10 مزیت برتر بازاریابی فیس بوک برای تجارت شما

آیا شما شنیده اید که تبلیغات در رسانه های اجتماعی منجر به نتیجه نمی شود؟

یا اینکه تبلیغات در فیس بوک با تحول سایر سیستم عامل های اجتماعی ارزش دیگری ندارد؟

اگر چنین است ، دوباره فکر کنید.

آنچه در زیر آمده است فقط 10 دلیل است که شما باید Facebook را در ترکیب بازاریابی خود قرار دهید – تفاوت های اصلی آن در مقابل سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و مزایای آن در مقابل سایر کانال های دیجیتال را برجسته کنید.

1. رسیدن به یک مخاطب گسترده

بدون شک ، فیس بوک یکی از بزرگترین پایگاههای کاربران را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.

طبق آمار Statista ، از ژوئیه سال 2020 ، فیس بوک بیش از 2.6 میلیارد کاربر در سراسر جهان داشت.

این بیش از هر بستر رسانه اجتماعی دیگر است و دوم فقط برای کاربران جستجوی Google.

10 مزیت برتر بازاریابی فیس بوک برای تجارت شما
مخاطبان در فیس بوک فقط زیاد نیستند ، بلکه جمعیت زیادی را در بر می گیرد.

مهم نیست که شغل شما با چه کسی جلب می کند ، باید بتوانید مشخصات مخاطبان مورد نظر خود را در Facebook پیدا کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

فیس بوک در حالی که به سمت کاربران جوان تر حرکت می کند ، 62 درصد کاربران بین 18 تا 34 سال دارند ، همه نسل ها را به خود جذب می کند و 38 درصد از 35 نفر به 65++ کاهش می یابد.

این گروه های جمعیتی قدیمی هستند که سریعترین بخش در حال رشد کاربران فیس بوک هستند.

طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، از سال 2015 تعداد بچه های بومرز (متولد 1946-1964) در فیس بوک به طور پیوسته با دو رقمی و تعداد قطعات نسل سکوت (متولد یا قبل از سال 1945) در فیس بوک تقریبا دو برابر شد.

2. هماهنگی با هر دو تجارت B2C و B2B

آیا شنیده اید که تبلیغات فیس بوک فقط برای مشاغل B2C است؟

آماده شوید که از اینکه چگونه مشاغل B2B همچنین می توانند کمپین های موفقی را در فیس بوک انجام دهند ، شگفت زده شوید.

تصمیم گیرندگان مشاغل 74٪ بیشتر از افراد دیگر 74٪ بیشتر در فیس بوک می گذرانند.

فضای B2B رقابتی است و این بدان معنی است که بازاریابان B2B هنگام اعمال نفوذ در فیس بوک باید تهاجمی باشند.

اما با هدف گذاری صحیح ، قالب تبلیغ ، پیام رسانی و تجربه کاربر خارج از فیس بوک در سایت شما ، قطعاً فرصتی برای موفقیت وجود دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بازاریابی مجدد فیس بوک کمترین بازاریاب های B2B است که باید در نظر بگیرند.

ما غالباً فراموش می کنیم که چگونه کسی که یک هدف B2B است ، پس از ترک دفتر از کار خود متوقف می شود یا در لحظه های معقول بین مشاغل کار آنلاین است.

آنها همان فرد هستند. یادآوری مجدد برای آنها در فیس بوک راهی مطمئن برای در نظر گرفتن آنهاست.

برای هدف قرار دادن کاربران جدید ، فیس بوک این بخش های هدفمند را ارائه می دهد که مطابق با نیازهای B2B است:

  • نام کارفرما.
  • عنوان شغل
  • صنعت اشتغال.
  • صنعت بهره.
  • اندازه شرکت کارفرما
  • مسافران تجاری.

یک تاکتیک دیگر B2B که ارزش آن را دنبال می کند ، ایجاد مخاطبان ظاهری مبتنی بر لیست ایمیل موجود ، بازدید کنندگان وب سایت یا پایگاه مشتری است.

در حالی که منحصر به فرد برای فیس بوک و سیستم عامل های دیگر در حال حاضر نیز ارائه می دهند ، تبلیغ کنندگان دیده می شود که عملکرد خوبی در فیس بوک.

استراتژی تبلیغاتی فیس بوک هاوک مدیا با این مرحله آغاز شد و بازده 4 برابر هزینه تبلیغات را برای آنها به ارمغان آورد.

3. هدفگذاری کامل قیف با شکل نامزدی متعدد

از بین همه سیستم عامل های دیجیتال ، فیس بوک شاید تنها شخصی باشد که در هر مرحله از سفر نامزدی خود را با موفقیت به کاربران منتقل می کند.

مقاله پیشنهادی  4 راه برای تطبیق استراتژی دیجیتال خود

قالب های تبلیغاتی فیس بوک ، گزینه های هدفمند و قابلیت اندازه گیری با هر استراتژی بازاریابی مطابقت دارد.

مفید است که آیا کاربر در مراحل قیف فوقانی ضرب المثل ، به طور تصادفی در حال مرور است و فقط تحقیقات خود را شروع می کند ، یا در یک ذهنیت برای معامله قرار دارد.

اهداف تبلیغات

برای مرحله آگاهی ، داستان های حمایت شده توسط Facebook ، تبلیغات ویدیویی ، تبلیغات چرخ فلک راه های خوبی برای ترسیم علاقه شخصی بدون اینکه خیلی مستقیم باشد.

اگر کاربران واقعاً در چارچوب ذهن نباشند که حتی پیام شما را نیز در نظر بگیرند ، با آن درگیر نخواهند شد.

اما اگر اینگونه باشند ، این شانس شما برای تعجب و لذت بردن از آنها با چیزی بسیار بصری ، به یاد ماندنی است و خدمات یا کالای شما را به روشی که ارزش را فراهم می کند نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

هدف این است که فواید گسترده نشان ندهیم.

هدف این است که چیزی را نشان دهیم که کاربر را هیجان زده و به آنها انگیزه دهد تا در صورت بهتر بودن زمان برای آنها تحقیق بیشتری انجام دهند.

اگر هدف شما استفاده از کاربران قیف میانی است (یعنی در مرحله در نظر گرفتن) ، فیس بوک شش راه حل مختلف برای این کار دارد.

توجه داشته باشید ، آنها اجازه می دهند تا نه تنها کاربران را در فیسبوک جذب کنیم بلکه اقدامات غیر فیسبوکی را نیز انجام می دهیم که باعث تعامل کاربران با محتوا در سایت شما می شود.

اگر کاربران اصلی را به عنوان فعالانه در نظر بگیرید که شغل شما هدف اصلی شماست ، بنابراین فیس بوک می تواند یک منبع مطمئن از ترافیک کاملاً واجد شرایط باشد (یا اگر تجارت شما به استفاده از برنامه اعتماد دارد تا نصب برنامه را هدایت کند).

بازاریابان محور معاملاتی از گزینه های کمپین تبدیل بهره مند می شوند.

مطمئن شوید که از دکمه های سفارشی فیس بوک برای افزایش تبلیغات خود استفاده می کنید.

بسته به نوع صنعت و اهداف شما ، فیسبوک مجموعه ای از دکمه های متناسب را دارد که می تواند در تبلیغات با یک تماس خاص برای اقدام به شما کمک کند تا بتوانید تبلیغ خود را به هدف خاص خود اختصاص دهید (به عنوان مثال ، رزرو اتاق هتل ، خرید کنید).

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

4- شفافیت مخاطبان

در حالی که برخی از شبکه های برنامه نویسی قابلیت های هدفگذاری مخاطبان مشابه را ارائه می دهند ، دسترسی مخاطبان فیس بوک بسیار شفاف است.

با توجه به انتخاب هدفمند مخاطبان ، مشاغل شما از کنترل و شفافیت بالایی نسبت به مخاطبانی که هدف آنها را دارید.

  • هواداران: دنبال کنندگان فیس بوک شما.
  • دوستان هوادار: کاربرانی که دوست طرفداران شما هستند.
  • رفتارها یا علاقه ها: کاربرانی که معیارهای انتخاب شده شما را بر اساس معیارهای خود گزارش ارائه دهند.
  • بازاریابی: کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند.

در حالی که سیستم عامل های دیگر به طور خودکار مکانهای شما را بهینه می کنند ، بر اساس این خوشه های مخاطبان شناخته شده ، شما را برای به دست آوردن بینش ، تقسیم کارزار خود را در فیس بوک انجام می دهید.

در هر دو مورد ، یک کمپین ممکن است عملکرد خوبی داشته باشد.

با این حال ، در فیس بوک ، شما قادر خواهید بود ببینید که چه بخش (هایی) بهترین عملکرد را به دنبال داشته و شما را به ایجاد فرضیه هایی با فرصتی برای ادامه آزمایش و پالایش استراتژی ها تبدیل می کند.

5. هدفگذاری روانشناختی

قابلیت های هدف گذاری فیس بوک فراتر از آمار جمعیتی است.

به طور فزاینده ، جمعیت به تنهایی پیش بینی کننده ضعف سبک زندگی یا نیازهای خرید شخصی است.

مقاله پیشنهادی  10 راه برای کسب درآمد از محتوای شما

به عنوان مثال ، همه هزاره ها بدهی بالایی در کالج ندارند یا شیوه زندگی را هدایت می کنند که یک شخص با داشتن درآمد یکبار مصرف پایین همراه باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

قابلیت های هدف گذاری فیس بوک امکان هدف قرار دادن طیف گسترده ای از ویژگی های سبک زندگی ، مانند علاقه ، رویدادهای زندگی ، رفتارها یا سرگرمی را می دهد.

10 مزیت برتر بازاریابی فیس بوک برای تجارت شما
این امر به شما اجازه می دهد تا نه تنها با دقت بهتر هدف گیری کنید بلکه استراتژی دیجیتالی را با تاکتیک های آفلاین هماهنگ کنید و اطمینان حاصل کنید که معیارهای رفتاری یکسانی در کل ترکیب کانال بازاریابی شما استفاده می شود.

6. هدف گذاری رقبا

چند راه حل به شما امکان می دهد مخاطبان رقبا را دنبال کنید.

در Facebook ، نمی توانید طرفداران مارک های دیگر را هدف قرار دهید.

با این حال ، شما هنوز هم می توانید کاربرانی که مارک های مورد نظر را به عنوان علاقه خود نشان داده اند ، هدف بگیرید.

این مبتنی بر داده های خود گزارش شده است و ممکن است جریان نداشته باشد ، زیرا این به آخرین باری است که کاربر تنظیمات خود را به روز کرده است.

با این وجود ، به ویژه اگر در مقیاس مورد استفاده قرار گیرد ، این می تواند یک استراتژی مؤثر برای دنبال کردن کاربران با مهارت باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با ایجاد مخاطب سفارشی از کاربران با علاقه به 20+ مارک های شناخته شده ، می توانید به سرعت هزاران کاربر را بدون پرداخت هزینه برای این پروفایل های مخاطب ، که ممکن است در کانالهای دیگر لازم باشد ، وارد کنید.

7. انواع قالب های تبلیغاتی

با 10 قالب تبلیغ فیس بوک ، فیس بوک سیستم های رسانه های اجتماعی را در طیف وسیعی از گزینه های تبلیغاتی که در دسترس قرار می دهد ، پیشرو می کند.

برای هر مرحله از قیف بازاریابی هدف ، گزینه های مختلفی وجود دارد که تبلیغات تصویری و ویدیویی متداول ترین آنهاست.

شایان ذکر است ، تقریباً در تمام قالب های تبلیغاتی برخی از عناصر متن و عناصر بصری جای دارند که فرصتی اساسی برای توصیف و نمایش دادن مشاغل شما فراهم می کنند.

ارسال نامه های حمایت شده یکی از قالب های تبلیغاتی است که ارزش ذکر آن را دارد ، به خصوص اگر کسب و کار شما به دیگران اجازه می دهد تا فید خود را ارسال کنند.

افزایش پست ایجاد شده توسط کاربر در فید شما ، باعث تعامل بیشتر با سایر کاربران خواهد شد.

محتوای تولید شده توسط کاربر غالباً از تبلیغات تبلیغاتی فراتر می رود ، زیرا دومی که به راحتی به عنوان پیامهایی ساخته شده با هدف شناخته می شوند.

در مقابل ، محتوای تولید شده توسط کاربر ارگانیک است و مردم در صورت مشاهده آن ، کمتر در معرض دفاعی قرار می گیرند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

8- ترافیک را مستقیماً به سایت خود هدایت کنید

همانطور که قبلاً پیشنهاد شد ، بسیاری از گزینه های تبلیغ فیس بوک اجازه می دهند که ترافیک ارجاع رانندگی به سایت کسب و کار شما انجام شود.

درست است که بیشتر کاربران با هدف ماندن در آنجا برای جستجوی مطالب آن ، فیس بوک را باز می کنند.

با این حال ، اگر افزودنی شما قانع کننده باشد و هدف گذاری بسیار مرتبط باشد ، این تبلیغ به اندازه کافی جذاب خواهد بود که کاربر بتواند فیس بوک را ترک کند و به سایت شما برسد.

9. عملکرد قابل اندازه گیری

اگرچه ممکن است واضح باشد ، اما تأکید می شود که فیس بوک اجازه می دهد تا در مورد مجموعه گسترده ای از معیارها گزارش دهی کند. بسته به قالب آگهی ، بسیاری از معیارها در دسترس هستند.

مقاله پیشنهادی  چگونه آژانس ها می توانند اعتماد سازی کنند

این موارد شامل اقداماتی است که کاربران می توانند قبل از ترک فیس بوک (به عنوان مثال ، رسیدن به مشاغل تبلیغاتی) به رویدادهای خارج از فیس بوک (به عنوان مثال ، تبدیل ، درآمد) انجام دهند.

تنها شرط نصب پیکسل فیس بوک در سایت شماست.

در حالی که می توان با استفاده از ردیابی تجزیه و تحلیل های شخص ثالث با گزارش معیارهای اصلی تبدیل ، به فیس بوک اعتماد کرد و بهینه سازی کمپین ها را به پیکسل خود متکی کرد.

بدون آن ، فیس بوک نمی تواند پروفایل های کاربرانی را که به بهترین شکل در حال تبدیل شدن هستند ، تغییر دهد و به ارائه تبلیغات به همان طیف کاربران در طول کل مبارزات انتخاباتی ادامه دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

10. مخاطب موجود خود را درگیر خود کنید

یکی از مزایای مهم تبلیغات فیس بوک این است که باعث رشد و پیروزی طرفداران فیس بوک شما می شود.

در حالی که ترافیک سایت مراجعه به سایت ، مشارکت سایت و تبدیل ها مهم است ، همچنین مهم است که مرتباً مخاطبان فیس بوک خود را درگیر و حفظ کنید.

به نمایه Facebook خود به عنوان وب سایت دوم شغل خود فکر کنید – یکی دیگر از برنامه های دیجیتالی تجارت شما.

مانند زمان سایت شما و هرگونه حضور آفلاین ، با گذشت زمان برخی از کاربران به طور طبیعی کمتر علاقه مند به تعامل با شما خواهند شد.

آنها باید به آنها یادآوری شوند و دلایل جدیدی برای یادآوری شما در نظر بگیرند.

و کاربرانی که مرخصی را صادر می کنند ، باید با موارد جدید جایگزین شوند.

تبلیغات فیس بوک ، مهم نیست که هدف اصلی باشد ، همیشه از ثانویه حیاتی ثانویه در رشد پایه پیروان خود برخوردار است و به طرفداران موجود شما چیز جدیدی را می تواند مورد توجه قرار دهد.

اگر بودجه اجازه دهد ، می توانید بطور دوره ای کمپین هایی را انجام دهید که منحصراً برای پیروان موجود هدف گذاری شود.

صرفاً دنبال کننده بودن تضمین نمی کند که همه به روزرسانی ها را مشاهده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

یک کمپین حمایت مالی که پیروان را هدف قرار می دهد ، دستیابی به همه پیروان را تضمین نمی کند.

با این حال ، این امکان را برای شما فراهم می کند که بسیار نزدیکتر شوند و انگیزه ای را برای کاربران ایجاد کنید تا بیشتر اوقات داوطلبانه نمایه شما را بررسی کنند.

اینها 10 مزیت اصلی تفاوت فیس بوک در مقابل سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و سایر کانال های دیجیتال است.

مانند آنها ، پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک ابزارهای مدیریت بودجه دوستانه کاربر ، نزدیک به نظارت بر نتایج واقعی را ارائه می دهد ، بدون در نظر گرفتن اندازه و در دسترس برای هر مشاغل قابل دسترسی است و می تواند نتایج قابل اندازه گیری از جمله درآمد را هدایت کند.

در آخر اینکه ، با حفظ حضور در فیس بوک ، یک مزیت غیرمستقیم نیز برای کمک به حضور جستجوی ارگانیک شما وجود دارد.

تبلیغات فیس بوک می تواند به شما در افزایش سیگنال های اجتماعی (یعنی سهام ، لایک و نظرات) کمک کند که می تواند به طور غیر مستقیم بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.

یک فرصت عالی برای تبلیغ

قبل از برخورد COVID-19 ، کاربران قبلاً به طور متوسط ​​58.5 دقیقه در روز در فیس بوک می گذراندند.

در طول همه گیری ، استفاده از فیس بوک و رسانه های اجتماعی بیشتر شده است.

اکنون زمان مناسب برای اهرم این کانال و رانندگی بازیابی شما است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2020