10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

1. مطابق با رفتارهای خاموش مشتریان ، سازگار باشید و فرض کنید که اینجاست که بماند

مردم در طول بحران به دو دسته بزرگ تقسیم می شوند:

  • کسانی که در خانه می مانند.
  • کارگران اساسی که خود را در معرض خطر قرار می دهند.

فقط از این توضیحات ، می توانید آنچه را که هر یک از این دو نوع از مردم نیاز دارند ، دریافت کنید. و با داشتن یک شخصیت مشتری دقیق ، می توانید بینش بیشتری در مورد خواسته های آنها بدست آورید.

یکی پس از دیگری ، کشورها محدودیت های قفل خود را برداشته اند. با این حال ، استراحت خیلی زود است.

آن را ایمن بازی کنید و فرض کنید که قفل قفل به زودی خاتمه نمی یابد (مهم نیست که چقدر دلگیر باشد). چگونه است که روی کار شما تأثیر می گذارد؟

  • اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک را اداره می کنید ، سهام خود را در تمام مدت حفظ کنید. تقریباً همگان آنلاین خرید می کنند ، بنابراین اگر سهام خود را تماشا نمی کنید ، تمام می شوید.
  • اگر شغل شما شامل آموزش چیزهایی برای مشتریان شما (به عنوان مثال ، مربی یوگا) است ، ممکن است برای ضبط فیلم ها و نرم افزارها به ویرایش آنها به تجهیزات نیاز داشته باشید. و باید آنها را در YouTube یا سایت دیگری که مورد نظر شماست بارگذاری کنید.
  • اگر فقط با تلفن یا اسکایپ با مشتریان صحبت می کنید ، از همه آسانترین زمان را خواهید داشت – فقط مطمئن شوید که تمام دستگاه های لازم روشن هستند.

به طور خلاصه: هر آنچه را برای انجام کار خود در خانه لازم دارید داشته باشید. اگر هنوز چیزی فاقد چیزی هستید ، یکباره آن را دریافت کنید.

2. استراتژی هزینه کردن خود را مجددا ارزیابی کنید

چگونه می توان از ورشکستگی جلوگیری کرد وقتی قرنطینه مانع فعالیت همه شود؟ یک راه این است که به نحوه مدیریت بودجه خود تجدید نظر کنید. اگر با شروع قفل شدن این کار را نکردید ، اکنون باید واقعاً این کار را انجام دهید!

چگونه می توانید هزینه های خود را کاهش داده و کمتر از حد معمول هزینه کنید؟

  • برای تبلیغات کمتر هزینه کنید.
  • تبلیغات رایگان را دو برابر کنید.
  • فعالیتهایی که منجر به سود نمی شوند را متوقف کنید.
  • از محتوای قدیمی و موفقیت آمیز استفاده کنید که هنوز هم می تواند مفید باشد.

راه دیگر این است که خود را ارزانتر (و جذاب تر) برای مشتریان کنید. تخفیف ها و پیشنهادات ویژه حتی از هر زمان دیگری مؤثر است ، به لطف این که همه به معنای واقعی کلمه در تلاش برای پس انداز هستند. در واقع ، بسیاری از مشاغل تخفیف ارائه می دهند ، اکنون مشتریان از همه انتظار دارند.

3. برو بین المللی

در بسیاری از کشورها بازارهایی وجود دارد که در طول بحران نسبت به سایرین خوش بین هستند. اگر مردم منطقه شما احساس غم و اندوه می کنند ، ممکن است بهترین فرصت برای بقا فروش در بازارهایی باشد که هزینه بیشتری دارند. مشکل جالب در یافتن مکانهایی است که تقاضا زیاد است.

اما انجام این کار با ابزارهای SEO بسیار آسان است.

مرحله 1: Google Trends را باز کنید.

10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

شرایط توصیف محصول خود را وارد کنید و بررسی کنید که چگونه آنها با توجه به روند منطقه ، در مقیاس 0 تا 100 انتخاب می شوند. کشورهایی که تعداد بالایی دارند ، کاندیداهای خوبی خواهند بود.

اگر در حال حاضر از سراسر کره زمین ترافیک سایت را بدست آورید ، چه می کنید؟

سپس ارزش بررسی دارد که با برخی از سئو دقیق موقعیت مکانی ، کدام منابع را می توان بهتر ساخت. می توانید این داده ها را در Google Analytics پیدا کنید ، اما میانبر برای سریعتر رسیدن به آن وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  4 راه برای تطبیق استراتژی دیجیتال خود

گام 2: حساب Google Analytics خود را به WebCEO وصل کنید و گزارش Geo را باز کنید.

10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

در آنجا همه چیزهایی را که می خواهید درباره ترافیک جهانی خود بدانید ، با کلیک های بسیار کمتری و زمان کمتری خواهید یافت.

هنگامی که تصمیم گرفتید کشورها را هدف بگیرید ، باید با شخصی که در آنجا زندگی می کند ، همکاری کنید و بتوانید به شما در ترجمه مطالب کمک کنید.

4- ابزارهایی را برای بهبود روند کار خود پیدا کنید

یک قانون معروف موفقیت “کار هوشمندانه است ، کار سختی نیست”.

اگر بتوانید با تلاش کمتری و در مدت زمان کمتری روش هایی برای تولید نتیجه بیابید ، هرکدام بیشتر برای کارهای دیگر هزینه خواهید کرد. یک راه عالی برای انجام این کار استفاده از نرم افزاری است که می تواند به شما در انجام سریع تر کار خود یا حتی به طور کامل خودکار کردن آن کمک کند.

از آنجا که به احتمال زیاد نرم افزار زیادی در طاقچه خود انتخاب کرده اید ، به خودتان کمک کنید تا با پاسخ دادن به این سؤالات بهترین ها را انتخاب کنید.

  • در حال حاضر از چه ابزاری استفاده می کنید؟
  • آیا آنها گزینه های برتر دارند؟ اگر آنها گرانتر از آنچه شما استفاده می کنید ، آیا بازده سرمایه گذاری ارزش آن را دارد؟
  • آیا روند کاری شما مراحلی را که نمی خواهید با ابزارها انجام دهید ، انجام داده است ، اما می تواند؟
  • آیا می توانید برای دستیابی به نتایج بهتر هر مرحله را در روند کار خود تغییر دهید – و آنها را با استفاده از ابزار انجام دهید؟

به عنوان مثال ، بررسی رتبه سایت و نحوه نوسان آنها یک گام ضروری برای هر تجارت آنلاین است. شما می توانید این کار را با ابزارهای WebCEO انجام دهید و آن را کاملاً اتوماتیک کنید – فقط باید گزارش ها را بخوانید.

چه ابزارهای دیگری با ویژگی طاقچه می توانید برای کار خود پیدا کنید؟

5. وب سایت خود را مانند ساعت کار اجرا کنید

از نظر فنی ، یک سرویس آنلاین خوب به یک وب سایت سریع بارگیری ترجمه می شود که در حالی که مشتریان از آن استفاده نمی کنند ، هیچ چیزی شکسته نمی شود.

دو کار وجود دارد که می توانید در حال حاضر برای بهبود UX خود انجام دهید:

1. خطاهای فنی را پیدا کرده و برطرف کنید

چیزی به عنوان خطای جزئی سایت وجود ندارد. حتی اگر از یک تصویر شکسته استفاده می کنید می توانید یک صفحه را بی فایده جلوه دهید اگر از آن تصویر برای نشان دادن محصول خود استفاده می کنید.

این کار را یک عادت کنید که حداقل یک بار در هفته ممیزی های فنی انجام دهید و بلافاصله هرگونه خطایی را که پیدا کردید برطرف کنید.

ابزار حسابرسی فنی WebCEO را تنظیم کنید تا به طور خودکار سایت شما را اسکن کند.

10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

2. سایت خود را به صورت موبایل دوستانه کنید

تلفن ها برای ترافیک کاربران به سختی مثل همیشه با رایانه های رومیزی رقابت می کنند ، بنابراین وب سایت شما باید در تمام انواع سیستم عامل کاملاً عملیاتی باشد. بهترین روشها شامل اجرای یک طرح پاسخگو (Google برای آن دستورالعملهای مفیدی است) و حداکثر سرعت بارگذاری شما است.

وضعیت سازگار با تلفن همراه صفحات سایت خود را با ابزار بهینه سازی موبایل WebCEO بررسی کنید.

10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

هر دو ابزار نکاتی را برای بهبود عملکرد سایت شما ارائه می دهند. از آنها کاملاً استفاده کنید!

مقاله پیشنهادی  چرا مردم امروز از وب سایت بازدید می کنند؟

6. تجربه مشتری در سایت خود را برای کاربران جدید آسانتر کنید

با این حال ، تجربه کاربر بیش از چگونگی عملکرد یک سایت است. مهمترین عامل از همه عوامل ایجاد پول است: کیفیت خدمات به مشتری.

هرچه کاربران شما به انتهای قیف فروش نزدیکتر باشند ، از نظر شما بهتر است ، بنابراین سایت شما باید به سمت بازدیدکنندگان مناسب باشد.

مشتریان بالقوه از سایت شما به چه چیزهایی نیاز دارند؟

  • طراحی بصری. مطالب خود را به بخش های واضح و مشخص تقسیم کنید. کاربران باید بتوانند در یک نگاه بگویند کدام قسمت به معنای چیست و کجا می تواند همه چیز مورد نیاز خود را پیدا کند.
  • پاسخهای سریع توضیحات مفصلی درباره محصولات خود بنویسید و وسیله ای برای کسب اطلاعات بیشتر فراهم کنید: یک چت زنده ، چت روبات و سؤالات متداول.
  • چندین محصول را انتخاب کنید. مشتریان دوست دارند گزینه هایی داشته باشند. مطمئن باشید سایر محصولات را در صفحات در بخش “People also buy” به نمایش می گذارید.
  • اطلاعات تماس شما. آن را در صفحه اصلی یا جداگانه نمایش دهید.
  • نظرات صادقانه در مورد شما. اینجاست که بررسی و توصیفات مشتری وارد می شود. بازخورد خود را برای کاربران آسان می کند و عملکرد را ترغیب می کند.
  • فرایند چک کردن ساده. هرچه کلیک و پیمایش کمتر انجام شود ، بهتر می شود.

7. پیاده سازی ویژگی ها و تاکتیک ها برای تبدیل کاربران جدید به فروشگاه

علاوه بر بهبود UX خود ، به فکر راه های تقویت آن به نفع خود باشید. ماندن بازدید کنندگان برای مدت طولانی همیشه به اندازه کافی برای تبدیل آنها کافی نیست. این فقط پنیر است؛ شما همچنین به یک موس موس نیاز دارید.

با استفاده از این اقدامات در مورد تهاجمی بمانید:

  • به صورت خودکار گپ ها را باز می کنید.
  • ابزارک های برگشتی
  • از پنجره بازشو خارج شوید
  • لیست مزایا درست قبل از تماس با عمل.
  • ارسال ایمیل و پیامهای تلفنی به کاربران.
  • بارگیری مجدد برای یادآوری آنها در مورد سایت شما.

8. رتبه بندی های Google خود را بهبود بخشید

برای شروع ، رتبه بندی سایت خود را بررسی کنید تا وضعیت فعلی خود را ارزیابی کنید.

کلمات کلیدی خود را در ابزار رتبه بندی سایت من در WebCEO قرار دهید و ببینید که چه موقعیت هایی را در اختیار دارید.

10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

اگر بر صفحه 1 Google تسلط دارید ، کار خوب!

اما اگر شما اینگونه نیستید ، برای بهبود رتبه بندی خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

  • برای تطابق بهتر و برآورده کردن هدف جستجوی کاربر ، برچسب های متا + محتوا را در سایت خود اصلاح کنید.
  • از سایتهای با مقام بالا بک لینک بسازید که طاقچه آنها به شما مربوط است.
  • ساختار پیوند سایت خود را برای هدایت لینک از صفحات دارای قدرت بالا به صفحات کم قدرت بهینه کنید. در صفحه تحلیل گزارش اقتدار صفحه WebCEO در صفحه خود بدانید که کدام صفحه است.

رتبه بندی سایت ها به طور مداوم برای همه تغییر می کند ، بنابراین حداقل یک بار در ماه خود را اسکن کنید. اگر متوجه افت رتبه بندی برای هر یک از کلمات کلیدی شدید ، بدانید که چرا این اتفاق می افتد. ممکن است به همان سادگی برای بهبود محتوای صفحات تضعیف شده ساده باشد ، یا به کلمات کلیدی کاملاً متفاوت نیاز دارید.

“رتبه بندی سایت من” را تنظیم کنید تا به طور خودکار سایت شما را اسکن کرده و گزارش های خود را برای شما ارسال کند.

10 قدم برای احیای کامل مشاغل از بحران

9. برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید

خرید آنلاین با جستجوی صوتی به خوبی پیش می رود.

مقاله پیشنهادی  10 راه برای جلوگیری از فشار بد

بارزترین ویژگی آن پرس و جوهای جستجو است: جملات کامل ، سؤالاتی که می توانید در مکالمه استفاده کنید. بنابراین ، اولین قدم در جستجوی صوتی سئو ، استفاده از این سؤالات زبان طبیعی برای بهینه سازی سایت شما خواهد بود.

  • جستجوی خود را از کلمات کلیدی دم بلند با حجم جستجوی بالا انتخاب کنید. می توانید آنها را با یک ابزار کلمه کلیدی مانند ابزار دریافت پیشنهادات WebCEO پیدا کنید.
  • سؤالات متداول را در صفحات محصول خود وارد کنید. آنها را با سؤالاتی پر کنید که ممکن است مشتریانتان از کلمه کلمه بپرسند و پاسخهای مفصلی بنویسند.
  • اگر آموزش و سایر دستورالعمل های مرحله به مرحله دارید ، آنها را با استفاده از لیست های سفارش داده شده و بولت ارسال کنید.
  • از داده های ساخت یافته برای تعریف قسمت هایی از مطالب خود که مربوط به سؤالات کاربران است استفاده کنید.

توجه داشته باشید که جستجوی صوتی تمایل به انتخاب بالاترین رتبه ها دارد. هرچه صفحات شما موفق تر باشد ، احتمال انتخاب آنها بیشتر است.

10. نرخ کلیک خود را افزایش دهید

آیا می دانید چه چیزی بازدید از کاربر حتی بهتر از گرفتن موقعیت های برتر را تضمین می کند؟ باعث می شود قطعه های جستجو برای مخاطبان مورد نظر شما جذاب شود.

معمولاً راز بهبود نرخ کلیک شما استفاده از متن و تصاویر جلب توجه است. مناطق مختلف کمی تفاوت دارد.

  • Google SERPs: محدودیت های شخصیت را در عناوین ، توضیحات و نشانی های اینترنتی فهرست های جستجوی خود بیابید. در صفحات خود از نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید تا عناصر جدیدی به قطعه های شما اضافه شود. همچنین ، سعی کنید صفحات خود را بهینه کنید تا در قسمت های برجسته ظاهر شود.
  • رسانه های اجتماعی: پست های فقط متن خسته کننده هستند! تصاویر و فیلم ها را به آنها اضافه کنید. همچنین ، کاربران را درگیر کنید تا با به روزرسانی های شما (با پرسیدن سؤال یا تحریک بحث و گفتگو) درگیر شوند و به نظرات خود پاسخ دهند.
  • سایت شخصی شما: از یک ژنراتور نقشه گرما استفاده کنید تا ببینید کاربران در صفحات شما چه می کنند. اگر فهمیدید که آنها به اندازه کافی پائین حرکت نمی کنند یا CTA های شما را نادیده نمی گیرند ، این بدان معنی است که باید صفحات خود را دوباره طراحی کنید. علاوه بر این ، بهبود موقعیت های صفحات “پول” شما برای دستیابی به کلیک های بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.

هنگام کار بر روی CTR های خود باید کاری انجام دهید: صفحات رتبه بندی شده در SERP # 1 Google را برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود بررسی کنید و یک تجزیه و تحلیل کامل از جمله قطعه های جستجوی آنها بدهید اگر می توانید بفهمید چه چیزی باعث رتبه بندی آنها در این زمینه می شود ، می توانید راه هایی برای تک تک آنها پیدا کنید.

کلمه

برای اینکه کسب و کار خود را از رکود خارج کنید ، باید هر فرصتی را برای تعمیق ارتباط خود با مشتریان ، چشمان خود را باز نگه دارید. به همین دلیل ما نکات نوری درباره بازاریابی اینترنتی داریم. با این حال ، هیچ چیزی نسبت به ارتقاء سایت شما در موتورهای جستجو تغییر نکرده است.

چرا با ساده ترین راه برای دستیابی به مشتریان شروع نمی شود: صفحات نزدیک به موقعیت های برتر Google را پیدا کرده و بهبود می بخشید؟ برای به دست آوردن ترافیک بیشتر کاربر ، همیشه می توانید روی SEO حساب کنید. مدیریت این ترافیک به این صورت است که شما به عنوان یک بازاریاب ارزش خود را اثبات می کنید.