10 روند بازاریابی محتوای بصری برای سال 2021

بازاریابی امروز همان پنج سال پیش نیست – یا حتی فقط یک سال پیش.

همه گیر همه دنیا را چرخاند اما حقیقت این است که ، ما مدتی است که به این سمت گرایش پیدا کرده ایم.

COVID به سادگی دکمه حرکت سریع به جلو را می زند.

در یک وضعیت کنجکاو ، قرنطینه سازی و اقدامات فاصله اجتماعی برای ایمنی بهداشت عمومی بر سلامت روان ما به عنوان یک کل و نحوه مشاهده ، تعامل و خرید از مارک ها تأثیر گذاشته است.

به بیان ساده ، جامعه عبارت است از:

  • اشتیاق بیشتر به تعاملات جذاب با مارک ها نسبت به قبل.
  • نگاه به اعتماد و اخلاق تجاری در سطح جدید.
  • تمرکز بیشتر روی مشاغل کوچک و پایداری است.

این پایگاه مصرف کننده بسیار متفاوت از آنچه در گذشته می دیدیم است. سوال این است که ، این روندها چگونه بر بازاریابی محتوای بصری تأثیر می گذارند؟

محتوای بصری ارتباط صمیمانه و معتبری بین مارک ها و مصرف کنندگان را جعل می کند

فشار سنج Edelman Trust نشان می دهد که 70٪ می گویند اعتماد به یک برند امروزه از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور خاص محتوای ویدئویی فرصتی منحصر به فرد به مارک ها می دهد تا به صورت حضوری (تقریباً) حضوری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

این یک خلا in در عصر فاصله اجتماعی است ، و این دلیل بزرگی است که 91 of از بازاریابان معتقدند ویدیو برای مارک ها با توجه به همه گیری مهم تر است.

در اینجا برخی از ویدیوها و سایر روندهای محتوای تصویری برای تماشای ویژه از نزدیک وجود دارد:

1. مطالب و مطالب معتبر باعث جذب مخاطب می شوند

مصرف کنندگان می خواهند افراد پشت این برند را ببینند.

این می تواند به صورت زیر باشد:

  • مدیر عامل شرکت در مورد ریشه های شرکت بحث می کند.
  • نگاهی به پشت صحنه تیم CX تا افراد بتوانند با نماینده ای که با او صحبت کرده اند چهره ای روبرو کنند.
  • یا پست های وبلاگ که نشان می دهد افرادی که محصولات را تولید می کنند ، نه فقط محصولات خودشان.

برای نمایش این سمت از نام تجاری خود از Instagram Stories ، Reels و حتی شورت های تصویری استفاده کنید. در انجام آن ثابت قدم باشید ، و مورد توجه قرار می گیرید (در یک روش خوب).

مخاطبان امروز کمتر به فکر “کرک” فانتزی عکس های مدل دار و مدل های کاملا مرتب و عکس های محصول هستند. آنها می خواهند شخص واقعی را ببینند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به جای استفاده از ترفندها و معاملات فروش برای جلب توجه برند خود ، مستقیماً با مشتریانی صحبت کنید که می خواهند تلاشی واقعی برای برقراری ارتباط در سطح شخصی و انسانی داشته باشند.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان اهداف را برای هر قطعه محتوایی که ایجاد می کنید تنظیم کنید

از به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود باز ، آسیب پذیر و نترس باشید.

2. لیست های خود را به گرافیک ویژوال تبدیل کنید

تبدیل لیست های شما به گرافیک ، مزیت ایجاد علاقه بصری را افزایش می دهد در حالی که مهمترین اطلاعات را از یک بلوک متنی جدا می کند که بدون غرق شدن ، احتمالاً از بین می رود.

مغز ما برای پردازش بصری سیمی است. در حقیقت ، تصاویر بصری توسط مغز انسان 60،000 برابر سریعتر از متن پردازش می شوند.

با انواع محتوای بیشتری که شامل گرافیک تصویری متناسب با محتوای نوشته شده شما است ، تعامل خود را ناخن بزنید و زمان بازدید را در سایت افزایش دهید.

