10 راه برتر برای بازگرداندن اعتبار رسانه های اجتماعی شما

در حالی که ایجاد تقویم محتوا و نظارت دقیق بر برند شما ضروری است ، لزوماً شما را از درام رها نمی کند.

اتفاق پیش می آید!

در اینجا به 10 راه برتر برای بازگرداندن اعتبار رسانه های اجتماعی شما آورده شده است.

1. مکث و برنامه ریزی قبل از پاسخ دادن

بدون توجه به آنچه ممکن است روش نادرست ترمیم باشد ، سریعاً به خطای نام تجاری خود واکنش نشان می دهید.

مکث کنید و برنامه ریزی کنید که چگونه می خواهید موضوع را به طور موثر درگیر کنید و هرگونه آسیب بیشتر را کاهش دهید.

ضروری است که نه تنها تیم رسانه های اجتماعی خود بلکه تیم روابط عمومی و حقوقی خود را درگیر آن کنید زیرا می خواهید در مورد نحوه پاسخگویی مراقب باشید.

پاسخ اشتباه می تواند شما را دچار دردسر بیشتری کند.

2. اشتباهات خود را تصدیق کنید

در اکثر موارد ، پذیرش اشتباهات خود و پاسخگویی به نام تجاری در مورد موضوعاتی که پیش می آید بهترین راه برای تأیید اعتبار رسانه های اجتماعی شما است.

هنگام انجام این کار ، صدای پست را اصیل و انسانی نگه دارید.

بیش از حد رسمی بودن فقط باعث می شود که طبیعت رباتیک به نظر برسید – که با نامحسوس روبرو می شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

3. ارائه راه حل برای خطا در هنگام کاربرد

اغلب ، مارک های تجاری با مشکلات مربوط به داده ها ، خطاها یا قطع شدن مشکل دارند.

اگرچه ما نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم ، برقراری ارتباط با راه حل ها و تبلیغ سریع آن به برند شما کمک می کند تا اعتبار خود را در فضای رسانه های اجتماعی بازگرداند.

مقاله پیشنهادی  چرا باید مثل یک شبکه تلویزیونی فکر کنید

4- در ابزارهای گوش دادن به رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید

در حالی که ممکن است پرهزینه باشند ، ابزاری مانند Radian6 یا Sprinklr دارای ویژگی هایی هستند که نه تنها نام تجاری شما را در مباحث در سراسر وب رصد می کنند بلکه می توانند در ردیابی احساسات مردم نسبت به نام تجاری شما نیز کمک کنند.

با این کار ، شما می توانید تحقیق را انجام دهید ، مسئله را مطالعه کرده و از مشکل پیش بروید.

اگر بودجه سرمایه گذاری در ابزارهای گوش دادن به رسانه های اجتماعی را ندارید ، هنوز گزینه هایی دارید.

در اینجا لیستی وجود دارد و یا ابزار گوش دادن رایگان یا کمی ارزان است:

  • Google Alerts
  • آواریو
  • توییت
  • آگوراپولس
  • BuzzSumo
  • اشاره
  • SEMrush
  • هوتسوایت

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

5- با ایجاد مطالب بیشتر موتورهای جستجو را ضرب و شتم کنید

یکی از تاکتیک هایی که می تواند به بازگرداندن شهرت شما کمک کند ، ضرب و شتم SERP ها با محتوای متفاوت در مورد برند شما است.

اگرچه می تواند مدتی طول بکشد تا این تلاش مؤثر باشد ، اما این یک استراتژی بلند مدت است که می تواند محتوای نه چندان دلپذیر در مورد برند شما را پایین بیاورد.

محتوای حامی را ایجاد کنید یا کمپینی را توسعه دهید که ذکر کند برند شما به جدول چه ارزشی دارد ، از راه هایی است که می توانید مشکل را شروع کنید.

6. شکایات را آفلاین بگیرید

در فضای رسانه های اجتماعی ، بهترین استفاده از پیام رسان مستقیم بر روی سیستم عامل های بومی است.

همچنین می توانید یک حساب پشتیبانی کاملاً اختصاص به پاسخ رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

ایمیل را برای یادآوری افراد آسان کنید ، مانند [email protected] یا [email protected]

مقاله پیشنهادی  جدید تخم مرغ عید پاک گوگل رقص نتایج جستجو را می سازد

اگر یک پیام منفی باید ظاهر شود ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که پیام را تصدیق کنید و از آنها بخواهید که به شما ایمیل دهند یا به صورت خصوصی به شما پیام دهند.

این کاملاً برای ایمنی برند نیست ، بلکه همچنین برای ایمنی ارسال شده از شخص است.

پرداختن به مسائل خصوصی فقط به حفظ اطلاعات با ارزش مانند شماره کارتهای اعتباری یا حتی حفاظت از اطلاعات بهداشتی و دور از چشم مردم کمک خواهد کرد.

7. ایجاد یک کمپین جدید که با مزایای برند شما صحبت می کند (استفاده از توصیفات مشتری)

بنابراین ، از زمان عدم موفقیت رسانه های اجتماعی برند شما ، گرد و غبار کمی حل شده است.

حالا چی؟

چگونه می خواهید به سمت مثبت مارک خود نگاه کنید و آنها را به طرز چشمگیری برجسته کنید؟

یکی از راه های انجام این کار ، ایجاد یک کمپین (لازم نیست یک چیز بزرگ باشد) پیرامون تبلیغ ارزش یا مزایایی است که شرکت شما به ارمغان می آورد.

نشان دادن و ارتقاء افراد در شرکت شما و اینکه چگونه آنها نقش یکپارچه ای دارند.

این بیشتر شکل انسانی در تجارت شما ایجاد می کند.

توصیفات مشتری روش دیگری است که می توانید کمی از مارک تجاری خود استفاده کنید.

8- برنامه های اضطراری را ایجاد کنید و / یا نیشگون گیری کنید

بازگرداندن نام تجاری رسانه های اجتماعی شما نیز فرصتی برای انجام پس از مرگ پس از اتمام موضوع است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با اعضای تیم در رسانه های اجتماعی ، حقوقی و روابط عمومی ملاقات کنید تا مشخص شود چه کاری می تواند بهتر انجام شود و چگونگی جلوگیری از عوارض در آینده.

مقاله پیشنهادی  چرا ما باید به فراتر از SEO JavaScript برویم

بررسی مجدد برنامه های پاسخگویی در مورد شرایط اضطراری فقط شما را محدود نمی کند و شاید باعث عارضه بزرگتری شود.

9. بررسی عملیات تجاری

اگر این شکایات غالباً اتفاق می افتند و مضمون مشابهی دارند ، این مشکل رسانه های اجتماعی یا تیم ارتباطات نیستند که آن را برطرف کنند بلکه یک مشکل عملکرد تجاری است.

به عنوان مثال ، یک شرکت تختخواب خاص لوکس محصول خوبی دارد – اما آنها پشتیبانی فنی نسبتاً وحشتناکی دارند.

به این معنا نیست که آنها از پشتیبانی رسانه ای ضعیف برخوردار نیستند ، اما اگر می خواهید تختخواب را سرویس کرده باشید ، به معنای واقعی کلمه یا بسیار گران است یا غیر ممکن است پشتیبانی فنی مورد نیاز خود را بگیرید.

در حالی که من یک متخصص در فضای تختخواب لوکس نیستم ، سرمایه گذاری در راه هایی برای بهبود پشتیبانی که از خرید حاصل می شود قطعاً سفیران تجاری بیشتری را ایجاد می کند.

10- از تحقیر شدن توسط یک رقیب خودداری کنید

مواقعی وجود دارد که یک رقیب وارد فضا می شود و می خواهد هر کاری را که می تواند انجام دهد انجام دهد تا برند شما را به خطر بیاندازد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

آنها محتوا را توسعه می دهند و سعی می کنند تا مارک شما را لکه دار کنند ، اما در بیشتر موارد ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از بخشی از آن سر و صدا خودداری کنید.

این مارک شما را در یک نور ضعیف قرار داده و از نظر قانونی ممکن است باعث بروز عواقب شود.

منابع بیشتر: