10 راه برای جلوگیری از فشار بد

حضور آنلاین شما می تواند دلیلی باشد که برند شما به موفقیت شگفت انگیز می رود.

یا می تواند سقوط نهایی شما باشد.

این همه به این بستگی دارد که آیا شما مطبوعات خوب یا بد دارید.

مثلاً وندی را بگیرید.

در سال 2016 ، مدیر رسانه های اجتماعی وندی به طور بی گناهی یادداشتی از Pepe the Frog را در حساب توییتر این شرکت قرار داد.

آنچه او نمی دانست این بود که از آن زمان پپه قورباغه از یک قورباغه کارتونی زیبا به نمادی از برتری سفید و نژادپرستی تبدیل شده بود.

پاسخ آن را تصور کنید.

اکنون ، شما مطبوعات بدی را دوست ندارید که برای برند شما باشد!

اما آیا حذف آن کاملاً در دنیایی امکان پذیر است که کاربران حق دارند نظرات خود را آزادانه ابراز کنند؟

خب نه.

اما روش هایی وجود دارد که وقتی به شما ضربه می زند ، می توانید از فشار بد خود جلوگیری کنید یا حتی فشار دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بیایید به برخی از آنها نگاه کنیم.

10 نکته برای جلوگیری و برخورد با مطبوعات بد

این 10 نکته اثبات شده به شما کمک می کند تا از سمت مبتذل و زشت تبلیغات آنلاین خودداری کنید.

1. تحقیقات خود را انجام دهید

خوب است که نام تجاری شما صدایی سرگرم کننده ، شوخ و حیرت انگیز داشته باشد.

حتی می توانید نظرات خود را برای جلب توجه بیان کنید.

اما همیشه به یاد داشته باشید که قبل از ارسال هر چیزی به صورت آنلاین ، تحقیقات کافی انجام دهید.

مانند مثال فوق ، مدیر رسانه های اجتماعی وندی یادداشت ضد معنایی پپه قورباغه را منتشر کرد زیرا نمی دانست که این معنای جدیدی به خود گرفته است.

پاسخ وندی به مطبوعات بد

به یاد داشته باشید ، لازم نیست ساعت ها صرف تحقیق خود شوید.

جستجوی سریع Google به شما می گوید که آیا مطلبی برای ارسال پیام ایمن است یا خیر.

مقاله پیشنهادی  Google استارت‌آپ AR را در Shift to Ambient Computing خریداری کرد

2. از اختلاف نظر دور شوید

در حالی که روش هایی برای استفاده از مشاجره برای جلب علاقه برای برند شما وجود دارد ، از موضوعات حساس مانند:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • سیاست
  • دین
  • تمایلات جنسی
  • سو استفاده کردن
  • نژاد پرستی

به عنوان مثال ، هنگامی که IHOP یک پست جنجالی را درباره فعالیت هیلاری کلینتون بازگرداند ، واکنش های جدی را برانگیخت.

خانه پنکیک مجبور شد پست را پایین بگیرد و ادعا کند که حساب آن هک شده است.

صدای جیر جیر جنجالی IHOP

در اینجا نمونه دیگری از مک دونالد است.

صدای جیر جنجالی مک دونالد

این پست سیاسی هشتگ # BoycottMcDonald را از طرفداران خشمگین ترامپ به دست آورد.

3. از نوسان شعله ها خودداری کنید

به اندازه کافی بد است که تحت فشار مطبوعات قرار بگیریم.

این بدتر می شود اگر با اظهار نظرهای عصبانی از طرف خود تلافی كنید.

به عنوان مثال ، شرکت پخت امی را در نظر بگیرید.

در سال 2013 ، این رستوران در “کابوس های آشپزخانه” FOX نمایش داده شد.

چندی بعد از این ویژگی ، صفحه فیس بوک رستوران توسط Redditor مورد لگد قرار گرفت.

صاحبان امی و سامی بوزاگلو با اظهار اظهارات خود با عصبانیت از وضعیت مبتذل خود انتقام جویی کردند.

افزودن به بحث و گفتگو

در حالی که درست است که وضعیتهایی مانند اینها را در حساب شخصی خود ارسال کنید (خوب ، نه واقعاً) ، هرگز این کار را به حساب نام تجاری خود انجام دهید.

4. سریع و حرفه ای به انتقاد پاسخ دهید

وقتی مارک شما نظر منفی می دهد ، با آرامش و حرفه ای پاسخ دهید.

دریابید که مشکل چیست و تمام تلاش خود را برای رفع آن انجام دهید.

در اینجا یک مثال عالی از یک خریدار Aldi UK آورده شده است.

نظر منفی از مشتری Aldi

پاسخ آلدی انگلیس؟

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پاسخ آلدی به مشتری

توجه به شکایت مشتری و تلاش برای حل آن ، هم مشتری شما را جذاب می کند و هم از ارزشمندی که می توانید برای بهبود نام تجاری خود استفاده کنید ، به شما ارائه می دهد.

