10 فاکتور محتوای وب سایت شما باید در حین ممیزی SEO بررسی کنید

ایجاد محتوا که ارزشمند است و بینش های بی نظیری را ارائه می دهد یک چالش است.

نه تنها این ، بلکه شما همچنین نمی توانید انتظار داشته باشید که یک روش واحد برای تولید محتوا سازگار با همه صنایع و مخاطبان ایجاد کنید.

این زمینه ای است که شما باید بسته به مخاطب ، صنعت شما و حرفه فردی خود ، سازگار شوید و یاد بگیرید که چگونه تکنیک های جدیدی ایجاد کنید.

این در اینجا مشاجره ای است که بسیاری از متخصصان سئو با آن روبرو هستند: بهترین راه برای ایجاد محتوای ارزشمند برای صنعت من چیست؟

چگونه در صنایع عجیب و غریب که تجربه کمی در آنها وجود دارد ، محتوا را ارزش گذاری می کنید؟

1. محتوا بینش ارزش و بی نظیری را ارائه می دهد

شناسایی محتوا که ارزش و منحصر به فرد بودن را ارائه می دهد ، فقط از طریق تجزیه و تحلیل دقیق رقبا قابل انجام است.

این روش همچنین می تواند با روش های دیگری مانند استفاده از پایتون برای استخراج SERP ها انجام شود ، اما این فراتر از محدوده این پست است.

پیشنهاد می کنم این چک را به صورت دستی انجام دهید.

نحوه بررسی

کلمه کلیدی خود را در گوگل تایپ کنید و یک بررسی از 10 رقبای ارگانیک برتر که پیدا می کنید ، انجام دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با فرض اینکه Screaming Frog مسدود نشده است ، می توانیم از طریق بررسی های سریع Screaming Frog ، این نوع محتوا را شناسایی کنیم.

رقبای خود را از Google بکشید و آنها را در لیست اکسل به لیست اضافه کنید.

در هر سایت یک قورباغه Screaming با یک Screaming قدم بزنید ، و CSV را صادر کنید.

برای شناسایی صفحات دارای محتوا ، به راست در Excel بروید و تمام تعداد کلمات را برای صفحات 20-50 برتر ثبت کنید.

در یک برگه جدید اکسل ، تمام این نتایج را در یک برگه در هر سایت ردیابی کنید و محتویات ارزشمند و بینش های منحصر به فرد را شناسایی کنید.

رقبای خود را از Google بکشید و آنها را در لیست اکسل به لیست اضافه کنید.

در هر سایت یک قورباغه Screaming Screaming انجام دهید و CSV را صادر کنید.

برای شناسایی صفحات دارای محتوا ، به راست در Excel بروید و تمام تعداد کلمات را برای صفحات 20-50 برتر ثبت کنید.

در یک برگه جدید اکسل ، تمام این نتایج را در یک برگه در هر سایت ردیابی کنید و محتویات ارزشمند و بینش های منحصر به فرد را شناسایی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

لازم است که این مورد به صورت موردی و بر مبنای رقیب مورد داوری قرار گیرد.

2. تماس با صفحه

شناسایی صفحه مخاطب در سایت و اطمینان از داشتن اطلاعات تماس مناسب ایده خوبی است.

چه چیزی را بررسی کنید

به سایت مراجعه کنید و به اطلاعات تماس آنها نگاهی بیندازید.

اگر کامل باشد و مطابق با اطلاعات WHOIS باشد ، به احتمال زیاد خوب است.

اگر اینگونه نباشد ، احتمالاً می خواهید این نکته را در مورد ممیزی خود بیان کنید.

3. معماری سایت

معماری وب سایت یا نحوه سازماندهی سایت شما می تواند به Google در خزیدن و سازماندهی مطالب شما کمک کند.

در این موضوع مکاتب مختلف فکری وجود دارد.

برخی از متخصصان سئو معتقدند که داشتن معماری سایت مسطح بهترین (در جایی که شما برای رسیدن به صفحات داخلی از صفحه اصلی بیشتر از یک کلیک ندارید) بهترین است.

برخی دیگر بر این باورند که یک معماری خاموش بهتر است.

ساختار سیلو در جایی است که محتوا خاموش و در هر موضوع محتوا سازماندهی می شود.

