10 راه برای به حداقل رساندن حواس پرتی ها و هنوز کار انجام می شود

خودتان را بدون انتخاب و پیدا کردن کار از خانه می یابید؟

اگر به طور کامل عادت ندارید از خانه کار کنید ، ممکن است در ابتدا به نظر مرخصی باشد.

بچه ها در خانه ، در حال حلقه زدن در اطراف.

بدون هشدار ساعت 5:30 بامداد.

بدون رفت و آمد خسته کننده ، نیم ساعت ناهار ، شلوغی در دفتر.

شما می توانید در لباس خواب خود کار کنید ، وقت با کیفیت را با خانواده سپری کنید و هر وقت خواستید نمایش های مورد علاقه Netflix را تماشا کنید.

اما چند روز بعد ، واقعیت فقط ممکن است ضربه بخورد – و سخت.

این آسان نیست.

بچه ها بی حوصله ، کثیف و عصیان هستند.

خانه آشفتگی است.

ساعت 3 بعد از ظهر است و شما هنوز این پروژه را آغاز نکرده اید که رئیس شما دیروز فرستاده است.

اشک بریزید

چه کار میکنی؟

آیا می توانید از کار کردن در خانه زنده بمانید؟

اگر این به نظر می رسد مانند شما ، به یاد داشته باشید.

خوب خواهد شد

اگر هنوز اقدام خود را با هم انجام نداده اید خوب است.

در واقع ، من سالها طول کشید تا بفهمم چگونه می توانم کمتر از پنج مارک از خانه را اجرا کنم ، سه کتابم را بنویسم ، به علاوه دخترم را بزرگ کنم – و با شوهرم کار کن

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما قول می دهم راحت تر می شود.

تمام آنچه شما نیاز دارید تعیین و چند ترفند و استراتژی در اینجا و آنجا است.

در این وبلاگ ، من به شما نشان خواهم داد چگونه آن را انجام دهید.

10 کاری که باید انجام دهید اگر می خواهید از خانه کار کنید

به این 10 نکته و کلاهبرداری بچسبید و خانه شما به زودی مانند یک ماشین روغنی کار می کند.

به علاوه ، کار خود را به موقع انجام می دهید و رئیس خود را تحت تأثیر قرار می دهید!

1. با کار کردن از خانه مانند تعطیلات رفتار نکنید

این بسیار وسوسه انگیز است که ظهر از خواب بیدار شوید و ایمیل های خود را هنگام خوردن صبحانه در رختخواب بررسی کنید.

این کار را نکنید. فقط

آنچه شما نیاز به تولید دارید ساختار است.

  • هر روز صبح زنگ خطر خود را برای همین ساعت تنظیم کنید.
  • برای کل خانواده برنامه ای بسازید ، از جمله اسلات زمانی خاص برای هر فعالیت.
  • وعده های غذایی بخورید و به موقع به رختخواب بروید.
مقاله پیشنهادی  برنامه صدور گواهینامه مدیر انجمن فیس بوک

با تعجب از اینکه می دانید به اندازه روز فکر نمی کنید ، شگفت زده خواهید شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

وقتی روال خاصی را تنظیم می کنید ، همیشه در مسیر کار خود قرار خواهید گرفت و همه کارهای مورد نیاز خود را انجام می دهید.

2. لباس قسمت

در برابر اصرار به کار در PJ های ابریشمی مورد علاقه خود مقاومت کنید.

درعوض ، صبح دوش بگیرید. لباس های جذاب بپوشید. موهای خود را انجام دهید.

این کار شما را از خواب بیدار می کند و به بدن خود می گوید وقت آن است که کار کنید.

به یاد داشته باشید ، نیازی نیست لباس کامل و کراوات را بپوشید. به سادگی تغییر لباس هایی که در آن خوابیدید ، این ترفند را انجام می دهد.

3. خون خود را در گردش نگه دارید

استراحت منظم کنید!

هر چه بیشتر در رایانه خود بنشینید ، تولیدی کمتری خواهید داشت.

من در اسپرینت ها بهتر کار می کنم.

به عنوان مثال ، تایمر بهره وری من را به 30 دقیقه تنظیم می کنم.

به مدت 30 دقیقه ، 100٪ از انرژی خودم را به کارم می سپارم.

وقتی تایمر به 30 برسد ، 5 دقیقه از خواب بلند می شوم و کشش می کنم.

سپس ، من به مدت 30 دقیقه دیگر به کار برمی گردم.

این فعالیت مغز را خلاق ، فعال و تازه نگه می دارد.

به من اعتماد کن!

4- برنامه خود را در مورد زمان نخست زیست شناختی خود ایجاد کنید

زمان نخست بیولوژیکی شما همان روزهایی است که سطح انرژی شما به اوج خود می رسد.

این یک مثال است.

نخستین زمان بیولوژیکی انرژی

این زمان نخست برای هر شخص متفاوت است.

به همین دلیل ما “صعودهای اولیه” و “جغد شب” داریم.

هنگامی که زمان نخستین زیست شناختی خود را پیدا کردید ، از آن برای انجام کارهایی که بیشترین خلاقیت و انرژی را طلب می کنند ، استفاده کنید.

در هنگام افت انگیزه و تمرکز ، شغل های ساده تری را ذخیره کنید.

5- فعالیتهای کودکان را برنامه ریزی کنید

انسانها به طور روزمره شکوفا می شوند و این شامل بچه ها نیز می شود!

روتین به بچه های شما حس هدف می بخشد و آنها را از احساس بی حوصلگی و کینه ورزی باز می دارد.

  • از قبل فعالیتهای سرگرم کننده بچه ها را از قبل برنامه ریزی کنید.
  • با شریک زندگی خود مذاکره کنید. به عنوان مثال ، من “ساعت کاری” خودم را تعیین کرده ام که همسرم در حالی که من روی کار تمرکز می کنم با دخترمان بازی می کند.
  • به عنوان یک دوست به فناوری فکر کنید. در مورد اختصاص وقت اضافی روی صفحه نمایش به بچه ها احساس گناه نکنید ، به خصوص اگر برای فعالیت های آموزشی باشد. شخصاً ، من عاشق بچه ها و آکادمی خان خان هستم.

6. با خانواده خود مذاکره کنید

در مورد مرزها روشن باشید.

شما نمی خواهید که بچه هایتان به دلیل دعوا کوچک وقتی در عمق یک پروژه از رئیس خود هستند ، در گوش شما فریاد بزنند!

برای جلوگیری از این کار ، برای مواقعی برنامه ریزی کنید که “محدودیت های خود را نگذارید”.

در این مواقع ، اعضای خانواده شما را به حال خود رها می کنند تا روی کار خود متمرکز شوید.

7. فضای کاری خود را تزئین کنید

در ابتدا ، به نظر می رسد ایده خوبی برای همکاری با بچه های اطراف باشد.

یک خانواده بزرگ شاد در اطراف اتاق نشیمن ، درست است؟

نه زیاد

در مدتی ، متوجه خواهید شد که کار با بچه های اطراف منحرف است.

تو چی باید ایجاد فضای کاری اختصاصی خود را انجام دهید.

سپس ، این فضای کاری را تا حد امکان راحت و زیبا کنید.

روی یک میز ارگونومیک سرمایه گذاری کنید. مقداری هنر و فضای سبز اضافه کنید. کتاب های خود را با پنجره تنظیم کنید.

این همان چیزی است که دفتر خانه شخصی من به نظر می رسد.

کار جولیا مک کوی از دفتر خانه

8- با ابزارهای با کیفیت رفتار کنید

ابزارهای عالی به شما الهام می دهند تا حتی وقتی سطح انرژی شما کاهش می یابد ، به کار خود ادامه دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در چه ابزاری باید سرمایه گذاری کنید؟

واقعاً این بستگی به سلیقه شما و اینکه دوست دارید کار کنید بستگی دارد.

اما نمونه های عالی شامل تنظیم دو مانیتور ، یک ماوس فانتزی و حتی یک پخش کننده موسیقی است تا شما را با روحیه مناسب بدست آورد.

9. اجازه ندهید زندگی اجتماعی شما از بین برود

انسان ها موجودات اجتماعی هستند ، به این معنی که گذراندن مدت زمان طولانی در انزوا باعث می شود احساس تحریک و افسردگی کنید.

مقاله پیشنهادی  17 راه برای کمک به مشاغل کوچک تحت تأثیر COVID-19

اما به لطف فناوری ، همیشه می توانید با همکاران تماس تلفنی داشته باشید و درباره پروژه های فعلی خود صحبت کنید.

یا می توانید از طریق Facebook Messenger مکالمه ای را با دوستان یا خانواده خود شروع کنید.

ایده این است که کانال های اجتماعی خود را باز نگه دارید تا در طول روز احساس زنده و الهام کنید.

10. با بدن خود مهربان باشید

من به همین سادگی نمی توانم استرس بزنم.

مراقب خودت باش.

غذای مناسب بخورید

در یک زمان مانند این ، شما وسوسه می شوید که یک شام تلویزیونی را در مایکروویو پر کنید و آن را یک شب بنامید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این کار را نکنید.

به یاد داشته باشید ، میزان تولید بدن شما به نوع غذایی که مصرف می کنید بستگی دارد.

بنابراین ، اگر رژیم غذایی شما از غذاهای فرآوری شده ، شیرینی و میان وعده های ناسالم تشکیل شده است ، قبل از انجام روز احساس خستگی خواهید کرد.

در عوض ، درست بخورید.

لازم نیست که چیزی خیالی باشد.

به عنوان مثال ، یک سالاد ساده از سبزیجات دارای برگ سبز نسبت به پیتزا یخ زده به شما انرژی بیشتری می دهد.

یک تن آب بنوشید

هیدراته نگه دارید! آب سموم بدن را بیرون می زند و احساس انرژی و طراوت را در شما ایجاد می کند. به علاوه ، این کالری بدون کالری است!

برای ورزش وقت بگذارید

لازم نیست هر روز تمرین کامل بدن انجام دهید.

برای سالم ماندن و قوی نگه داشتن فیزیکی ، به سادگی دستورالعمل های مناسب را دنبال کنید.

  • بیش از 30 دقیقه به طور همزمان ننشینید.
  • یک روال تمرین آنلاین را دنبال کنید.
  • در اطراف خانه قدم بزنید ، کشش کنید و زمان مدیتیشن را کنار بگذارید.

چگونه می توانیم در حین کار از خانه بیدار شوید

هیچ مشکلی وجود ندارد که کار از خانه می تواند بسیار طاقت فرسا و گیج کننده باشد. مخصوصاً اگر این کار را برای اولین بار انجام دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما همچنین می تواند فوق العاده باشد.

هنگامی که نکات و ترفندهای درست را می دانید ، می توانید زمان قرنطینه کابوس را به چیزی مثمر ثمر ، لذت بخش و حتی به یاد ماندنی تبدیل کنید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر ارسال شده در شماره 1: زندگی از بهره وری
تصویر ارسال شده در شماره 2: ارائه شده توسط نویسنده