3. تصاویر مارک دار سفارشی خود را برای تصاویر Google بهینه کنید

ایجاد داده ها ، نمودارها و مفاهیم بصری خود نه تنها نام تجاری شما را به عنوان یک مرجع در داخل سایت تقویت می کند ، بلکه دروازه پیوندها و نقل قول ها را نیز باز می کند.

اگر هر تصویری را که با برچسب alt بارگذاری می کنید به درستی بهینه سازی کنید ، همه این گرافیک ها می توانند توسط Google در جستجو و تصاویر نمایه شوند. ناشران نیز می توانند آنها را پیدا کنند که می توانند آنها را تحویل گرفته و به شما پیوند دهند.

شما حتی می توانید تصاویر و گرافیکی را که برای دارایی های برند خود ایجاد می کنید بهینه کنید ، بنابراین تمام قالب های محتوای خود – نه فقط برخی ، بلکه همه – در تصاویر گوگل نشان داده شود.

Google مانند سیستم Dewey Decimal است. اطلاعات صحیح مربوط به هر قسمت از محتوای تصویری را که بارگذاری می کنید ، به آن بدهید و در همه جا رتبه بندی خواهید کرد.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما پادکست دارید. اگر هر قسمت پادکست را با همبستگی محتوای وب سایت شامل گرافیک و تصاویر بهینه کنید ، پادکست شما می تواند در تصاویر Google نشان داده شود.

بررسی کنید که چگونه موتور جستجوگر در این امر موفق می شود.

از آنجا که برچسب های alt alt بهینه سازی شده برای هر گرافیک وجود دارد ، حتی پادکست SEJ در iTunes در تصاویر Google نشان داده می شود:

4. محتوای ویدیوی Livestream

من قبلاً این را گفته ام ، اما دوباره این را می گویم زیرا بسیار مهم است – مخاطبان از محتوای صیقلی و ویرایش شده زیادی که به نظر معتبر نیستند رویگردان می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این مورد در مورد جریان های مستقیم ویدئو در مقایسه با فیلم های از پیش ضبط شده وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  Google به دادخواست ضد انحصاری پاسخ می دهد

پخش جریانی مستقیم به معنای بی واسطه بودن است که باعث می شود مخاطب بیشتر احساس ارتباط کند زیرا وقایع در زمان واقعی اتفاق می افتند ، به ویژه با افزایش رویدادهای مجازی.

کاربران اغلب قادر به ارسال نظرات و تعامل مستقیم با میزبان (ها) هستند ، و این امر باعث افزایش تعامل بیشتر می شود.

با در نظر گرفتن این مزایا ، جای تعجب نیست که فیلم های زنده معمولاً دو برابر جذابیت فیلم های از پیش ضبط شده را کسب می کنند.

10 روند بازاریابی محتوای تصویری برای 2021

5. محتوای تصویری تعاملی گرافیکی

این نوع محتوای بسیار جذاب به ویژه در داستان های شبکه های اجتماعی رایج است ، اما لازم نیست محدود به Instagram و Facebook باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عملکرد اساسی این محتوای تصویری چالش مخاطبان برای تعامل مستقیم است ، خواه رتبه بندی یک لباس مورد علاقه باشد ، یک مسابقه آنلاین ، بازی “این یا آن” ، شرکت در یک بازی یکنوع بازی شبیه لوتو ، شرکت در ”انتخاب ماجراجویی خودت” پست سبک ، یا گزینه های متنوع دیگر.

در واقع شما از مخاطبان خود دعوت می کنید تا نظر خود را به اشتراک بگذارند یا نوعی “بازی” را با شما انجام دهند.

6. فیلم های سبک TikTok به اندازه لقمه

با طول فیلم های استاندارد TikTok حداکثر در یک دقیقه ، محتوا باید سریع و در عین حال سرگرم کننده باشد.

اشتهای مصرف کننده برای این سبک از مطالب مدتی به جایی نمی رسد!

در ژانویه 2021 ، TikTok دومین برنامه غیر بازی نصب شده با تقریبا 62 میلیون بارگیری در آن ماه بود. سایر سیستم عامل های رسانه اجتماعی (با نگاه به شما ، Instagram Reels) از روند محبوب استفاده می کنند.

چه چیزی این نوع محتوای بصری را بسیار هیجان انگیز می کند؟

بیشتر این ویدئوها سرگرم کننده ، عجیب و غریب هستند و خود را خیلی جدی نمی گیرند. آنها با مخاطبان درگیر می شوند و سریع نظرشان را جلب می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

7. محتوای بصری قابل خرید

خرید مستقیم محصولات از رسانه های اجتماعی زمانی مفهومی بدیع بود ، اما به سرعت تبدیل به یک قاعده می شود. در سال 2020 ، 18.3 درصد از کاربران فیس بوک مستقیماً از طریق سیستم عامل خرید کردند.

کانال های رسانه های اجتماعی با ارائه ابزارهای تجاری مانند برچسب های خرید و برچسب های محصولات ، به این روند متمایل شده اند.

اما محتوای تصویری قابل خرید محدود به شبکه های اجتماعی نیست.

شرکت ها در حال خلاقیت هستند و پیوندهای فروشگاه را مستقیماً به کاتالوگ های دیجیتالی و کتابهای جستجو ، پست های وبلاگ و هر مکان دیگری که می تواند پیوند داشته باشد اضافه می کنند.

مقاله پیشنهادی  7 راه کسب و کار از وبلاگ نویسی سود می برد

8. مطالب زودگذر

محتوای زودگذر ، قبل از اینکه ناپدید شود ، به طور موقت در یک پنجره 24 ساعته قابل دسترسی است. اگر با داستان های Snapchat و Instagram / Facebook آشنا هستید ، از قبل با مطالب زودگذر آشنا هستید.

از آنجا که این محتوا بسیار کوتاه مدت است ، احساس فوریتی ایجاد می کند که مردم را به تماشا وا می دارد. این به ویژه در نمایش محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) بسیار عالی است که لازم نیست نگران تطابق زیبایی با نام تجاری باشد زیرا در نمایش دائمی ثابت نخواهد ماند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اینستاگرام گزارش داده است که 58٪ از مردم پس از دیدن مارک یا کالایی در داستان ، علاقه بیشتری به آن نشان می دهند ، بنابراین در مورد قدرت محتوای زودگذر ، مخصوصاً هنگامی که قابل خرید است ، حرف هایی برای گفتن وجود دارد.

9. انیمیشن و Gif

این نوع محتوای تصویری مدتی محبوب بوده و به احتمال زیاد به روند خود ادامه می دهد.

از گیف و انیمیشن می توان به روش های مختلفی استفاده کرد ، مانند نمایش یک قدم در یک پست آموزشی ، چاشنی تصویر یا افزودن یک پیچ و تاب و سرگرم کننده به محتوای شما.

برای هر چیزی که فکرش را بکنید یک گیف یا انیمیشن وجود دارد.

10. 360 درجه بصری

مخاطبان از توانایی “بازدید” از یک مکان لذت می برند و می توانند با تغییر دید با کشویی انگشت یا کشیدن ماوس ، بر آنچه می بینند کنترل کنند و بلافاصله با برانگیختن کنجکاوی ، محتوای مسطح را بسیار جذاب تر می کنند.

از دیدگاه تجارت الکترونیکی ، محصولات می توانند از هر زاویه ای نشان داده شوند تا به مصرف کننده ایده بهتری از آنچه که می خرند ، ارائه دهد و به طور کلی تجربه خرید آنلاین را بالا ببرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فرصت های زیادی برای این نوع محتوا وجود دارد.

10 روند بازاریابی محتوای تصویری برای 2021

هیچ مشکلی وجود ندارد: محتوای بصری نحوه تعامل مصرف کنندگان با مارک ها را تغییر می دهد

اعتبار.

نامزدی.

امانت.

این همان چیزی است که مصرف کننده امروزی بدنبال آن است. محتوای بصری در همه سیستم عامل ها و کانال ها در حال تکامل است تا این نیازها را برآورده کند و نحوه درک و تعامل مخاطبان با مارک ها را تغییر دهد.

مشاغلی که برای برآوردن این انتظارات افزایش می یابند ، مشاغلی هستند که نه تنها در بازار پس از COVID زنده می مانند بلکه در آن رونق می گیرند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2021