارزشی است.
  • قطعه های Google معمولاً حداکثر 150-160 نویسه (از جمله فضاها) دارند.
  • مهمترین کلمات کلیدی خود را بگنجانید ، بنابراین می توانند در SERP واقعی برجسته شوند ، اما مراقب باشید که از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید ، توضیحات خود را فقط ترکیبی از کلمات کلیدی مورد نظر خود نکنید.
  • به صورت اختیاری ، از یک فراخوان چشمگیر برای اقدام ، گزاره منحصر به فردی که ارائه می دهید ، یا نکات اضافی درباره آنچه انتظار دارید استفاده کنید – ‘بیاموزید’ ، ‘سازه های خریداری کنید و غیره.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نکته متا

توضیحات متا لازم نیست فقط یک یا دو جمله باشد.

همانطور که گوگل به ما اطلاع می دهد ، شما همچنین باید اطلاعاتی را در مورد صفحه ای که موتور جستجو برای SERP پر رنگ تر طراحی می کند ، اضافه کنید.

چند نمونه:

  • برای یک مقاله نویسنده ، می توانید تاریخ انتشار ، نام نویسنده و غیره را اضافه کنید.
  • برای صفحه محصول می توانید قیمت و سن کالای موجود در آن را درج کنید.

3. برچسب های عنوان (H1-H6)

برچسب های عنوان دارای برچسب های HTML هستند که برای شناسایی عناوین و زیرنویس ها در محتوای شما از انواع دیگر متن (به عنوان مثال متن پاراگراف) استفاده می شوند.

استفاده از برچسب های عناوین این روزها بحث های زیادی را ایجاد می کند.

در حالی که برچسب های H2-H6 برای موتورهای جستجو از اهمیت خاصی برخوردار نیستند ، در بسیاری از مطالعات صنعت ، استفاده صحیح از برچسب H1 مورد تاکید قرار گرفته است.

در عین حال ، مولر به ما می گوید که عناوین به هیچ وجه عوامل رتبه بندی نیستند و قطعاً به معنای “سلسله مراتب” نیستند – برچسب H1 از H2 که مهمتر از H3 نیست ، و غیره از اهمیت بیشتری برخوردار نیست. .

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در عوض آنچه باید به آن فکر کنیم این است که عناوین برای سازماندهی متن و محتوا بسیار مهم هستند و ما باید آن را جدی بگیریم.

استفاده از برچسبهای عنوان قطعاً به معماری محتوا افزوده است.

  • برای موتورهای جستجو، خواندن و درک محتوای سازمان یافته آسان تر از آن است که در مباحث ساختاری خزنده شوید.
  • برای کاربران، عنوان ها مانند لنگرهایی در دیواره متن هستند ، آنها را از طریق صفحه مرور کرده و هضم آن را آسان تر می کنید.

هر دو عامل اهمیت بهینه سازی دقیق را افزایش می دهند ، جایی که جزئیات کوچک به تصویر بزرگ SEO و کاربر پسند اضافه می کنند و می توانند منجر به افزایش رتبه شوند.

بهترین روشها

  • عناوین خود را به متن متنی که توصیف می کنند ، مرتبط نگه دارید. فقط به این دلیل که آنها یک عامل رتبه بندی نیستند ، به این معنی نیست که موتورهای جستجو آنها را به حساب نمی آورند.
  • همیشه عناوینتان احساسات متنی را که در بالای صفحه قرار دارد منعکس کنند. از عناوین مانند “فصل 1 … فصل 2 … فصل 3 …” خودداری کنید.
  • از برچسب ها و کلمات کلیدی موجود در آنها استفاده نکنید. آن را برای کاربران قابل خواندن نگه دارید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

آیا باید عنوان شما و H1 مطابقت داشته باشد؟

طبق توصیه های Google ، به شما توصیه می شود عنوان و H1 صفحه خود را مطابقت دهید ، کمی سفارش را تغییر دهید ، آن را اینجا و آنجا تغییر دهید.

بنابراین اگر در تلاش هستید تا H1 ایده آل را بیابید ، کافی است دوباره از عنوان خود استفاده کنید.

4. ویژگی های Alt Alt

ویژگی alt alt برای توصیف محتویات آن به برچسب تصویر اضافه می شود.

دو ویژگی از نظر بهینه سازی صفحه به دو دلیل مهم هستند:

  • در صورت عدم امکان بارگیری هر تصویر خاص ، متن Alt به بازدید کنندگان نمایش داده می شود (یا اگر تصاویر غیرفعال هستند).
  • ویژگی های Alt زمینه را فراهم می کنند زیرا موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر “را ببینند”.

برای سایت های تجارت الکترونیکی ، تصاویر اغلب تأثیر مهمی در نحوه تعامل بازدید کننده با یک صفحه دارند.

گوگل نیز با صراحت می گوید: به موتورهای جستجو كمك می كنند كه تصاویر را بفهمند و با بقیه مطالب چگونه می توانند به آنها كمك كنند كه صفحه ای را برای جستجوی مناسب جستجو كنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به گفته مولر ، توضیحی برای تصویر تصور شده و تفسیر شده نیز وجود دارد اگر می خواهید در Google تصاویر رتبه بندی کنید ، بسیار حیاتی است.

با این حال ، اهمیت اهمیت را به خاطر بسپارید: فقط متن ، عناوین و زیرنویسها نباید به تصویر مرتبط باشند بلکه خود تصویر نیز باید در متن مناسب آن قرار گیرد.

بهترین روشها

  • تمام تلاش خود را برای بهینه سازی برجسته ترین تصاویر (تصاویر محصول ، اینفوگرافیک ، یا تصاویر آموزش) ، تصاویری که به احتمال زیاد در جستجوی Google Images جستجو می شود ، انجام دهید.
  • متن اضافه شده را در صفحاتی اضافه کنید که محتوای بسیار زیادی به جز تصاویر وجود ندارد.
  • متن alt را به اندازه کافی شفاف و توصیف نگه دارید ، به طور معقول از کلمات کلیدی خود استفاده کنید و مطمئن شوید که آنها به طور طبیعی در کل بوم محتوای صفحه جای می گیرند.
مقاله پیشنهادی  منتظر نمانید تا افراد سایت خود را پیدا کنند

5- ویژگیهای Nofollow

پیوندهای خارجی / برون مرزی پیوندهایی هستند که سایت شما به سایتهای دیگر اشاره می کند.

به طور طبیعی ، اینها برای اشاره به منابع اثبات شده ، اشاره مردم به سمت منابع مفید دیگر یا ذکر دلیل دیگری به سایت مرتبط است.

این پیوندها برای سئو اهمیت زیادی دارند: آنها می توانند محتوای شما را به عنوان یک قطعه جامع دست ساز که توسط منابع معتبر پشتیبان تهیه شده اند ، به نظر برسند ، یا مانند یک پیوند لینک با محتوای نه چندان با ارزش.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

گوگل به دلیل ضد وخیم بودنش در برابر هرگونه تاکتیک های ارتباطی دستکاری ، چسبیده به آن می تواند باعث ایجاد مجازات شود ، شناخته شده است و به هیچ وجه کمتر تشخیص این موارد را پیدا نمی کند.

جدای از آن ، در عصر جستجوی معنایی ، Google ممکن است منابعی را که شما به عنوان آنها به عنوان متن معرفی می کنید ، رفتار کند تا محتوا را در صفحه شما بهتر بشناسد.

به هر دو دلیل ، مطمئناً باید توجه داشته باشید که به کجا پیوند می دهید ، و چگونه.

به طور پیش فرض ، تمام لینک های پیوندی دنبال می شوند ، و هنگامی که شما پیوندی را در سایت خود قرار می دهید ، در اصل “رأی اعتماد به نفس” را به صفحه پیوند داده می کنید.

هنگامی که یک ویژگی nofollow را به پیوند اضافه می کنید ، ربات های موتورهای جستجو دستور می دهد که پیوند را دنبال نکنند (و هیچ حقوقی در پیوند ندارند).

با نگاهی مرتب و منظم SEO ، شما می توانید تعادل سالم بین پیوندهای دنبال شده و nofollowed را در صفحات خود حفظ کنید ، اما به طور معمول انواع پیوندهای زیر را به nofollow می دهید:

  • پیوند به هر منبعی که از هر طریق می تواند به عنوان “محتوای غیرقابل اعتماد” در نظر گرفته شود.
  • هر پیوند پرداخت شده یا حمایت شده (شما نمی خواهید Google را به فروش “رای” خود برساند).
  • پیوندهایی از نظرات یا انواع دیگر محتوای تولید شده توسط کاربر که می تواند فراتر از کنترل شما باشد.
  • پیوندهای داخلی “ورود به سیستم” و “ثبت نام” در زیر ، که فقط هدر دادن بودجه خزیدن است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

6. روبات ها متا تگ

متا تگ رباتهای سطح صفحه با محتوا = ویژگی “noindex” به موتورهای جستجو دستور می دهد هیچ صفحه مشخصی را فهرست نکنند.

یک ویژگی nofollow به شما توصیه می کند هیچ پیوندی را در آن صفحه دنبال نکنید.

در حالی که این برچسب ها با رتبه بندی مستقیم ارتباط ندارند ، در بعضی موارد ممکن است تأثیر آنها بر نحوه نگاه سایت شما به طور کلی از نظر موتورهای جستجو باشد.

به عنوان مثال ، Google از محتوای نازک بسیار متنفر است.

ممکن است شما آن را عمداً تولید نکنید ، اما اتفاق می افتد که برخی از صفحات با ارزش کمی برای کاربران وجود داشته باشد ، اما لازم است به دلایلی در سایت وجود داشته باشد.

همچنین ممکن است صفحات “پیش نویس” یا مکان نگهدارنده را داشته باشید که می خواهید آنها را منتشر کنید در حالی که هنوز تمام نشده اند یا به بهترین وجهی بهینه شده اند.

احتمالاً نمی خواهید هنگام ارزیابی کیفیت کلی سایت ، چنین صفحات در نظر گرفته شود.

در بعضی موارد دیگر ، ممکن است بخواهید صفحات خاصی از SERP خارج نشوند زیرا آنها نوعی معامله خاص را دارند که تصور می شود فقط از طریق یک لینک مستقیم قابل دسترسی است (به عنوان مثال از یک خبرنامه).

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سرانجام ، اگر گزینه جستجوی سایت شما را دارید ، Google توصیه می کند صفحات نتایج دلخواه را ببندید ، که می توانند به طور نامحدود خزنده شوند و منابع ربات را بدون هیچ گونه محتوای منحصر به فرد هدر دهید.

در موارد فوق ، برچسب های noindex و nofollow به شما کمک زیادی می کنند ، زیرا کنترل خاصی را در سایت شما دارند همانطور که در موتورهای جستجو مشاهده می شود.

بهترین روشها

  • صفحات غیر ضروری / ناتمام را با محتوای نازک که ارزش کمی دارند و قصد ظاهر شدن در SERP ها را ندارند ، ببندید.
  • صفحات را ببندید که به طور غیر منطقی بودجه خزیدن را هدر می دهند.
  • اطمینان حاصل کنید که به اشتباه صفحات مهم را از فهرست بندی محدود نمی کنید.

7. rel = “متعارف” لینک برچسب

برچسب پیوندی rel = “canonical” روشی برای گفتن موتورهای جستجو است که کدام صفحه از صفحه را اصلی می دانید و دوست دارید توسط موتورهای جستجو نمایه شده و توسط افراد پیدا شود.

این معمولاً در مواردی استفاده می شود که همان صفحه تحت چندین آدرس اینترنتی مختلف موجود باشد ، یا چندین صفحه مختلف دارای محتوای بسیار مشابهی هستند که همان موضوع را پوشش می دهند.

محتوای تکراری داخلی به اندازه محتوای کپی شده رفتار نمی شود ، زیرا معمولاً هیچ هدف دستکاری در پشت آن وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با این وجود این ممکن است باعث سردرگمی موتورهای جستجو شود: مگر اینکه مشخص کنید URL کدام یک است که ترجیح می دهید با آن رتبه بندی کنید ، موتورهای جستجو ممکن است آن را برای شما انتخاب کنند.

URL انتخاب شده بیشتر و بیشتر می شود ، در حالی که بقیه در پشت سر مانده اند.

می بینید که گرچه تقریبا خطری برای مجازات وجود ندارد ، اما چنین وضعیتی بهینه نیست.

فایده دیگر این است که کانونیک کردن صفحه باعث می شود ردیابی آمار عملکرد مرتبط با محتوا آسانتر شود.

مولر همچنین خاطرنشان می کند که استفاده از یک rel = canonical برای محتوای تکراری به Google کمک می کند تا تمام تلاشهای شما را جمع کند و سیگنالهای پیوند را از نسخه های تمام صفحه به نسخه مورد نظر منتقل کند.

در اینجاست که استفاده از برچسب متعارف ممکن است به شما کمک کند تلاش SEO را از یک جهت هدایت کنید.

مقاله پیشنهادی  چرا Google پزشکان سیاه را در جستجوی سفید پوست نشان می دهد

بهترین روشهای SEO

  • صفحاتی با محتوای مشابه در همین موضوع.
  • صفحات کپی شده موجود در زیر URL های متعدد.
  • نسخه های همان صفحه با شناسه جلسه یا سایر پارامترهای URL که روی محتوا تأثیر نمی گذارد.
  • از صفحات کانونی برای صفحات تقریباً تکراری با دقت استفاده کنید: اگر دو صفحه متصل شده توسط یک برچسب متعارف از نظر محتوایی بسیار متفاوت باشند ، موتور جستجوگر به سادگی از این برچسب صرف نظر نمی کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

8. طرحواره مارک

نشانه گذاری Schema یک تکنیک خاص برای سازماندهی داده ها در هر یک از صفحات وب شما به شکلی است که توسط موتورهای جستجو به رسمیت شناخته شده است.

این یک ویژگی عالی برای پیاده سازی است زیرا این یک برنده واقعی است.

داشتن یک نشانگر ساختاری ساختاری:

  • یک تقویت عالی برای UX شماست.
  • ارزش سئو عظیمی را تحمل می کند.

“وب معنایی” یک وب معنادار است ، که در آن تمرکز از نمونه های کلمات کلیدی و بک لینک به تنهایی به مفاهیم پشت سر آنها و روابط بین آن مفاهیم تغییر می کند.

نشانه گذاری داده های ساخت یافته دقیقاً همان چیزی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا نه تنها مطالب را بخوانند بلکه درک کنند که چه کلمات خاصی با آنها ارتباط دارند.

SERP ها به حدی تکامل یافته اند که حتی ممکن است نیازی به کلیک بر روی نتایج برای دریافت پاسخ به سؤال خود نداشته باشید.

اما اگر کسی در حال کلیک کردن است ، یک قطعه ثروتمند – با یک تصویر خوب ، امتیاز 5 ستاره ، محدوده قیمت مشخص شده ، وضعیت سهام ، ساعات کار یا هر چیز دیگری که مفید باشد – به احتمال زیاد چشم شما را جلب می کند و کلیک های بیشتری را به خود جلب می کند. از نتیجه متن ساده.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اختصاص برچسب های شمای به عناصر خاصی از صفحه باعث می شود قطعه SERP از اطلاعات شما برای کاربران مفید و جذاب باشد.

و به یک مربع دیگر ، عوامل رفتار کاربر مانند CTR و میزان گزاف گویی به نحوه تصمیم گیری موتورهای جستجو در رتبه بندی سایت شما می افزاید.

بهترین روشهای SEO

  • طرح های موجود را در schema.org مطالعه کنید.
  • نقشه ای از مهمترین صفحات خود ایجاد کنید و در مورد مفاهیم مربوط به هر یک تصمیم بگیرید.
  • نشانه گذاری را با دقت پیاده سازی کنید (در صورت لزوم با استفاده از کمک کننده نشانگر داده های ساخت یافته).
  • نشانه گذاری را به طور کامل آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که اشتباه نیست یا نادرست اضافه نشده است.

9. برچسب های متا رسانه های اجتماعی

در ابتدا Open Graph توسط فیس بوک معرفی شد تا به شما امکان دهد چگونه صفحه هنگام اشتراک در رسانه های اجتماعی کنترل شود.

اکنون توسط LinkedIn نیز به رسمیت شناخته شده است.

کارت های توییتر پیشرفت های مشابه را ارائه می دهند اما منحصر به فرد در توییتر هستند.

در اینجا برچسب های اصلی Open Graph آورده شده است:

  • og: عنوان – در اینجا عنوانی را که می خواهید هنگام پیوند صفحه شما نمایش داده شود ، قرار می دهید.
  • og: url – آدرس صفحه شما.
  • og: توضیحات – توضیحات صفحه شما به یاد داشته باشید که فیس بوک فقط حدود 300 شخصیت توصیف را نمایش می دهد.
  • og: تصویر – در اینجا می توانید URL تصویری را که می خواهید هنگام پیوند صفحه شما نشان داده شود ، قرار دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای تقویت چگونگی نگاه پیوندهای شما به موارد زیر ، از برچسب های متا رسانه اجتماعی استفاده کنید.

این یک ترفند بزرگ نیست ، و نمی تواند در رتبه بندی شما در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

با این حال ، با پیکربندی نحوه پیوند به صفحات شما ، می توانید معیارهای CTR و UX خود را به شدت تقویت کنید.

بهترین روشهای SEO

10. مشاهده مشخصات متا Tag

متا تگ Viewport به شما امکان می دهد پیکربندی اندازه صفحه و نمایش در هر دستگاه را پیکربندی کنید.

معمولاً برچسب و مقدار به شرح زیر است:

جایی که “عرض = عرض دستگاه” باعث می شود صفحه با عرض صفحه در پیکسل های مستقل دستگاه مطابقت داشته باشد ، و “مقیاس اولیه = 1” یک رابطه 1: 1 بین پیکسل های CSS و پیکسل های مستقل از دستگاه ایجاد می کند ، و جهت گیری صفحه را در نظر می گیرد. .

این برچسب برای افزودن فاقد کاراکتر است ، اما یک تصویر از Google برای نشان دادن تفاوت ایجاد شده کافی است:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Viewport Meta Tag

متا تگ Viewport هیچ ارتباطی با رتبه بندی ندارد اما ارتباطی با تجربه کاربر دارد.

با توجه به تنوع دستگاه هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و تغییر قابل توجه به مرور موبایل ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مانند بسیاری از برچسب ها و ترفندهایی که در این مقاله مورد بحث قرار داده ایم ، مراقبت از تگ مشاهده متناوب چیزی خواهد بود که کاربران شما از آن قدردانی می کنند.

اگر از این امر غافل باشید ، میزان CTR و گزاف گویی شما ممکن است رنج ببرد.

نتیجه

برای به دست آوردن بیشتر استراتژی در صفحه خود ، از ترفندهای کوچک که به تصویر بزرگ می افزاید غافل نشوید.

برخی از برچسب های متا همچنان ضروری هستند ، زیرا آنها طبقه بندی صفحه شما را تشکیل می دهند.

برچسب های دیگر ممکن است حیاتی نباشند ، اما می توانند به شما اجازه دهند که یک قطعه ثروتمند از رقبا باشید که فقط زحمت نمی کشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

تغییرات کوچک که باعث بهبود تجربه کاربر می شود و به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا سایت شما را بهتر بشناسند ، از طرف هر دو مورد قدردانی می شوند و قطعاً در درازمدت هزینه آن را پرداخت می کنند.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020