حس نگرانی و شوخ طبعی را به نگرانی واقعی مشتری خود اضافه کنید ، و فرمول جادویی برای رسیدگی به شکایات و مطبوعات بد خواهید داشت.

مقاله پیشنهادی  چگونه Google نتایج جستجو را بهبود می بخشد

همانطور که می بینید ، پاسخ Aldi UK 32،316 لایک در فیس بوک بدست آورد.

5- با عملکرد خارق العاده آنها را فراموش کنید

حافظه انسان در بهترین حالت شکننده است.

این خبر خوبی برای شما به عنوان یک برند تجاری است.

این بدان معناست که هر چقدر هم فشار بدی به دست بیاورید ، همیشه راهی وجود دارد که مردم را فراموش کند که چه اتفاقی افتاده است.

یک راه عالی برای انجام این کار بهتر از رقبای خود است.

ساکت باشید و اجازه دهید عملکرد شما صحبت کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، وقتی به Airbnb فکر می کنید چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟

درست است.

شما به یک شرکت بسیار میلیارد دلاری بسیار موفق فکر می کنید.

احتمالاً فراموش کرده اید (یا حتی هرگز نمی دانسته اید) که Airbnb زمانی نوعی راه اندازی کوچک بود که با ایجاد جعبه های غلات سفارشی ، می خواست تا به پایان برسد.

عملکرد برجسته باعث می شود مردم شکست ها و مطبوعات بد را فراموش کنند.

6. وعده هایی را که نمی توانید حفظ کنید انجام ندهید

برای تبلیغ لباس شنا با مضامین Baywatch The Pamela ، شرکت لباس Sunny یک چالش جالب را منتشر کرد.

هرکسی که عکس تبلیغاتی خود را برچسب گذاری و ارسال مجدد کند ، یک لباس شنا رایگان به ارزش 65 دلار دریافت می کند.

sunny-Clothing-co

مشكل این بود كه بیش از 3000 نفر به این چالش پیوستند و شركت Sunny Clothing نتوانست از تقاضای آن استفاده كند.

نتیجه؟

یک تن از مشتریان خشمگین ، طعنه آمیز و ناامید.

7. از مسائل حساس دور شوید

لطف کردن آن غیرممکن است هر کس امروز.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما به عنوان یک قانون اساسی ، از کارزارهایی که می توان نام برد: دوری کنید.

  • موجود
  • دور از دسترس
  • شرمیدن بدن

به عنوان مثال ، به یاد داشته باشید که انتقادات گسترده Peloton برای تبلیغ کریسمس خود در سال 2019 چیست؟

مقاله پیشنهادی  آیا آنها بر نرخ باز تأثیر می گذارند؟ [DATA]

پاسخ آگهی Peloton

8. از گرفتن سرزنش نترسید

هنگامی که انتقاد می کنید ، از اشاره انگشتان دست بردارید و سرزنش خود را تغییر دهید.

اگر بازخورد بدی از مشتریان دریافت می کنید ، به مسئله نگاه کنید و 100٪ صادق و شفاف باشید.

همچنین ، از عذرخواهی از مشتریان ناراضی نترسید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، به پاسخ Toblerone به یک خریدار ناراضی نگاهی بیندازید.

پاسخ توبرلون به خریدار ناراضی

9. با یک برنامه اضطراری آماده شوید

مهم نیست که چقدر از مارک خود محافظت می کنید ، مطبوعات بد دیر یا زود به شما ضربه خواهند زد.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آماده باشید.

با طرحی تفصیلی در مورد چگونگی پاسخ دادن به انتقادات و نحوه برخورد با سناریوهای بدترین حالت آشنا شوید.

10. یک مدیر انجمن استخدام کنید

با رشد برند شما ، زمان کمتری و کمتری برای مقابله با بازخورد مصرف کنندگان خواهید داشت.

آنچه برای حل این مسئله می توانید انجام دهید استخدام حرفه ای است که می تواند تمام بلاگ ها و حساب های رسانه های اجتماعی شما را مدیریت کند.

یک مدیر انجمن می داند که با شروع نظرات کاملاً منفی چگونه کارها را خنک کند.

چگونه می توان از مطبوعات بد جلوگیری کرد که مارک شما را آزار می دهد

شما می خواهید حضور آنلاین خود را به جای اینکه شما را پایین بیاورد ، تقویت بیشتری به شما بدهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برای این کار ، نکاتی را برای جلوگیری از برخورد با مطبوعات بد دنبال کنید:

  • هنگامی که مشتریان مشکلات خود را ابراز می کنند ، نگرانی واقعی خود را نشان دهید.
  • از مباحث لمس و جنجال خودداری کنید.
  • آرام و حرفه ای باشید.
  • از رقبا بهتر عمل کنید.
  • برای پرورش حضور آنلاین خود یک حرفه ای استخدام کنید.

پیروی از این نکات با دقت به شما امکان می دهد که شب ها بیشتر صدا کنید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2020