10 راه برای کسب درآمد از محتوای شما

محتوا خون ، عرق و اشک شماست.

این داستان ها ، تجربه ، دانش ، امیدها و رؤیاها ، ایده های ذاتی شماست … و همه چیز را در آنجا قرار می دهید تا جهان را ببینید.

ارزششو داره؟

این به این بستگی دارد که چرا شما محتوای را ایجاد می کنید و به اشتراک می گذارید ، و اینکه چه کاری با آن انجام می دهید ، پس از آن در فضای وحشی قرار دارد.

اگر هدف شما این است که به نوعی حکاکی از زندگی استفاده کنید ، باید محتوای خود را تهیه کنید پرداخت. (آخرین باری که من بررسی کردم ، آنها هنوز پست های وبلاگ را به عنوان پرداخت در فروشگاه های مواد غذایی قبول نمی کنند.)

این که آیا شما از محتوا به عنوان یک ابزار بازاریابی برای کمک به فروش یک محصول یا خدمات استفاده می کنید یا برای تولید $ $ $ خود روی محتوا حساب می کنید ، روش های مختلف کسب درآمد می تواند به شما در حداکثر رساندن ارزش هر قطعه کمک کند.

در این پست ، ما طیف گسترده ای از گزینه های کسب درآمد از محتوا را بررسی خواهیم کرد.

بعضی از آنها ممکن است با هم استفاده شوند ، اما معدودی وجود دارد که نمی خواهید آنها را مخلوط کنید. (به عنوان مثال ، اگر شما در حال انتشار محتوای معتبر بازاریابی برای کمک به مخاطبان خود در خرید محصول خود هستید ، بدیهی است که نمی خواهید پیوندهای وابسته ای را درج کنید که به آنها می گویند چیز دیگری را از یک فروشنده دیگر خریداری کنند.)

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اطمینان حاصل کنید که تاکتیک های کسب درآمد شما با اهداف متقاطع همراه نیست اما از اینکه چند روش مختلف برای کسب درآمد از یک قطعه واحد را امتحان کنید ، نترسید.

یادداشت مهم: برای اهداف این مقاله ، من به محتوای نوشتاری اشاره خواهم کرد – پست های وبلاگ ، مقالات ، کتابهای الکترونیکی و غیره. اگرچه متوجه شوید که همه محتوا یک کشتی هستند.

پادکست ها ، فیلم ها ، گرافیک ها و نوشتن ها صرفاً ارتباطی با ایده ها و دانش شما به دیگران هستند.

هر کدام به روشهای مختلفی قابل فروش ، معامله یا درآمدزایی هستند.

اگر در حال فیلمبرداری یا رسانه دیگری هستید ، خواندن را ادامه دهید.

این مورد در مورد شما نیز صدق می کند (غالباً می توانید محتوا را دوباره تغییر دهید و از آن محتوای ثانویه نیز کسب درآمد کنید).

1. فروش حقوق انحصاری

این سریعترین روش برای تبدیل محتوای شما به پول واقعی و ملموس است که آنها به عنوان پرداخت قبض هیدرو شما می پذیرند.

آن را به کسی که به اندازه کافی نیاز دارد بفروشد تا بتواند هزینه آن را بپردازد.

اینها معمولاً موافقت نامه های “کار برای استخدام” هستند که در آن شما از کلیه حقوق کار ، از جمله حق چاپ یا حق امتیاز خودداری می کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این یک تبادل مستقیم محتوا برای پول است.

اگر خریدار درگیر پروسه ایجاد است و به شما می گوید چه چیزی را در این محتوا درج کنید ، ممکن است این نویسنده خط مشی یا فریلنسر را صدا کنید.

اگر محتوا را ایجاد کنید و بعد از واقعیت آن را بفروشید (مثلاً در یک بازار خرید و فروش محتوا) ، این فقط فروش محتوا است.

صرف نظر از ساز و کار ، مفهوم یکسان است: شما یک قطعه کار را ایجاد کرده اید و کاملاً و کاملاً در حال تبادل آن برای پول هستید.

مقاله پیشنهادی  چگونه داستان برند شما می تواند شما را از هم جدا کند

2. حقوق استفاده محدود

مانند موارد فوق ، جزئیات معامله ممکن است متفاوت باشد.

شما ممکن است استخدام شوید که یک قطعه را مطابق با مشخصات خریدار ایجاد کنید ، یا می توانید آن را به تنهایی تهیه کرده و آن را برای فروش در آنجا قرار دهید.

با استفاده از حقوق محدود ، شما به خریدار این حق را می دهید که برای یک دوره زمانی خاص و شاید تنها از طرق خاص ، از آن مطالب استفاده کند.

می توانید بگویید ، “این فقط برای استفاده در چاپ است” ، و مثلاً دوره استفاده را به یک سال محدود کنید.

شما در واقع حق چاپ مجدد محتوا را دارید.

فایده برای شما ، سازنده محتوا ، این است که می توانید آن قطعه محتوا را برای چندین خریدار مجوز دهید.

شما می توانید یک دوره از حقوق انحصاری (مثلاً انتشار اول و اختصاصی به مدت شش ماه) را پیشنهاد دهید و هزینه بیشتری را برای آن نوع مجوز هزینه کنید ، سپس آن را در اختیار خریداران بیشتری قرار دهید.

خریداران می توانند با صدور مجوز از محتوا در مقابل داشتن محتوای اصلی تولید شده ، مقدار قابل توجهی را ذخیره کنند. این یک تاکتیک عالی برای تهیه محتوای وب نیست ، زیرا می دانیم که محتوای اصلی بهترین است.

اما می تواند به جمع آوری ایمیل یا چاپ خبرنامه کمک کند.

همچنین ممکن است به عنوان بخشی از مطالب بزرگتر استفاده شود.

هنگام خرید مطالب نوشتاری ، خریداران برای این نوع مجوزها دشوار است – اما این امکان وجود دارد.

بازارهایی وجود دارد که در این زمینه تخصص دارند (و وقتی در مورد عکس ، تصویر ، فیلم و غیره صحبت می کنید ، یک تن مکان برای فروش سهام به عنوان استفاده محدود یا حقوق کامل وجود دارد).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

3. فروش سهامداران

با استفاده از این تاکتیک ، مبادله ارزش برای درصد درآمدی که از طریق فروش یک محصول یا خدمات ایجاد می شود مخاطبان شما هستند.

این ممکن است که شما با تبلیغ یک محصول خاص ، از خبرنامه ایمیل خود سود کسب کنید. یا موارد را به خوانندگان وبلاگ خود توصیه می کنید.

در هر صورت ، یک لینک قابل ردیابی وجود دارد که فروشنده می تواند بگوید کدام شرکت وابسته به کدام فروش مراجعه کرده است.

بازارهایی برای فروش سهام وجود دارد ، یا می توانید مستقیماً با فروشنده کار کنید.

بازاریابی شرکت های وابسته یک صنعت برای خود است و اگر به دنبال بدست آوردن درآمدزایی از این طریق می باشید ، 11 وبلاگ بازاریابی شگفت انگیز سهامداران جولیا مک کوی را به عنوان نقطه شروع بررسی کنید.

4. اشتراک / عضویت در محتوای

برخی از مطالب تخصصی و عمیق تر خود را به صورت عضویت یا عضویت در اختیار شما قرار دهید.

اگر تجربه ، مهارت و چشم انداز منحصر به فردی دارید ، ممکن است مردم برای دسترسی منظم به آن به شما پرداخت کنند.

این می تواند در قالب یک خبرنامه اشتراک یا سریال های ویدیویی پریمیوم باشد. یا ، این می تواند یک سایت عضویت باشد که دسترسی مداوم به انواع مختلف محتوا را ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شما ممکن است مطالب را به عنوان یک دوره ساختار دهید ، یا به سادگی به عنوان یک کتابخانه دارایی که افراد برای مدت معینی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

مقاله پیشنهادی  راهنمایی برای مبتدیان SEO

5. کمکهای مالی

تفاوت بین محتوای عضویت یا اشتراک و درخواست کمک مالی در این است که با عضویت ، فقط کسانی که هزینه پرداخت می کنند به مطالب شما دسترسی دارند.

همه افراد با یک ساختار کسب درآمد می توانند به شما دسترسی پیدا کنند و شما از کسانی که وسیله ای دارند برای کمک به پشتیبانی از این گشودگی درخواست می کنید.

Patreon و PayPal دو راهی هستند که می توانید کمکهای مالی از خوانندگان ، بینندگان یا شنوندگان را بپذیرید.

اگر به طور مرتب تولید محتوا می کنید ، “مراجعان” شما می توانند با کمک مالی ماهانه از شما حمایت کنند تا بتوانند ایجاد کنند.

یا به سادگی یک دکمه اهدای PayPal اضافه کنید و چند شاخه بی شرمانه را در کل محتوا بپاشید.

وبلاگ نویسی بدون OG گرسنه جیسون کوتکه در سال 2005 ، هنگامی که اولین سؤال خود را در جهان انجام داد ، به وبلاگ نویسی کافی پول برای انجام این کار تمام وقت پرداخت.

Kottke-Micropatron

امروز ، می بینید که استراتژی میکرو حامی وی به یک برنامه عضویت تمام عیار تبدیل شده است که در آن افراد می توانند هر ماه از 3 تا 600 دلار در هر ماه تعهد کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

kottke.org-عضویت

روانشناس بالینی ، شخصیت تفرقه آور و نویسنده پرفروش جوردن پترسون نمونه عالی دیگری از کسب درآمد از طریق کمکهای مالی (و اشتراک) است.

صفحه اهدای جردن ب پترسون

6. تبلیغات

باز هم ، این یک کل صنعت و یک تاکتیک خوب درآمدزا است ، بنابراین ما وقت زیادی را برای آن صرف نمی کنیم.

ممکن است از Google AdSense یا هر صدها سرویس دیگر برای نمایش تبلیغات در وبلاگ خود ، در فیلم ها ، متن ها و موارد دیگر استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ممکن است از متن یا پرداخت هر کلیک (PPC) یا نمایش تبلیغات ، تبلیغات بومی بصری تر یا ترکیبی از هر دو استفاده کنید.

یا ، می توانید مستقیماً با تبلیغ کنندگان کار کنید و از آنها بخواهید که برای تبلیغات قرار داده شده در سایت ، محتوای خود ، ایمیل ها و غیره هزینه کنند.

شما ممکن است بر اساس مبلغی که فکر می کنید فضا ارزش آن را دارد ، در هر هزار برداشت (CPM) یا قیمت ثابت را بپردازید.

کسب درآمد از محتوای شما با تبلیغات ، یک تاکتیک خوب برای ناشران و وبلاگ نویسان است ، و برای مارک ها وحشتناک است.

اگر می خواهید اعتماد و تعامل ایجاد کنید ، نمی خواهید خوانندگان و بینندگان را با تبلیغات در سایت و محتوای خود خاموش کنید.

اگر امیدوار هستید که از درآمد تبلیغاتی در وبلاگ خود درآمد مناسبی کسب کنید ، محتوا باید به اندازه کافی محبوب باشد (و بازاریابی شما در یک نقطه به اندازه کافی باشد) که برای شما هزینه بیشتری برای رانندگی ترافیک از آنچه در درآمد تبلیغات ایجاد می کنید نیست.

اینجاست که استفاده از روشهای مختلف کسب درآمد مفید است ، بنابراین شما می توانید در هنگام ایجاد ترافیک و درآمد تبلیغ ، چیزی را وارد کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

7. محتوای حمایت شده

برخی ممکن است استدلال کنند که این یک استراتژی کسب درآمد محتوا نیست ، اما در کنار من بمانید.

به دیگران فرصتی برای دسترسی به مخاطبان خود با پست ها یا فیلم های مرتبط با وبلاگ می توانید تولیدکننده درآمد داشته باشید و در صورت انجام صحیح انجام دهید ، ارزش کل محتوای شما را به طور کلی بهبود بخشید.

مقاله پیشنهادی  10 بهترین موتور جستجوی ویدیو

اگر می خواهید از این طریق فضای نشر را به دیگران بفروشید ، درجه خوبی از کنترل تحریریه را انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که محتوای حمایت شده در کنار شما ظاهر می شود ، نشان دهنده کیفیت ، اعتماد و اقتدار خوانندگان شما از شما انتظار دارد.

8. سخنرانی پرداخت شده

شانس بسیار خوب است که اگر شما به طور مرتب درمورد یک موضوع خاص می نویسید (و می خوانید و تحقیق می کنید و همه چیزهای سرگرم کننده را که با آن پیش می آید) ، می توانید چیزی از این نظر در نظر بگیرید.

مطمئناً شما حداقل در این مورد علاقه و تجربه خاصی دارید که در مورد آنها محتوا ایجاد می کنید.

مردم ، شرکت ها و سازمان ها به شما پرداخت می کنند تا در مورد آن صحبت کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر تازه کار را شروع کردید ، کاسی ژیلت در سخنرانی های عمومی یک ترجیح خوب دارد.

جان کلارک همچنین در مورد بهتر بودن سخنران کنفرانس چند نکته را ارائه می دهد.

با اطمینان از مقدار زیادی محتوای جدید از هرکدام ، بیشترین مسافت پیموده شده را از مشاغل صحبت کنید.

هشتگ هایی را ارائه دهید و مخاطبان را به اشتراک و مشارکت اجتماعی در طول صحبت خود ترغیب کنید.

ارائه خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

پست های جدید وبلاگ را از محتوای ارائه خود و بازخورد مخاطبان و عکس ها ایجاد کنید.

9. مشاوره

ممکن است شخص یا شرکتی از بحث تک به تک با شما در مورد موضوع محتوا در دست بهره مند شوند؟

اگر دانش و تخصص خاصی برای به اشتراک گذاشتن دارید ، به خوانندگان مطالب ، شنوندگان و بینندگان خود گزینه ای بدهید تا برای مشاوره با شما ارتباط برقرار کنند.

برنامه های زمانبندی شده مانند Acuity یا Calendly باعث می شود ویندوزهای خاصی از دسترسی و پیوند به فرم رزرو شما آسان شود (یا حتی آن را تعبیه کنید).

10. فروش محصولات خود

آیا می توانید از محتوائی که ایجاد کرده اید محصولات دیجیتالی جدید ایجاد کنید؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آیا تحقیق ، مشاوره یا سایر مطالب با فرم طولانی تر با ارزش افزوده بیشتر برای اشتراک گذاری دارید؟

شما می توانید برای گزارش هایی با بینش های منحصر به فرد و اصلی می توانید حق بیمه دریافت کنید.

همچنین می توانید کتابهای الکترونیکی منتشر کرده و در بازارهای مختلف و همچنین در وب سایت خود در دسترس قرار دهید.

گاهی اوقات ، محتوای شما آنقدر محبوب و موفق است که کل کالاهای تولیدی یا خدماتی از آن خارج می شوند.

کیتی ولز، نویسنده پشت Wellness Mama ، نمونه ای عالی از این است.

ده سال وبلاگ نویسی در مورد راه های طبیعی ، سالم تر برای تغذیه و مراقبت از خانواده ، منجر به ایجاد Wellnesse ، خط محصولات شخصی شخصی وی شد.

جنی لاوسون، وبلاگ Blog.ss ، یک نمونه عالی دیگر از محتواست که به نوبه خود به یک تجارت مناسب تبدیل می شود.

از وبلاگ خود چند کتاب پرفروش و یک فروشگاه Zazzle ایجاد کرده است که می توانید لیوان قهوه خود را “Feeling Stabby” یا ماوس پد Racoon Furiously Happy Raccoon دریافت کنید.

هرگز اجازه ندهید کسی به شما بگوید دنیای امکان وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: Canva Pro / اصلاح شده توسط نویسنده ، آوریل 2020