توسط برخی از متخصصان سئو مشاهده شده است که یک ساختار سیلو تمایل به افزایش تمرکز موضعی دارد ، که به نوبه خود درک گوگل از معماری وب سایت را تقویت می کند.

نحوه بررسی

در Screaming Frog ، پنجره سمت راست را بررسی کنید.

روی برگه Site Structure کلیک کنید.

در اینجا ، می توانید مواردی را با 20 آدرس اینترنتی برتر در سایت مشاهده کنید.

در نگاه اول ، می توانید مشخص کنید که آیا محتوای خیلی زیاد برای کاربر یا موتور جستجو خیلی عمیق است.

با استفاده از این چک ، می توانید آدرس های اینترنتی را شناسایی کنید که ممکن است نیاز به تغییراتی داشته باشد تا جایی که ممکن است در ساختار سایت باشد.

Screaming Frog - Structure Site

4- صفحاتی را که تحت بهینه سازی نیستند شناسایی کنید

هنگامی که صفحات تحت بهینه سازی قرار ندارند ، می توانید به صفحاتی برسید که به اندازه کافی قوی نباشند که اصلاً در SERP ها رتبه بالا نداشته باشند.

مقاله پیشنهادی  Google: برچسب های عنوان یک سیگنال قوی است

یا بدتر اینکه ، آنها فقط می توانند به رتبه های صفحه سوم برسند.

این صفحات همچنین به طور معمول کاندیداها برای cannibalization با کلمات کلیدی هستند زیرا در حال حاضر کلمات کلیدی را که برای بهینه سازی در سایت بهینه شده اند ، هدف قرار می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چه چیزی را بررسی کنید

می خواهید صفحاتی را که از دست رفته زیر است بررسی کنید:

  • صفحاتی که هدفگذاری کلمات کلیدی از دست رفته (محتوایی که هیچ هدف کلیدی برای کلمه کلیدی ندارند) ، اساساً محتوای پیش فرض است که به نظر می رسد نوشته شده و در آنجا قرار گرفته است ، بدون اینکه بهینه سازی شود.
  • صفحاتی با عنوان های از دست رفته مانند H1s ، H2s ، H3s.
  • صفحاتی که فاقد هرگونه برچسب متا هستند ، بهینه سازی هر آنچه را انجام می دهند.
  • صفحاتی که دارای پیوندهای صفر یا برون مرزی هستند.
  • صفحاتی که ساختار متن صفر دارند.
  • صفحاتی که صفر دارند برچسب ها برای تأکید.
  • صفحاتی که دارای پیوندهای ورودی صفر خارجی هستند.
  • صفحاتی که دارای تصاویر با اندازه 100 کیلوبایت یا خیلی بیشتر هستند.
  • صفحاتی که اندازه پرونده های صفحه 100 کیلوبایت یا خیلی بیشتر دارند.
  • صفحاتی که هیچ متن alt ، متن عنوان یا عرض و ارتفاع تصویر ندارند.

وقتی صفحاتی دارید که فقط دو ویژگی از ویژگی های فوق را دارند ، مشکلات بهینه سازی جدی دارید.

اگر صفحاتی دارید که تمام موارد فوق را دارد اما هنوز هم در رتبه بندی تلاش می کنید ، وقت آن است که نگاهی به طول محتوا / پوشش ، مسائل فنی سئو و نمایه پیوند خود بیندازید.

5. مطمئن شوید که صفحه قابل اشتراک است

برای هر وب سایت ، می خواهید با استفاده از افزونه های به اشتراک گذاری اجتماعی یا برخی قابلیت های دیگر ، محتوای آن را به اشتراک بگذارید.

این یک بررسی ساده است که شما می توانید انجام دهید که می تواند جهانی در عملکرد سایت ایجاد کند (در صورتی که از قبل ترافیکی رخ داده باشد).

چه چیزی را بررسی کنید

به سادگی صفحات موجود در سایت را برای هر دکمه اشتراک گذاری کاربردی ، برای به اشتراک گذاری مقاله در فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، ​​Digg و غیره بررسی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

6. سایت دارای بینابینی های شایع و تبلیغات توهین آمیز در بالای پوشه است

باری شوارتز برای اولین بار گزارش داد:

“گوگل دارد روز گذشته رسما تأیید كرد كه آنها مجازاتهای بینابینی تلفن همراه را آغاز كرده اند. گوگل به ما هشدار داد كه تقریباً شش ماه پیش این اتفاق خواهد افتاد ، و همانطور كه ​​گوگل وعده داده بود ، از 10 ژانویه 2017 شروع به كار كرد.

جان مولر و گری الیز گوگل تأیید کردند که مجازات از دیروز شروع شد.

این مجازات فقط بر سر راههای داخلی نفوذ می کند که مستقیماً بعد از رفتن از نتیجه جستجوی تلفن همراه Google به یک صفحه خاص اتفاق می افتد. این صفحات را تحت تأثیر قرار نمی دهد یا مجازات نمی کند ، بنابراین اگر یک بینابینی مزاحم دارید که بعداً در مسیر کلیک در وب سایت شما ظاهر می شود ، این تأثیری بر آن نخواهد گذاشت: فقط بعد از کلیک از جستجوی گوگل ، به دنبال مزاحمت متقابل می گردید. صفحه نتایج.

گوگل گفت این به معنای “صفحاتی است که در هنگام انتقال از نتایج جستجوی تلفن همراه ، محتوا به راحتی در دسترس کاربر قرار نمی گیرد.”

Google توضیح داد که کدام نوع از بینابینی ها مشکل ساز خواهند شد ، از جمله:

  • نمایش پنجره ای که محتوای اصلی را پوشش می دهد ، یا بلافاصله پس از حرکت کاربر به صفحه از نتایج جستجو یا در حالی که آنها به دنبال صفحه هستند.
  • بینابینی مستقل نمایش داده می شود که کاربر باید قبل از دسترسی به محتوای اصلی آن را رد کند.
  • با استفاده از یک چیدمان که قسمت بالای صفحه از آن شبیه به یک بینابینی مستقل است ، اما محتوای اصلی زیر آن قرار گرفته است. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چه چیزی را بررسی کنید

این یک بررسی بصری از سایت خواهد بود. در مرحله اول ، می خواهید هرگونه آگهی مطابق با معیارهای فوق را بررسی کنید.

اگر از این طریق بین سایتهای خود رابطهای گسترده ای داشته باشید ، لازم است آنها را حذف کنید و در غیر اینصورت مجدداً آنها را طراحی کنید تا آنها توهین آمیز نباشند و در غیر این صورت یک میانابینی شایع تلقی شوند.

مقاله پیشنهادی  لیست کاملی از انواع ویژه Snippets های Google

صفحات را با فاصله های بینابینی که پیدا کرده اید ، بگیرید و تصاویر را ایجاد کنید و هر صفحه را که در آن مسئله وجود دارد مشخص کنید.

7. نشانه گذاری Schema.org در سایت وجود دارد

امروزه ، بهترین راه برای حداقل داشتن برخی از نشانه گذاری های Schema.org در سایت شما تلقی می شود.

بیشتر سایتها باید از بهینه سازی اولیه Schema.org استفاده کنند و شما قادر خواهید بود هنگام جستجو در کد Schema.org را مشاهده کنید.

Schema.org چیست؟

در SEO ، Schema.org به وب سایت Schema.org به نشانه گذاری Microdata اشاره می کند.

Schema.org به واژگان واقعی استفاده شده در Schema.org اشاره دارد.

اصطلاحات واژگان مختلفی وجود دارد که می توانید برای توصیف داده هایی که در واقع در صفحه هستند از آنها استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Schema.org می تواند پیچیده باشد ، و باعث می شود بسیاری از موضوعات عمیق پیرامون مواردی مانند نحو ، و اخیراً اجرای مجازاتهای Spammy Schema.org Google به وجود آید.

به نظر می رسد که این کافی نیست ، شما همچنین باید از JSON-LD ، یک پیاده سازی مبتنی بر JavaScript از نشانه گذاری Schema.org ، آگاه باشید و با آن سر و کار داشته باشید.

همچنین ، برخی از مقولات ظریف هستند و بسته به نحوه استفاده از طرحواره ، معانی مختلفی دارند. برخی دیگر می توانند مستهلک شوند.

از Schema.org برای نشانه گذاری داده ها در صفحه ای که نوع خاصی از متن دارد استفاده می شود – معمولاً نام ها ، آدرس ها و اطلاعات مربوط به متن.

معنی پشت داده های شما را ارائه می دهد ، و نه فقط آنچه می گوید. این نوع اطلاعات متنی است که باید با نشانه گذاری Schema.org مشخص شوند.

این مورد برای افزایش احتمال ظاهر شدن در صدر نتایج جستجو که شامل نتایج مبتنی بر طرحواره است ، استفاده می شود.

انواع مختلف محتوا از دادههای ساختاری Schema.org استفاده می کنند ، مواردی مانند:

  • رستوران ها.
  • مناسبت ها.
  • مقالات
  • کسب و کار های محلی.
  • انواع بررسی ها
  • رتبه بندی محصولات
  • بسیاری از انواع مختلف دیگر از اطلاعات مربوط به متن.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

فرصت های گسترده و حجم عظیمی از داده های ساخت یافته وجود دارد که می توانید از آنها در وب سایت Schema.org استفاده کنید.

بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از رایج ترین سناریوهای حسابرسی SEO که امروزه روی Schema.org تأثیر می گذارد:

وجود Markusup Schema.Org را بررسی کنید

این یک بررسی نسبتاً ساده است. به سادگی از Screaming Frog استفاده کنید تا هر گونه نمونه از schema.org را بررسی کنید.

  • مرحله 1: فقط روی داده های ساخت یافته کلیک کنید.

فریاد زدن داده های ساخت یافته قورباغه

  • مرحله 2: روی آن کلیک کنید فیلتر> همه> شامل داده های ساختاری شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Screaming Frog - شامل داده های ساخت یافته

وجود JSON-LD را بررسی کنید

این یک بررسی نسبتاً ساده است. فقط کلیک کنید فیلتر> همه> URL های JSON-LD.

Screaming Frog - URL های JSON-LD

همچنین می توانید داده های ساخت یافته را گم کنید:

فریاد قورباغه - داده های ساختار یافته گمشده

سپس ، شما می توانید تمام داده ها را در یک صفحه گسترده اکسل برای تحویل به مشتری و گزارش / ممیزی اضافی در صورت لزوم پرتاب کنید.

بررسی کنید که Schema.Org Markup توسط مدیر Google Tag استفاده نمی شود

به دلایلی ، متخصصان سئو فرآیندی را توسعه داده اند که به موجب آن استفاده از مدیر Google Tag یک روش قابل قبول برای شامل نشانه گذاری Schema.org است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

من بر این عقیده هستم که هرچه روش های بیشتری برای استفاده از داده هایی که در صفحه اصلی نیستید استفاده می کنید ، بیشتر فرصتی را برای شما فراهم می کند که چیزی باعث اجرای این داده ها شود – خواه از طریق فهرست بندی ، مدیر Google Tag پایین رفتن ، هر چه

من ترجیح می دهم چیزهایی را که باید در آن قرار بگیرند ، و در یک اجرای.

این کار باعث می شود تا مشکلات عیب یابی کارها بسیار آسان شود و بدانید که مشکلات شما ناشی از کم شدن مدیر Google Tag نیست.

با این حال ، خود گوگل با این موضوع روبرو شده است و آب را به میزان قابل توجهی گل آلود کرده است.

آنها گفته اند که نباید از Google Tag Manager استفاده شود.

آنها همچنین گفته اند که می توان از مدیر Google Tag استفاده کرد.

اوه ، گوگل! چرا ، اوه چرا باید مسائل را پیچیده تر کنید؟

به دلیل این دوگانگی ، من توصیه می کنم چه اتفاقی می افتد وقتی که شما از هر روش شامل داده های ساختاری Schema.org استفاده می کنید.

مقاله پیشنهادی  Google نکاتی درباره SEO را برای برنامه های تک صفحه به اشتراک می گذارد

بررسی برای اطمینان از نمایش داده های ساختار یافته و نمایه سازی مهم است ، اما همچنین برای ایمن بودن ، توصیه می کنید از جمله Schema.org را نیز ثبت کنید. بر فقط صفحه

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این امر باعث می شود شانس کمتری در اجرای برنامه Schema.org شما وجود داشته باشد و احتمال بروز مشکل در مورد نرم افزارهای خارجی باعث مشکلات عمده فنی و تنگناها شود.

8. هر صفحه مهمی که CTR کم داشته باشد (از طریق نرخ کلیک)

اول از همه ، چه هک نرخ کلیک از طریق آن است و چرا باید به آن اهمیت دهم؟

این یک اندازه گیری محاسبه شده است که توضیح می دهد تعداد افراد روی نتیجه جستجوی شما از تعداد کل افرادی که واقعاً آن را مشاهده کرده اند ، کلیک کرده اند.

در جستجوی ارگانیک ، این به تعداد افرادی که در واقع نتیجه جستجوی شما را مشاهده کرده اند ، و تعداد افرادی که از نظر جسمی به صفحه شما کلیک کرده اند ، ترجمه می شود.

لری کیم در WordStream نمونه های برجسته ای از روش هایی که می توانید CTR خود را بهبود ببخشید ، دارد.

نحوه بررسی

ابتدا در کنسول جستجوی Google جدید کلیک کنید عملکرد> صفحات> میانگین CTR.

GSC - عملکرد - میانگین CTR

با این کار یک ستون جدید در سمت راست ایجاد می شود که به شما صفحاتی را نشان می دهد که CTR کم دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سپس می توانید به راحتی این داده ها را به یک صفحه اکسل صادر کنید.

9. ادعاهای مربوط به بررسی حقایق در محتوای شما

با ظهور الگوی اخبار جعلی و چگونگی گسترش روایت های دروغین ، پیروی از ABC های شما ضروری است … همیشه حقایق ادعاهای مطرح شده در مقاله های خود را بررسی کنید.

اگر در فرآیندهای خودتان بررسی واقعیت را درج نکرده اید ، اکنون زمان آن است که اطمینان حاصل کنید که انجام می دهید.

گوگل نه تنها در نتایج جستجو چک های حقوقی ایجاد کرده است ، بلکه برخی از ابزارهای بررسی واقعیت برای متخصصان سئو و ناشران محتوا نیز ایجاد کرده است.

بهترین کار در مورد این ابزارها این است که می تواند برخی از ادعاهای مطرح شده در مقالات خود را برای شما آسانتر کند و مطمئن باشید که اکثر آنها صحیح هستند.

خارج از قلم این احتمال وجود ندارد که آنها در آخرین به روزرسانی های الگوریتم خود ، بررسی واقعیت را در بر گیرند.

بخشی از تخصص بررسی حقایق و اطلاعات مربوط به هرگونه ادعای مطرح شده در مقالات شما و اطمینان از صحت آنها است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

شما نمی خواهید مقالاتی بسازید و بدانید که نسبت زیادی به “حقایق اشتباه” اشتباه یا آشکار در آنها وجود دارد. ابزار Fact Check را از Google وارد کنید.

نحوه بررسی

کاوشگر بررسی Google Explorer: https://toolbox.google.com/factcheck/explorer

بررسی واقعیت Google

10. از جذابیت بصری دیدن کنید

علیرغم آنچه ممکن است برخی شما را باور کنند ، جذابیت بصری در طراحی وب سایت مهم است.

این فقط در مورد پیکسل ها در حال حرکت بر روی صفحه نمایش نیست ، و سعی در جلب توجه بازدید کننده دارد.

زمینه و خلاقیت بسیار مهم است زیرا این مقادیر است که سایت شما را از بقیه بسته ها جدا می کند.

در مورد ممیزی وب سایت ، حتی اگر هیچ مسئله اصلی وجود نداشته باشد که ممکن است تحت تأثیر مجازات قرار بگیرد (که ما از آن آگاه هستیم) ، این بخش مهمی از SEO است – که به تجربه کاربر ترجمه می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر تجربه کاربری شما به هر طریقی تحت تأثیر طراحی بد قرار گرفته باشد ، به نوبه خود ، ضعیف بر شما و وب سایت شما نشان داده می شود.

خط پایین: داشتن یک سایت جذاب که متناسب با نیاز کاربران شما باشد ، مهم است ، زیرا این ترجمه برای تجربه بهتر کاربر است.

چه چیزی را بررسی کنید

بررسی های تصویری زیر را در صفحات مشتری خود انجام دهید.

ببینید که آیا این خصوصیات زیر را دارند یا یک صفحه گسترده اکسل یا سند ورد ایجاد می کنید که در صورت نیاز چه می کند.

  • دسترسی
  • ثبات
  • قابلیت استفاده
  • قابلیت اطمینان
  • عملکرد
  • انعطاف پذیری

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده